Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 06:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangezien slapen lastig is, even wat positieve dingen op muzikaal gebied:
    Sets van Mindustries & Manu Le Malin, goed begin van de dag in de brandende zon
    Set van Retaliation, kwam er per toeval binnen maar aangenaam verrast!
    Set van Activator, paar goeie klappers weer
    Set van The Purge, paar toffe tracks. Alleen steeds diezelfde holle kick is een beetje vermoeiend
    Mind Dimension, aan een stuk door sloopwerk. Geluid kwam goed door helemaal vooraan. Ook een shoutout naar die beveiliger die daar stond, hij stond mee te genieten. Achteraf gevraagd of ie de muziek tof vond, en hij bleek oprecht Spoontech liefhebber te zijn. Is toch mooi!

Zonde dat het verder bij de open air stages gewoon veel te heet was. Een paar koepels had enorm geholpen. Gelukkig vandaag betere vooruitzichten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die break van Smells Like Teen Spirit bij B-Front werd die gitaar van Audiotricz ff getest over het geluidsysteem :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 08:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker flaneren vandaag!

Te herkennen aan me meissie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap wel wat er bedoeld wordt met het vuurwerk.
Die is echt totaal niet op tijd. Maar ook echt 5 seconden te laat ongeveer :oh:

Dan is de hele feeling ook gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 10:03 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee wie de Defqon Legends zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks de hitte toch echt weer een geweldige dag gehad!
De mainstage was echt bizar vet, voor mij denk ik wel de vetste Defqon main ooit! :love:
Vetste setjes van de dag waren voor mij B-Front, D-Sturb en Rejecta!

Eindshow vond ik gisteren heel erg vet (stonden wel vrij ver vooraan), maar nu ik zo wat beelden terug zie is het wel echt heel jammer dat het vuurwerk niet synchroon loopt met de muziek zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat is deze set dik! Ik denk oprecht dat dit een van b-front’s beste jaren muzikaal gezien! Die nieuwe gated kicks plaat en die b-frontliner platen zijn echt heel gaaf. Weinig setjes waar ik elke plaat tof vind. Heel
Jammer dat ik er zelf niet bij was, maar wat oxbow al zei in het liveset topic. Zelfs kippenvel achter de computer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een fantastische dag, er zit persoonlijk altijd een speciaal randje aan Defqon... lastig te omschrijven, anyway.. mijn 10e keer, een klein jubileum voor deze oude bok.. aangezien een vriendin van ons buikgriep de laatste dagen had iets later van huis weggegaan en pas rond 3 uur aangesloten in de parkeerstand. Een uur in de parkeerfile gestaan, geen pretje.. maar.. no stress op zo'n dag, lekker tranqilo. Foullering ging nergens over, volgens mij had die beveiligster ook al een klein sneeuwbuitje weggetikt.. :lol:

Vervolgens vloog de tijd, Stuiterbal en vriendin wachtte ons onbewust op bij binnenkomst en na een goede eetbodem te hebben gelegd samen met m'n vriendin naar Keltek gegaan. Ik heb nog nooit zoveel ruimte en open plekken gezien op dat tijdstip, ik kan goed tegen warmte maar ik snap dat het in een heteluchtoven niet fijn vertoeven was. Heerlijke set, Oblivion :loving: Zijn euforische stijl spreekt me echt aan en was een mooie voorbode voor Phuture Noize en Freqz. PN is voor mij de producers van dit jaar.. maakt echt pareltjes de laatste tijd, wat heb ik genoten van zijn nieuwe platen.. Monster, Avenue of Rendez-Vouz, I don't Care :loving:

Vervolgens even een rondje gelopen en even een kleding wisseling gedaan, liters zweet verloren en waar ik anders de biertjes loop weg te tikken viel me dat dit keer behoorlijk zwaar. Bij de kluisjes nog aan de praat geraakt met een gast uit Gouda, die snapte begreep het spelletje van de festivals wel :thumbsup:

Afsluiting van Frontliner bij de UV gezien, volgens mij was dit behoorlijk emotioneel.. Ik kan zijn muziek van jaren geleden nog wel waarderen, maar what's happend?
Na zo ongeveer het hele terrein te hebben gezien (door het weer niet eens in een tent geweest) laatste stuk van D-Sturb meegepakt.. Geluid stond op dat moment achterin ook hard, overigs vond ik het geluid op Main heerlijk tot aan RR, dat is ook wel eens anders geweest. Radical Redemption vond ik een behoorlijke ruk ik weet niet waarom maar kwam totaal niet tot z'n recht hier.. B-front daarentegen :loving: :loving: :loving: Zo sluit je Defqon af en wat een geniet om hem ook te zien genieten.

Eindshow, ja ondanks de foutjes die er misschien inzaten was dit een bak emotie voor me.. De platen, de euforie en jezus Headhunterz - Orange Heart belichaamd voor mij waarom ik op m'n 32e deze muziek diep in mijn hart heb zitten. De sfeer, mensen om je heen, mijn eigen liefde bij me.. Het plaatje was compleet!!

Uitrijden was een makkie, omdat we 10 meter voor de uitgang stonden en zo om half 1 alweer thuis waren!! Wat een dag, wat een feest.. Q :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks de hitte een prima dag gehad!

Om kwart voor 11 voor de poort dus alle rust om het terrein te verkennen. Met uitzondering van de mainstage :oh: vond ik de aankleding van de overige stages best mager. De indigo was niet veel meer dan een dorpstent met wat lichtjes.

Begonnen bij Retrospect en Primeshock wat meer dan prima was. Despo’tjes in de zon :)
Aangezien t op een gegeven moment wel erg heet werd toch maar de blue ingevlucht. Linksvooraan bij de ventilatoren was t prima toeven.
Ook nog even Neroz meegepakt. Prima setje met een bak drive waar je u tegen zegt.
Toen viel het me al op dat het nergens echt druk was. Meters vrije ruimte overal! Dacht dat het aan het tijdstip lag maar zelfs bij populaire act als D-Sturb, Warface en Rejecta echt plenty ruimte! Heerlijk, want je moet er niet aan denken om met deze hitte hutje mutje te staan.

Vond wel dat Q er maar weinig aan gedaan heeft om wat verkoeling te brengen. Geen sproeiers, schaduwplekken, goedkopere ijsjes oid. Een paar watertappunten, thats it.

Dan het hoogtepunt van de dag, Zany op de UV! Ouwe baas, wat een held ben je toch en wat liet je zien waarom je nog steeds mijn all time favo dj bent! Een heerlijke mix van oude tracks en zn nieuwe DNA materiaal. Die donkeyrollers plaat en de collab met B-Front... man man man :loving:

Einde van de dag volle bak gassend afgesloten bij Warface, D Sturb en Rebellion waar vooral mij de nieuwe collab van Warface vs Rebelion is bijgebleven, wat een bak geweld :surrender:

Aangezien we op een ontzettende kut parkeerplek stonden helemaal achteraan op het veld, maar besloten de eindshow en helaas B-front te skippen. Achteraf ontzettend blij mee want vernam dat het een grote puinzooi was waar sommige 3 uur hebben vastgestaan.

Tot volgend jaar! Defqon blijft toch dat magische hebben. Vooral als je bij power hour vanaf de zijheuvel die machtige massa aan mensen ziet. Geen enkel NL festival kan dat toch toppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 12:54 
 
Hardtraxxer

Dan praat Promo met zoveel passie over zijn vak in dat lange interview voor ElitePauper en dan zet hij hier zo'n boutset neer. Hij is een legende; denkt hij nou echt dat mensen hem niet meer willen als hij gewoon een stevige millennium set neerzet met zo min mogelijk de standaard platen die hij elke keer draait? Die tijd was toch een goudmijn met gevarieerde producties volgens hemzelf? Ik ben kritisch omdat we van deze man zoveel kunnen verwachten op basis van zijn eigen tracks en label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck alle paupers die met de auto's lekker gingen afsnijden. Zo konden de mensen die netjes in de rij stonden helemaal niet weg komen :thumbdown:

Verder prima dag gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een geniale Defqon gehad! :thumbsup:

Ondanks de warmte was het goed te doen...voor ons beter dan tijdens Intents.

Setjes van Rejecta, PN&Freqz en D-Sturb waren genieten geblazen, maar B-Front knalde de stappenteller echt op hol. Wat een geniale set :drool: :worship: :worship:

Net als vele andere wat langer op de parkeerplaats mogen vertoeven. Er kwam pas een beetje gang in op het moment dat twee festivalgangers met volle enthousiasme het verkeer gingen regelen( :thumbsup: )...Prachtig moment voor een dag die weer in de boeken kan.

Defqon till next Year!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Net als vele andere wat langer op de parkeerplaats mogen vertoeven. Er kwam pas een beetje gang in op het moment dat twee festivalgangers met volle enthousiasme het verkeer gingen regelen( :thumbsup: )...Prachtig moment voor een dag die weer in de boeken kan.

Defqon till next Year!

Onze duur betaalde geasfalteerde extra afslag heeft niet erg geholpen xd
Verder een mooi (maar heet) dagje :D Eindshow erg vet! :love: Lekkere setjes van HHZ en SR :loving:
Grappig om te zien dat mensen in 1 lijn gingen staan van de schaduw van luidsprekers.
En dat schoof ook langzaam op met het draaien van de zon :P
Straks weer aanrijden voor dag 2
Hoorde geruchten dat de RED toch eerder open ging vandaag dan 15U ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz.. wat doe je me aan? Wat een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 15:45 
 
Hardtraxxer

Wtf Clockartz.... :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5x soul train at geck-o :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
5x soul train at geck-o :lol:


Hahaha held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel even een Prefix & Density appreciation bericht; WAT EEN SET! Een van de beste waar ik ooit bij ben geweest, fucking hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iemand meer info over de Defqon Legends zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
5x soul train at geck-o :lol:


Haha alleen hij mag zoiets ook doen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:46 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Al iemand meer info over de Defqon Legends zo?


Ik hoop nog een set van Coone, Sound Rush, Headhunterz en Noisecontrollers!!!

Ff serieus, benieuwd wie het gaan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best opvallend dat het nog niet uitgelekt is wie de Legends zijn dit jaar, dat was eerdere jaren wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm jammer dat ik er niet bij kon zijn dit jaar ivm een hertentamen morgen. Tevens ging m'n eigen cluppie niet en geen ander bekend cluppie uit de buurt. Kon met een groep van 30 man mee waarvan ik er misschien 4 ken. Was daar ook niet zo happig op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 20:04 
 
Hardtraxxer

Zatox , Brennan Heart & Frontliner

:/
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten