Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete VIP :cry: :cry: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze eindshow was zo dik! En zoveel beter dan gisteren! live the moment edit met die lasers en vuurwerk :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan wat een lasershow idd! Vooral die intro van The Clock, wat zag dat er ontiegelijk vet uit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een eindshow weer :love:
Weer mooi in elkaar gezet zoals we gewend zijn. Alleen jammer van de timing met het vuurwerk links en rechts achter de stage. Voor de rest niks op aan te merken :thumbsup:

Hoe heet trouwens dat nummer wat er op de piano werd gespeeld toen het was afgelopen?, kan er gvd niet op komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete vip setje was prima, wel echt teleurstellend dat hij met payback afsluit. Ik had op z'n minst een gore industrial klapper verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:21 
 
Hardtraxxer

Voluerunt schreef:
Wat een eindshow weer :love:
Weer mooi in elkaar gezet zoals we gewend zijn. Alleen jammer van de timing met het vuurwerk links en rechts achter de stage. Voor de rest niks op aan te merken :thumbsup:

Hoe heet trouwens dat nummer wat er op de piano werd gespeeld toen het was afgelopen?, kan er gvd niet op komen


Coone - Dedicated To The Core (Defqon.1 Festival Australia Anthem 2018)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Delete VIP :cry: :cry: :love: :love:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Om kwart voor 6 was het tijd voor Zany. Wat een gouden set was dat zeg. Heerlijke mix van zn oude platen en platen van het nieuw album. Voor mij, samen met B-Front, by far de set van de dag.

Is die Zany set uitgezonden op dat gare premium kanaal? Ben namelijk toch wel benieuwd na al die verhalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 00:22 
 
Hardtraxxer

Pootjes omhoog voor wie hier bij Prefix&Density was. Wat een sfeer en WAT een set. Dikste platen van hun album (publiek applaudiseerde voor Reflection en Last Goodbye) gemixt met oa Contrast, Shockwaves, What We Are, Yellow Minute, Elektronik Symphony, Just A Memory, Combination Style, King of the Jungle, afsluiten met Dominate. Een vol uur alles gegeven.

Ivan Carsten zag ik voor het eerst, hele chille set. Believe :love: SZP was lekker met oa Adagio for Strings en een remix van Hard Bass-anthem van tat&zat. Ook voor het eerst gekozen om niet af te sluiten bij de main, geen spijt van. Godverdomme wat ging dat los vooraan bij Delete. Zaal vrij donker en dan af en toe die grote vlammen die de snoeiende menigte verlichten, heerlijk gezicht.

Verder beetje meh-setjes van Charly Lownoise (neigde naar freestyle, wel een paar leuke platen) en hitjesfeest van Deepack- die gasten kunnen echt beter. Snap ook niet dat Biological Insanity na Defqon 2008 volgens mij nooit meer op een groot feest is gedraaid. Meeste mensen vonden m niet geweldig toe ie uitkwam, maar inmiddels lijkt het me toch echt wel vet om hem weer s live te horen. Sidenote: Deepack was niet alleen maar kut, oa vette remix van Here’s Johnny en Rock Diz hoor je ook niet supervaak.

Alles bij elkaar weer een topdagje in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density en Mind Dimension sets van het weekend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste 2,5 uur in de Blue... :love: :loving:

Dat was echt niet normaal meer hoor, wat een geweld/geluid/kicks, en wat een belachelijk dikke sfeer :worship:

Japper28 schreef:
Toch pijnlijk om zo'n dood publiek te zien bij de livestream van Thera... Valt me trouwens op bij alle streams :/ Zal voor een deel ook wel een de warmte liggen maar toch...

Dat lag dan echt aan het beeld, want wat ging het los tijdens die set, dat sloeg echt nergens op hoor :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 01:11 
 
Hardtraxx Veteran

Frenchpoar set van de dag. Legends een aanfluiting.
Ja dit was wel zo'n beetje mijn samenvatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje van Wildstylez, heerlijk :loving: Orange Heart, Legends never die :loving: :cry:
Sub Zero, Sefa, geweldig :D
Eindshow, heerlijk :loving: Live the moment :loving:
Op de 1 of andere manier vind ik de zondag leuker dan de zaterdag de afgelopen jaren. Er heerst een aparte, sfeer. Misschien een sfeer van, nog even met zn allen genieten. Weet niet precies wat t is.
Verder complimenten voor het geluid. Op de RED ook weer hard en loepzuiver.

Maar eh Legends.. Frontliner prima hoor!

ULTIMO schreef:
Vooral die brennan heart met z'n Imaginairy
Godverdomme kom eens met wat nieuws joh.

Enige die ik deze Legends plek wel gun is Frontliner. Fantastische oude platen, recent werk best ok.

Dat kan ik over die andere 2 niet zeggen
Edit: is Zatox de tweelingbroer van DJ Jean? Gvd wat lijken die op elkaar als ze 'n zonnebril ophebben :lol:

Dit dus.
Zatox, gedraag je eens naar je leeftijd, geen gezicht zo met mega bril en cap!
Jonathan Mendelsohn moeten ze de microfoon afpakken! Valse kraai!
Meerendeel zal t niet opvallen dronken of leip xd

Had liever gewoon weer HHZ, NC, Wildy als trio :D

Algemeen slotconclusie: weer een Defqon voor in de boekjes! Eindelijk super mooi weer (misschien iets te heet). Maar voor mij persoonlijk geldt: hoe goed en leuk andere HS festivals ook zijn, Defqon staat absoluut op nummer 1!
maar ik vind de muntjes wel wat duur worden Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera die R.E.M coma draait was het absolute hoogtepunt. De tering wat ging dat hard. Prefix & Density en natuurlijk Geck-o waren ook baas. Deepack niet meer doen, leek wel alsof ik bij the voice of Holland stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Delete VIP :cry: :cry: :love: :love:


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plek waar ik alle sets in 1 keer kan downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet wat jullie vinden maar vond het geluid echt te hard staan. Eind van de dag gewoon koppijn door al dat gedreun.. en de stages waren ook echt karig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die van de yellow en Indigo waren echt brutaal hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 11:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was t vet :woot: :love:

Mn tracklist :)
01. T.C.C. - The Reason
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
04. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
05. Dj Thera - Forever
06. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
07. Dj Thera feat. MC Raise - All Night Klaplong
08. Dj Thera - Stash
09. Dj Thera feat. Marissa - Far Away
10. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two and a Half Kings (DQ Edit)
11. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
12. Dj Thera & Artifact - Revenge
13. Dj Thera - The Paranormal
14. Dj Thera feat. Yuna-X - Feel Alive (DQ Edit)
15. Dj Thera - Under My Wing
16. Caine - Let's Get Pillz (Dj Thera Remix)
17. Dj Thera & Aversion - Clouds
18. Dj Thera - Lightsaber
19. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
20. Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet
21. Dj Thera - Desolation (2017 Mix)
22. Dj Thera - Twilight Zone / Dj Thera - The Breaking Point (Mash-up)
23. Dj Thera & Criminal Mayhem - Justice
24. B-Front & Dj Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
25. Dj Thera feat. Yuna-X - Strong
26. Dj Thera & Delete - Judgement
27. Dj Thera & Delete - Welcome (Dj Thera Live Mix)
28. Dj Thera & Ophidian - Post Apocalypse
29. Promo & Dj Thera - The Dome
30. Bebe Rexha - Last Hurrah (Dj Thera Core Mix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van de Indigo was echt niet goed afgesteld. Meerdere keren geweest en het leek wel alsof het afgekapt werd. Zowel het hoog als het laag klonken niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sinds lange tijd weer eens zaterdag geweest. Heerlijke dag gehad, lekker zonnetje op je ei of zweten in een tent is wat mij betreft hoe een festival moet zijn. Dan liever een paar graden te warm dan dat gezeik in de blubber.

RR Live was weer eens een totale wanprestatie qua geluid. Volgens mij lag een van de torens rechts er steeds uit en vervolgens weer aan. Was gewoon drie kwartier braderie en theedrinken met op de achtergrond wat dood en verderf kreten. Die mainstages zijn allemaal zo teringgroot dat je niet eens een DJ kunt zien. Trieste conclusie dat je beter af had geweest als je gewoon lekker op de bank was gaan liggen, de defqon 2012 radical set op de versterker had gegooid en er een flinke pepbom in had gestouwd. Zwaar ondermaats voor die 90eu die je neerlegt.

Toen Bfront begon was het direct verholpen, zat weer bas in en klonk gewoon prima. Die opende gelukkig met Electronic Symphony en World Outside zodat je ineens weer op een feest staat. Lekkerste uur van het feest, vent heeft me nagenoeg nooit telerugesteld. Vond Rejecta ook heel vet

Gister nog even virtueel aanwezig geweest. Voor die drie ballen krijg je toch wel echt bijzonder veel waar voor je geld. Lasertje en een rookmachine erbij. Je kunt zelfs een beetje de omstandigheden simuleren - gordijnen dicht in de blue, of virtueel de tent verlaten en het geluid wegdraaien - of kutplaten muten en even bijpraten met je buurman. Aanrader! Geen pleuris CO2 kanonnen, italiaanse wolverines of lauwe baco voor 7,5eu.

Zodoende op afstand acte de presence gegeven aan een van de meest trieste schouwspellen op een stage ooit. De "DefQon legends", de creme de la creme van de scene. Die corpulente vent en die ongeintersseerde italiaan hebben zich werkelijk nog nooit aan een thema gehouden, dus die gaan natuurlijk gewoon lekker nieuwe platen draaien en afwisselen met onbekende oude meuk en 'Gangsta' 38.5. Frontliner deed het nog wel aardig en genoot er zichtbaar van, maar echt veel met de DJ uithangen heeft het ook niet te maken. Daarnaast is het wellicht redelijk raar om een legend te presenteren die we al een jaar of 5 niet meer op een mainstage hebben gezien. Ontiegelijk slap onthaal van drie heren van middelbare leeftijd met een voorgemixte set. Heeft wat mij betreft echt geen donder te maken met een set op een hardstyle feest, laat staan primetime op defqon.

That being said: grandioze eindshow gister. Daarnaast een uur lang genoten van het plezier en de energie van die frenchcore puber. Ongekend hoe die hype is aangeslagen en hoe hij die muziek aan de man heeft gekregen. Onwerkelijk gewoon dat je als puber wordt toegezonden door 30000 schedels en ze bedankt door de grootste pleurisherrie ooit op standje maximaal terug te geven. Kan ik waarderen en die afsluitspot heeft ie meer dan verdiend. Wonderkind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Verhaal...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee afgestorven benen en een verbrand lichaam, maar wat was het weer een feest afgelopen weekend! Aangezien ik vrijdag naar RW ben geweest, sloot zaterdagmiddag pas aan. Zag de bui al hangen toen ik helemaal tegen de bomen moest parkeren endus waarschijnlijk vrij hard achteraan ging staan bij het wegrijden. Helemaal met mijn rugzakje richting veld 6 gewandeld omdat de groep daar lag. Weer net iets verder dan vorig jaar terwjil ze vroeger aangekomen waren...

Het was nog maar middag op dat moment, dus mooi optijd alles gefixed en toen kon het feest pas echt beginnen. Het was ontzettend warm en daar aan de Magenta was de warmte bijna niet te harden. Zonnecrème was telkens overal op. Muzikaal was alles op de Magenta wel tof! Uitstapjes gemaakt naar Jay Reeve en Zany op de UV. Daar was het al even heet en ook geen schaduw. Pijnlijk. Wel extreem genoten van deze twee setjes. :thumbsup:

Later vond ik The Purge eigenlijk enorm hard tegenvallen. Nauwelijks platen van andere artiesten en zoals hier al eerder werd gezegd, word je zijn kicks wel snel beu als het steeds hetzelfde verhaal is. Mind Dimension daarna was dan weer geniaal. Bedankt voor de liesblessure (tijdens de mid van Room Rocker opgelopen).

Bij Pavo werkten de benen niet meer mee dus maar vanaf zo'n picknicktafel gevolgd. Tweede deel van dit setje was niet normaal dik. Besloten de afters te skippen en te gaan douchen. Wat was dit heerlijk na zo'n dagje braden. :loving:

Zondagmiddag doen we zoals ieder jaar de spullen al naar de auto zodat we om 23u meteen naar huis kunnen. Hierdoor het eerste deel van A-Lusion wel gemist. Later zag ik dat natuurlijk dan de dikste platen werden gedraaid. Vlug naar Clockartz gelopen toen zij begonnen. Zonde dat ze maar 45minuten kregen. Ik had dus echt in mijn hoofd zitten dat ze een uur kregen waardoor ik bij Stay en Prisma bier aan het regelen was. Dacht ik even slim te zijn en mijn rondgang te doen net voor ze die dikke platen gingen draaien.. xd

Daarna terug naar de Magenta voor Geck-O. Soul train werd bijna iedere mid intro geteased. Ik kon er wel om lachen. Verder gewoon leuke platen! Later nog P&D en Wildstylez meegepikt. Leuke setjes! Deepack was ronduit slecht. Ik heb denk ik nog nooit zoiets kut meegemaakt op een classics area/feest. Mezelf maar terug goede hoop gegeven voor Chris One. Die man snapt het wel! :drool:

Defqon afsluiten deden we in de Blue. 10 Years Thera & Delete VIP :bomb: WAT.EEN.KICKS.

Na Delete vlug naar de auto gerend in de hoop snel weg te kunnen rijden en ja hoor, wat ik al vreesde werd hier realiteit. Meer dan anderhalf uur heeft het geduurd om terug aan de spijkweg te komen. Q, ik betaal hier godverdomme 26 euro voor! Dit kan echt niet. Net zoals we al jaren aangeven dat de camping veel te klein is geworden. De nooduitgangen werden dit jaar dan maar volgebouwd als oplossing? Nee, ik wil echt dat dit verbetert. Ofwel minder weekend tickets verkopen, ofwel een extra campingveld. Op de parking heb ik ook niemand het verkeer zien regelen. Iedereen sneed je af waardoor je als je vanachter stond dit dus krijgt... (Een heel vuile auto door al dat stof zal ik maar voor lief nemen) :thumbdown:

Verder vond ik de open air stages (behalve de main) erg karig t.o.v. andere jaren. De Indigo was ook wel even schrikken toen ik daar binnen wandelde. Gelukkig was het geluid meestal wel goed afgesteld en de muziek zelf prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian as Raziel die Groundwalker, Rude Awakening - Revolting Against, Head VI, Tresher en dat soort spul draaide :worship: Verdere hoogtepunten: Delete VIP, Thera, Mind Dimension, Trilok & Chiren, Prefix & Density. Ook Somniac One en Retaliation waren prima sets, laatstgenoemde hadden een vette mash-up gemaakt van Donkey Rollers - Innocent (met een gated kick eronder wat vet paste) en What We Are. Dikke ++++ voor de after op de Koperen Hond/Wasted Lands. Vooral toen Bass D begon met draaien, wat draaide die man strak. Heerlijk al die early hc klappers.

Verder viel de Magenta tegen door de vele classic platen, terwijl de zaterdag een early dag is... Dana was daardoor echt een tegenvaller. Ook Activator was 60-40 ofzo wat ik echt niet verwachtte bij hem, zeker gezien de voorgaande jaren. Ook Defqon Legends was erg slecht, bijna lachwekkend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat een fantastisch weekend, setjes die er bovenuit staken waren voor mij wel Rooler (mijn god wat kan die kerel tering strak mixen, en elke break luid applaus van publiek)

Verder nog wel Chris One Geck-O (zo vaak Soul Train, en ook telkens door andere nummers teasen, wat een eindbaas :lol: ) en B-front en Jay Reeve (die gozer met het "fuck the power hour" bord was ook wel goed :lol:) Enorm genoten, warmte best goed kunnen hebben de hele zaterdag.

Voor mij ook de allervetste mainstage die er tot nu toe gestaan heeft, eindshow was gewoon prima, en vond Sefa ook wel een goeie afsluiter zondag, kan die muziek stiekem best waarderen. Sitdown had van mij niet gehoeven, maargoed.

Hoe was die legends dan (edit: nvm lees nu de vorige pagina's al), zat nog te twijfelen om Chris One er voor te skippen maar toen ik de namen zag was ik wel blij dat ik dat niet gedaan had :lol:

Ondanks dat alles wel weer gruwelijk duur was kon je wel merken dat het een dik en dik kwaliteits feest was, stages, geluid (op elke stage loep zuiver gewoon) meer dan genoeg wc's ,veel barren. Dat maakt wel echt veel goed.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten