Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 14:03 
 
Hardtraxxer

Delete VIP :worship: Pitcher was ook heerlijk met de zon erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist van mijn set op de Magenta gister:
1. Dark oscillators - Nobody is perfect
2. Zany - Deep Inside
3. Southstylers - Trippp
4. Citizen - 1980 (Marshall Remix)
5. Abyss & Judge - Rockit
6. Headhunterz - D-tuned
7. Dark Oscillators - Nero
8. Josh & Wesz - Hurt Inside
9. D-block & S-Te-Fan - Sound of Goodbye
10.Brennan heart - Memento
11.Mr Puta - La Vida Narcotica
12.Krusaders - Reinvented
13.Wildstylez - Delay Distortion
14.Chuckie - What Happens In Vegas (Headhunterz Remix)
15.Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
16.Da Tweekaz - Examination of Time
17.Luna & Thilo - Existence (D-block & S-Te-Fan Remix)
18.The Prophet - Fuck-R
19.Showtek - Raver
20.Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ remix)
21.Luna - Bring That Shit Back
22.Donkey Rollers - Evil
23.The Prophet - My Religion
24.Bass Modulators - Give it up
25.Josh & Wesz - Overdrive O
26.The Vision & Atmozfears - Our Destiny
27.Headhunterz - Save Your Scrap For Victory
28.The Prophet - My Style
29.E-Force - Passion for life
30.Phuture Noize - Echo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
Tracklist


Heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 14:21 
 
Hardtraxxer

Defqon weekend is en blijft altijd uniek. Terrein ziet er altijd tof uit :thumbup:.
Geluid vond ik overal dik in orde alleen magenta viel wat tegen. Vond die stage ook minste helaas want was wel van plan daar meer te staan. Indigo was eindelijk groter en zaterdag in de hitte zelfs beste vol te houden.
Vond die wasted land stage ook echt vet. Vrijdag en zaterdag toffe momenten mee gemaakt. Zondag de gold stage dikke sfeer en leuke mensen. Eigelijk verliep alles prima tot Defqon Legens. Had nog meer kleine verbeteringspuntjes maar die vallen in het niets bij die set. Totale verbijstering :oh: minachting naar ons oude garde van het eerste uur. Misschien ligt het aan mij? Begreep ik de Defqon Legends niet? Maar ik dacht, ook gezien voorgaande jaren en de aankondiging van de 3 heren ik ga weer fijne herinneringen van vroeger ophalen bij het beluisteren van 75 min naar deze toch wel legendes.. kan er nog uren over doorgaan maar ik laat het hier bij.
Noem het volgend jaar anders dan bespaar je mij ook hoop geloop en frustratie. :list:

Delete vip was daarna wel weer heel dik. Daarna op de camping nog mooi door gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oude verwende lul verslag incoming

Net zoals vorig jaar weer verbleven op Europarcs Resort Veluwemeer (waar ze beter voorbereid waren dan vorig jaar) en ik kan zeggen: 1 miljoen keer beter dan op de camping. Gisteravond even overheen gelopen, maar wat een vluchtelingenkamp (no offense). Zeker met dit weer was ik toch erg blij met onze ventilators in het huisje en een douche die binnen een minuut tot onze beschikking was. Not to mention de volle koelkast, oven, magnetron, prima bedden, shuttle service tot aan de ingang van het park, vriezer vol ijsjes etc etc.

Vrijdag rond 4 uur dus bij het huisje aangekomen. Even de boel ingeruimd, een powernap en toen lasagne voor het gezelschap gemaakt als bodem. Uur of half 9 op The Gathering beland waar Brennan Heart al zijn kleutershit draaide inclusief de Zombie Nation bootleg waarbij alle Eindhoven fans mee schreeuwden alsof ze hun tweede plek dit seizoen alweer hadden veilig gesteld. Slim ook dat daar meteen op sommige plekken een vijandig voetbalsfeertje door werd gecreëerd. (Tijdens de 'Legends' set draaide hij het geluid ook voor de zekerheid maar niet weg)
Bass Modulators en DBSTF altijd leuk, alleen ging het er voor een Gathering al wel vol op, wat nou opbouw? Daarna verstandig gedaan en terug richting huisje, want gezien het weer op zaterdag zou de volgende dag al genoeg energie kosten.

Zaterdag warm, heet, cremeren. Ingesmeerd als een vet bakblik richting de Red en toch nog verbrand. Als een wijze oude man tot een uur of 6 aan de water en cola gegaan en genoten van de Art of Creation familie (Turn It Up remix, Coming Home :worship: ) en Noisecontrollers (Pyramid, wat een plaat weer)
Na een kort stukje Keltek even gegeten, uitstapjes naar de Blue, Silver en UV en weer terug richting main voor D-Sturb (High Power, Universe, Sound of Thunder remix :thumbsup: )
Radical Redemption, nooit gesnapt wat men daar aan vindt en ook nu was het even doorbijten alsof ik een kies geboord kreeg zonder verdoving. B-Front erna redde mijn behandeling door te open met Elektronik Symphony. Eindshow was redelijk (Orange Heart tof) maar verder misschien iets te verwend geraakt. Nieuwe TNT was cool!
Nog een poging gewaagd om naar de after gegaan (lees: wachten tot de drukte voorbij was) maar het geluid bij Psyko Punkz was ronduit kut en het vrouwenvoetbal publiek iets te waus. Dus maar in het huisje ge-afterd.

Zondag rustig begonnen aangezien we s'nachts rond 2 uur in het huisje terug waren en gaar van drank, middelen en de zon in bed zijn geploft. Even uitgeslapen en na een paar gebakken eieren, bittergarnituur uit de airfryer en Max Verstappen om 5 uur weer aangesloten bij DBSTF en Isaac. Leuke mix van de 2 artiesten en daarna Wildstylez (altijd goed, maar laat die Lose My Mind mashup een keer thuis a.u.b.)
Na Joram's set even gegeten, bekenden opgezocht en weer richting main terug (rechts vooraan op de heuvel, niets mis mee, wel jammer dat ze hekken hadden neergezet bij de bosjes, was een prima WC vorig jaar :x ) en toen het hoogtepunt: THE LEGENDS...

Wat een aanfluiting zeg! Ik snap best dat het ieder jaar steeds moeilijker wordt om artiesten te kiezen, maar kap dan gewoon met het hele concept. Drie artiesten die niets met elkaar gemeen hebben en dan ook nog eens met allerlei vreselijke edits. Waar ik het Frontliner nog wel gun draaide BH gewoon weer een merendeel van zijn vrijdag set (hoezo The Gathering openen en ook nog een Legend benoeming? Veel te veel eer) Die Jonathan Mendelsohn uberhaupt thuislaten. Live zangers werkt sowieso zelden, nooit in sync en laten het publiek ook nog de helft zelf zingen. Sub Zero Project erna was lomp rammen, maar vermakelijk en daarna de afsluiter bij gebrek aan beter: Sefa.

Hartstikke leuk voor die jongen en blijkbaar werkt het, maar als ik zo wil afsluiten ga ik wel naar Dominator. Kwartiertje met vuurwerk had meer dan zat geweest. Vuurwerk was overigens wel vetter dan zaterdag, maar qua muziek slecht gecommuniceerd doordat SZP als één van de laatste platen The Clock draait en hem dan ook nog geen anderhalf uur later in de eindshow proppen. Oh ja en kan Villain ook niet gewoon even met zomervakantie? Volgens hem is de halve line up een wonderboy en dat gelul met family, bidden en religion. Alsjeblieft zeg.

Een aardig rood weekend dus letterlijk en figuurlijk. Waar ik vroeger 100% voor de Black en Silver had gegaan, kan het me op de een of andere manier met een zonnetje op de bol niet meer zo boeien. Plus mijn gezelschap is niet van de hardcore, dus lekker euforisch gehouden. Prima zo, nu slapen en waarschijnlijk gewoon volgend jaar weer gaan en vast weer wat te zeiken hebben. Vind dat je wel kritisch mag zijn als je de kosten optelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een mooi iets zo’n Defqon weekend. Niet de beste editie maar nog altijd de pegels qua ticketprijs waard. Muntprijs en parkeergeld dan weer niet.

Promo op vrijdag was mwa, begon goed maar na 20 minuten niet veel aan. Bass Mods en DBSTF weer prima.
S’nachts tot 0730 kunnen genieten van Heinrich van Speedcoreteam Leipzig die naast ons stonden.

Zaterdag begonnen bij Sunny D (baas), Mindustries en daarna Primeshock. Dacht daarna mooi te knappn op magenta tot ze besloten classics te draaien. Zit je jaren in het vak met een discografie waar je U tegen zegt en dan nog buiten het concept draaien. Toen werd het veel te heet en ben ik maar met de halve groep een uurtje of 2,5 op de camping gaan zitten waar het ook druk was. Qdance had in mijn ogen meer kunnen doen aan schaduwplekken en meer waterpunten, dit wisten ze een week geleden ook wel. Stukje The Purge en Mind Dimension wat wel leuk was en afgesloten bij B-Front. Eindshow zie ik wel terug op YouTube.

Zondag Ophidian vs Ruffneck begonnen en verder beetje rondgelopen. Uurtje Vandal1sm was ook machtig mooi. “Op de website van Slamfm zie ik tractor staan maar het is TREKKER GODVERDOMME!! dungdungdungdungdungdung
Unexist nog staan knetteren en toen naar de Legends gegaan wat 3x niks was.

Zei het vorig jaar al maar denk dat dit wel de laatste keer op camping Calais was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Na Delete vlug naar de auto gerend in de hoop snel weg te kunnen rijden en ja hoor, wat ik al vreesde werd hier realiteit. Meer dan anderhalf uur heeft het geduurd om terug aan de spijkweg te komen. Q, ik betaal hier godverdomme 26 euro voor! Dit kan echt niet.

Parkeer-verkeer blijft een probleem zonder echt te investeren in extra asfalt op het terrein.
Het punt vanaf waar de parkeertickets gescanned worden helemaal naar het oosten is een smal geasfalteerd weggetje. Die zal breder moeten worden zodat mensen ook in 2 banen dat stuk kunnen rijden.
Als je kijkt naar de inkomsten uit P-tickets, vind ik dat Q daar ook best wel de portemonnee voor mag trekken samen met Lowlands!
En zet verkeersregelaars er neer die het ook leuk vinden om het verkeer zsm weg te krijgen. Nu staan er echt ongemotiveerde slungels van Traffic Support die met een peuk in de mond staan te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel weer een top weekend defqon! Beste setjes waren voor mij DBSTF, D-sturb, B-Front en Clockartz :loving: Onderweg naar de camping vrijdag nog een premium ticket gekocht en dit bleek toch wel de beste keuze van het weekend. Waar iedereen (vooral) zaterdagmiddag vocht voor een plekje in de schaduw, stond ik heerlijk despo's te drinken op het premium deck van de Red. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals elk jaar de zondag meegepakt... pff dit was toch wel een van de betere! Op veel plekken zeeën van ruimte om maximaal los te gaan. :D Volgens de stappenteller 35.000 stappen en bijna 30 km. xd Wel bij sommige stages een dood sfeertje. Heerlijke setjes meegepakt van Ivan Carsten, Titan, Act of Rage, Adaro, Freqz, Zazafront en Delete VIP.

Respect voor de teringbende bij de Frequencerz. :lol: Rustig een biertje drinken is er niet bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het eraan ligt dat wij direct vertrekken na de zondag endshow, maar zoals vorig jaar waren wij binnen een half uur van het parkeerterrein af en dat terwijl we achteraan stonden geparkeerd. Ging erg soepeltjes weer :P
Het was idd wel vrij chaotisch, beetje ieder voor zich situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Tracklist van mijn set op de Magenta gister:


Nu wel echt gemixt of weer een cd’tje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een weekend weer zeg!
+++ voor Thera en Prefix & Density :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht echt dat alles kut zou worden na Unexist, dat was echt een heerlijk setje. We kwamen er bij Chris One niet echt in... Dus maar naar de blue voor E-Force & Luna, wat een onwijs dikke sfeer al toen, heb niet zoveel meer met de raw van nu maar dat was echt genieten, en het geluid leek een stuk beter te staan...
En dan daarna Thera :bomb: :loving: Wat stond het geluid knoeperdhard, en wat gingen die kicks lekker. Hele dikke set, lekker gemixt ook zoals altijd...
En die sfeer weer :loving: :worship: Paar keer echt extreem tevreden om me heen gekeken tijdens het stampen, soms stampte ik gewoon rondjes om om me heen te kunnen kijken en nog meer te genieten van al dat geweld om me heen. Dikke respect voor iedereen daar :thumbsup:

Heb trouwens ook verrassend weinig mensen gezien die echt flink de weg kwijt waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gezellig weekend gehad! Dit jaar voor het eerst een huisje op Resort Zuiderzee en geen seconde spijt van gehad. Als ik volgend jaar weer ga dan gaan we sowieso weer voor een huisje. :D Vrijdag was niet heel bijzonder maar wel erg gezellig. Zaterdag was op muzikaal gebied ook niet heel bijzonder en was het (voor mij) te warm om fatsoenlijk te kunnen dansen. Wel genoten van Manu le Malin (tering wat een kicks kwamen daar voorbij), Jay Reeve en Pavo. Zaterdagnacht echt een gouden nacht gehad bij De Koperen Hond, dat ongetwijfeld het hoogtepunt van het weekend was! :lol:

Zondag was op muzikaal gebied een stuk fijner en was de temperatuur ook goed te doen! Vooral erg genoten van 10 Years Thera, Clockartz en Delete VIP, waar ik nul verwachtingen van had maar erg dik was!

Al bij al een top weekend gehad, maar muzikaal gezien was het niet echt je van het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lief dagboek,

Super dik weekend gehad. Last-minute (op de ochtend van vertrek lol) besloten om toch een stacaravan te boeken en dat was de beste beslissing ooit. Vrijdagmiddag om 16:00 uur aangekomen op het vakantiepark en de hut een beetje thuis gemaakt. Lekker bbq’en en rond 20:00 uur richting het festivalterrein waar Brennan Heart weer een zaaddodende set draaide. Maar goed, we waren weer op Defqon, dus kon me er eigenlijk ook weer niet teveel aan storen. Ik had me erg verheugd op Bass Modulators en D-Block & S-Te-Fan maar beide setjes konden me niet echt bekoren. Tegenwoordig beginnen veel van die euforische nummers met van die house-achtige hoempahoempka-kicks en ik weet niet, maar ik kan er dus niet zoveel mee. Nog even een rondje over het terrein gemaakt en alvast een petje gescoord en daarna richting het huisje. Baalde eerst wel dat we niet naar Phuture Noize gingen, maar zo te horen niks gemist en een goede nachtrust was me meer waard.

Zaterdagochtend heerlijk tot 09:30 uur uitgeslapen, rustig aan wakker worden en rond 13:30 uur op terrein. Wel jammer dat we Aversion gemist hebben, maar goed, je kan niet alles hebben hè. Inmiddels was het al lekker warm, maar gelukkig stond er ook een goed windje. Begonnen op de Black bij Amara & Yoshiko die het tempo er al goed inhadden. Daarna was het tijd voor Wasted Mind. Prima setje, mixwerk liet soms wel wat te wensen over en ik had ook op wat meer Wasted Mind tracks gehoopt (paar klassiekers niet gehoord bijv), maar heb hier wel erg staan te genieten. Zo lekker, die euforische melodieën en dan zo’n stevige kick eronder. Hierna naar de Indigo, stukje Luminite meegepakt. Prima setje en daarna Retaliation. Kende eigenlijk niet zoveel tracks van ze, maar had op meer platen al-la Fire gehoopt. Ik heb zelf niet zoveel met van die zeecontainer-kicks. Tijdens het laatste stuk van Retaliation iets gaan eten. Goede beslissing aangezien het overal lekker rustig was vanwege Power Hour ( :sick: )

Na het eten naar de Blue waar we nog een stukje van jukebox Digital Punk konden meepakken. Niet echt veel bijzonders. Veel Roughstate platen dus dikke prima. Daarna het setje van de dag: Rejecta. Man-man-man wat een drive weet die gast toch in zijn sets en tracks te krijgen, heerlijk. Sfeer zat er ook goed in en ging goed los waar we stonden. Daarna even bijgekomen in de schaduw en daarna laatste helft van Warface meegepakt. Blijft toch wel één van mijn favoriete DJ's. Daarna de fout gemaakt om naar de Red te gaan voor D-Sturb. Misschien lag het aan de plek waar we stonden, maar wat een dooie bende. Setje was wel lekker, maar kon er daardoor toch net wat minder van genieten. Beleving is altijd beter als er om je heen ook mensen staan los te gaan en mee te schreeuwen. Dus na D-Sturb weer terug naar de Blue en laatste energie (wat niet veel meer was :lol: ) eruit bij Rebelion. Vond hun set een beetje tegenvallen, maar moet ook toegeven dat ik de beentjes behoorlijk voelde. Eindshow viel wat tegen, maar daar is het meeste al wel over gezegd.

Het weer op zaterdag viel me echt alles mee. We stonden vaak aan de zijkant van een tent waardoor je wel schaduw had maar ook af en toe een briesje voelde, dus zo vond ik het best wel goed uit te houden. Een petje helpt ook echt goed als je buiten staat (binnen wel afzetten).

Zondagochtend om 09:00 uur wakker (omg, liefde voor vakantiepark ipv camping). Ik had behoorlijke blaren op mijn voeten dus even rustig opstarten en rond 14:00 uur op terrein. Vond de line-up voor zondag een beetje mwah, dus ik beschouwde het echt een beetje als een bonusdagje. Begonnen bij Clockartz op de Blue (of Black, jezus wat verwarrend, maar gelukkig hadden ze de bordjes wel verplaatst 's nachts). Lekkere binnenkomer. Daarna Requiem wat ik ook een verrassend lekker setje vond en daarna Titan. Jammer dat hij maar een kwartiertje had. Was een beetje een hitjesparade met steeds maar anderhalve minuut per nummer (wat ik snap gezien de korte tijd), maar ondanks dat wel intens genieten. Daarna voor mij het setje van de zondag: Act of Rage. Echt volle bak gas en genieten. Hierna op adem komen en een beetje over het terrein/camping gestruind. Er was niet echt iets wat we graag wilden zien, dus uiteindelijk een hapje gaan eten en om 17:45 uur richting de Indigo voor Bloodlust. Hier stond het goed vol en was het zeker genieten geblazen. Daarna naar de Blue waar Jason Payne best aardig draaide. Daarna een kwartiertje Killshot en daarna weer de fout gemaakt om naar de main te gaan om te kijken wie de Legends waren. Nou, drie keer kut dus en daarom weer terug naar de Blue. Laatste stukje van Killshot en E-Froce & Luna meegepakt, maar ik had inmiddels wel echt heel veel last van mijn blaren, dus voor mij was de dag wel een beetje klaar.

Richting de Big Chill gegaan om vanaf daar Sefa en de Endshow mee te pakken. Dikke prima. Eindshow stukken beter dan de zaterdag en natuurlijk dikke plusjes voor Live The Moment (L)

Maar wat is dat toch voor tyfus-trend dat al die raw hardstyle dj's tegenwoordig hun set afsluiten met een stuk of wat uptempo tracks? Werd er helemaal gestoord van en heb dan echt even nodig om weer terug te schakelen voor de volgende dj. Dus uiteindelijk maar gewoon 10 minuten voor het einde van de sets naar de plee gegaan :lol:

+++ Niet op die tyfuscamping hoeven slapen
+++ Setjes van Rejecta en Act of Rage
++ Setjes van Wasted Mind, Requiem en Titan
++ Mainstage was echt super mooi
+ Warmte viel me uiteindelijk alles mee na 2 jaar geleden op Intents een halve zonnesteek opgelopen te hebben
- Altijd wat te zeiken maar dat ga ik nu eens lekker niet doen
---------- Wel heel veel duimpjes down voor die fucking kut uptempo :thumbdown:

Jezus wat een lang verhaal :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 17:47 
 
Hardtraxxer

Japper28 schreef:
Toch pijnlijk om zo'n dood publiek te zien bij de livestream van Thera... Valt me trouwens op bij alle streams :/ Zal voor een deel ook wel een de warmte liggen maar toch...


Helemaal vooraan ging t iedergeval goed los (alleen was dat vuur echt zeer kut door de hitte die er al was)

God wat een set hoor van Thera :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had toch wel erg veel last van de hitte, zelfs tot op het punt dat ik zaterdag op de ehbo ben beland. Uiteindelijk zo grofweg van 15:00 tot 20:00 niets meer van het feest meegekregen. Zondag was het qua temperatuur een wel heel stuk beter uit te houden, maar op de heetste/zonnigste momenten van de dag alsnog alle niet-overdekte stages moeten mijden.

Er was naar mijn mening ook veel te weinig gedaan vanuit Q tegen die hitte. Er waren niet of nauwelijks extra schaduwplekken gecreëerd. Elk stukje schaduw dat er wel was, van bijv. diverse sculpturen, hekken of lichtmasten, zat de gehele dag zo goed als vol.

Bij de watertapbarren werden alleen waterzakken gevuld (die je daar uiteraard kon kopen voor 2 munten), mensen met flesjes werden weer weggestuurd en mochten bij de rijen bij de wc's aansluiten.

De gratis zonnebrand die bij de wcs verstrekt werd was de meeste keren dat ik er langs ging ook op, zal mijn pech wel weer geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag geweest, eerst een rondje terrein gedaan en zo bij het laatste deel van Mark with a K beland waar het al goed losging. Daarna naar Adaro, heerlijke set! Even wezen eten en toen naar Frequencerz, wat een geweldige bende was dit haha. Begon al met hun opkomst, ze kwamen bewapend met partypoppers en gekleed in witte tuxedo's van achter uit de tent door het publiek naar voren gelopen terwijl er een flinke bult confetti de tent in werd geknald :lol:

Na freqz richting de Red gelopen voor de closing en zo ook langs GPF af gekomen... man man man wat intens kut zeg.
Legends was een grote aanfluiting, al probeerde frontliner dit nog enigszins te redden maar tevergeefs. Ik kan er nog wel inkomen dat Brennan Heart zijn platen in ieder geval bij de buitenlanders nog scoren, maar die Zatox zou nooit meer op een podium moeten staan. SZP daarna flink beuken en Sefa vond ik wel vet vanwege de vele live edits in zijn set.

Eindshow achteraan bekeken en toen snel naar de parking maar helaas. Wat een grote teringbende was dit. Hierboven ook al meerdere malen genoemd. Q, zorg aub dat mensen in ieder geval niet meer dwars door het weiland kunnen rijden en alleen via de officiële wegen nog van de parking af kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Setjes van het weekend:
- Mind Dimension. Die gated kicks van hem komen er live toch wel nie zo hard doorheen telkens he.
- The Outside Agency. Iemand enig idee hoe die laatste plaat heet die ze draaide? Schrok me rot, wat een geweld die kicks.
- Geck-o. Heerlijk hoe die Soul Train er een stuk of 5x erdoorheen gooide, werkte erg goed.

Chris One, Thera en Delete VIP waren ook heerlijk, maar mijn benen en mijn rug waren er tijdens die sets klaar mee.
Ophidian was ook heerlijk de dag beginnen op de Gold, kippenvel momentje bij Angel. Helaas draaide hij So Many Sacrifices toen ik even naar de wc was (of draaide hij hem helemaal niet) waardoor ik die gemist heb.
Grootste tegenvaller vond ik Clockartz. Ben normaal enorme fan van hun, had dus ook hoge verwachtingen met al die nieuwe nummers maar eerlijk gezegd vond ik het allemaal niet zo heel bijzonder/verniewend.

Volle 3 dagen genoten, genoeg mensen zien klaplongen, geluid stond overal wel goed (op de pre en afterparty na...), kan alweer niet wachten tot volgend jaar. Post-Defqon depressie is al begonnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Helaas draaide hij So Many Sacrifices toen ik even naar de wc was (of draaide hij hem helemaal niet) waardoor ik die gemist heb.


Was één van hun laatste tracks, zeker wel gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Looike schreef:
Helaas draaide hij So Many Sacrifices toen ik even naar de wc was (of draaide hij hem helemaal niet) waardoor ik die gemist heb.


Was één van hun laatste tracks, zeker wel gedraaid


Wc it was dus. Erg balen :cry: een van mn favoriete hardcore platen ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een sfeertje rechts voor bij Delete het laatste half uurtje. Iedereen stampte letterlijk hun longen uit hun lijf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidius schreef:
Iedereen stampte letterlijk hun longen uit hun lijf


Naar welk ziekenhuis zijn ze gebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hidius schreef:
Iedereen stampte letterlijk hun longen uit hun lijf


Naar welk ziekenhuis zijn ze gebracht?

Denk niet dat er genoeg plek was in menig ziekenhuis.
Vanaf E-Force en Luna stond de blue vooraan van links tot rechts alleen maar te beuken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 23:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit weekend toch wel het meest genoten van 10 Years of Thera, Geck-O, Tat & Zat en The Purge. :thumbsup:

Enige tegenvaller toch wel de Defqon.1 Legends set. Had grote verwachtingen maar het viel bar tegen. (op een paar goeie plaatjes na)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten