Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:34 

Hardtraxx Veteran

Bowlingbal schreef:
Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Niet dat het minder knap is, maar elke professionele gitarist kan dit wel hoor :P. Toch niet heel ongewoon dat ze voor een publiek staan gitaar te spelen? Vaak nummers die wel tig keer moeilijker dan dit zijn om te spelen.

Qua vuurwerk en show heel vet, maar muzikaal valt het wel mee. Die Shamed edit is tof en de rest van de nummers zijn imo niet echt "eindshow-achtig". Het zijn vrij standaard euforische nummers (behalve Sefa en Rooler die er al helemaal buiten valt ondanks dat Yes wel een leuk nummer is).

Dan mis ik toch platen als Solar, Gravity, Inception e.d., die deden het zo veel beter inclusief met een eindshow imo. Je hoort gewoon iets meer dat epische te hebben er bij.

Oneens :) Army of Fire :drool:

Zo vind ik Orange Heart ook perfect voor de eindshow.. wat hetzelfde was/is als Gravity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:53 

Hardtraxx Veteran

3 nummers van JDX in totaal in de eindshows ... Nou ken ik Terminus en Sibilum Pompa niet (heb beide eindshows nog niet bekeken) maar zijn dit nieuwe platen? Is die man weer aan het produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:54 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
3 nummers van JDX in totaal in de eindshows ... Nou ken ik Terminus en Sibilum Pompa niet (heb beide eindshows nog niet bekeken) maar zijn dit nieuwe platen? Is die man weer aan het produceren?

Dat zijn van die tussenstukjes die er altijd inzitten. Niet echt "tracks" zoals we ze kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 22:16 

Hardtraxxer

Hulde voor Q dat ze de vertraging zo goed er uit weten te halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 22:29 

Goku schreef:

Lol, video 5 seconde eerder starten en je bent klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 04:05 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Goku schreef:

Dat is niet helemaal waar natuurlijk ;)
De lichtcue's waren live wel op tijd.

Dus als er geen vuurwerk is, moet het licht nog wel kloppen met de muziek. En het lijkt er op dat de vuurwerk momenten ook weer op tijd zijn gezet, waardoor eigenlijk het licht niet meer klopt, maar dat is dusdanig gemonteerd dat het niet teveel opvalt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 07:08 

zeke schreef:
Anonymous schreef:
Goku schreef:

Dat is niet helemaal waar natuurlijk ;)
De lichtcue's waren live wel op tijd.

Dus als er geen vuurwerk is, moet het licht nog wel kloppen met de muziek. En het lijkt er op dat de vuurwerk momenten ook weer op tijd zijn gezet, waardoor eigenlijk het licht niet meer klopt, maar dat is dusdanig gemonteerd dat het niet teveel opvalt. :)

OH dacht dat alles gewoon delayed was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 10:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Goldenstyle schreef:
Jezus wat ziek die Shamed edit! :worship:

Doe het maar ff, met je gitaartje. Gvd wat vet zeg! Totaal niet meegekregen live ook haha.

Niet dat het minder knap is, maar elke professionele gitarist kan dit wel hoor :P. Toch niet heel ongewoon dat ze voor een publiek staan gitaar te spelen? Vaak nummers die wel tig keer moeilijker dan dit zijn om te spelen.

Is hij een professionele gitarist dan (geen idee wat z'n achtergrond is) is toch die kerel van Audiotricz?

Dj'en voor 60.000 man is wel ff wat anders dan met je nerveuze trillende vingertjes feilloos zo'n stukje gitaar te pingelen :P

Maargoed misschien maak ik het groter dan het is, ik vind het iig knap ;) Ik zou brakend achter de stage liggen van nervositeit vermoed ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 10:05 

Kraak... Piep...

Het is ook zeker, knap. Maar een beetje gitarist kan dat wel hoor :P. Zeker als je al eerder voor groot publiek hebt gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 10:26 

Hardtraxx Elite

Toch wel weer een hele dikke eindshow als ik het zo terugzie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 21:59 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
GB47 schreef:
Edwinn schreef:
Net alsof er in die tijd maar 20/30 platen zijn gemaakt. :thumbdown: Een beetje de ouwe doos induiken en dan kan hij zeker wel een leuke gevarieerde set draaien zonder 'te nieuwe platen.' Daarnaast kan hij ook is opteren voor juist ouder werk, zou echt waanzinnig vet zijn als die is werk van hem wat op Subway en Gothic is uitkomen zou draaien (zoiets dus: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html)

Volledig mee eens ... Hij gaf ook aan dat hij zo 'recent' draaide omdat het publiek te 'jong' was en behoorde tot de tweede generatie. Maar als elke DJ er zo over denkt kunnen we net zo goed Early schrappen op Defqon plus het feit dat ik denk dat het geringe aantal bezoekers (zeker in vergelijking met Magenta op zondag), net komen omwille van die sound te horen van toen ... Ik vind het een gemiste kans !

Wat een onzin, ken er genoeg van <30 die juist de echte early waarderen.. Leeftijd zegt echt geen donder.

@Q-Dance, deze sound willen we: hardstyle/cordis-magenta-01-t67419.html :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:14 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 13:03 

Hardtraxxer

https://speld.nl/2019/07/13/grapperhaus ... festivals/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 13:22 

Hardtraxx Elite

The-Znayzer schreef:

En mevrouw op 4:20 moet toch nog even vermelden 'al dan niet onder invloed'. Fijn. Al kan ik het me best voorstellen dat het kut is als je elke twee weken een feest in je achtertuin hebt.

Wethouder van Dronten lijkt me dan wel weer een fijne vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 14:20 

Hardtraxx Veteran

"Terecht, dat monotone gedreun is niet goed voor een mens. Ik snap niet dat er zoveel mensen een weekend lang die herrie kunnen verdragen. Ik zeg AFSCHAFFEN deze herriefeesten. Met al die mensen die onder invloed zijn van weet ik veel wat en gehoorbeschadiging oplopen zou het afschaffen van deze onzin onze jeugd een stuk beter doen. Ik woon er 7km vandaan en heb het hele weekend hoofdpijn gehad. Ook was onze hond helemaal overstuur. En dan ook nog alle troep langs de kant van de weg. En als afschaffen niet kan dan iedereen maar een koptelefoon op! Scheelt een hoop gedoe en is veiliger dan dat gedreun op honderden decibellen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 14:29 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
"Terecht, dat monotone gedreun is niet goed voor een mens. Ik snap niet dat er zoveel mensen een weekend lang die herrie kunnen verdragen. Ik zeg AFSCHAFFEN deze herriefeesten. Met al die mensen die onder invloed zijn van weet ik veel wat en gehoorbeschadiging oplopen zou het afschaffen van deze onzin onze jeugd een stuk beter doen. Ik woon er 7km vandaan en heb het hele weekend hoofdpijn gehad. Ook was onze hond helemaal overstuur. En dan ook nog alle troep langs de kant van de weg. En als afschaffen niet kan dan iedereen maar een koptelefoon op! Scheelt een hoop gedoe en is veiliger dan dat gedreun op honderden decibellen."

Silent Disco overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 14:42 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Silent Disco overal.

No Silent Disco no party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 17:18 

Hardtraxx Addict

Wat een zure mensen heb je toch op deze wereld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 17:37 

Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Wat een zure mensen heb je toch op deze wereld :lol:

Klopt, maar een deel kan ook echt slecht tegen dat geluid. Festivals moeten kunnen maar van mij mag het geluid ook wel wat zachter, ook met het oor op beschadiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 17:39 

Hardtraxx Addict

Snap niet hoe de omgeving last heeft van de muziek tot 4 uur 's nachts. De afterparty is geen zak aan omdat je zelf bijna geen bass meer voelt, en op de camping zelf heb (ik in ieder geval) je al nauwelijks last van het geluid. Overdag kan ik begrijpen dat het met de wind wel wat overlast kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 18:03 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Met al die mensen die onder invloed zijn van weet ik veel wat en gehoorbeschadiging oplopen zou het afschaffen van deze onzin onze jeugd een stuk beter doen.

Aha, gaan ze het net als Grapperhouse op het afwijken van de illusie van rationaliteit gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:24 

Hardtraxx Veteran

https://www.telegraaf.nl/nieuws/7953620 ... ons-defqon

Citaat:
Politie zoekt eigenaren gestolen telefoons Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 18:06 

Hardtraxx Elite

WTF bezielt dit soort mensen zeg... :mad:
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten