Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 12:06 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
Zwollie95 schreef:
Iemand een idee wat voor soort flesjes water ze daar hebben?


Chaudfauntaine


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Attack begint lekker! Verrast me positief.

Helaas wel streamend vanuit huis :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 12:52 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
D-Attack begint lekker! Verrast me positief.

Helaas wel streamend vanuit huis :cry:


Ik zie nog geen stream? Vanaf 2 uur staat er
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Ronzz schreef:
D-Attack begint lekker! Verrast me positief.

Helaas wel streamend vanuit huis :cry:


Ik zie nog geen stream? Vanaf 2 uur staat er

Klopt, bedoelde alleen audio op qdance radio zelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een paar schaduwplekken en zonnebrand dat niet al om 14:00 op is zal wel worden gewaardeerd Q...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie net de mainstage op de livestream, maar zeer vette stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Willem zal het wel warm hebben, lange broek alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een idee waarom een kluisje kopen voor zondag niet werkt via paylogic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Betalen om naar een livestream te kunnen kijken. What the... Is dat iets nieuws? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Betalen om naar een livestream te kunnen kijken. What the... Is dat iets nieuws? -.-

Ik vind dat eigenlijk niet heel gek. Wanneer je betaald krijg je toegang tot iets van 4a5 stages met beeld en alle streams zijn te beluisteren met audio. Het kost zeker het eea om dat op te zetten en in de lucht te houden, dus dan is 3 euro per dag of 4,50 voor het hele weekend geen onredelijk bedrag in mijn ogen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 't ook maar gekocht.
€2,29 is niet veel.

Maar Q kennende wordt dit een nieuw verdienmodel en betaal je over een paar jaar voor elke stage apart een paar euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 17:55 
 
Hardtraxxer

Is er hier toevallig nog iemand die morgen vanaf het oosten naar Defqon rijdt en nog een plek over heeft op de heenweg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 18:55 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Solis schreef:
Betalen om naar een livestream te kunnen kijken. What the... Is dat iets nieuws? -.-

Ik vind dat eigenlijk niet heel gek. Wanneer je betaald krijg je toegang tot iets van 4a5 stages met beeld en alle streams zijn te beluisteren met audio. Het kost zeker het eea om dat op te zetten en in de lucht te houden, dus dan is 3 euro per dag of 4,50 voor het hele weekend geen onredelijk bedrag in mijn ogen. :)


Ik vind het niet meer dan redelijk, eigenlijk. Nu is de festival bezoeker ook geen betaler voor de thuisblijver die een livestream krijgt. Als ze het zo niet doen worden de tickets duurder en geen Livestream is ook niet goed voor veel mensen die niet naar het festival gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat die streams toch wel echt ideaal zijn. Lekker op de bank, pilsje op schoot :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 22:34 
 
Hardtraxxer

B -FRONT :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindshow beetje tam, hoorde ik daar nou een nieuwe Sound Rush, en Headhunterz/Project One track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endshow bekeken via de stream en was idd niet best. Vuurwerk liep niet synchroon en was daarnaast niet bar veel aanwezig, muziekkeuze niet heel goed en teveel breaks met gezang. Denk wel de slechtste in jaren. Geld tekort bij Q?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed vermaakt met de set van B-Front via de stream, hoop nieuw spul! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook de stream bekeken, en ben het wel eens met roy...
Dacht verder een nieuwe wildstylez (of sound rush misschien) en een nieuwe TNT track te horen. En de Headhunterz track uit zijn teaser filmpje een tijdje terug.

Verder echt genoten van B-Front, je kon ook zien dat hij het zelf echt aan het genieten was! En wat een contrast ook met Radical daarvoor (wat een meuk kwam daar voorbij zeg :sick:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:27 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
Ook de stream bekeken, en ben het wel eens met roy...
Dacht verder een nieuwe wildstylez (of sound rush misschien) en een nieuwe TNT track te horen. En de Headhunterz track uit zijn teaser filmpje een tijdje terug.

Verder echt genoten van B-Front, je kon ook zien dat hij het zelf echt aan het genieten was! En wat een contrast ook met Radical daarvoor (wat een meuk kwam daar voorbij zeg :sick:)


en dan dat geschreeuw van hem samen met nolz man man man :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2019 23:39 
 
Hardtraxxer

Net ook de livestream gekeken. Kort stukje van B-front gezien. Dat was weer genieten hoor! Een hoop verrassende nieuwe nummers die goed klonken. Endshow ook gezien. Stage zag er in het donker erg mooi uit, maar vond het vuurwerk, platen keuze en show wat tam. Wel een mooi stukje live gitaarspel van Leon van Audiotricz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of 't aan de stream lag maar vuurwerk liep heel vaak niet synchroon met de muziek?

Vorig jaar ging d'r ook al een hoop fout bij de vuurwerkshow.
Gaat lekker daar.

Vond 'm verder ook niet zo vet als andere jaren. Alleen het laatste stuk met Sefas Anthem was wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 01:03 
 
Hardtraxxer

Lag niet aan de stream, het vuurwerk was vaak paar seconde te laat.
Vond de show zelf ook echt schraal. Werd heel veel dezelfde elementen gebruikt.

Vorig jaar ging de show mis, jaar daar voor kleine dingen en nu weer. Misschien wel een aandacht puntje voor Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 03:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zakkenrollers actief. Oudere vrouw van +_ 45 jaar, heeft krullen en doet vooral alsof ze de muziek leuk vind. Staat een man bij van dezelfde leeftijd. Ze houden alles in de gaten. Opgelet.

(Gespot in de blue)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 03:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net thuis na een fantastisch dagje Defqon. Rond 1 uur binnen, even een rondje gelopen langs de Red (wat een beest zeg :love: ) en de UV en om 2 uur even een kijkje genomen bij Toontje Vager. Wat een fijne muziek draait hij toch! Daar een half uurtje gestaan en daarna weer terug gelopen naar de Main voor het laatste stukje van Sound Rush en het setje van Headhunterz. Prima setjes, niets bijzonders.

De rest van de groep bleef bij de Red voor Powerhour. Daar had ik niet zo veel zin in dus alleen ff een rondje gelopen. Het was op dat moment lekker rustig op het terrein dus dat was prima. Even bij Jay Reeve gestaan. Heerlijk setje en een heerlijk sfeertje!
Na Jay Reeve weer een rondje gelopen. Even bij de Yellow en Silver gekeken. Ik ben niet echt bekend met die muziek maar klonk bij beide stages niet verkeerd.

Om kwart voor 6 was het tijd voor Zany. Wat een gouden set was dat zeg. Heerlijke mix van zn oude platen en platen van het nieuw album. Voor mij, samen met B-Front, by far de set van de dag.

Na Zany even in de tent van de kluisjes tot rust gekomen en de dikke laag zonnebrand creme van mn armen gewassen. Daarna weer naar de Red gelopen voor DSturb. Dikke set wel. Jammer van de remix van apocalyptic darkness. K vind het origineel echt super dik.

Na dsturb kwam toch wel het dieptepunt van de dag. Radical. Echt, wat een ongeïnspireerde ellende was dat zeg. K had het idee dat hij zn onkunde aan het goedmaken was met het dom schreeuwen door de microfoon. Hier na 10 minuten bij weggelopen en even naar de UV gegaan. Stukje da tweekaz en Wasted Penguinz gezien. Daarna weer terug naar de Red waar Radical net zn laatste plaatjes draaide. Hardcore draaien als je weet dat Bfront nog na je staat.. :x

B-front die vervolgens opent met electronic symphony. Wat een verademing zeg. Wat een geniale set ook. Veel nieuwe platen die stuk voor stuk echt top klonken. Zo sluit je wat mij betreft de Red af! :drool:

En dan de eindshow. Ik vond hem in tegenstelling tot de meesten hier juist geniaal. Goede plaatkeuze, dikke lichtshow, een ontzettende bak lasers en en hele dikke vuurwerkshow. Het klopte wat mij betreft gewoon helemaal. :loving:

Al met al dus een super dag gehad. Vrijwel geen last gehad van de warmte, leuke setjes gehoord, rijkelijk vloeiend Desperados. :thumbsup:

Volgend jaar wel weer een weekend.
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten