erg vette podcast. Ik snap bij veel artiesten wel dat ze graag hardstyle altijd hardstyle willen houden, maar waarom krijg ik het gevoel of het noemen van raw hardstyle zo erg is? In de hardcore zie je bijvoorbeeld industrial, uptemo, frenchore, mainstream en dit is toch niet erg? Juist fijn om te weten wat je kan verwachten. Tuurlijk in de hardcore heb je veel meer speling met bpms, hardstyle blijft 150-155 bpm dus maakt het net iets ingewikkelder, maar toch.Pedaalemre wrote:View on YouTube
En wat ze zeggen over dat je al hardcore begint te draaien terwijl je pas de tweede act bent ben ik volledig mee eens. Wat crypsis zegt: publiek vraagt er naar. maar toch kan ik me best voorstellen dat je snel de volgende dj net ff iets minder vindt omdat het ff wennen is aan de tempo. De toon werd juist gezet door de eerste dj's en kon je daarom wat creatieve oplossing vinden van de volgende dj om met de flow mee te gaan. Uiteindelijk door die flow krijg je de mensen mee, er werd dus meer naar het publiek gekeken. Een feest kan zo omslaan van goed naar slecht juist omdat er geen flow in zit.