Zie wel een magere gast zonder gezichtshaar en wallen en vol levensmoed die enigszins op me lijktFiretrap wrote:Je zit zelfs in de thumbail.Pommer wrote:Ik zit helemaal niet in die video
Wish video, that is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Hahaha, 30 slopende feesten geleden
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! 
Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.MelvinFR wrote:Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!!
Ohja goed punt. Podium sowieso in het midden. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.Hekzitter wrote:Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.MelvinFR wrote:Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!!
Dit wist iedereen toch al door de schets die rondgegaan is?Hekzitter wrote:Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.MelvinFR wrote:Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!!
En ipv het reuzenrad het Rad van Snats!Uberhout wrote:En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.Hekzitter wrote:Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.MelvinFR wrote:Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!!
Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt.Uberhout wrote:En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.Hekzitter wrote:Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.MelvinFR wrote:Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!!
Remi wrote:Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt.
Pffffff Binnen 5 minuten ook gereageerd hahaha
Remi wrote:Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt.Uberhout wrote:En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.Hekzitter wrote: Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.
-
B
DEDIQATED x VIVA HOLLANDIA!*
20 jaar Q-dance kan natuurlijk niet zonder een ode aan ons gezellige kikkerlandje. Daarom gaan we tijdens het Viva Hollandia blok een half uur lang maximaal meezingen met de lekkerste X-Qlusive Hollandse klappers, zetten we massaal polonaises in en verzuipen we in de grootste bierdouche van het jaar. Uiteraard allemaal in het oranje (we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).
* 30 minutes of crazy Dutch stuff at DEDIQATED, so make sure to bring something orange!
Bron Q-Dance fb
20 jaar Q-dance kan natuurlijk niet zonder een ode aan ons gezellige kikkerlandje. Daarom gaan we tijdens het Viva Hollandia blok een half uur lang maximaal meezingen met de lekkerste X-Qlusive Hollandse klappers, zetten we massaal polonaises in en verzuipen we in de grootste bierdouche van het jaar. Uiteraard allemaal in het oranje (we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).
* 30 minutes of crazy Dutch stuff at DEDIQATED, so make sure to bring something orange!
Bron Q-Dance fb
zondebierislekker wrote:bierdouche
Last edited by Sarabande on 13 Jan 2020 19:19, edited 1 time in total.
bierislekker wrote:(we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).
Goed verhaalAttention: You can’t go to your locker during the event. The lockers for visitors with a Premium ticket are located at the Premium area which is accessible during the event.
-
B
MelvinFR wrote:bierislekker wrote:(we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).Goed verhaalAttention: You can’t go to your locker during the event. The lockers for visitors with a Premium ticket are located at the Premium area which is accessible during the event.
Ben toch wel benieuwd of dit feest zo legendarisch wordt zoals ik dat eerst had verwacht...
Het kan altijd nog legendarisch kut worden. Mooi verhaal inderdaad van die 3 outfits, ik hou het toch maar bij Mn ‘je moeder houdt van poeder shirt’.bierislekker wrote:Ben toch wel benieuwd of dit feest zo legendarisch wordt zoals ik dat eerst had verwacht...
En trouwens blijkt wel weer dat Q-Dance een geldbewuste organisatie is want ze hopen gewoon dat iedereen nu extra kluisjes huurt om de mindere ticketverkoop te compenseren!!!!1
-
B
En met duurdere vip tickets kun je wel bij de kluisjes !!!!!!! 
Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. 
SL8492 wrote:Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede.
Precies dit.SL8492 wrote:Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede.
Heb het idee dat ze veel te veel willen met dit feest. Ze willen veel te groot uitpakken, teveel acts/thema's en artiesten, teveel euros in de entreeprijs... En al die TEs zorgen er voor dat mensen geen kaart kopen.
Ik gok dat 't straks voor minder dan de helft uitverkocht is, en dus hadden ze met entreeprijs van 50 euro veel meer kunnen verdienen, want dan heb je gauw twee keer zoveel mensen die je nog flink kan uitmelken met de drankprijzen.
Ik ga nog steeds wel natuurlijk, maar de hype is voor mij wel echt volledig weg
Misschien alleen maar chill dat ik er weinig zin in heb, feesten waar je geen reet van verwacht zijn over het algemeen vaak de leukste feesten achteraf.
Last edited by Inno on 13 Jan 2020 19:56, edited 1 time in total.
Dit idd! Zit zo veel potentie in het hele concept rondom Dediqated maar begin toch wel te twijfelen of het zo'n memorabel feest gaat worden als ik in eerste instantie dacht. Nou is de line up al niet helemaal waar ik op had gehoopt en krijg je idd dit soort dingen er nog bovenop. Hoop dat ze van Dediqated als geheel toch nog iets moois gaan maken.SL8492 wrote:Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede.
Misschien is het een idee om tijdens deze setjes een silent disco te organiseren?SL8492 wrote:Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede.