Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Ik zit helemaal niet in die video


Je zit zelfs in de thumbail.

Wish video, that is.

Zie wel een magere gast zonder gezichtshaar en wallen en vol levensmoed die enigszins op me lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, 30 slopende feesten geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:


Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja goed punt. Podium sowieso in het midden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:


Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.


En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:


Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.

Dit wist iedereen toch al door de schets die rondgegaan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:


Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.


En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.


En ipv het reuzenrad het Rad van Snats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Hopen op een podium in het midden. Ronde tafel met uiteten is ook altijd gezelliger dan een rechthoekige tafel, geldt voor dit feest precies hetzelfde. Meer gezelligheid = meer beter!! :beer:


Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.


En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.


Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt. :thumbsup:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffffff Binnen 5 minuten ook gereageerd hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Uberhout schreef:
Hekzitter schreef:
Met zo'n ronddraaiende schijf in het midden net zoals ze bij van die Aziatische restaurants hebben haha.


En dan met geestverruimende middelen in plaats van voedsel. Ik ben voor.


Zou mega zijn. Dan kun je daar gewoon je neus opleggen en om de zoveel tijd komt er wat voorbij wat zo je neusgat in glijdt. :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:06 
 

DEDIQATED x VIVA HOLLANDIA!*
20 jaar Q-dance kan natuurlijk niet zonder een ode aan ons gezellige kikkerlandje. Daarom gaan we tijdens het Viva Hollandia blok een half uur lang maximaal meezingen met de lekkerste X-Qlusive Hollandse klappers, zetten we massaal polonaises in en verzuipen we in de grootste bierdouche van het jaar. Uiteraard allemaal in het oranje (we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).

* 30 minutes of crazy Dutch stuff at DEDIQATED, so make sure to bring something orange!
Bron Q-Dance fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
bierdouche

zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
(we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).


Citaat:
Attention: You can’t go to your locker during the event. The lockers for visitors with a Premium ticket are located at the Premium area which is accessible during the event.


Goed verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:21 
 

MelvinFR schreef:
bierislekker schreef:
(we raden je dan ook aan om minimaal 3 verschillende outfits mee te nemen, je wil natuurlijk niet uit de toon vallen).


Citaat:
Attention: You can’t go to your locker during the event. The lockers for visitors with a Premium ticket are located at the Premium area which is accessible during the event.


Goed verhaal

xd
Ben toch wel benieuwd of dit feest zo legendarisch wordt zoals ik dat eerst had verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Ben toch wel benieuwd of dit feest zo legendarisch wordt zoals ik dat eerst had verwacht...


Het kan altijd nog legendarisch kut worden. Mooi verhaal inderdaad van die 3 outfits, ik hou het toch maar bij Mn ‘je moeder houdt van poeder shirt’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En trouwens blijkt wel weer dat Q-Dance een geldbewuste organisatie is want ze hopen gewoon dat iedereen nu extra kluisjes huurt om de mindere ticketverkoop te compenseren!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:37 
 

En met duurdere vip tickets kun je wel bij de kluisjes !!!!!!! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. :P

Precies dit.

Heb het idee dat ze veel te veel willen met dit feest. Ze willen veel te groot uitpakken, teveel acts/thema's en artiesten, teveel euros in de entreeprijs... En al die TEs zorgen er voor dat mensen geen kaart kopen.

Ik gok dat 't straks voor minder dan de helft uitverkocht is, en dus hadden ze met entreeprijs van 50 euro veel meer kunnen verdienen, want dan heb je gauw twee keer zoveel mensen die je nog flink kan uitmelken met de drankprijzen.

Ik ga nog steeds wel natuurlijk, maar de hype is voor mij wel echt volledig weg :/ Als de Feestfabriek niet zo'n geweldig feest was geweest had ik niet direct een kaartje gekocht, en dan had ik denk ik echt tot het laatste moment gewacht en alleen gegaan als de sterren toevallig juist uitgelijnd waren en ik een heerlijke nacht had geslapen en een intense natte droom had gehad na een orgie met 3 perfecte Zweedse dames ofzo (echt of in de droom zou allebei wel volstaan).

Misschien alleen maar chill dat ik er weinig zin in heb, feesten waar je geen reet van verwacht zijn over het algemeen vaak de leukste feesten achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. :P

Dit idd! Zit zo veel potentie in het hele concept rondom Dediqated maar begin toch wel te twijfelen of het zo'n memorabel feest gaat worden als ik in eerste instantie dacht. Nou is de line up al niet helemaal waar ik op had gehoopt en krijg je idd dit soort dingen er nog bovenop. Hoop dat ze van Dediqated als geheel toch nog iets moois gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind de Power Hour én de Viva Hollandia wel een beetje ellendig. Tuurlijk snap ik dat ze deze onderdelen erin willen hebben, maar had het dan gecombineerd of beide een half uur gegeven. 1,5 uur van die troep is voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. :P

Misschien is het een idee om tijdens deze setjes een silent disco te organiseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal prima dat half uurtje Viva Hollandia.
XQ Holland hoef ik echt al jaren niet meer heen, maar dit is prima zo, mooi een half uurtje mee brullen.

Krijg er al steeds meer zin in!!
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten