Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hahahahaha ik ook
Image

Remi en Ramon getekend door Ko Pietjes, 2014, ingekleurd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Die is vrij accuraat.

Die reactie binnen 1 minuut was echt puur toeval, overigens. Ja, of niet natuurlijk. Mentaal connected. (L)

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Die is vrij accuraat.

Die reactie binnen 1 minuut was echt puur toeval, overigens. Ja, of niet natuurlijk. Mentaal connected. (L)

View on YouTube
Toeval m'n reet. Wij zitten heel de dag samen voor de deur van onze caravan. Snuiven alleen maar pep.

View on YouTube

© The legend @ 2:04. R.I.P.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Na 6 lijntjes ga je lekker scheppen :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Waar komt nou die klaplong silent disco meeting?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Alm1ghty wrote:Waar komt nou die klaplong silent disco meeting?
Bij de eerste hulp, om 1 nakkie over hartstilstand :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ik vind dat het gewoon een ding moet worden gezien de memewaarde van het idee.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
RomanAnthony wrote:Toeval m'n reet. Wij zitten heel de dag samen voor de deur van onze caravan. Snuiven alleen maar pep.

View on YouTube

© The legend @ 2:04. R.I.P.
View on YouTube
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Q-Dance op Facebook:

The Defqon.1 Legends in 2017: all the legends on stage in a hardstyle journey through 15 years of Defqon.1. Do you remember when Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers jumped on the stage to play one of the greatest Defqon.1 anthems ever? "This is the world of we know best, the world of madness." #TBT

At DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event, the World of Madness legends are back and we're gonna make this epic journey even bigger: 20 years of harder styles history in 1 massive show. Are you ready?

Edit: Volgens mij de tekst verkeerd geïnterpreteerd. Dacht dat het over de show van HHZ, WSZ en NC ging :P .
A
Image

Dit is t eerste bericht dat mij tegenvalt eigenlijk. Had verwacht dat de hele avond zo'n idee werd als DQ Legends
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Jordi wrote:Image

Remi en Ramon getekend door Ko Pietjes, 2014, ingekleurd

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 5 hours ago
Na maanden meelezen zonder account toch maar eens ff een account aangemaakt. :innocent: Ga met 2 vrienden vanuit Goes, dus nou hoopten we die gezellige bus ook eens mee mogen maken als die gewoon openbaar is :woot:
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 15 days ago
Sven-O wrote:Na maanden meelezen zonder account toch maar eens ff een account aangemaakt. :innocent: Ga met 2 vrienden vanuit Goes, dus nou hoopten we die gezellige bus ook eens mee mogen maken als die gewoon openbaar is :woot:
Welkom! :thumbsup: Bus een paar keer mee mogen maken. Is altijd gezellig!
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Sven-O wrote:Na maanden meelezen zonder account toch maar eens ff een account aangemaakt. :innocent: Ga met 2 vrienden vanuit Goes, dus nou hoopten we die gezellige bus ook eens mee mogen maken als die gewoon openbaar is :woot:
No, Dediqated is eigen, besloten reisje. Maar mocht je vervoer naar Karnaval Festival of Supersized zoeken dan gaan er vanaf hier wel een aantal bussen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 15 days ago
over buzzen gesporoken. Alle 4 beatbuzzen zijn van de partij . Wellicht is er nog wel ergens een tankstation preparty tussen Deventer en Arnhem (L) . En anders misschien nog wel na het feest op de parking. zin an!
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Hoppa lekker hakke bij het tankstation bij de beatbuzzz :loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Je bent natuurlijk altijd vrij om een keer voor ons in een bus(je) naar een festival te bobben. Ideale mogelijkheid om de gezelligheid ten volste mee te maken.
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 5 hours ago
Remi wrote: No, Dediqated is eigen, besloten reisje. Maar mocht je vervoer naar Karnaval Festival of Supersized zoeken dan gaan er vanaf hier wel een aantal bussen.
Das jammer, maar supersized en karnaval festival heb ik beide kaartjes voor dat is dan weer wel mooi :D
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Stuur me even een berichtje via Facebook dan geef ik je wel wat info.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
View on Facebook

Hoogstwaarschijnlijk de top 50. Zal toch wel flink janken zijn als sommige van deze tracks erin komen, ik noem een Battleborn, Orange Heart, Home, Brutal 5.0 of I Need You :lol:
B
Pfff zou een aanfluiting zijn inderdaad xd
A
Rip, maar ga me wel vermaken
Hardtraxxer
Ik zag The Human Soul ook voorbij komen. Hoop echt dat die erin zit!
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Staan wel wat kut nummers tussen, maar ook Strike, Get Hit, Psychedelic, Ti Sento, The Prophecy, Natural, Her Voice, Black Mirror Society, Edge of Glory, Attack Again, The Story Unfolds, Life Beyond Earth, Natural, Lockdown, Africa, From Within, Live The Moment, FTS en vast nog een paar andere pareltjes die ik heb gemist.

Nu nog hopen dat die het daadwerkelijk tot de top 25 hebben gehaald natuurlijk.
Last edited by Sarabande on 22 Jan 2020 08:39, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
Ik zag mensen die op het Supremacy Anthem van afgelopen jaar hebben gestemd. Dat belooft ook wat xd