DJ Blear die ongeveer na de val van het romeinse rijk de eerste reverse bass ten horen liet vallen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
Van die van G4H bestaat nog een mooie. De telefoon waarmee ze filmen wordt op een gegeven moment uit de handen geslagen, dan heb je heel even vliegend beeld en daarna alleen maar vloer.TiMOTHYb wrote:Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:
Filmpjes
Thrillogy 2011TiMOTHYb wrote:Die Thrillogy is denk over al m'n vetste feest ja. Wat jij? Toen kreeg jij toch een steen op je kop hahahahahahaha
2012 ook vet toen er stukken plafond naar beneden tyften in de Cryppie zaal
Zo, bizar was dat jaRickzel wrote:2012 ook vet toen er stukken plafond naar beneden tyften in de Cryppie zaal
Last edited by Justinhafc on 10 Jan 2020 12:40, edited 1 time in total.
Haha dit was ook goudRemi wrote:View on YouTube
hahahaha deze zocht ik laatst nog, maar kom hem niet vindenRemi wrote:View on YouTube
Zo zag ik er wel uit maar nee, niet dat ik me kan herinneren. Aan de andere kant, ik kan me sowieso amper meer iets van dat feest herinneren.TiMOTHYb wrote:Die Thrillogy is denk over al m'n vetste feest ja. Wat jij? Toen kreeg jij toch een steen op je kop hahahahahahaha
Eerst oktoberfest in je dorp en er vervolgens een paar pillen erin flikkeren bleek geen hele gelukkige combinatie te zijn.
OT: M'n vetste herinneringen zijn toch wel Q-Dance Feestfabriek, XQlusive B-Front, Project 1 @ Qlimax 2016 en de eerste paar keer Q-Base
-
A
Last edited by Anonymous on 10 Jan 2020 13:18, edited 1 time in total.
Oh huh ja, die bedoelde ik ook. Zie nu dat het 12 was idd. Dat was begin tot eind zo vet.Rickzel wrote:Thrillogy 2011TiMOTHYb wrote:Die Thrillogy is denk over al m'n vetste feest ja. Wat jij? Toen kreeg jij toch een steen op je kop hahahahahahaha
2012 ook vet toen er stukken plafond naar beneden tyften in de Cryppie zaal
Feestfabriek, XQ NC, XQ Bfront, Thrillogy 2012, Knock out 2011, Qlimax 2016.
Oja? Gaan we zo doen ja?
View on YouTube
De opkomst van de X-Qlusive Legends gevolgd door (2:55) One Blade.
De hele zaal werd kats gek toen de eerste klanken van die plaat door de HMH galmden.
View on YouTube
De opkomst van de X-Qlusive Legends gevolgd door (2:55) One Blade.
De hele zaal werd kats gek toen de eerste klanken van die plaat door de HMH galmden.
By far het vetste feest wat ik bezocht heb. Die set van Zany in zaal 2 toen
Digiwave door het geldredome, Orgasmo 
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Qapital 2013 was ook echt goud. De opening van Crypsis met Lost in The Mist.
Opening met Fatality Hardbass 2013
Opening met Fatality Hardbass 2013
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Iets kleiner, de HMHJordi wrote:By far het vetste feest wat ik bezocht heb. Die set van Zany in zaal 2 toenDigiwave door het geldredome, Orgasmo
Ik heb zelf niet zoveel 'grootste' momenten meegemaakt maar eentje die me altijd bij zal blijven is de comeback van Adaro op Decibel 2014, wat een sfeer en wat een set. Ongekend hoe hij het elke set weer voor elkaar krijgt om mij het ultieme weekend/feest gevoel te geven ondanks dat de muziek zo is veranderd in de afgelopen 10 jaar.
View on YouTube
En niet te vergeten de platenkeuze van dit filmpje alleen al: Haunter Of The Dark, Mindgame, Level, I'm The King. Die afwisseling mis ik echt in de setjes van tegenwoordig.
View on YouTube
En niet te vergeten de platenkeuze van dit filmpje alleen al: Haunter Of The Dark, Mindgame, Level, I'm The King. Die afwisseling mis ik echt in de setjes van tegenwoordig.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Van de 4 tracks, 2 tracks van een ander draaien? Dat is gewoon not done, afschuwelijk._theon_ wrote: En niet te vergeten de platenkeuze van dit filmpje alleen al: Haunter Of The Dark, Mindgame, Level, I'm The King. Die afwisseling mis ik echt in de setjes van tegenwoordig.
Heuj ik spot mezelf in die Wish meeting video. Was echt genieten in 2011 en 2012.
Die viel me als eerste opTiMOTHYb wrote:Hahahaha Pommâh
Ja maar dit is toch Smack My Derb van Alpha Twins Rodneyy??
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Je zit zelfs in de thumbail.Pommer wrote:Ik zit helemaal niet in die video
Wish video, that is.
Voor mij is er maar 1 mysteryland filmpje en dat is het superman mysteryland filmpjecorneelwr wrote:Ja maar dit is toch Smack My Derb van Alpha Twins Rodneyy??
Daarna deze:
https://www.dumpert.nl/item/1682601_553a9b23