Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 00:55 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
20:30 – 22:00 Bass Chaserz vs. Buren van de Brandweer

WHAT :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 08:00 

Hardtraxxer

"Fiësta bar
Friday
12:00 – 13:30 Hyperzone"

"Op vrijdag is de entree geopend van 13.00 tot 23.00 uur."

Die staan dus een uur voor lucht te draaien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:03 

Hardtraxx Elite

Veel langere sets, weinig overlappingen, fatsoenlijke afsluiters. Zo op het eerste gezicht echt een hele fijne timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:15 

Hardtraxxer

wootum schreef:
23:30 – 01:00 Titan: The final closure

Dit wordt zo epic! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:19 

Hardtraxx Veteran

Zo op 't oog een paar overlappingen, bijv. DBSTF vs Ophidian en Clockartz/Chris One vs Crypsis, die ik liever anders had gezien maar over het algemeen ziet het er goed uit :D Zin begint te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:30 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Goedemorgen,

Wij hebben een Vista chalet geboekt voor het weekend. Ik zit nu even alle documenten te checken en ik zie dat er twee parking tickets bij zitten en dat je je auto niet voor je accommodatie mag zetten, maar op een parking in de buurt. Iemand echter enig idee of je wel je auto voor de accommodatie uit kunt laden voor je je auto op die parking zet, of dat je alsnog een eind met je spullen moet sjouwen? Want dan zouden we eventueel alsnog een karretje voor de spullen moeten fixen.

Wij staan ook op de safari accommodatie. Je mag 2 auto's inderdaad voor je chalet uitladen. Daarna moet je met je auto naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats gaan!

Dat zijn 2 totaal andere locaties, moat. Wij hebben die witte ingang en zitten naast de plaats waar altijd de weekend-tent stond, jij totaal aan de andere kant (lekker rustig, ver weg bij mij vandaan :kiss2: )
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:48 

Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Veel langere sets, weinig overlappingen, fatsoenlijke afsluiters. Zo op het eerste gezicht echt een hele fijne timetable.

Precies dit. Gaat helemaal goed komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 10:25 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:

Hier sluit ik me ook bij aan. Beter dan defqon :thumbup: waar ze jou weer dwingen richting de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:08 

Hardtraxx Elite

Thera, The Satan, DBSTF en Geck-O als zekerheidjes op zondag...

Verder lekker zwerven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 13:36 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Goedemorgen,

Wij hebben een Vista chalet geboekt voor het weekend. Ik zit nu even alle documenten te checken en ik zie dat er twee parking tickets bij zitten en dat je je auto niet voor je accommodatie mag zetten, maar op een parking in de buurt. Iemand echter enig idee of je wel je auto voor de accommodatie uit kunt laden voor je je auto op die parking zet, of dat je alsnog een eind met je spullen moet sjouwen? Want dan zouden we eventueel alsnog een karretje voor de spullen moeten fixen.

Goedemiddag,

Auto’s mogen/kunnen niet bij de chalets komen dus het komt toch op sjouwen aan. Daarbij is de parking dichtbij, vergeleken met Defqon scheelt het 75% lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 13:57 

Hardtraxxer

Timetables toegevoegd voor de liefhebbers:
https://timetabler.nl/decibel-outdoor-2019-friday
https://timetabler.nl/decibel-outdoor-2019-saturday
https://timetabler.nl/decibel-outdoor-2019-sunday
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 14:15 

Hardtraxxer

Euphoric als enige om middernacht al gedaan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 14:15 

Hardtraxxer

MrMagno schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 14:20 

Hardtraxx Veteran

MrMagno schreef:

Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 17:48 

Hardtraxxer

Razzstep schreef:
Jezus wat is Atmozfears op een rot tijdstip geprogrammeerd zeg... Maak je een mokerdik anthem en draai je over het algemeen behoorlijk zware platen, wordt je voor Headhunterz neergezet... :/

Dit vind ik ook echt apart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 09:42 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
RomanAnthony schreef:
Goedemorgen,

Goedemiddag,

Auto’s mogen/kunnen niet bij de chalets komen dus het komt toch op sjouwen aan. Daarbij is de parking dichtbij, vergeleken met Defqon scheelt het 75% lopen.

Topper. Wordt toch een karretje voor de spullen meenemen dan.

Laatste vraag: we zagen dat ze een supermarkt hebben vlakbij het strand. Kan ik hier gewoon eieren / brood / kaas etc kopen of is dit meer voor kampeerspullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:25 

Hardtraxx Veteran

17:00 – 17:45 Phuture Noize pres. Black Mirror Society live
17:45 – 18:45 B-Front

Dit gaat me een partij genieten worden weer. :drool: Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 11:55 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Topper. Wordt toch een karretje voor de spullen meenemen dan.

Laatste vraag: we zagen dat ze een supermarkt hebben vlakbij het strand. Kan ik hier gewoon eieren / brood / kaas etc kopen of is dit meer voor kampeerspullen?

Dit is in principe gewoon een supermarkt waar je eten en drinken kan halen :) Was vorige jaren gewoon de reguliere campingsiupermarkt aangevuld met wat drank vanuit het festival zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:00 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
17:00 – 17:45 Phuture Noize pres. Black Mirror Society live
17:45 – 18:45 B-Front

Dit gaat me een partij genieten worden weer. :drool: Zin in!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 12:44 

Hardtraxxer

Papa ook weer van de partij op zaterdag. Wie komt flinks jumpeng op de classics stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 13:31 

Hardtraxx Elite

Toch maar weekend gekocht, zaterdagnacht helemaal cyka gaan bij Dj Medved
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 19:38 

Hardtraxx Veteran

Begint nu toch wel te kriebelen haha, eerste dingen zijn al ingepakt :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:14 

Hardtraxx Addict

Ik weet dat het nog een week duurt en dat er nog vanalles kan veranderen en blabla, maar het weer ziet er nu toch al een week zeer teleurstellend uit :cry: Hoop echt dat het niet weer 2015 horrorweer wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:35 

Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Ik weet dat het nog een week duurt en dat er nog vanalles kan veranderen en blabla, maar het weer ziet er nu toch al een week zeer teleurstellend uit :cry: Hoop echt dat het niet weer 2015 horrorweer wordt.

Het veranderd echt constant. Het ene moment lijkt het alsof de pleuris uit gaat breken, het andere moment ziet er naar uit alsof het gewoon droog blijft met 24 graden. Laten we hopen dat gewoon droog blijft, scheelt de helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 20:16 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat we nu eens slechter weer krijgen. Ben wel weer klaar met die warmte op festivals.
Heeft ook altijd wel wat die regen dansjes.
Met Intents en Defqon al mooi weer gehad dus mag nu wel eens een heel weekend regenen.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten