Past

Decibel outdoor 2019

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
20:30 – 22:00 Bass Chaserz vs. Buren van de Brandweer
WHAT :lol:
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
"Fiësta bar
Friday
12:00 – 13:30 Hyperzone"

"Op vrijdag is de entree geopend van 13.00 tot 23.00 uur."

Die staan dus een uur voor lucht te draaien? :D
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Veel langere sets, weinig overlappingen, fatsoenlijke afsluiters. Zo op het eerste gezicht echt een hele fijne timetable.
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 13 days ago
wootum wrote:23:30 – 01:00 Titan: The final closure
Dit wordt zo epic! :drool:
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Zo op 't oog een paar overlappingen, bijv. DBSTF vs Ophidian en Clockartz/Chris One vs Crypsis, die ik liever anders had gezien maar over het algemeen ziet het er goed uit :D Zin begint te komen
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
online now
Hekzitter wrote:
RomanAnthony wrote:Goedemorgen,

Wij hebben een Vista chalet geboekt voor het weekend. Ik zit nu even alle documenten te checken en ik zie dat er twee parking tickets bij zitten en dat je je auto niet voor je accommodatie mag zetten, maar op een parking in de buurt. Iemand echter enig idee of je wel je auto voor de accommodatie uit kunt laden voor je je auto op die parking zet, of dat je alsnog een eind met je spullen moet sjouwen? Want dan zouden we eventueel alsnog een karretje voor de spullen moeten fixen.
Wij staan ook op de safari accommodatie. Je mag 2 auto's inderdaad voor je chalet uitladen. Daarna moet je met je auto naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats gaan!
Dat zijn 2 totaal andere locaties, moat. Wij hebben die witte ingang en zitten naast de plaats waar altijd de weekend-tent stond, jij totaal aan de andere kant (lekker rustig, ver weg bij mij vandaan :kiss2: )
Decibel outdoor 2019 (16 t/m 18 augustus 2019, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
Last edited by Remi on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
RomanAnthony wrote:Veel langere sets, weinig overlappingen, fatsoenlijke afsluiters. Zo op het eerste gezicht echt een hele fijne timetable.
Precies dit. Gaat helemaal goed komen :thumbup:
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
RomanAnthony wrote:Veel langere sets, weinig overlappingen, fatsoenlijke afsluiters. Zo op het eerste gezicht echt een hele fijne timetable.
Hier sluit ik me ook bij aan. Beter dan defqon :thumbup: waar ze jou weer dwingen richting de main.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Thera, The Satan, DBSTF en Geck-O als zekerheidjes op zondag...

Verder lekker zwerven
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago

Wij hebben een Vista chalet geboekt voor het weekend. Ik zit nu even alle documenten te checken en ik zie dat er twee parking tickets bij zitten en dat je je auto niet voor je accommodatie mag zetten, maar op een parking in de buurt. Iemand echter enig idee of je wel je auto voor de accommodatie uit kunt laden voor je je auto op die parking zet, of dat je alsnog een eind met je spullen moet sjouwen? Want dan zouden we eventueel alsnog een karretje voor de spullen moeten fixen.
Goedemiddag,

Auto’s mogen/kunnen niet bij de chalets komen dus het komt toch op sjouwen aan. Daarbij is de parking dichtbij, vergeleken met Defqon scheelt het 75% lopen.
Hardtraxxer
54 posts member since 2016
last seen Jan 2024
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
Euphoric als enige om middernacht al gedaan :thumbdown:
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Razzstep wrote:Jezus wat is Atmozfears op een rot tijdstip geprogrammeerd zeg... Maak je een mokerdik anthem en draai je over het algemeen behoorlijk zware platen, wordt je voor Headhunterz neergezet... :/
Dit vind ik ook echt apart...
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:

Goedemiddag,

Auto’s mogen/kunnen niet bij de chalets komen dus het komt toch op sjouwen aan. Daarbij is de parking dichtbij, vergeleken met Defqon scheelt het 75% lopen.
Topper. Wordt toch een karretje voor de spullen meenemen dan.

Laatste vraag: we zagen dat ze een supermarkt hebben vlakbij het strand. Kan ik hier gewoon eieren / brood / kaas etc kopen of is dit meer voor kampeerspullen?
Hardtraxx Veteran
14699 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
17:00 – 17:45 Phuture Noize pres. Black Mirror Society live
17:45 – 18:45 B-Front

Dit gaat me een partij genieten worden weer. :drool: Zin in!
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 47 minutes ago
RomanAnthony wrote: Topper. Wordt toch een karretje voor de spullen meenemen dan.

Laatste vraag: we zagen dat ze een supermarkt hebben vlakbij het strand. Kan ik hier gewoon eieren / brood / kaas etc kopen of is dit meer voor kampeerspullen?
Dit is in principe gewoon een supermarkt waar je eten en drinken kan halen :) Was vorige jaren gewoon de reguliere campingsiupermarkt aangevuld met wat drank vanuit het festival zelf.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:17:00 – 17:45 Phuture Noize pres. Black Mirror Society live
17:45 – 18:45 B-Front

Dit gaat me een partij genieten worden weer. :drool: Zin in!
:yes:
N
Hardtraxxer
67 posts member since 2018
last seen Nov 2022
Papa ook weer van de partij op zaterdag. Wie komt flinks jumpeng op de classics stage?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Toch maar weekend gekocht, zaterdagnacht helemaal cyka gaan bij Dj Medved
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Begint nu toch wel te kriebelen haha, eerste dingen zijn al ingepakt :$ :x
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik weet dat het nog een week duurt en dat er nog vanalles kan veranderen en blabla, maar het weer ziet er nu toch al een week zeer teleurstellend uit :cry: Hoop echt dat het niet weer 2015 horrorweer wordt.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Sarabande wrote:Ik weet dat het nog een week duurt en dat er nog vanalles kan veranderen en blabla, maar het weer ziet er nu toch al een week zeer teleurstellend uit :cry: Hoop echt dat het niet weer 2015 horrorweer wordt.
Het veranderd echt constant. Het ene moment lijkt het alsof de pleuris uit gaat breken, het andere moment ziet er naar uit alsof het gewoon droog blijft met 24 graden. Laten we hopen dat gewoon droog blijft, scheelt de helft.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Hoop dat we nu eens slechter weer krijgen. Ben wel weer klaar met die warmte op festivals.
Heeft ook altijd wel wat die regen dansjes.
Met Intents en Defqon al mooi weer gehad dus mag nu wel eens een heel weekend regenen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago