Not sure if...wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.
4 tickets binnen. Editie 9 alweer
Not sure if...wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.
aardig grapje, 7,5wrote:Ah tof, met de stage richting het water?wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.
Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan?wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.
Hap hap (en nog verkeerd ookwrote:Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan?wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.
Snap er geen ruk van. Voelde mij in ieder geval bij die extreme loudness en remember stage flink in t nauw gedreven zo druk was het. Hopen dat het dit jaar niet zo is.wrote:Hap hap (en nog verkeerd ookwrote:Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan?wrote:De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.)
Nee de opzet wordt nu zo aangepast met de hand van de stelling van Pythagoras zodat alles optimaal benut wordt snaptewrote:Snap er geen ruk van. Voelde mij in ieder geval bij die extreme loudness en remember stage flink in t nauw gedreven zo druk was het. Hopen dat het dit jaar niet zo is.wrote:Hap hap (en nog verkeerd ookwrote: Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan?)
Zin inwrote:ah nee, heel weekend met jou opgescheeptwrote:Vrij gekregen voor zowel Defqon als Decibel weekend, dus wordt het dit jaar m'n eerste keer Decibel weekend!Goeie verhalen gehoord over de camping (activiteiten), dus kijk er nu al erg naar uit!
Hoop eerlijk gezegd niet dat ze dit gaan doen, zou de charme van Decibel weekend wel een beetje teniet doen.wrote:Uit de Q&A die nu bezig is op facebook:
"Kyrasz Verwer: Waarom is het festival terrein altijd maar een dag open?"
"Decibel Outdoor Festival: Kyrasz Verwer wie weet gaat dit in de toekomst veranderen ;-)"
Ben benieuwd
Ze moeten eigenlijk wel, langzaam aan bied decibel het minste voor een hoofdprijs.wrote:Hoop eerlijk gezegd niet dat ze dit gaan doen, zou de charme van Decibel weekend wel een beetje teniet doen.wrote:Uit de Q&A die nu bezig is op facebook:
"Kyrasz Verwer: Waarom is het festival terrein altijd maar een dag open?"
"Decibel Outdoor Festival: Kyrasz Verwer wie weet gaat dit in de toekomst veranderen ;-)"
Ben benieuwd
Aan de andere kant zijn dingen als tenthuur, opbouw van die platen op het water, aankleding van stages en dergelijke gelijk, maar kun je meer waar voor je geld halen. Ik denk dat dit een stuk duurder is dan dat je denkt.wrote: Als b2s een extra festivaldag toe gaat voegen zal de prijs dus vermoedelijk over die van Defqon heen gaan, omdat ze ook nog eens het festivalterrein extra open moeten stellen wat ook weer extra geld kost. Plus de extra artiesten, extra personeel, etc.