Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Peacock & Sefa, Deadly Guns live, N-Vitral, The Outside Agency, I:Gor, Sei2ure, aantal leuke namen maar waar ik waarschijnlijk toch niet naar toe ga. Zullen de timetable afwachten. :)

In dat bos een beetje industriallen is gewoon vet hoor. Vorig jaar ook even alleen heen geweest en uiteindelijk daar een groep van hier tegengekomen en nog wat andere maten. Uiteindelijk een uurtje of 2 in dat bos gespeeld, vond ik één van de leukste momenten van de dag. Alle 'andere' hardstyle enzovoorts hoor je al zo vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Peacock & Sefa, Deadly Guns live, N-Vitral, The Outside Agency, I:Gor, Sei2ure, aantal leuke namen maar waar ik waarschijnlijk toch niet naar toe ga. Zullen de timetable afwachten. :)

In dat bos een beetje industriallen is gewoon vet hoor. Vorig jaar ook even alleen heen geweest en uiteindelijk daar een groep van hier tegengekomen en nog wat andere maten. Uiteindelijk een uurtje of 2 in dat bos gespeeld, vond ik één van de leukste momenten van de dag. Alle 'andere' hardstyle enzovoorts hoor je al zo vaak.


2 jaar geleden ook bij TOA geweest, draaien erg goed maar wat een volk loopt daar in dat bos, voelde me echt niet op m'n gemak xd
Niet alleen bij Decibel trouwens, ook tijdens Dominator tijdens TOA hun set. Misschien wel wat andere namen die ik genoemd heb bekijken, ligt ook een beetje aan wat de rest van de groep doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die stage in het bos is altijd wel leuk, alleen zo jammer dat de kans op gescheurde enkelbanden daar 75% is door alle boomstronken en kuilen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Peacock & Sefa, Deadly Guns live, N-Vitral, The Outside Agency, I:Gor, Sei2ure, aantal leuke namen maar waar ik waarschijnlijk toch niet naar toe ga. Zullen de timetable afwachten. :)

In dat bos een beetje industriallen is gewoon vet hoor. Vorig jaar ook even alleen heen geweest en uiteindelijk daar een groep van hier tegengekomen en nog wat andere maten. Uiteindelijk een uurtje of 2 in dat bos gespeeld, vond ik één van de leukste momenten van de dag. Alle 'andere' hardstyle enzovoorts hoor je al zo vaak.


2 jaar geleden ook bij TOA geweest, draaien erg goed maar wat een volk loopt daar in dat bos, voelde me echt niet op m'n gemak xd
Niet alleen bij Decibel trouwens, ook tijdens Dominator tijdens TOA hun set. Misschien wel wat andere namen die ik genoemd heb bekijken, ligt ook een beetje aan wat de rest van de groep doet :)

O ik vind die alternatieve lui juist altijd wel mooi. Komen daar ook gewoon lekker een beetje bouncen. Beter dat dan opgepompte anabooltjes op de Pussylounge :lol: . Als TOA, Eye-D & Hidden of Ghost in de Machine er staan probeer ik altijd wel te gaan kijken. Die komen bij mij uit de wijk en één is onze oude leraar Engels. Vind ik altijd wel mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O ik vind die alternatieve lui juist altijd wel mooi. Komen daar ook gewoon lekker een beetje bouncen. Beter dat dan opgepompte anabooltjes op de Pussylounge :lol: . Als TOA, Eye-D & Hidden of Ghost in de Machine er staan probeer ik altijd wel te gaan kijken. Die komen bij mij uit de wijk en één is onze oude leraar Engels. Vind ik altijd wel mooi :lol:


Zeker waar ja, daar zal je mij ook niet vinden :) Maar als er niets anders bijzonders draait tijdens die namen meeten we wel even, ook weer een weekend aanwezig toch?

EDIT: Misschien alleen even bij Ransom kijken bij de Pussylounge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Afbeelding

Adaro op Pussylounge? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
mitch0162 schreef:
Afbeelding

Adaro op Pussylounge? xd


Dat is voor mij een reden om voor het eerst bij een freestyle stage te kijken, denk dat hij daar echt iets heel vets van kan maken als hij kan doen wat ie wil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig dat ze alles van naam veranderen behalve de Pussy Lounge. Dat concept leeft echt van zijn naam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso niet waarom ze die areas allemaal een andere naam geven. Het was toch lekker duidelijk zo?! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:54 
 
Hardtraxxer

Darkraver vs Jason Payne kan wel lachen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Ik snap sowieso niet waarom ze die areas allemaal een andere naam geven. Het was toch lekker duidelijk zo?! :/

Rick haalde terecht het volgende aan, en ik denk dat dit best wel eens een geldige reden kan zijn.

Rickzel schreef:
De overige feesten van Decibel lopen natuurlijk ook al jaren terug of bestaan niet meer, denk wel slim dat ze die benamingen er af hebben gehaald. Kun je dat weer gebruiken om het wat meer in het thema te houden.

Tot nu toe, qua artwork, line-up en promo die ze nu al doen ben ik al meer overtuigd van Decibel dan ik al jaren geweest ben, laatste keer in 2012 geweest, misschien maar weer eens bezoeken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Aankondiging van MM

:yawn:

Haha, ze waren een dagje te vroeg. Die aankondiging is inmiddels weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zeker waar ja, daar zal je mij ook niet vinden :) Maar als er niets anders bijzonders draait tijdens die namen meeten we wel even, ook weer een weekend aanwezig toch?

Yes, maar we zien elkaar nog voor die tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:28 
 
Hardtraxxer

Toffe line up tot nu toe zeg!
Alleen de Raw Harstyle line up is beetje standaard. Bij de overige stages zal ik me prima vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:19 
 
Hardtraxxer

Volledige line-up: https://www.b2s.nl/decibel-outdoor-the-festival/#lineup

Zeker een optie geworden. Kijken of we een autootje vol kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer dan prima line-up voor de main!
Opvallend weinig RAW, en ook mooi dat KELTEK er staat.

Waarschijnlijk wel weer aanwezig dit jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:41 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Vette line-up voor de main! Veel leuke namen, paar mindere imo maar in totaliteit best gevarieerd.

Da Tweekaz anthem? :)


Ja daar zat ik dus ook al naar te kijken. lijkt er wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan leuke namen op de main, waarschijnlijk eerste keer aanwezig op decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Minus Militia past er niet helemaal tussen maar verder erg vette main namen :thumbup: Ik vraag me alleen af wie opent, KELTEK of SR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:46 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar amper op de mainstage geweest. Gaat dit jaar wel anders zijn. Hele vette line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxxer

Koever schreef:
Vorig jaar amper op de mainstage geweest. Gaat dit jaar wel anders zijn. Hele vette line-up!


Vorig jaar een uurtje op de main geweest, dit jaar heen en weer rennen tussen main en hardstyle classics :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 14:02 
 
Hardtraxxer

Zonde dat een Sound Rush nu waarschijnlijk al om 1200 op de main staat, had ze dan liever wat later op de Euphoria gezien :( Wel een prima line-up verder :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten