Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn ook wel veel meer stages op Decibel dan bij een gemiddeld festival. De brede keuze aan dj's is voor mij wel een goede reden om er heen te gaan. Daarnaast vond ik het ook gewoon een erg leuke locatie met die bossen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtig feestje gehad, hulde aan Requiem voor zijn track keuze, jammer dat het tijdens zijn set begon te regen en de Loudness al snel heel vol stond. Ook Titan verdiend een vermelding, wat een drive gedurende zijn hele set. Goeie platenkeuze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

Was weer een fijn feestje! :thumbsup:

+ Delete zoals altijd weer de man van de dag; niemand mixed zo snel en baas door als hem, Main Concern platen alles
+ Geweldige sfeer met vrienden & Spoontech volk
+ Belgische partyvolk weer gezien (tot The Funky Cat?)
+ Geluid op veel plekken
+ Algemene organisatie
- (Extra) ver omlopen (vanwege afzettingen)
- Verwaarlozing van 't geluid op Secret (had eigenlijk ook niet anders verwacht helaas)

Hier nog wat extra impressie beelden van het regen spektakel tijdens Prefix & Density:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend weer gehad! Top dat alles op het vakantie park stond dit jaar waardoor alles makkelijk te belopen was. Veel mensen vinden dat er op the weekend een geheel extra festival dag + stages bij moet komen,persoonlijk vind ik van niet, juist nu het 1 tent is maakt de sfeer intiemer en persoonlijker waardoor iedereen los gaat.. Ook zaterdag goed vermaakt, waarbij veel mensen zeggen dat ze decibel niet bijzonder vinden, vind ik juist het terrein en de aankleding altijd wel bijzonder vrolijk, veel beter imo dan een Defqon of vele andere hardstyle feesten waarbij de aankleding toch altijd grauw en duister is, decibel geeft mij echt dat ultieme festival gevoel.

Volgend jaar ben ik er weer een weekend bij! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad. Delete en Mind-dimension in die blokhut op de camping setjes van het weekend. De Camping was dit jaar ook beter geregeld dan vorig jaar door het compactere terrein. Die gearbox/spoontech stage was helaas wel een grote aanfluiting
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was mijn eerste decibel, meteen een weekend gepakt maar ging er eigenlijk zonder verwachtingen heen. Maar ik met zeggen dat ik echt een geweldig weekend heb gehad :thumbsup: misschien nog wel meer vermaakt dan op defqon :$ . Voornamelijk door de geweldige camping en de sfeer die daar (althans waar wij stonden) hing. Lees hier iets over strenge security? Wij hadden met 2 man 9 sixpacks bier mee en toen de beveiliger dat zag schreeuwde die "HA BIERRR" en mochten we lekker doorlopen zonder enige verdere controle :lol: . Op vrijdag aardig wat pilsjes weggetikt waardoor niet alles meer helemaal helder is, heb nog een beetje dronken gesprek gehad met een van de heren van Sound Rush (die bevestigde dat ze dit jaar niet op qlimax staan :cry: )
Op zaterdag rond half 1 binnen voor prefix & density, maar door die regenbui toch maar besloten om de loudness in te gaan. Phuture Noize zette een dikke set neer :thumbsup: hij draaide wat gevarieerder dan ik van hem gewend ben :thumbup: . Vervolgens naar de dbstf op de main, die er heel dik uitzag :surrender: . Ook nog stukje tha playah gepakt. Vervolgens naar euphoria voor Sound Rush, maar ik vond het geluid en de sfeer hier echt bagger dus ben na 20 minuten weg gegaan :/ . Daarna een hoop rond gelopen om bij b-front te eindigen die wederom en heel fijne set neerzette, daarna szp wat ook heel prima was :worship: . B-freqz was leuk maar de sfeer was echt waardeloos. Vervolgens dr peacock waar echt de beste sfeer van het hele weekend hing, hoe het hele publiek meedeed met trip to ireland :$ :$ . Vervolgens angerfist en de endshow, maar de drukte was niet te doen, lazers waren wel heel mooi. Maar de endshow toch wat saai, wel kippenvel tijdens die nieuwe noisecontrollers plaat in de endshow :loving:
Zondag redelijk rustig aan gedaan, ff gezwommen in het meertje en noisecontrollers op de hangout meegepakt. Later zetten wildstylez en ran-d & hard driver prima setjes neer. +1 voor die (volgensmij?) spontane sitdown tijdens frequencerz :yay: . Ook heel erg vermaakt tijdens de pussylounge resident rumble, lekkere sfeer vooraan!

Volgend jaar decibel een zekerheidje denk ik :yay: , ohja en desperados :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zoveel smileys! Ik kan het niet verwerken. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zoveel smileys! Ik kan het niet verwerken. :surrender:


gvd xd , totaal niet doorgehad dat het er zoveel waren, les voor de volgende keer: ff wat beter nalezen wat ik allemaal typ
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:23 
 
Hardtraxxer



xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie beelden Dudemeister. Blij dat ik dit heb meegemaakt. Dat zijn de momenten waar ik van kan genieten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:42 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Mooie beelden Dudemeister. Blij dat ik dit heb meegemaakt. Dat zijn de momenten waar ik van kan genieten. :D


Jij hebt gast gezien? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Helicaze schreef:
Mooie beelden Dudemeister. Blij dat ik dit heb meegemaakt. Dat zijn de momenten waar ik van kan genieten. :D


Jij hebt gast gezien? :lol:

Nee, haha. Ik heb het over die beelden onderaan de vorige pagina. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:

xd :lol:

Hoe grappig het ook is, ik vind het eigenlijk te triest voor woorden dat die gast zo op het internet gepleurt wordt.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij blijft er ook achteraan lopen om hem maar goed op beeld te hebben. Lach er op het moment zelf om als je het ziet en loop weer verder. Maar ja, welkom in het digitale tijdperk...helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder twijfel mijn beste weekendfestival tot nu toe. Wat heb ik hier ongelofelijk van genoten zeg! Heerlijke groep, toffe plek en veel gezelligheid. Sfeer op de pre en de zondag was erg goed, net als op zaterdag bij de industrial en Remember. Erg dikke setjes gehoord, vooral Mindustries en Fracture 4. :worship: Heb me ook echt extreem goed vermaakt bij de Pussy Lounge Resident Rumble op zondag, wat ik totaal niet had verwacht. :lol: Brennan Heart moet wel echt met pensioen. Die man heeft het voor elkaar gekregen om de meest zaaddodende set ooit te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



B2S is er lekker snel bij! Dat anthem aan het einde is ook echt kippenvel materiaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zonder twijfel mijn beste weekendfestival tot nu toe. Wat heb ik hier ongelofelijk van genoten zeg! Heerlijke groep, toffe plek en veel gezelligheid. Sfeer op de pre en de zondag was erg goed, net als op zaterdag bij de industrial en Remember. Erg dikke setjes gehoord, vooral Mindustries en Fracture 4. :worship: Heb me ook echt extreem goed vermaakt bij de Pussy Lounge Resident Rumble op zondag, wat ik totaal niet had verwacht. :lol: Brennan Heart moet wel echt met pensioen. Die man heeft het voor elkaar gekregen om de meest zaaddodende set ooit te draaien.


Waarom was BH zo kut? Al veel over gelezen maar niemand zegt precies wat er zo extreem slecht aan was?

Treurige zaak dat die jongen zo met z'n kop op internet staat. Zag er vrij jong uit ofniet? Je zal maar voor de eerste keer aan de zooi gaan en er per ongeluk zo vaag bij lopen, komt er meteen een grapjurk aan die een camera in je gezicht drukt. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geniaal weekend was dit!! :woot:
Mijn 10e decibel alweer en voor de derde maal op de camping mogen vertoeven. Vrijdag ondanks twee files toch redelijk vlot het terrein op kunnen komen, foullering stelde vrij weinig voor, hoefde maar één tas open te maken en na amper erin gekeken te hebben mochten we door. Wat een vooruitgang ten opzichte van campsite West. Lekker compact en alles relatief op korte afstand. Onze tenten geplaatst op campsite 3 (een fantastische campsite :lol: :lol: :lol: wat een prachtvolk stond daar) en na enkele biertjes richting de pre gelopen. Brennan Heart gaf daar even een zaadset weg, Adaro maakte dat daarna helemaal goed, vond beide weekendsetjes heerlijk. Greta is Great Remix en G4H - Armed & Dangerous :love:. Daarna bij de tent lopen kloten met een stel onbekenden.
Zaterdag na de buien richting het festival terrein gegaan en onze andere vrienden de hand kunnen schudden. Even bij de Pussy Lounge gekeken en vervolgens bij Coone en Atmozfears & Audiotricz in het zonnetje de eerste pasjes gemaakt. S'avonds nadat we via de camping even van kleding verwisselden (zweten als een malle..) als een malle doorgelopen naar B-freqz.. heerlijk die combi van de twee stijlen, die nieuwe TBA :woot:
Nogmaals Adaro klapte er heerlijk op, hij is weer op de goede weg terug en was voor mij de set van de dag.
Tijdens Angerfist ondanks de enorme drukte (vast ivm Endshow) toch nog even wat energie eruit kunnen persen. De eindshow vond ik muzikaal echt zwaar ondermaats, ondanks de tracks van NC/Freqz en die kippenvel edit van het anthem :loving: . Ik had ook het gevoel dat het grote vuurwerk op het water later dan normaal begon (deze was wel weer adembenemend). Afterparty nog even gecheckt en daarna nog lopen ouwehoeren bij het 24 uurs cafe, waar overigens amper meer geluid uit kwam. Na de after en after en afterparty xd toch nog 4 uurtjes kunnen slapen. De zondag was wederom geniaal, allereerst NC op de middag en vervolgens s´avonds in de tent.. de sfeer in de tent :loving: laatste energie eruit lopen pompen op Ran-d & Harddriver en samen met mijn dolgelukkige meisje mijn benen helemaal naar de klote geholpen tijdens misschien wel de set van het weekend; Frequencerz.
De afsluiter van het weekend vanaf buiten kunnen aanschouwen.. Kleine after gehad, toch een aantal uur kunnen slapen ivm autorijden.

Al met al een geniaal weekend, fantastisch sfeer op de camping en het blijft toch een magische locatie voor een festival!! :clap:

1000 maal + Campsite 3 en het groepje uit Steenwijk op de struisvogel.
++++ Frequencerz
++++ Adaro
++++ NC
+++ Heineken
+++ 24 uurs café om 06.45 op zondagochtend, stond nog 10 man xd
++ Winkel op de camping
++ Geluid camping tent
++ Aankleding van beide terreinen.
+ Sfeer, zondag is magisch, zaterdag blijft toch matig, dit omdat er toch wel heel veel mensen totaal niet losgaan.

Weinig negatieve opmerkingen, enkele details;
- Opening van het scannen van kaartjes was wel erg klein, de foullering dan wel weer heel erg breed.
- Af en toe werd uit het niets het gedeelte bij de waterkranen op campsite 3 gesloten.
- Alle mensen die continue struikelden over de scheerlijnen van de tent xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
En nog even over die die dude met z'n patatje: dikke, dikke, dikke minpunten als je mensen zo gaat filmen en het ook nog eens op internet pleurt. Snap wel dat dat de tijd is waarin we leven, maar vind het altijd erg laag gedrag :/

Mobielverbod op festivals zou beste zijn. Wat een triest persoon ben je als je anderen met hun vage bakkes op internet pleurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was mijn eerste weekendfestival ooit en zeker niet het laatste. Van begin tot eind genoten. Je maakt nog eens wat mee in zo'n weekend. Sfeer zat er op vrijdag meteen lekker in. Hele avond in de tent gestaan en later nog een tijd in de Hangout geweest. Zaterdag een geweldig festivaldagje gehad. Op een gegeven moment kwam het zonnetje er lekker door. Geluid op de main en extreme loudness :love:. Bij veel stages wel even geweest, ook ff over flamingo beach gebanjerd. Dikke sets gehoord van o.a. Delete en Angerfist. Zondag zowat de hele tijd in de tent gestaan. Heb me er uitstekend vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 19:35 
 
Hardtraxxer

Alleen de zaterdag geweest, echt een topdag gehad! Decibel mist de wauw-factor qua show en aankleding die Defqon wel heeft, maar daar tegenover staat dan wel een muzikale programmering waar je U tegen zegt. Dat kun je van bijvoorbeeld de zaterdag op Defqon dan weer niet zeggen.
Met Sound Rush, NC en Bass Modulators meerdere hele fijne setjes gehoord. Uitschieter was toch wel weer B-Front. Back Again remix, Chemical, Inner Creativity, Victims of the same world, E=Nc2. Zoveel onverwachte platen, zijn setjes op de grote feesten steken toch wel echt goed in elkaar altijd. Prima feest al met al, volgend jaar zeker weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan zeggen mensen dat B-Front niet gevarieerd draait :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 uurs setjes moeten ook verplicht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart vond ik ook niet geweldig.. weeeer Wake Me Up, weeeeer Imaginary, etc.
Maar hetzelfde vind ik bij The Prophet die alweeer Stampuh draait, notabene tijdens een Hardheadz setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Voor iedereen die de tracklist van m'n set in de Decibel Hangout wil:

01. Neika - Invisible Children (Remix)
02. Titancube - Extreme Low
03. Harry Potar - Old School Violence
04. Shanti People - Tandava (Blazy & Gottinari Remix) (Billx Hard Remix)
05. Hyrule War & Cyclon - Too Dramatic
06. Sefa - Lost In Thoughts (Remaster)
07. Fant4stik - Kr4ken
08. Sloperij Janssen - Core Flight
09. Sloperij Janssen & InsaniaC - Freedom
10. Sefa & Mr. Ivex - LSD Problem
11. Hatom ft Dezider & Electrolux 1600w - Acalari Bomba
12. Skull Demon & Dead N - Fake Memories
13. Tha Playah - My Misery
14. DJ Skinhead - Ultimate Cumshot (Deterrent Man Remix)
15. Sloperij Janssen - Strap In For Strap-On
16. Majoor Moeilijk & Sloperij Janssen - Sean Paul's Airhorny Orgy
17. Iridium - Stand Up & Scream
18. Sloperij Janssen - Work Your Body
19. Sloperij Janssen - Decibel Terror Tool
20. Greazy Puzzy Fuckerz - Tardgedy
20. SRB - Doe Rustig
21. Sloperij Janssen - Ik Wil Gewoon Toeteren
22. Tripped & Suicide Rage - West Vloamsn Terror
23. SRB & The Vizitor - Kut Track
24. Dissoactive - Renekick Paape
25. Dissoactive - Gehoorbescherming (Klereherriekrew Remix)
26. T-Pazolite - Pumpin' Junkies (Kobaryo's FTN-Remix)
27. Kurwastyle Project vs Suicide Rage - Take Me Away
28. Sloperij Janssen - TBA
29. Kobaryo - Kick To The Sky
30. Dissoactive - Totally Off The Map
31. Kobaryo - 328Core
32. Sloperij Janssen - Six Trillion Kicks And An Overnight Snaredrum

Heb het echt zwaaaaaaaaar naar m'n zin gehad, geweldig feest :worship: :love:
Nog best wel wat Hardtraxxers gezien, maar zoveel mensen gezien dat ik er vast wat vergeet als ik het hier neer zet :lol: Was iig gezellig :thumbup:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten