Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Geen Euphoria dus in het aankondigingen boekje? :(


jawel 2 december 013 tilburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4e keer Decibel en ook dit jaar weer prima vermaakt.

Rond 12 uur binnen, en toen begon het al zachtjes te druppelen, dus maar direct naar de Loudness gegaan waar eerst Requiem en daarna Phuture Noize draaiden. Phuture Noize weer fijn zoals eigenlijk altijd wel. Hierna naar The Pitcher & Slim Shore vooraan met Helicaze en Grim een paar dansjes gedaan.

Daarna ben ik even een rondje gaan lopen en gaan eten volgens mij, was niet meer helemaal helder op dat moment van de dag. xd Ophidian draaide een stuk harder dan ik verwachtte, maar Industrial is toch wel by far mijn favoriete genre binnen de hardcore.

Het hoogtepunt van de dag, B-Front. En dan vooral What We Are. Had deze nog niet gehoord live dus die kan ik ook weer wegstrepen. Hierna nog even bij Noisecontrollers op de Remember gaan kijken en na een half uur besloten om de secret area eens te gaan zoeken. Sfeer hier was wel echt top, maar niet echt stagewaardig voor een festival. Ook nog even blijven hangen tijdens The Purge & Mind Dimension, maar rond 9 uur toch besloten om met mijn eigen groep af te sluiten op main.

Nou dat werd me nog een ontdekkingstocht. Ik had geen idee waar ze stonden en niemand reageerde. Na 3 kwartier eindelijk iemand die reageerde en toen Angerfist begon bij mijn groep gearriveerd. Was wel weer same set, different day. Heb nou niet echt een verrassend plaatje gehoord, want dat zijn Rockin Fire en Straight Outta Kielce al niet meer. Endshow was wel heel karig dit jaar. Maar goed, daarvoor ga ik ook niet naar een festival. Hopelijk op naar de 5e keer decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 14:27 
 
Hardtraxx Addict

1e keer Decibel en heb me hier goed vermaakt. Nadat we kluisje en munten hadden gehaald begon het al te regenen dus even geschuild achter de main en daarna naar Phuture Noize gegaan. Zoals altijd hele fijne set. Hierna D-Block & S-Te-Fan met heerlijke nieuwe platen en het zonnetje kwam ook nog eens door. Hierna een van de fijnste setjes van de dag: Sound Rush. Heerlijk om die platen live te horen, lekker ver vooraan gaan staan en met vele staan de dansen. Daarna Atmozfears & Audiotricz en NCBM, gewoon precies wat ik verwacht had. Eventjes B-Front meegepakt en SZP hierna. Vind het toch altijd wel lekker als SZP er staat, even een half uur wat anders op zo'n dag. Hierna B-Freqz, waar ik nooit genoeg van kan krijgen + die 2 (?) nieuwe platen. Heel erg dik :loving: Alleen sfeer was wel matig over de hele dag gezien. Merkte ik vooral toen B-Freqz Delusion draaide en niemand mee schreeuwde op Nightmare. Maar goed, verder stukje Adaro en Warface en toen de eindshow. Aldus, een prima dagje gehad. Volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig. :)

++ Sound Rush, B-Freqz
+ Phuture Noize, SZP
+ weer
+/- Desperados :love: in een plastic beker :/
--- De sfeer bij de Main en Loudness, vooraan was het prima maar verder naar achter bahbah :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
hurricane schreef:
Geen Euphoria dus in het aankondigingen boekje? :(


jawel 2 december 013 tilburg


Koen schreef:
Jawel 2 december, in 013 tilburg. Maar verder geen informatie of line-up


Great! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lennard ging zelfs zo hard uit zijn plaat dat hij een duel aanging met één van die barkrukken.

En wie heeft er gewonnen? Lennard of Wendler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was NCBM eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
wootum schreef:
pim__ schreef:
Oja, zou hier niet snel terug gaan, want het was me te duur voor wat je kreeg.

antigelt


Nooit geen geld. Klote dag heeft me weer 270€ gekost (kwam overigens ook doordat ik zo laat een kaart had gekocht voor 95€)



Hedde gij geleefd als een god in Frankrijk? 270eu...
Ik ben met 140eu toegekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lennard ging zelfs zo hard uit zijn plaat dat hij een duel aanging met één van die barkrukken. Wat een vent. :lol:


Die barkruk was wel verdomd zwaar zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
pim__ schreef:
wootum schreef:
antigelt


Nooit geen geld. Klote dag heeft me weer 270€ gekost (kwam overigens ook doordat ik zo laat een kaart had gekocht voor 95€)



Hedde gij geleefd als een god in Frankrijk? 270eu...
Ik ben met 140eu toegekomen.


95 kaart, 120 euro munten, sigaretten en de rest was vervoer etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
120 euro munten

Voor 1 persoon? oh my :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb maar 7,5 munt besteed xd. Uiteindelijk bijna twee hele strips over. Zonde van t geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
pim__ schreef:
120 euro munten

Voor 1 persoon? oh my :oh:


Ja beetje bier, beetje bananen, beetje half broodje want je bek is te droog om te eten. Nou de rest kan je wel invullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete die Zimmersion en The Sound Of Victory erop gooide was wel even genieten :worship: Overigens wel vrij random dat ik rond die tijd een keer naar rechts keek en ineens een gast met een fles chilisaus zag staan. Kan misschien ook al wel tijdens het setje ervoor zijn geweest.

Verder voor het grootste deel van de tijd leuke setjes gehoord. Alleen omdat vrienden op tijd bij Warface vs D-Sturb wouden zijn het laatste kwartiertje Jason Payne gezien, wat eigenlijk het enige moment was waarop ik de muziek weinig aan vond. Vetste setjes waren voor mij van Delete, Warface vs D-Sturb, Phuture Noize, Ophidian en Endymion (Back2School). Die lui van Endymion zijn trouwens echt zo gek als een deur, zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ja beetje bier, beetje bananen, beetje half broodje want je bek is te droog om te eten. Nou de rest kan je wel invullen


Je bent een goede voor de horeca omzet daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxxer

Prima feestje! De sfeer in de Loudness tent kon echter wel iets beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 18:03 
 
Hardtraxxer

Bij het fouilleren meteen een aanvaring met een chagerijnige beveiliger. Ik maakte de tas met mijn spullen niet snel genoeg open en hierop werd hij meteen boos, mafklapper dat het was. Verder wel een heel geslaagde dag gehad :D .

Na het verkennen van het terrein (Mn laatste Decibel was alweer 2012) verder alleen maar bij de Remember gestaan vanaf 14:15 :$
Set van de dag was voor mij toch wel The Beholder & Zany, man wat was dat prachtig.
Alle overige artiesten ook hele goeie setjes neergezet. Alleen Wild Motherfuckers hebben zich niet 100% aan het concept gehouden.

WC's achter de Remember waren inderdaad veel te druk. Hierop besloot ik steeds het bos in te lopen bij de Refuse stage. Hier stond een losse pispaal verstop waar het altijd rustig was :thumbsup:


++Sfeer op de Remember
+Vlotte bediening bij de bar
--Drukte WC's achter de Remember
-----Mafklapper van een beveiliger bij de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 10:16 
 
Hardtraxxer

Volgens mij waren de meeste beveiligers een beetje chagrijnig.
De beveiliger die links van het podium zat bij rembember had er ook geen zin in met z'n kut kop.. en mensen maar lekker lang aan blijven staren...

Verder een super feestje gehad, vond het alleen bij de extreme loudness ontzettend druk.. verder niet echt last gehad van de drukte.
Sfeer was ook overal prima! En uiteindelijk nog een lekker weertje gehad ook!

Op naar volgend jaar :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen last van de beveiliging gehad, ben zelfs nog nooit zo slecht gefouilleerd volgens mij. Denk dat het komt dat we in de rij van het fouilleren stonden net toen die grote bui begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
pim__ schreef:
120 euro munten

Voor 1 persoon? oh my :oh:

Zat zelf ook op 90 euro aan munten en alleen een friet+snack gegeten, voor de rest alleen bier.
En dan heb ik tegen het einde ook nog rustig aan moeten doen. Want ik had geen zin om voor de 3e keer munten te moeten gaan halen.
Ik heb me zelf jaren afgevraagd waarom die munten zo godsgruwelijk duur moeten zijn, maar als ik dan hoor dat sommige mensen de hele dag doen met 1 a 2 strips munten, ja dan geloof ik het wel.. -.-

Verder vond ik de Euphoria-tent erg sfeerloos, daardoor ook niet lang daar rondgelopen..
Remember daarentegen wel heerlijke sfeer, :love: grootste gedeelte van de dag hier dan ook doorgebracht. De main zag er dit jaar wel echt stukken beter uit dan voorgaande jaren en geluid weer heerlijk hard vooraan! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Clockartz :worship:

1. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (D-block & S-te-Fan Remix)
2. Showtek - Early Soundz
3. Blademasterz - Golden Era
4. Project 1 - Fantasy or Reality
5. Wildstylez - Single Sound
6. Noisecontrollers - Gaia 2008
7. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
8. Southstylers - Pwoap (LIVE MIX)
9. Technoboy & The Prophet ft. Shayla - Psycho Ex (Hardstyle Masterz Remix)
10. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
12. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
13. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Remix)
14. Zany - Pure
15. Donkey Rollers - LMPSJNK
16. The R3bels - Growl
17. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
18. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
19. Zany meets the Beholder - Who Wants This
20. Clockartz - Delirium
21. DJ Duro - Just Begun (Duro'z Remake)
22. Clockartz - Rockafella
23. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
24. Clockartz - I'm Your DJ
25. Clockartz - Caged
26. Chris One - Deathmatch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Tracklist Clockartz :worship:

1. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (D-block & S-te-Fan Remix)
2. Showtek - Early Soundz
3. Blademasterz - Golden Era
4. Project 1 - Fantasy or Reality
5. Wildstylez - Single Sound
6. Noisecontrollers - Gaia 2008
7. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
8. Southstylers - Pwoap (LIVE MIX)
9. Technoboy & The Prophet ft. Shayla - Psycho Ex (Hardstyle Masterz Remix)
10. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
12. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
13. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Remix)
14. Zany - Pure
15. Donkey Rollers - LMPSJNK
16. The R3bels - Growl
17. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
18. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
19. Zany meets the Beholder - Who Wants This
20. Clockartz - Delirium
21. DJ Duro - Just Begun (Duro'z Remake)
22. Clockartz - Rockafella
23. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
24. Clockartz - I'm Your DJ
25. Clockartz - Caged
26. Chris One - Deathmatch


Dit was genieten :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Psy-hype mag van mij wel weer stoppen.

Eerst leverde het een 'wauw-gevoel' bij het publiek, nu voelt het meer als een teleurstelling als er voor de zoooveelste keer een psy-edit van een track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artstijl schreef:
hurricane schreef:
pim__ schreef:
120 euro munten

Voor 1 persoon? oh my :oh:

Zat zelf ook op 90 euro aan munten en alleen een friet+snack gegeten, voor de rest alleen bier.
En dan heb ik tegen het einde ook nog rustig aan moeten doen. Want ik had geen zin om voor de 3e keer munten te moeten gaan halen.
Ik heb me zelf jaren afgevraagd waarom die munten zo godsgruwelijk duur moeten zijn, maar als ik dan hoor dat sommige mensen de hele dag doen met 1 a 2 strips munten, ja dan geloof ik het wel.. -.-

Verder vond ik de Euphoria-tent erg sfeerloos, daardoor ook niet lang daar rondgelopen..
Remember daarentegen wel heerlijke sfeer, :love: grootste gedeelte van de dag hier dan ook doorgebracht. De main zag er dit jaar wel echt stukken beter uit dan voorgaande jaren en geluid weer heerlijk hard vooraan! :love:


vond het geluid op de main achteraan helemaal kut. Stond keurig in het midden, maar geen melodie kunnen horen. Euphoria was erg sfeerloos. Ik vond sowieso de aankleding van dit feest drama, zeker voor het geld. In de eindshow zat het geld ook niet, dus ik vraag mij oprecht af waarom het zo duur moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat de locatie erg veel geld kost, vakantie park heeft veel overlast dus omzet derving etc. Maar vindt het idd ook het geld niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt. Goede setjes gehoord op de Loudness (+ Extreme), Remember en de Forest :D
Het weer viel me ook erg mee.

Citaat:
Bijvoorbeeld de extreme loudness, die was toch echt veel te klein voor de hordes aan mensen

De helft van mijn vriendengroep kon niet bij de set van Regain naar binnen. Stage gesloten met dranghekken en 12 man security. Er mochten alleen mensen naar buiten of een flink stuk omlopen. >.<
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten