Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk net zo ver als Defqon Almere Strand de laatste jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe je sowieso langer over, bij DefQon kon je van de Black naar de andere kant wel aardig doorlopen. Bij Decibel is het altijd 1 grote schedeloptocht op die lange weg. Denk eigenlijk ook wel dat het uitgestrekter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decibel van stage naar stage lopen is een hel. Op defqon.1 is dat veel beter te doen. In oppervlak weet ik niet of het veel verschilt maar dq1 is veel praktischer voor de stagehopper.

Van Pussy Lounge naar Decibel Main is zeker 10-20 minuten op dat krappe paadje met al die drugskoppen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Decibel is een verschrikking in dat geval ja. Weet nog dat ik tijdens mijn eerste Decibel ziek veel tijd ben kwijtgeraakt door dat heen en weer lopen telkens. Blijf nu lekker wandelen tussen de Main en Remember en een kort uitstapje naar de Loudness :D

Wat dat betreft is regen wel chill. Dan kan je zo doorrennen van area naar area :P Was in 2015 echt heel makkelijk om van de ene naar de andere kant van 't terrein te gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx meeting tijdens B-Front in Loudness of Mind Dimension op de camping? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:57 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?

Deze stages liggen sowieso dicht bij elkaar. Ik gok een min of 5 als je een beetje doorloopt in de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
TSFH schreef:
Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?

Deze stages liggen sowieso dicht bij elkaar. Ik gok een min of 5 als je een beetje doorloopt in de drukte.


Op de plattegrond lijkt het best ver uit elkaar te liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf

Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hardtraxx meeting tijdens B-Front in Loudness of Mind Dimension op de camping? :P


Mind Dimension ben ik iniedergeval bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf

Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.


Kwartier :lol: wat loop jij als een oude man joh. Ja als je met 15 andere gaat waar je op moet wachten doe je er wel zo lang over ja

OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:22 
 
Hardtraxx Addict

Nog nooit moeite gehad met van stage naar stage lopen, ja het is druk maar je kan gewoon doorlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Nog nooit moeite gehad met van stage naar stage lopen, ja het is druk maar je kan gewoon doorlopen


Maarja niet iedereen heeft Backstage passen Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf

Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.


Kwartier :lol: wat loop jij als een oude man joh. Ja als je met 15 andere gaat waar je op moet wachten doe je er wel zo lang over ja

OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?


Wij racen er best snel doorheen in vergelijking met anderen (zijn met 2). Misschien heb ik de tijd dan verkeerd ingeschat, voelt altijd wel lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:55 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?


Nee de Refuse is een nieuwe stage in het bos (dus nu 4 ipv 3 stages in het bos) en de Euphoria stond vorig jaar achter de pussylounge in een tent en is nu een extra stage op het water(waren vorig jaar 2 stages op het water)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben weer ff gaan kijken....ze gaan redelijk hard nu!
algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-4675.html#p1732097
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66 :beer:

Ook mijn eerste keer Decibel, wordt LIT :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:19 
 
Hardtraxx Newbie

Hoop voor psyko punkz dat die optijd hersteld is voor zondag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
yannickvk schreef:
Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66 :beer:

Ook mijn eerste keer Decibel, wordt LIT :beer:

Mijn tweede Decibel weekend. We gaan er een leuk partijtje van maken xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
Hoop voor psyko punkz dat die optijd hersteld is voor zondag...


Heb ik iets gemist? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Heb ik iets gemist?


Jep

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bericht voor god: richt je pijlen eens op een andere scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wie hem moet gaan vervangen van B2S ALS blijkt dat hij niet op tijd hersteld is..
(Zou wel een goede keus zijn om bijv. Keltek als vervanger in te schakelen :x ?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Bericht voor god: richt je pijlen eens op een andere scene.


:D

Denk niet dat PP op tijd hersteld zal zijn.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten