Ik denk net zo ver als Defqon Almere Strand de laatste jaren
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Doe je sowieso langer over, bij DefQon kon je van de Black naar de andere kant wel aardig doorlopen. Bij Decibel is het altijd 1 grote schedeloptocht op die lange weg. Denk eigenlijk ook wel dat het uitgestrekter is.
Decibel van stage naar stage lopen is een hel. Op defqon.1 is dat veel beter te doen. In oppervlak weet ik niet of het veel verschilt maar dq1 is veel praktischer voor de stagehopper.
Van Pussy Lounge naar Decibel Main is zeker 10-20 minuten op dat krappe paadje met al die drugskoppen
Van Pussy Lounge naar Decibel Main is zeker 10-20 minuten op dat krappe paadje met al die drugskoppen
Wat dat betreft is regen wel chill. Dan kan je zo doorrennen van area naar areawrote:Decibel is een verschrikking in dat geval ja. Weet nog dat ik tijdens mijn eerste Decibel ziek veel tijd ben kwijtgeraakt door dat heen en weer lopen telkens. Blijf nu lekker wandelen tussen de Main en Remember en een kort uitstapje naar de Loudness
Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66 
Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?
Hardtraxx meeting tijdens B-Front in Loudness of Mind Dimension op de camping? 
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Deze stages liggen sowieso dicht bij elkaar. Ik gok een min of 5 als je een beetje doorloopt in de drukte.wrote:Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?
Op de plattegrond lijkt het best ver uit elkaar te liggen.wrote:Deze stages liggen sowieso dicht bij elkaar. Ik gok een min of 5 als je een beetje doorloopt in de drukte.wrote:Weet iemand of het ver lopen is van de loudness naar de loudness extreme en hoe lang je er ongeveer over doet?
https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf
Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.
Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.
Mind Dimension ben ik iniedergeval bij.wrote:Hardtraxx meeting tijdens B-Front in Loudness of Mind Dimension op de camping?
Kwartierwrote:https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf
OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Nog nooit moeite gehad met van stage naar stage lopen, ja het is druk maar je kan gewoon doorlopen
Maarja niet iedereen heeft Backstage passen Miwerwrote:Nog nooit moeite gehad met van stage naar stage lopen, ja het is druk maar je kan gewoon doorlopen
Wij racen er best snel doorheen in vergelijking met anderen (zijn met 2). Misschien heb ik de tijd dan verkeerd ingeschat, voelt altijd wel lang.wrote:Kwartierwrote:https://www.b2s.nl/files/DB17festivalmap.pdf
Best een eindje, als je goed door loopt ben je er een kwartier aan kwijt gok ik.wat loop jij als een oude man joh. Ja als je met 15 andere gaat waar je op moet wachten doe je er wel zo lang over ja
OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Nee de Refuse is een nieuwe stage in het bos (dus nu 4 ipv 3 stages in het bos) en de Euphoria stond vorig jaar achter de pussylounge in een tent en is nu een extra stage op het water(waren vorig jaar 2 stages op het water)wrote: OT: Zeg ik het goed dat alleen de Refuse en B2S zijn omgedraaid op de kaart, de rest is hetzelfde als vorig jaar?
Ben weer ff gaan kijken....ze gaan redelijk hard nu!
Het Feest/stage opbouw topic. (page 188)
Het Feest/stage opbouw topic. (page 188)
Ook mijn eerste keer Decibel, wordt LITwrote:Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66![]()
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Hoop voor psyko punkz dat die optijd hersteld is voor zondag...
Mijn tweede Decibel weekend. We gaan er een leuk partijtje van maken xxwrote:Ook mijn eerste keer Decibel, wordt LITwrote:Heb er zin in, eerste keer Decibel weekend voor mij. Onder andere aanwezig met Melvinfr, Thermometer, Zamble, Joey, Maikelo, & Norther66![]()
Heb ik iets gemist?wrote:Hoop voor psyko punkz dat die optijd hersteld is voor zondag...
Bericht voor god: richt je pijlen eens op een andere scene.
Ben wel benieuwd wie hem moet gaan vervangen van B2S ALS blijkt dat hij niet op tijd hersteld is..
(Zou wel een goede keus zijn om bijv. Keltek als vervanger in te schakelen
?)
(Zou wel een goede keus zijn om bijv. Keltek als vervanger in te schakelen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Bericht voor god: richt je pijlen eens op een andere scene.
Denk niet dat PP op tijd hersteld zal zijn.