Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben Decibel Ambassadeur geworden en krijg als ik een kaartje verkoop punten voor leuke beloningen :cool: . Dus als iemand een kaartje nodig heeft, krijg je van mij een kaartje voor €72,50 + €4,75, wat dus €1,- goedkoper is en je doet je mede-Hardtraxxer een plezier!

Als iemand interesse heeft stuur maar een PB met je naam, je email en telefoonnummer.

/spam
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die het nog niet wisten, het is vanaf dit jaar niet mogelijk om met de auto op de plek te komen, ook niet bij vrienden/groepsplekken. Voorgaande jaren was dat wel zo. Heb contact gehad met B2S en die zeiden dat ze het verkeerd hadden doorgegeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter zorgt b2s ervoor dat HeadHunterz ook op Decibel staat. Denk zelfs dat de ticketverkoop nu dan opeens sneller zal gaan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij doen mee met de Dj contest van Decibel

Wees niet bang, ik ga niet zeuren om stemmen.



TL
1. Adaro – The Haunter of the Dark
2. Crypsis – Damned
3. The Machine – Audiobot (B-Front Remix)
4. 2Faced – Facebreaker
5. 2Faced – Darkside
6. Dj Thera – Disturbia (The Rebelz Remix)
7. Radical Redemption – Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een uitstekend goed bevallen Defqon, waarschijnlijk hier ook wel weekend aanwezig. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 23:59 
 
Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:
Na een uitstekend goed bevallen Defqon, waarschijnlijk hier ook wel weekend aanwezig. :beer:


Bij mij heerst nog wat twijfel. Hoor veel positieve verhalen over de camping, mindere over het festival. Vrienden vinden de camping het belangrijkst, ik het festival. Dikke twijfel dus om te gaan, de line up is nu ook niet echt je van het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog dikke twijfel. Weekendje kost weer een vermogen en wat hersencellen. Daarentegen vind ik de weekend line-up niet echt spannend. Samen met ook de zaterdag line-up. Staan wel wat leuke namen, maar interessant is het niet. Maybe last minute kaartje kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook nog dikke twijfel. Weekendje kost weer een vermogen en wat hersencellen. Daarentegen vind ik de weekend line-up niet echt spannend. Samen met ook de zaterdag line-up. Staan wel wat leuke namen, maar interessant is het niet. Maybe last minute kaartje kopen.


Ah joh, wordt toch wel mooi. Qua muziek vind ik Defqon véél beter echter is de gezelligheid en sfeer op Decibel weer een pluspunt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de zaterdag line-up anders heel sterk. Weekend line-up iets minder maar is altijd wel gezellig, vind het het extra geld meer dan waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeer op Decibel >>> 'sfeer' op Defqon. Eerste weekendfestival. Zin an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien de zaterdag nog aanwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vrienden vinden de camping het belangrijkst, ik het festival.

Hoe kunnen zij in vredesnaam de camping belangrijker vinden dan het festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Hard4Us schreef:
Vrienden vinden de camping het belangrijkst, ik het festival.

Hoe kunnen zij in vredesnaam de camping belangrijker vinden dan het festival?


Las in het DQ topic dat 1 van zijn maten alleen maar naar DQ ging voor de after... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 13:26 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Zamble schreef:
Hard4Us schreef:
Vrienden vinden de camping het belangrijkst, ik het festival.

Hoe kunnen zij in vredesnaam de camping belangrijker vinden dan het festival?


Las in het DQ topic dat 1 van zijn maten alleen maar naar DQ ging voor de after... :x


Jup, echt waardeloos haha. Zondag waren ze pas 20.00 uur op het terrein, een uurtje gegeten op het terrein om vervolgens nog 2 uurtjes legends te kunnen zien.

Sommige willen wachten op de rest, dus hun waren best pissed op degene die niet voor het festival komen. Maar goed ik heb daar ondertussen schijt aan, op Intents weekend en afgelopen Defqon gewoon telkens in m'n eentje rond 12.00 uur gegaan, k kom toch wel genoeg bekende / hardtraxxers tegen. En dan mij om 03.00 uur verwijtend aan kijken dat ik ga slapen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Lees dit echt met zoveel ongeloof...

Echt niet ten nadelen van jou Hard4Us maar wat bezielt je om met zulke mensen naar een festival te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je beter naar een zuipcamping, maar daar zitten te veel kinders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je toch een weekendje wilt doorhalen en gek wilt doen is er eigenlijk geen betere plek dan de Defqon camping, dus dat hebben ze opzich wel goed bekeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:50 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Lees dit echt met zoveel ongeloof...

Echt niet ten nadelen van jou Hard4Us maar wat bezielt je om met zulke mensen naar een festival te gaan


Hoor het vaker haha, maar t zijn gewoon mn maten sinds kleins af aan dus kan gewoon mezelf zijn etc. Plus ideaal met vervoer enzovoort. Zijn verder wel aardige knullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kun je beter naar een zuipcamping, maar daar zitten te veel kinders :P


En een leeftijdsgrens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zamble schreef:
Hard4Us schreef:
Vrienden vinden de camping het belangrijkst, ik het festival.

Hoe kunnen zij in vredesnaam de camping belangrijker vinden dan het festival?


Las in het DQ topic dat 1 van zijn maten alleen maar naar DQ ging voor de after... :x


WTF xd
Ik snap dat echt niet, dan kun je toch net zo goed achter in de tuin gaan chillen dan zoveel geld in de sloot gooien.
Of doen ze het om social media vol te spammen, om te laten zien dat ze er geweest zijn >.<

Zo hebben wij al jaren een vaste groep met festivalgangers, de laatste jaren gingen ineens vrienden mee die niets met de muziek hebben en alleen maar willen zeggen dat ze er zijn geweest (plus stilstaan en de hele dag kijken hoe anderen los staan te gaan) #fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
WTF xd
Ik snap dat echt niet, dan kun je toch net zo goed achter in de tuin gaan chillen dan zoveel geld in de sloot gooien.
Of doen ze het om social media vol te spammen, om te laten zien dat ze er geweest zijn >.<

Zo hebben wij al jaren een vaste groep met festivalgangers, de laatste jaren gingen ineens vrienden mee die niets met de muziek hebben en alleen maar willen zeggen dat ze er zijn geweest (plus stilstaan en de hele dag kijken hoe anderen los staan te gaan) #fail


Dit soort mensen zie ik best vaak op defqon. Opeens kom je mensen tegen uit je woonplaats waarvan je weet dat ze echt niks met hardstyle hebben, maar toch naar defqon gaan om dan vervolgens 20 foto's na afloop op facebook te plaatsen, terwijl ze alleen maar stil stonden :/ . Super kansloos dat soort mensen. De rest van het jaar zie je ze nergens meer op een feest. Ik ben overigens bang dat dat soort mensen steeds meer op defqon te vinden zullen zijn, aangezien defqon best populair is de laatste tijd.
Wat betreft jouw vrienden die dat ook doen. Ik zou ze gewoon verbieden om mee te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wat betreft jouw vrienden die dat ook doen. Ik zou ze gewoon verbieden om mee te gaan xd


Tijdens DQ zag ik ook mensen op social media fotoboeken spammen waarvan ik dacht WTF :oh:

Voor de meesten was het toen gelukkig ook eenmalig :thumbup:
Ik laat me niet door zulke dingen beïnvloeden, mijn feest is er niet minder om :cool: maar why.. als je niet/amper deze muziek luistert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is echt al 8 tot 10 jaar het geval, wat jij beschrijft, dat heten dagjesmensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ik snap het wel als je voor de ervaring naar het feest gaat. Maar dan hoef je inderdaad niet je hele social media vol te spammen. Ga zelf volgende week naar Liquicity, luister echt nooit naar die muziek maar ga er gewoon voor de ervaring heen en omdat het op fietsafstand is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
TSFH schreef:
Wat betreft jouw vrienden die dat ook doen. Ik zou ze gewoon verbieden om mee te gaan xd


Tijdens DQ zag ik ook mensen op social media fotoboeken spammen waarvan ik dacht WTF :oh:

Voor de meesten was het toen gelukkig ook eenmalig :thumbup:
Ik laat me niet door zulke dingen beïnvloeden, mijn feest is er niet minder om :cool: maar why.. als je niet/amper deze muziek luistert..


T is ook niet dat ik me daaraan ga irriteren op een feest, maar het is toch wel kansloos haha.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten