en die van Atmozfears was wel een dikke plaat.
anthem van Harddriver kan ik me geen eens meer herinneren.
anthem van Harddriver kan ik me geen eens meer herinneren.
Laten we het hopen.wrote:Code Black of Coone lijkt me logisch idd.
Omg...dit gaat vet worden!wrote:NCBM maakt het Decibel anthem![]()
Bron: Facebook
Raar dat ze niet in the weekend line up voorkomen dan...wrote:Omg...dit gaat vet worden!wrote:NCBM maakt het Decibel anthem![]()
Ik vind het zo'n ondergewaardeerde plaat. Misschien niet echt een Decibel anthem, maar ontzettend dik.wrote: anthem van Harddriver kan ik me geen eens meer herinneren.
wrote:NCBM maakt het Decibel anthem![]()
Was de afgelopen twee edities ook niet zo.wrote:Raar dat ze niet in the weekend line up voorkomen dan...wrote:Omg...dit gaat vet worden!wrote:NCBM maakt het Decibel anthem![]()
wrote:Draaien op Decibel? Meld je aan voor de rookie contest!
Muzikaal talent opgelet! b2s is altijd opzoek naar vers talent en daarom komt de rookie stage terug op Decibel outdoor – the weekend. Wil jij draaien in het 24-uurs café voor duizenden feestbeesten en samen met de grootste artiesten? Meld je aan voor de rookie contest! Stuur een mix van maximaal 20 minuten, bestaande uit bekende tracks en maximaal drie eigen tracks naar rookie@b2s.nl. Elke demo wordt beluisterd door b2s. Naast een plekje op de line-up van Decibel outdoor, verblijf je met twee vrienden op de camping en mag je uiteraard het festival bezoeken.
Kans maken? Een paar regels:
- Je mix bestaat uit bekende tracks en minimaal één en maximaal drie tracks van jezelf
- Alle hardere stijlen mogen deelnemen
- Je mix is maximaal 20 minuten
- Verstuur je mix vóór 1 juli 2017
De winnaars worden kort na de deadline bekend gemaakt, dus wees niet te laat!
'Leven' en 'welke steen'wrote:Ncbm heeft t anthem
Bron: gedraaid op groove garden
Ik heb zo te zien iets gemistwrote:'Leven' en 'welke steen'wrote:Ncbm heeft t anthem
'fijne korrels stof van steen of schelpen dat de aarde bedekt' en 'vrouwelijk geslachtsorgaan'wrote:'Leven' en 'welke steen'wrote:Ncbm heeft t anthem
Ja hoor!wrote:Ik zou graag een weekend gaan maar ik krijg mijn vriendin niet zover om op de camping te slapen. Is het wel mogelijk lekker weekend te gaan (dus gewoon weekend ticket kopen) en nachts lekker naar huis te gaan en sochtends weer terug komen?
Vrienden van mij doen dit inmiddels al drie jaar zo, dus kan inderdaad primawrote:Ja hoor!wrote:Ik zou graag een weekend gaan maar ik krijg mijn vriendin niet zover om op de camping te slapen. Is het wel mogelijk lekker weekend te gaan (dus gewoon weekend ticket kopen) en nachts lekker naar huis te gaan en sochtends weer terug komen?
Op zich geen probleem, zitten er nog tijden aan vast dat weekend ground niet af kan? bij intens wat dat: 22:00 - 08:00 nog je die camping niet afwrote:Vrienden van mij doen dit inmiddels al drie jaar zo, dus kan inderdaad primawrote:Ja hoor!wrote:Ik zou graag een weekend gaan maar ik krijg mijn vriendin niet zover om op de camping te slapen. Is het wel mogelijk lekker weekend te gaan (dus gewoon weekend ticket kopen) en nachts lekker naar huis te gaan en sochtends weer terug komen?![]()
Enige nadeel is het stuk wat je dan iedere keer weer moet lopen