ook hier aanwezig! 
wrote:Vorig jaar gaf B2S ook netjes aan dat er nog maar weinig kaarten beschikbaar waren op een gegeven moment. Daarna raakte het binnen een paar dagen uitverkocht.
wrote:Vorig jaar gaf B2S ook netjes aan dat er nog maar weinig kaarten beschikbaar waren op een gegeven moment. Daarna raakte het binnen een paar dagen uitverkocht.
dat duurt nog wel even hoorwrote:Dat bee twee es maar eens gas geeft met die line-up.
wrote:Maatje: Nou ik weet niet of ik wel zo'n zin heb![]()
Pff, 2 feesten waar ik naar uitkijk, Q-base & Debibel, Feestfabriek niet meegerekend.
Hoe kom je aan zijn msn dan?wrote:Weet niet of het al gepost is, maar B-Front staat op de Loudness Stage. Staat in z'n MSN naam
partyflock denk ik,, staat zijn msn gewoon op.wrote:Hoe kom je aan zijn msn dan?wrote:Weet niet of het al gepost is, maar B-Front staat op de Loudness Stage. Staat in z'n MSN naam
Oh dat filmke had ik nog niet gezienwrote:Dat had hij al bekend gemaakt in de vorige B2S Television.![]()
Ben benieuwd naar de rest van de line up. Vooral die van de Loudness
Pfff weet ik zo niet meer, hahawrote: Hoe kom je aan zijn msn dan?
zal wel niet volledig hetzelfde zijn...wrote:Loudness line-up kan ik je ook wel vertellen hoor, zal wel zoiets zijn als de IGI op In Qontrol.
Alleen Zatox erbij en PP zullen idd wel op de mainstage staan. Aanbod van 'raw' dj's is niet zo heel groot eigenlijk.wrote:zal wel niet volledig hetzelfde zijn...wrote:Loudness line-up kan ik je ook wel vertellen hoor, zal wel zoiets zijn als de IGI op In Qontrol.
op de loudness zie ik slimshore nog niet zo snel staan, titan nog wel. A² zal wel ergens anders staan op decibel of helemaal niet en crypsis misschien...
psyko punkz zal ook wel ergens anders staan