Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 23:41 
 
Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
Die timetable is al ruim een week bekend ;)
Om maar even een kleine time-table voor mezelf neer te zetten waar ik me hopelijk dit keer ook aan ga houden.
Hopelijk is de bus er wel optijd want die vertrekt pas om 10u en wil niks missen van:
11:00 - 12:30 Alphaverb
?
?
?
?
19:00 - 19:30 Donkey Rollers live
19:30 - 20:30 Zatox
20:30 - 21:45 Noisecontrollers
21:45 - 22:45 Neophyte
22:45 - 23:00 eindshow

Einde gewoon alleen maar main omdat ik de eindshow sowieso niet wil missen. Ik wil bijvoorbeeld best naar B-Front, maar dan is het weer klote om terug te komen tussen de drukte.

Maar er zijn echt heel veel leuke dingen, zeker in de avond. Wordt moeilijk kiezen, Panic & The Viper van 21.00-23.00 lijkt me wel leuk, Paul Elstak en Mental Theo in de Pussy Lounge en natuurlijk B-Front en Activator in de Loudness :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind op Decibel de eindshow wel een must-do. Die was vorig jaar echt ontiegelijk vet, kan echt geen feest tegen op! Dus ondanks dat ik niet zo'n grote fan ben van voorspelbare mainstream-hc wel Neophyte voor mij op het einde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga op een feest altijd naar de Main op het einde! Sowieso, en vuurwerk :loving: wil ik echt niet missen

Ik heb geen planning voor zaterdag, komt toch nooit niks van :D
Alleen eindshow dan! Maar dat spreekt voor zich :D

Pfff niet normaal hoeveel zin ik heb :yay: Ik denk dat ik morgen avond maar moeilijk slaap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 01:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha klopt, wij proberen ook altijd timetable's te maken,
en uiteindelijk vergeet je ze of gooi je ze weg nadat je een uurtje op het feest bent, omdat je je er toch niet aan houd :P

eindshow ga ik dit feest wel heen, op defqon heb ik het gemist. toen stond ik lekker met max 200 man in de bleu te knallen op deepack, daar sluit ik toch liever mee af dan met zo'n happy melodietjes set van wildstyles hoor ;)
vuurwerk intereseert me geen hol, al is het uiteraard altijd wel leuk om te zien :)
op qontinent waren we tijdens het vuurwerk op de camping, zag er nog beter uit van zo ver af dan tot je er 100 meter vandaan staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tom_InPhase schreef:
Ik zoek nog een kaartje. Nog iemand een kaartje te koop voor normale prijs? PB / mail maar ff, maakt niet uit of het normaal of VIP is :)


€55: http://link.marktplaats.nl/370226968
€60: http://link.marktplaats.nl/370229897
€65: http://link.marktplaats.nl/370227351
€70: http://link.marktplaats.nl/370238696


Mensen op het forum zijn over het algemeen beter te vertrouwen dan mensen via marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:57 
 
Donateur

heel veel zin aan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Nog 12 uur werken en dan helemaal los morgen. :yay:

Maak daar maar over 3 uur van :D Wij zitten met 8 man vanaf vandaag tot en met maandag in de Beekse Bergen :D Lekker naar huis rollen! :D

Heb gister op de valreep (17:25 uur) nog even snel een shirt voor morgen besteld en heb em al binnen! Label54 :thumbsup: Je kunt mij morgen dus herkenen aan dit shirt:

Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Einde gewoon alleen maar main omdat ik de eindshow sowieso niet wil missen. Ik wil bijvoorbeeld best naar B-Front, maar dan is het weer klote om terug te komen tussen de drukte.


Beste beslissing tot nu toe; Bij Defqon de eindshow te missen, maar wel he-le-maal naar de klote gaan bij de hardcore! Vuurwerk en een paar extra lichtjes is leuk maar bijna doodgaan aan vermoeidheid op het eind is het beste wat er is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan daarna ook nog naar het vuuwerk kijken :) Vorig jaar ná de eindshow ging het ook goed los op het water :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er ook nog iemand die geen zin heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:55 
 
Hardtraxxer

Ik heb geen zin.. om te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Is er ook nog iemand die geen zin heeft?

De mensen die in het dierenpark zijn terwijl wij staan te raggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren lag ik om1 uur op bed, en pas na 4en kon ik slapen :D >.<

Fucking veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zin :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom ben ik nog geeen 18 :(
maare wordt dit nog ergens uitgezonden, niks over gelezen namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja wordt uitgezonden via B2S-radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
DarkNoize schreef:
Einde gewoon alleen maar main omdat ik de eindshow sowieso niet wil missen. Ik wil bijvoorbeeld best naar B-Front, maar dan is het weer klote om terug te komen tussen de drukte.


Beste beslissing tot nu toe; Bij Defqon de eindshow te missen, maar wel he-le-maal naar de klote gaan bij de hardcore! Vuurwerk en een paar extra lichtjes is leuk maar bijna doodgaan aan vermoeidheid op het eind is het beste wat er is :thumbsup:

Gesloopt zijn op het einde :worship:
Dat is wat Titan bij mij deed dit jaar, daar komt het vuurwerk met de slappe afsluiting (om van Titan naar Wildstylez te gaan ga je huilen, geloof mij) niet tegen op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als we net zo gaan afsluiten als die CD van Neophyte, kan ik maar één dingen zeggen: DOEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb morgen een standaard zwart g-star shirt aan! Met een ligte leger print korte broek en grijs, wit, blauwe nikies! En een kort gewiekt koppie. Niet te missen dacht ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat erger is. Gesloopt zijn op het einde of het gevoel hebben dat je nog 2 uur door kan en het feest te vroeg is afgelopen. Beide situaties zijn eigenlijk best kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebroken zijn! Dit geeft z'n overheerlijk gevoel, het gevoel van alles gegeven te hebben. Je hebt daarna ook een heel tevreden gevoel erbij. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik weet niet wat erger is. Gesloopt zijn op het einde of het gevoel hebben dat je nog 2 uur door kan en het feest te vroeg is afgelopen. Beide situaties zijn eigenlijk best kut :P

2e ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik weet niet wat erger is. Gesloopt zijn op het einde of het gevoel hebben dat je nog 2 uur door kan en het feest te vroeg is afgelopen. Beide situaties zijn eigenlijk best kut :P

Gesloopt zijn! Weet je iig dat je alles heb gegeven en helaas dat het afgelopen is:P Alhoewel 2uur lang doorgaan op de terugreis ook weleens leuk kan zijn.
Op The Qontinent ging ik ook nog 1 a 2 uurtjes langer door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, busreis is geregeld, alleen konden maar voor 3 plaatsen. "Gelukkig" heeft een Chersonissos slachtoffer, zich opgeofferd door dan te zeggen "Ik ga wel niet mee", dus dat betekend dat ik 1 kaart over heb.

Iemand die zich aanbied voor de normale prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha we zijn al op de camping naar de winkel geweest haha. Voor 151 eiruo aan voer gekocht net, woohoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgenochtend om 10 uur vertrekken hier, volgens mij vertrekken mijn vrienden pas later dus eerst in mn eentje alle tenten bezoeken en wat foto's maken :thumbup: Wanneer mn vrienden komen kan ik dan lekker loss :P En na de Donkey Rollers terug voor een 25-jarige bruiloft dan kan ik daar eindelijk :beer: haha
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten