Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:43 

Hardtraxx Veteran

Prima TT, Main voldoet eigenlijk aan al mn eisen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ging ff googelen maar de naam is dus Bas Verheul. Die draait als Kasparov en MC Jeff zal wel de MC zijn voor de live-act. Produceren doet Bas van de NC. Beetje vaag allemaal maar goed.

Ja dat is wel allom bekend toch? Maar de Noisecontrollers bestaat normaal uit Bas Oskam en Arjan Terpstra. Bas is dan weer Kasparov, SMD en Pavelow. Renegade hoort er eingenlijk bij als ze live draaien maar MC Jeff hoort bij Kasparov dus ik snap er nu dus helemaal de ballen van haha.

Hoe kom jij bij Bas Verheul trouwens?

-edit- Huh, Bas Verheul is Kasparov? Aaargh ik snap het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:56 

Donateur

Let op en schrijf mee

Bas Oskam & Arjan Terpstra = Noisecontrollers
Bas Oskam produceert onder de naam Kasparov hardcore
Bas Oskam heeft echter niks meer met Kasparov te maken zodra Kasparov gaat draaien.
Dan staat namelijk Bas Verheul achter de draaitafels.

MC Renegade is de MC voor NC Live
MC Jeff de MC voor Kasparov Live

Die hele Noisecontrollers hebben gewoon niks meer te maken met Kasparov als ze op een feest optreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Let op en schrijf mee

Bas Oskam & Arjan Terpstra = Noisecontrollers
Bas Oskam produceert onder de naam Kasparov hardcore
Bas Oskam heeft echter niks meer met Kasparov te maken zodra Kasparov gaat draaien.
Dan staat namelijk Bas Verheul achter de draaitafels.

MC Renegade is de MC voor NC Live
MC Jeff de MC voor Kasparov Live

Die hele Noisecontrollers hebben gewoon niks meer te maken met Kasparov als ze op een feest optreden :)

A! Duidelijk! Zat ik er toch niet ver naast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:21 

Bas heeft ooit gezegd dat hij geen tijd heeft om te draaien.

BTW, Nosicontrollers zo laat >.<. Had daar Crypsis neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:30 

Hardtraxxer

Van 19:00 tot eind op de main :thumbsup: Daarvoor zien we wel waar ik uithang :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Want :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
stefaneke schreef:

Dan word dat sitdown momentje en fuck the noisecontrollers voorkomen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
maarten1410 schreef:
stefaneke schreef:

Als ze dat nog een keer gaan doen, dan bel ik de feestpolitie -.-

:') Hoop dat ze zelf ook snappen dat het nu wel leuk is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Zet het nummer van de feestpolitie maar vast in je telefoon dan!
Dan zal ik alvast mijn blauwe latexpakje uit de kast toveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:

Als ze dat nog een keer gaan doen, dan bel ik de feestpolitie -.-

:') Hoop dat ze zelf ook snappen dat het nu wel leuk is geweest.

Ga er maar vanuit dat het weer gebeurt, in de Pacha tijdens Partysquad was er een sitdown moment, in de Skihut tijdens Mental Theo was een sitdown moment en als klap op de vuurpijl was er ook een sitdown moment tijdens Starkoo :yawn:

Theo noemde het zelfs de nieuwste rage op feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

Mobile guide is online!

Alleen die voor de iPhone en Android nog niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 23:54 

Hardtraxx Veteran

Guide inmiddels ook op mijn Android :D

Ik zeg meeting om 16:30 bij de radiocontainer van B2S? Die staat direct naast de main, makkelijk te herkennen en goed bereikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:10 

Donateur

Zitten doe je thuis :')

De radiocontainer weet ik wel te vinden, het terrein is gelukkig vrij overzichtelijk bij de mainstage. Daar heb je aan de kant van de bomen zegmaar de plees, wat kraampjes en het radiostation.

Aan de ene kant is het leuk om te meeten bij een bepaalde stage maar ik vind het wel kut dat je dan niet normaal met elkaar kan lullen, dus ik ben hier wel voorstander van. Zo hoef ik niet 10 keer aan je te vragen wie je bent :P + het is een stuk makkelijker te vinden dan wanneer je ergens vaag bij een of andere bar afspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De radiocontainer weet ik wel te vinden, het terrein is gelukkig vrij overzichtelijk bij de mainstage. Daar heb je aan de kant van de bomen zegmaar de plees, wat kraampjes en het radiostation.

Aan de ene kant is het leuk om te meeten bij een bepaalde stage maar ik vind het wel kut dat je dan niet normaal met elkaar kan lullen, dus ik ben hier wel voorstander van. Zo hoef ik niet 10 keer aan je te vragen wie je bent :P + het is een stuk makkelijker te vinden dan wanneer je ergens vaag bij een of andere bar afspreekt.

Ik heb dat dus ook (anders had ik dit niet voorgesteld hehe), liever eerst even hoi hoi hoi zeggen en kennismaken met leden die ik nog niet eerder heb gepsproken. Dan kun je daarna altijd nog naar een area gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:32 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:

Ik heb dat dus ook (anders had ik dit niet voorgesteld hehe), liever eerst even hoi hoi hoi zeggen en kennismaken met leden die ik nog niet eerder heb gepsproken. Dan kun je daarna altijd nog naar een area gaan ^^

OM FLINK TE RAGGEN :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:55 

Donateur

en te knuffelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 11:45 

Hardtraxx Veteran

Eerste foto's van de opbouw.

http://twitpic.com/2dfn70
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 11:51 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Oe jij doet de decibelinsider volgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 11:55 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Kepro schreef:

Oe jij doet de decibelinsider volgen :P

Ik zag het toevallig op partyflock :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 02:17 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:

OM FLINK TE RAGGEN :evil:

Dat sowieso :D Ervoor, erna, tijdens! wAAAAH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:42 

Hardtraxx Addict

TT is prima... Platte grond ff bekeken van de indeling... Wel jammer dat main ver van loudness en h4l zit.. Vorig jaar was t wel prettig dat h4l lekker dicht bij main zat. Maargoed ik heb voor mezelf al een rijtje djs neergezet die ik wil zien. Maar ik ga met vrienden en weet niet wat hun van plan zijn:P Voor t zelfde geld sta ik weer de hele dag @ main net als afgelopen jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 09:26 

Hardtraxx Newbie

sanderovic schreef:
TT is prima... Platte grond ff bekeken van de indeling... Wel jammer dat main ver van loudness en h4l zit.. Vorig jaar was t wel prettig dat h4l lekker dicht bij main zat. Maargoed ik heb voor mezelf al een rijtje djs neergezet die ik wil zien. Maar ik ga met vrienden en weet niet wat hun van plan zijn:P Voor t zelfde geld sta ik weer de hele dag @ main net als afgelopen jaar ;)

wat staat er nu op de plaats van h4l dan? euphoria?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:05 

Donateur

Back2School.

Zou wel dope wezen als een van de 3 stages aan de overkant van het terrein (Euphoria, HC4L en Pussylounge) open air zijn :) . Wel gaar dat die zo ver van de main liggen inderdaad omdat de main een erg vette line-up heeft waardoor ik er best veel wil zien, maar je kan niet alles hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 21:53 

dawasiknie schreef:
Back2School.

Zou wel dope wezen als een van de 3 stages aan de overkant van het terrein (Euphoria, HC4L en Pussylounge) open air zijn :) . Wel gaar dat die zo ver van de main liggen inderdaad omdat de main een erg vette line-up heeft waardoor ik er best veel wil zien, maar je kan niet alles hebben.

Neem een opblaas bootje mee, kan je over het water varen en kan je heel de drukte ontwijken :P.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten