Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overload schreef:
hier wil ik ook wel heen, even kijken hoe ik zit qua geld anders pak ik deze ook naast defqon. 1 :D

Hier is het meer de vraag hoe de anderen met geld zitten...
Ik werk genoeg en heb ook een aardig uurloon dus ik kan al die feesten wel betalen, alleen nou al haken er een paar af :thumbdown:
Eerst Defqon, dan 10 Years of Q-Dance, dan Decibel en daarna nog Q-Base! En waarschijnlijk nog wel een paar :x :drool:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik kon kiezen tussen Decibel en Q-Base dan zou ik ook Q-Base kiezen als ik niet genoeg geld had voor beide.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie het nu pas, 4 hardstyle-stages (mainstage zal ongetwijfeld ook bijna alleen hs worden)? Pff beetje erg veel of niet?
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zowizo aanwezig lekker dichtbij heb er echt veel zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar helaas gemist omdat dit net na mijn verjaardag viel en ik nog geen 18 was ...
Dit jaar ben ik er zeker bij :yay:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit wordt vet hoor, heb er zin in! :D
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoveel hardstyle deze keer! pff kan waarschijnlijk niet kiezen waar ik naartoe moet ^^

Wel heerlijk dat de nieuwe stage Loudness erbij is, nu al zinnn ann... :D
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, met 2 HS stages en 1 HC stage op Defqon weet ik al niet waar ik heen moet, en die keuze wordt nu alleen maar moeikijker :woot:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn zo ongeveer 4 hardstyle zalen dan? Denk dat heel platinum er dan wel staat.


Trouwens B2S/Q-Dance gaan nu wel erg een 2-splitsing in hardstyle aangeven. Met de rauwe hardstyle stage. Vind 't wel goede ontwikkeling :)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Trouwens B2S/Q-Dance gaan nu wel erg een 2-splitsing in hardstyle aangeven. Met de rauwe hardstyle stage. Vind 't wel goede ontwikkeling :)

Ik zag het ook. Ik vind het juist GEEN goede ontwikkeling. Ik hou namelijk van een beetje opbouw in de dag/avond. Zo ben je vanaf minuut 1 geforceerd om of hard of melodieus bij te wonen. Zo'n combinatie van beginnen met melodieus en eindigen met harder vind ik juist wel tof.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt ook. Maar je zou ook je eigen keuze kunnen maken door eerst naar de melo zaal te gaan. Maar eigenlijk vind ik het idee van Decibel dan het beste althans, wat ik verwacht.

Early Area
Melo Area
Raw Area

En dan Main: alles gecombineerd. (dat is de opzet die ik verwacht/waar ik op hoop).

En als je op de main dan ook nog stylen als hardtrance en hardcore er bij doet dan praat je over échte opbouw :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu al zin in!! Word mn vierde keer...dus zeker aanwezig! Ieder jaar weer volop genieten daar in beek :loving:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mm, niet voor mij :( herexames dan, jammer, maar dan neme we gwn q-base mee door!!!
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:16 
 
Hardtraxx Elite

ben heel erg benieuwd naar de line-up van de rauwe stage
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

loopafstand,, maar gaat slecht op school, dus ik hoop dat ik mag!! :(
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
ben heel erg benieuwd naar de line-up van de rauwe stage

+ de early stage.
Hopelijk wat theracords artiesten op de rauwe stage, maar dat zal wel niet :(
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig op Loudness en Main.. :)! In ieder geval zeker erbij. Ieder jaar een super feest.
Naar mijn mening zelfs beter dan DefQon.. Jammer dat Decibel ook steeds meer gehyped wordt. Gaat binnen aantal jaren ook de verkeerde kant op. Helemaal vol dagjesvolk.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
loopafstand,, maar gaat slecht op school, dus ik hoop dat ik mag!! :(

Zeggen dat je op leerkamp gaat -.-

Ik heb er nu al zin in, keihard knallen en al dat vuurwerk :love: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Waarschijnlijk aanwezig op Loudness en Main.. :)! In ieder geval zeker erbij. Ieder jaar een super feest.
Naar mijn mening zelfs beter dan DefQon.. Jammer dat Decibel ook steeds meer gehyped wordt. Gaat binnen aantal jaren ook de verkeerde kant op. Helemaal vol dagjesvolk.

Logisch, ze pakken ongelofelijk groots uit iedere keer, dan kan je dat verwachten. Line-up komt ergens in juni pas.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:02 
 
Hardtraxxer

Kom dag ervoor terug van 10 dagen mallorca, zal zwaar worden dus maar mag dit niet missen, komt maar een keer per jaar voor dat zo'n dik feest in je eigen dorp gehouden wordt ;)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Kom dag ervoor terug van 10 dagen mallorca, zal zwaar worden dus maar mag dit niet missen, komt maar een keer per jaar voor dat zo'n dik feest in je eigen dorp gehouden wordt ;)

Ik kom de 15e terug uit Mallorca xd dus genoeg tijd om bij te tanken voor Decibelllllll :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag je voor Decibel wel gewoon zoveel kaarten bestellen als je zelf wilt?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

Word de 1e keer decibel voor mij. Heb er nu al zo'n zin in :woot:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Mag je voor Decibel wel gewoon zoveel kaarten bestellen als je zelf wilt?

Vorig jaar 9 kaarten pp.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja! Zeker bij! Mag dit niet missen, geweldig feest
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten