Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel outdoor
Past

Decibel outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat. Zo'n silent disco brengt veel minder sfeer met zich mee.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
chas1n wrote:Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat.
Dit soort dingen vind ik juist het vetste van zo´n weekend festival :$
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MeneerEend wrote:
chas1n wrote:Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat.
Dit soort dingen vind ik juist het vetste van zo´n weekend festival :$
Dit. Was echt prachtig toen ik maandagmorgen om half 4 eens om me heen keek in dat Beatport café :lol: . Trouwens ook nog hulde voor het volume op de Nightparty op zaterdag in de weekendtent (stond gewoon volle bak, in tegenstelling tot Defqon, waar je 's nachts bijna boven de muziek uit kan praten). Ook de sfeer op vrijdag bij Audiotricz bij het Beatport café buiten en heel de zondag in de weekendtent was prachtig. Misschien wel mijn leukste en gezelligste weekendfestival tot nu toe gehad :thumbsup: .
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Ik heb genoten! Ohja B-front draaide in zn set 1 zon track waarbij je heel onverwachts ineens zon moeilijk harde kick hoorde, weet iemand toevallig hoe die heet ? Ik kende hem nog niet iig!
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Miwer wrote:
Ivey Jones wrote:Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.
Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.
Maar dan wel zeggen dat je je rust moet pakken.
Krijg het gevoel dat de hele wereld met jou rekening moet houden... ga dan lekker na een zitconcert van de Koninklijke Landmacht met Willeke Alberti en Lee Towers ofzo.

Weekend festival is om door te halen, en anders moet je echt een betere plek zoeken voor.je tent
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
rakkietakkie wrote:
Miwer wrote:
Ivey Jones wrote:Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.
Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.
Krijg het gevoel dat de hele wereld met jou rekening moet houden... ga dan lekker na een zitconcert van de Koninklijke Landmacht met Willeke Alberti en Lee Towers ofzo.

Weekend festival is om door te halen, en anders moet je echt een betere plek zoeken voor.je tent
Je wil het gewoon niet snappen he.
Misschien haalt de helft helemaal door maar het is echt verre van om door te halen ;)
Heb er genoeg mensen over gehoord die er last van hadden.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Was de zitting niet gesloten?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoe gaan jullie hierheen?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Raven wrote:Zitting gesloten.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
TiMOTHYb wrote:Hoe gaan jullie hierheen?
:lol: :lol:
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
View on YouTube

Edit: Godverdomme wat een gigantische bak heerlijke herrie
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Dat sommige mensen het vol houden om zolang te fimen :surrender:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Ivey Jones wrote:Dat sommige mensen het vol houden om zolang te fimen :surrender:
Was een gopro op een stick.

Joey gespot btw.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
JB12394 wrote:View on YouTube

Edit: Godverdomme wat een gigantische bak heerlijke herrie
:worship:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
rakkietakkie wrote:
Miwer wrote:

Er zijn ook mensen die geen drugs gebruiken hè. Dan snap ik wel dat je op een gegeven moment gewoon wil pitten.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Wij zaten redelijk vlakbij die tent en heb gewoon in slaap kunnen vallen, was ik wel moe genoeg voor na 3 dagen stampen.

Erg genoten trouwens, was misschien wel de beste editie die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Die VIP set :drool: . Een van de vetste setjes van het jaar voor mij. Stond op dat moment met de hele vriendengroep, genoeg ruimte, geluid linksvoor wat ook prima was en de sfeer was heerlijk. :D :D
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Duke wrote: Er zijn ook mensen die geen drugs gebruiken hè. Dan snap ik wel dat je op een gegeven moment gewoon wil pitten.
Ik ben het hele weekend geweest, geen drugs gebruikt(bier gedronken) en heb ook echt weinig geslapen, maar dat hoort er gewoon bij op een weekend festival. Het mooie vind ik dan ook dat de meeste er op maandag als een halve zombie bijlopen xd
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Een van de betere eindshows van Decibel in de afgelopen jaren :D
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
holy fuuuuuuuuuuuuuuck Dead Limit :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Lennard95 wrote:
Ivey Jones wrote:Dat sommige mensen het vol houden om zolang te fimen :surrender:

Joey gespot btw.
Mij gespot?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Joey wrote:
Lennard95 wrote:

Joey gespot btw.
Mij gespot?
Op dat Delete vip filmpje :list:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Wel een leuke aftermovie. Maar dat vuurwerk dat je op de achtergrond ziet bij de Pussy Lounge ziet er ook niet uit.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Muzikaal gezien wel de vetste endshow die ik tot dusver heb bijgewoond. Visuals/vuurwerk etc. doen nog wel onder voor bijvoorbeeld Defqon, maar volgend jaar sluit ik in ieder geval weer bij de mainstage af ^^