Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')
Prima weekend gehad. Vrijdag vond ik wel wat tegenvallen eigenlijk op de set van Noisecontrollers na. Zaterdag heerlijk geopend bij Sound Rush, daarna door naar B-Front die een hele vette set neerzette en tot Delete VIP de tijd doorgebracht op de Remember en Darkness4Life (Industrial). Delete VIP vond ik de beste VIP set tot nu toe, ongelofelijk wat vet was dat zeg. Daarna alvast naar de Remember gelopen voor 2-Sidez, plaatjes zijn altijd mooi om te horen. Merk wel dat het een act is die je niet al te vaak live moet zien aangezien het (logischerwijs) altijd dezelfde plaatjes zijn. Na 2-Sidez afgesloten bij Main Concern. Ook dat was een prima set, vond het wel leuk om te zien dat het bij Main Concern plaatjes harder los ging dan bij plaatjes van Malice. Dit ging eigenlijk tegen mijn verwachtingen in maar was een erg fijne verrassing. De zaterdag afterparty had ik nog niet zo veel zin in, uiteindelijk daar alleen geweest voor het uurtje Theracords Madness. Was wel een leuk setje, alleen de sfeer in de tent was echt heel raar.
Eerste 2 uurtjes van de zondag gemist omdat ik rondjes aan het lopen was over de camping en een klein beetje brak was. Heb me wel erg goed vermaakt deze dag. De sfeer was veel fijner dan de nacht ervoor en hoop leuke plaatjes gehoord zoals Wildstylez - Pleasure en Blademasterz - The Golden Era (eerste keer dat ik die gated kick live hoorde, die ging eeeerg lekker). Zelfs het uurtje Requiem vs. The Pitcher heb ik me goed vermaakt door de gezellige sfeer in de tent en de mensen waar ik zelf mee stond. B-Freqz vond ik echt enorm vet op de zondag, erg lekker half uurtje om de energie eruit te gooien. Daarna begon de Resident Rumble en aangezien de mensen met wie ik stond (incl. ik) niks met Pussy Lounge hebben zijn we vrijwel gelijk aan het begin weggelopen en alvast terug naar de tent gegaan voor de after.
Al met al een prima weekend. Voorzieningen op het festivalterrein vielen helaas wel tegen, 3 mensen die op 1 plek wachten bij de pisbakken... schandalig voor een organisatie als b2s. Ik snap dat je door de vele bomen op het terrein beperkte ruimte hebt maar probeer er dan creatief mee om te gaan want dit sloeg echt helemaal nergens op.