Waarom ga je dan niet naar De Toppers of zoals ik naar de Zwarte Cross, daar kun je voor 25 euro naar binnen, daar heb je net zoveel kans op mooi weer en daar kun je ook met al je vrienden heen. Heel gezellig een paar biertjes drinken, wat ouwehoeren. Wat heeft Decibel jou dan meer te bieden dan deze festivals of een willekeurig hardstyle festival in de buurt waar je ook met je vrienden heen kunt. Het enige wat ik op kan komen is een enorme massa mensen, dus de grootsheid en niet de massa achterna lopen (die heeft de Zwarte Cross overigens ook wel) en wat aankleding/lichtshow/vuurwerk.
Kijk dat jij om wat voor reden dan ook naar Decibel heengaat met je vrienden moet je ook helemaal zelf weten, maar het is van den zotte om mensen er op aan te spreken dat ze vanwege de muziek wel of niet naar Decibel gaan. Daarvoor is het festivalaanbod in Nederland veel te groot.
Citaat:
Maar ik vraag me echt af met wat voor mensen jij gaat als alleen muziek bij jou de bepalende factor is op een feest
Het liefst met z'n 2en of soms zelfs met enkel mensen die ik via Hardtraxx ken. We zijn 1 of 2 keer met een wat grotere groep naar Defqon en Decibel geweest en dat kwam er op neer dat we de hele dag bij de mainstage stonden. Nou sorry, dan zit ik nog liever in de lokale kroeg, vooral als ik weet dat ergens anders op het terrein allemaal vette acts te aanschouwen zijn.
Overigens heeft Decibel ieder jaar wel een divers aanbod aan stijlen met bekende en onbekende namen en zoals ik al zei was ik er wellicht ook wel heengegaan (wil Überdruck en Main Concern graag een keer meemaken en de rest van de dag zal ik me ook wel redelijk vermaken, mits de timetable een beetje goed valt). Alleen heb ik de dag erna Luminosity en 2 festivals in 1 weekend trek ik niet bepaald, dus moest de line-up wel erg bijzonder zijn, wil ik zo kapot gaan in een weekend. Ik ging alleen in op je reactie dat het nergens op sloeg dat je niet naar Decibel gaat, omdat de line-up niet goed genoeg is. Want stel je eens voor dat muziekliefhebbers hier op een muziekforum omwille van de muziek niet naar een muziekfestival gaan.