Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Line-up is voor mij de bevestiging dat ik niet ga. Zeker als ik naar de prijs van het festival kijk, plus drankjes is het onbetaalbaar.

Vorig jaar ben ik blut geraakt doordat b2s tijdens 40° domweg 5€ voor een flesje water vroeg, terwijl je elk half uur een flesje opdronk.
Ik zoek wel een feestje waar de zelfde artiesten ook staan, maar dan voor minder geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Waarvoor? Heel simpel, om een leuke tijd te hebben met gezellige mensen op een dag als Decibel, en ik kan mijn prima vermaken tijdens een set van Isaac ookal vind ik hem niet zo boeiend als een Adaro en niet omdat ik zogenaamd de massa achterna loopt waar jij altijd maar direct op gooit maar omdat ik met de juiste soort mensen ga waarvan ik weet dat ik er een gezellige tijd mee ga beleven en niet met een instelling als ''Ik wil eerst een lineup zien voordat ik een kaartje koop en ik wil alleen DJ's zien die mij boeien want anders kan ik me niet vermaken'' naar Decibel ga. Maar ik vraag me echt af met wat voor mensen jij gaat als alleen muziek bij jou de bepalende factor is op een feest

Je weet dat dit dus jou persoonlijke mening/plan is? :P Ik ga bijv. ook niet naar feesten waar de line-up me totaal niet boeit, zeker niet als de prijs al minimaal 100 euro word (Geen eten/drinken meegerekend). Dan geef ik liever 100 euro uit aan een feest wat misschien minder groot is, maar waar de namen die er staan mij wel aanspreken.

Verder vind ik de Loudness te doen, maar ook niet meer dan dat. Euphoria is ook niet echt wat en de main net zo. Grote kans dat ik er niet ben dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:25 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Riichard schreef:
Waarvoor? Heel simpel, om een leuke tijd te hebben met gezellige mensen op een dag als Decibel, en ik kan mijn prima vermaken tijdens een set van Isaac ookal vind ik hem niet zo boeiend als een Adaro en niet omdat ik zogenaamd de massa achterna loopt waar jij altijd maar direct op gooit maar omdat ik met de juiste soort mensen ga waarvan ik weet dat ik er een gezellige tijd mee ga beleven en niet met een instelling als ''Ik wil eerst een lineup zien voordat ik een kaartje koop en ik wil alleen DJ's zien die mij boeien want anders kan ik me niet vermaken'' naar Decibel ga. Maar ik vraag me echt af met wat voor mensen jij gaat als alleen muziek bij jou de bepalende factor is op een feest

Je weet dat dit dus jou persoonlijke mening/plan is? :P Ik ga bijv. ook niet naar feesten waar de line-up me totaal niet boeit, zeker niet als de prijs al minimaal 100 euro word (Geen eten/drinken meegerekend). Dan geef ik liever 100 euro uit aan een feest wat misschien minder groot is, maar waar de namen die er staan mij wel aanspreken.

Verder vind ik de Loudness te doen, maar ook niet meer dan dat. Euphoria is ook niet echt wat en de main net zo. Grote kans dat ik er niet ben dus :)

Jazeker, en wat jij nu zegt ben ik het ook volkomen me eens maar Lyst ziet blijkbaar zo zwart/wit dat als niet genoeg boeiende artiesten komen er voor hem geen enkele andere reden voor is om naar een feest te gaan. Als ik de Decibel lineup vergelijk met die van vorig jaar is die van dit jaar ook aanzienlijk ''slechter'' want er staat een stuk minder favorieten maar er zijn er nog genoeg interessante namen/nieuw namen in combinatie met de personen met wie ik ga om zelf alsnog te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:31 

Aan het typen...

Waarom ga je dan niet naar De Toppers of zoals ik naar de Zwarte Cross, daar kun je voor 25 euro naar binnen, daar heb je net zoveel kans op mooi weer en daar kun je ook met al je vrienden heen. Heel gezellig een paar biertjes drinken, wat ouwehoeren. Wat heeft Decibel jou dan meer te bieden dan deze festivals of een willekeurig hardstyle festival in de buurt waar je ook met je vrienden heen kunt. Het enige wat ik op kan komen is een enorme massa mensen, dus de grootsheid en niet de massa achterna lopen (die heeft de Zwarte Cross overigens ook wel) en wat aankleding/lichtshow/vuurwerk.
Kijk dat jij om wat voor reden dan ook naar Decibel heengaat met je vrienden moet je ook helemaal zelf weten, maar het is van den zotte om mensen er op aan te spreken dat ze vanwege de muziek wel of niet naar Decibel gaan. Daarvoor is het festivalaanbod in Nederland veel te groot.

Citaat:
Maar ik vraag me echt af met wat voor mensen jij gaat als alleen muziek bij jou de bepalende factor is op een feest

Het liefst met z'n 2en of soms zelfs met enkel mensen die ik via Hardtraxx ken. We zijn 1 of 2 keer met een wat grotere groep naar Defqon en Decibel geweest en dat kwam er op neer dat we de hele dag bij de mainstage stonden. Nou sorry, dan zit ik nog liever in de lokale kroeg, vooral als ik weet dat ergens anders op het terrein allemaal vette acts te aanschouwen zijn.

Overigens heeft Decibel ieder jaar wel een divers aanbod aan stijlen met bekende en onbekende namen en zoals ik al zei was ik er wellicht ook wel heengegaan (wil Überdruck en Main Concern graag een keer meemaken en de rest van de dag zal ik me ook wel redelijk vermaken, mits de timetable een beetje goed valt). Alleen heb ik de dag erna Luminosity en 2 festivals in 1 weekend trek ik niet bepaald, dus moest de line-up wel erg bijzonder zijn, wil ik zo kapot gaan in een weekend. Ik ging alleen in op je reactie dat het nergens op sloeg dat je niet naar Decibel gaat, omdat de line-up niet goed genoeg is. Want stel je eens voor dat muziekliefhebbers hier op een muziekforum omwille van de muziek niet naar een muziekfestival gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:37 

Nazale schreef:
Lyst schreef:
Sinds wanneer heb jij recht van spreken als het over inhoud gaat :lol:

Of nie zeg, wtf. 15 posts per dag, 4 jaar lang. Ga eens heel gauw weg met je nonfunny remarks.

iemand moet het doen he
inhoudelijk gezever heb ik geen zin in, kost me veel te veel tijd en moeite
liever verstand op 0 en typen maar

@hierboven: dat met een groep gaan niet leuk is hangt ook wel van jezelf af, je hoeft toch ook niet nonstop bij hun te staan
een goede vriendengroep kan wel ff zonder elkaar lijkt me
het gaat er juist om om die balans te vinden :)
en dan heb je dus EN gezelligheid van je vrienden EN genot van goede muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Wij gaan meestal met 2 of drie man, dikke prima :D !
Ook ooit met een groep geweest naar Q-base, maar uiteindelijk met een gast waar ik altijd mee ga, 'perongeluk expres' die groep kwijt geraakt :whistle: :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:57 

Ach, ik vermaak me toch wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Ligt er aan of je mij tegen komt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

Redelijke line-up, vet dat Delete & Deetox er staan :D ! Ik ga in ieder geval nog een kaartje zoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

Skirre line-up. Niet aanwezig dus, simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:56 

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:

Ligt er aan of je mij tegen komt :cool:

Gaan we dansjes doen dan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:03 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Wij gaan meestal met 2 of drie man, dikke prima :D !
Ook ooit met een groep geweest naar Q-base, maar uiteindelijk met een gast waar ik altijd mee ga, 'perongeluk expres' die groep kwijt geraakt :whistle: :P.

Dit dus haha.
2 tot 5 man max. En soms een beetje flexibel zijn (iedereen dus).

Met een groep van 10+ lijkt me echt vreselijk. Tenzij je gewoon afspreekt dat iedereen zn eigen kant op kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:14 

Donateur

Paar leuke namen in de Loudness, Darkness en Refuse en 3 leuke acts in de hardcore, maar de rest is echt geen ruk aan. Jammer dat de line-up zo enorm tegen valt, dit is eigenlijk ook een beetje de eerste keer bij een B2S-feest waar ik heen ga...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, DT voor 't eerst in nederland heb ik geen kaart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:37 

Hardtraxx Elite

Wat een gedoe man. Ik ga al tijden alleen naar hardstyle/hardcore festivals. Mijn vrienden zijn al een tijdje overgestapt op de House/Electro en doen bijv. liever Mysteryland of XO Live. Het enige feestje wat ik samen met hun heb is WiSH (waar we als groep van 20-25 man heen gaan). Ik zal heel de dag wel alleen mijn plan trekken, aangezien hun niks willen weten van Hardcore of Raw. Ik vermaak me toch wel, maak zat nieuwe contacten en kom ook hoop ouwe bekende tegen waar ik dan mee buurt.

Los daarvan: Leuke Line-up. Denk dat hij voor iedereen wat wils kan bieden. (of je nu wat nieuwe stijlen wilt ontdekken, onbekende namen wilt zien of het ouwe vertrouwde wil pakken). Ik zal me zeker vermaken in de Darkness, Hardcore, Loudness en de Main. Al dan niet bij Drop the Bass/Refuse en Pussy Lounge. En als ik het beu ben met wat er op dat moment kan ik altijd het VIP Deck nog op :D

Persoonlijk mis ik wel een Drokz, DaY-már of een Tymon/I:GOR op de Darkness en wat 'harder' spul in de Loudness zoals Theracords Live (ipv Frequencerz) of een The Geminizers / Jack of Sound (heel jammer)
Verassend wel: Geen Technoboy, Wildstylez... (ook niet op pre-night-after)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:55 

Hardtraxx Addict

Haha in je eentje naar een festival gaan. Keizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:03 

Maestro N schreef:

Is dat zo heel raar dan? Doe het ook vaak zat, in mijn vriendengroep zijn er niet bijster veel die naar hardstyle luisteren. De feesten waar we wel samen heen gaan (die ook een housestage hebben, Wish en dergelijke) komen we ook alleen samen binnen, en gaan we samen naar buiten, de rest van de dag ben ik in m'n eentje los aan het gaan. Het genieten van/ losgaan op de muziek wint het voor mij boven een gezellig dagje met vrienden :$

Waarbij ik overigens wel moet opmerken dat alleen feesten met een (voor mij) dikke lineup het waard zijn om in m'n eentje heen te gaan, dan ga ik zo op in de muziek dat het er voor mij allemaal niet toe doet wie/wat er om me heen gebeurt. Bij een random hardstyle feest als HardBass of Qlimax (waar het grootste gedeelte van de avond gevuld is met mainstream) lukt me dat minder goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

En sowieso zijn er altijd veel aardige en lieve mensen op feesten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:20 

Hardtraxx Elite

Maestro N schreef:

Vind het eigenlijk wel heerlijk. Ik stoor me niet aan mijn vrienden dan die mee gaan. Iedereen wil toch zijn/haar ding zien. Op Wish kom ik ook samen binnen, zal ze heus wel even opzoeken tijdens de dag voor Zedd ofzo.. Of hun mij, maar weet toch wel dat ze niks van heel die herrie moeten hebben.

Daarbij... ik wil gewoon lekker m'n ding doen, geen rekening houden met andere en gaan en staan waar ik wil. En dat lukt het beste alleen. Dominator is helemaal geschikt daarvoor, ook omdat ik dan met de fiets ga. Helaas Decibel wat verder maar nogmaals goed te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:57 

Hardtraxx Addict

Het was ook positief bedoeld hoor, vind het oprecht wel een bazenactie. Ik ga meestal met een paar man, die gelukkig redelijk dezelfde smaak hebben, maar eindig vaak ook wel in m'n eentje. Misschien ook maar eens doen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:23 

hardcoresjors schreef:
Godverdomme, DT voor 't eerst in nederland heb ik geen kaart...

dr komt nog een ronde wss, van teruggenomen kaarten enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:49 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Vorig jaar ben ik blut geraakt doordat b2s tijdens 40° domweg 5€ voor een flesje water vroeg, terwijl je elk half uur een flesje opdronk.
Ik zoek wel een feestje waar de zelfde artiesten ook staan, maar dan voor minder geld.

Je kon gratis en voor niets de flesjes bijvullen met schoon helder water bij de toiletten over het hele terrein.

Leuke lineup, ik ben erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:50 

Hardtraxx Elite

Dan geef ik liever 5 euro uit aan een fles ijskoud water dan half uur kraan bezoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:52 

TechnoboyYNWA schreef:
iMark schreef:

Je kon gratis en voor niets de flesjes bijvullen met schoon helder water bij de toiletten over het hele terrein.

Leuke lineup, ik ben erbij.

Skirre tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:54 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Dan geef ik liever 5 euro uit aan een fles ijskoud water dan half uur kraan bezoeken!

Je hoefde maar 5min even te wachten en je had ijskoud water.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten