Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem aan dat ze dit dan daar in de hal gaan doen, festival maakt het wel een beetje verwarrend in het geval van Aquabest :P

Meen me wisselende verhalen te herinneren over de locatie, maar we gaan het wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Tering, die slaan we dus wel over als het helemaal daar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 13:20 
 
Hardtraxxer

Zonde, 1 van dingen die ik vroeger fijn vond aan Tijdmachine/CRAFT was dat het in Amsterdam was, dat is vanuit het noorden nog goed te doen met OV. Nu is dit het zoveelste feestje voor Brabant, leuk voor de mensen daar maar wordt voor mij dan sowieso overslaan (naast dat de datum al een twijfelgeval was uiteraard).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft die promo video ook met hardstyle classics te maken. >.<

Ze maken wel echt een paar hele vreemde keuzes met de marketing rond dit feest.

Locatie niet bekend mee. Alles is toch ver vanaf de Achterhoek. Het blijft vooral kut dat het met kerst is. :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Zonde, 1 van dingen die ik vroeger fijn vond aan Tijdmachine/CRAFT was dat het in Amsterdam was, dat is vanuit het noorden nog goed te doen met OV. Nu is dit het zoveelste feestje voor Brabant, leuk voor de mensen daar maar wordt voor mij dan sowieso overslaan (naast dat de datum al een twijfelgeval was uiteraard).


Daarin tegen zijn er nauwelijks dikke nachtfeesten in brabant, daarvoor moet je dan juist weer naar amsterdam/arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die houd je natuurlijk altijd he, vorige keer waren de brabanders die het zuur hadden rondom reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag overigens aannemen dat er geen zero-tolerance beleid gevoerd gaat worden met zo'n marketingcampagne en teksten in je trailer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aquabest is prima locatie, maar Kerst en overdag lijkt me een lastige combi. Ben benieuwd of dit goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die houd je natuurlijk altijd he, vorige keer waren de brabanders die het zuur hadden rondom reizen.


Brabanders zijn wel echt de laatsten die commentaar mogen hebben over een bepaalde locatie. Je zou maar in Groningen wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Zonde, 1 van dingen die ik vroeger fijn vond aan Tijdmachine/CRAFT was dat het in Amsterdam was, dat is vanuit het noorden nog goed te doen met OV. Nu is dit het zoveelste feestje voor Brabant, leuk voor de mensen daar maar wordt voor mij dan sowieso overslaan (naast dat de datum al een twijfelgeval was uiteraard).

Helemaal mee eens ja. T.z.t. maar even kijken hoe of wat, maar dit maakt het allemaal niet gemakkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu wel fietsafstand (wel een flinke), maar dat gaat niet veel verandering brengen voor mij met deze datum denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Nuracore schreef:
Die houd je natuurlijk altijd he, vorige keer waren de brabanders die het zuur hadden rondom reizen.


Brabanders zijn wel echt de laatsten die commentaar mogen hebben over een bepaalde locatie. Je zou maar in Groningen wonen.


Huilt in aardbeving
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huilt in deutsch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 10:27 
 
Hardtraxxer

Sjezus, die trailert.... :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verbaas mij echt over de reacties hier over de trailers en stijl keuze.
Is men Lose Your Mind vergeten of gewoon nooit meegemaakt? Dit is wat ze altijd gedaan hebben en juist niets nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet bekend met het feit dat er een indoor locatie zit bij Aquabest. Of is het outdoor en willen ze vergelijkbare temperaturen als in de NDSM-werf beleven? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ben niet bekend met het feit dat er een indoor locatie zit bij Aquabest. Of is het outdoor en willen ze vergelijkbare temperaturen als in de NDSM-werf beleven? :whistle:


Zie afgelopen 2 ST8MENT edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 13:59 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ik verbaas mij echt over de reacties hier over de trailers en stijl keuze


Omdat het 'ze' het altijd gedaan hebben moet ik het maar goed vinden?

ErikZ schreef:
Is men Lose Your Mind vergeten

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat "HAHA DRUGS" gedoe is nog tot daaraan toe, maar zie in de promo geen enkele connectie met hardstyle classics terugkomen. Dat vind ik vooral heel vreemd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit niet gewoon een hoax ondertussen.
Ze hebben zich vaker bewezen in het verleden..

- Kut datum
- Geen informatie (zoals gewoonlijk)
- Kaart houders voor Langedijk zouden mail krijgen (nooit gehad) :slow:
- Oude locaties altijd kop van / Noord-Holland, wat moet men in Branband met deze organisatie :beer:

Als het een beter datum was geweest had ik het nog wel een kans willen geven in de gedachten oude tijden herleven, maar Kerst is voor mij ook geen optie.

Had Lose You Mind hier niet ooit een account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 07:58 
 
Hardtraxxer

Vind de trailer ook echt zwaar ondermaats. Niks met Classics te maken, stom nummer in een nu-style kick edit :/
De Tijdmachine: hardstyle zoals hardstyle ooit bedoeld was. Nou daar lijkt dit in de verste verte niet op.

Ik heb trouwens ooit wel eens een Tijdmachine in het klokgebouw in Eindhoven meegemaakt. Dat is ook Brabant toch?
Ben benieuwd naar de kaartverkoop, maar ik kan me niet voorstellen dat dit feest aan de ambities en de verwachtingen gaat voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 08:50 
 
Hardtraxxer

Ook hier stiekem de hoop gehad dat het in noord holland was. Nu icm datum zeker niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Ik heb trouwens ooit wel eens een Tijdmachine in het klokgebouw in Eindhoven meegemaakt. Dat is ook Brabant toch?


Wah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
klokgebouw in Eindhoven


Jij bent in de war met de Maassilo, daar werd het evenement eerst gehouden, tegenwoordig in de Autotron in Den Bosch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 11:09 
 
Hardtraxxer

Dan word je toch ook wel ff blij gemaakt met een dooie mus hoor. Ruim 5,5 jaar geleden tickets gekocht voor een lekker buiten festivalletje in Mei, nota bene op fietsafstand van m'n huis. En dan zou ik nu een gat in de lucht moeten springen dat ik ter compensatie tickets krijg voor een festival in Eindhoven op fucking Tweede Kerstdag.

Ik dacht eerst nog ik claim die tickets wel en verkoop ze voor 2 tientjes, maar aan de gemiddelde animo in dit topic te zien wordt ook dat nog lastig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten