Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:13 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Zelden zulke cringey marketing gezien als die kerstman video's die online komen :x

Kan er wel om lachen
Is tenminste eens wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb zo’n gevoel dat dit weer een aanfluiting gaat worden. De markt zit ook overvol met hardstyle feestjes. Heb het idee dat er juist minder feesten gaan overleven aankomend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 18:50 
 
Hardtraxx Addict

We kunnen frontliner toevoegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zelden zulke cringey marketing gezien als die kerstman video's die online komen :x

Zo, ik verbaas me hier ook over. Echt hele bijzondere marketing..

In ieder geval kan ik lezen dat momenteel Titan, Zany, Frontliner, Josh & Wesz en Jack of Sound in de line-up staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+ Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Rickzel schreef:
Zelden zulke cringey marketing gezien als die kerstman video's die online komen :x

Zo, ik verbaas me hier ook over. Echt hele bijzondere marketing..

In ieder geval kan ik lezen dat momenteel Titan, Zany, Frontliner, Josh & Wesz en Jack of Sound in de line-up staan.


Tis dat ze zelf al een waardeloze datum hebben gekozen waardoor ik sowieso niet overweeg om te gaan, maar nog nooit zulke anti-reclame gezien voor een feest :lol:

Lineup begint wel leuk te worden overigens. Vooral Jack of Sound wel goeie onverwachte naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jack of Sound wel goeie onverwachte naam!


Heb hem wel een paar keer op een classic line-up gezien maar nooit meegepakt eigenlijk. Dat terwijl zijn oude discografie wel echt heel vet is. Met You're Next, Kaylee's Nightmare, Starlight, Revolution Remix e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Avio er bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot dusver

2-sidez
Alphaverb
AVIO
Frontliner
Jack of Sound
Josh & Wesz
Noisecontrollers
Titan
Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best interessante namen tot nu toe. Jammer dat het op tweede kerstdag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 08:16 
 
Hardtraxx Addict

Wel een originele line up voor een classic feest en niet alleen de standaard namen
Toch maar een kijkje nemen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Deze line up is prima maar de datum + het door je strot duwen van dit feest weerhouden mij om hier een kijkje te gaan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Deze line up is prima maar de datum + het door je strot duwen van dit feest weerhouden mij om hier een kijkje te gaan nemen.

En dit wordt hoe dan door je strot geduwd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hard4Us schreef:
Deze line up is prima maar de datum + het door je strot duwen van dit feest weerhouden mij om hier een kijkje te gaan nemen.

En dit wordt hoe dan door je strot geduwd?


Die achterlijke video's is geen ontkomen aan, ik heb alles ontvolgd van de tijdmachine/lym maar krijg ze nog steeds hele dagen te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 21:29 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Hard4Us schreef:
Deze line up is prima maar de datum + het door je strot duwen van dit feest weerhouden mij om hier een kijkje te gaan nemen.

En dit wordt hoe dan door je strot geduwd?


Die achterlijke video's is geen ontkomen aan, ik heb alles ontvolgd van de tijdmachine/lym maar krijg ze nog steeds hele dagen te zien.

Achterlijk is jou mening

Maar dan nog? Defqon wordt je ook mee dood gegooid bvb
En wel meer feesten als je iets volgt/gevolgt hebt.

Vind het niet opvallend meer (en tot 3 weken geleden ofzo zelfs helemaal niks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Hard4Us schreef:
Deze line up is prima maar de datum + het door je strot duwen van dit feest weerhouden mij om hier een kijkje te gaan nemen.

En dit wordt hoe dan door je strot geduwd?


Die achterlijke video's is geen ontkomen aan, ik heb alles ontvolgd van de tijdmachine/lym maar krijg ze nog steeds hele dagen te zien.


Eens.

De videos zijn ook vrij achterlijk voor een line-up die niet heel bijzonder is. Niet dat het slechte namen zijn, maar om nou zo'n hele reveal serie te doen voor artiesten die je ook wel zelf had kunnen invullen.. Alleen Titan springt er wat bovenuit als een naam die je niet gauw ziet.

Er is niks bijzonders meer aan dit feestconcept, de namen zijn al uitgemolken voor classics stages dus waarom doen alsof het zo'n grote happening is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er is niks bijzonders meer aan dit feestconcept, de namen zijn al uitgemolken voor classics stages dus waarom doen alsof het zo'n grote happening is.


Om je feest uit te verkopen.

Snap dat de organisatie niet veel (of geen) credit meer heeft bij velen. Ik word er zelf ook niet warm van. Maar om een organisatie nou weer af te fakkelen omdat ze middels wat (minder standaard) marketing proberen om een feest uit te verkopen is ook weer niet helemaal fair.

Ik vond die kerstmanfilmpjes overigens best leuk.

Broken Balance schreef:
Er is niks bijzonders meer aan dit feestconcept, de namen zijn al uitgemolken voor classics stages dus waarom doen alsof het zo'n grote happening is.


Is het ook niet. Maar mag een VWAB dan wel reclame maken en een Tijdmachine niet? Vind dat we hier weer lekker naar problemen aan het zoeken zijn om maar wat te zeiken te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 11:02 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Er is niks bijzonders meer aan dit feestconcept, de namen zijn al uitgemolken voor classics stages dus waarom doen alsof het zo'n grote happening is.


Om je feest uit te verkopen.

Snap dat de organisatie niet veel (of geen) credit meer heeft bij velen. Ik word er zelf ook niet warm van. Maar om een organisatie nou weer af te fakkelen omdat ze middels wat (minder standaard) marketing proberen om een feest uit te verkopen is ook weer niet helemaal fair.

Ik vond die kerstmanfilmpjes overigens best leuk.

Broken Balance schreef:
Er is niks bijzonders meer aan dit feestconcept, de namen zijn al uitgemolken voor classics stages dus waarom doen alsof het zo'n grote happening is.


Is het ook niet. Maar mag een VWAB dan wel reclame maken en een Tijdmachine niet? Vind dat we hier weer lekker naar problemen aan het zoeken zijn om maar wat te zeiken te hebben.

Een bepaald groepje hier he en als je een andere mening hebt dan spoor je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee heb wel het idee dat mijn afwijkende mening wel gerespecteerd wordt en dat het echt een persoonsgebonden kwestie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Een bepaald groepje hier he en als je een andere mening hebt dan spoor je niet.


Nee, het ligt wel echt aan jou, ik hoop dat we als vrienden verder kunnen.

RomanAnthony schreef:
Om je feest uit te verkopen.

Snap dat de organisatie niet veel (of geen) credit meer heeft bij velen. Ik word er zelf ook niet warm van. Maar om een organisatie nou weer af te fakkelen omdat ze middels wat (minder standaard) marketing proberen om een feest uit te verkopen is ook weer niet helemaal fair.


Minder standaard wil ik het niet noemen, wel verouderd waardoor het minder effectief zal zijn. Zo zijn vele feesten wel "gerevealed". Dit is meer de sex sells aanpak.

Ik snap ook dat ze wat moeten, zonder marketing kom je nergens, maar ik denk dat dit vooral veel moeite is voor iets wat weinig resultaat brengt. Wat ze als "verrassing" tonen zijn namen die niet echt verrassingen zijn. In 2015 had dit 10x zo goed gewerkt.

Nu had je beter dat geld kunnen steken in wat meer originele namen. Het feit blijft dat dit feest gewoon in de 3 maand tijdspan valt tussen twee gevestigde goede classics feesten (VWAB & Reactivate) en daarnaast nog op een slechte datum is. Dan gaat een beetje achterhaalde marketing je niet helpen om je andere achterstanden weg te werken.

Dat je er dan mee doodgegooid wordt, ondanks dat ik net als Rick dingen blokkeer (wat normaal werkt), maakt het vervelend imo, het voelt cringy en onderwelmend voor een terugkeer van zo'n naam. Ieder z'n mening natuurlijk, wat die wandelende kruidige geurkaars hier ook roept.

RomanAnthony schreef:
Is het ook niet. Maar mag een VWAB dan wel reclame maken en een Tijdmachine niet? Vind dat we hier weer lekker naar problemen aan het zoeken zijn om maar wat te zeiken te hebben.


VWAB deed het niet veel beter oid, volgens mij was dat alleen meer een gebrek aan communicatie en reclame. Was verder ook uitverkocht natuurlijk. En zo te zien aan de show dit jaar hebben ze hun reclame wel effectief doorgevoerd en meer aandacht besteed aan het goed maken van het geluid e.d., wat uiteindelijk belangrijker is natuurlijk. Vanuit m'n eigen marketing/media achtergrond zie ik ook wel een groot kwaliteitsverschil in video/social content bij beiden, Shockerz doen dit echt wel heel sterk met thema's en het verwerken er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Een bepaald groepje hier he en als je een andere mening hebt dan spoor je niet.


Nee, het ligt wel echt aan jou, ik hoop dat we als vrienden verder kunnen.

RomanAnthony schreef:
Om je feest uit te verkopen.

Snap dat de organisatie niet veel (of geen) credit meer heeft bij velen. Ik word er zelf ook niet warm van. Maar om een organisatie nou weer af te fakkelen omdat ze middels wat (minder standaard) marketing proberen om een feest uit te verkopen is ook weer niet helemaal fair.


Minder standaard wil ik het niet noemen, wel verouderd waardoor het minder effectief zal zijn. Zo zijn vele feesten wel "gerevealed". Dit is meer de sex sells aanpak.

Ik snap ook dat ze wat moeten, zonder marketing kom je nergens, maar ik denk dat dit vooral veel moeite is voor iets wat weinig resultaat brengt. Wat ze als "verrassing" tonen zijn namen die niet echt verrassingen zijn. In 2015 had dit 10x zo goed gewerkt.

Nu had je beter dat geld kunnen steken in wat meer originele namen. Het feit blijft dat dit feest gewoon in de 3 maand tijdspan valt tussen twee gevestigde goede classics feesten (VWAB & Reactivate) en daarnaast nog op een slechte datum is. Dan gaat een beetje achterhaalde marketing je niet helpen om je andere achterstanden weg te werken.

Dat je er dan mee doodgegooid wordt, ondanks dat ik net als Rick dingen blokkeer (wat normaal werkt), maakt het vervelend imo, het voelt cringy en onderwelmend voor een terugkeer van zo'n naam. Ieder z'n mening natuurlijk, wat die wandelende kruidige geurkaars hier ook roept.

RomanAnthony schreef:
Is het ook niet. Maar mag een VWAB dan wel reclame maken en een Tijdmachine niet? Vind dat we hier weer lekker naar problemen aan het zoeken zijn om maar wat te zeiken te hebben.


VWAB deed het niet veel beter oid, volgens mij was dat alleen meer een gebrek aan communicatie en reclame. Was verder ook uitverkocht natuurlijk. En zo te zien aan de show dit jaar hebben ze hun reclame wel effectief doorgevoerd en meer aandacht besteed aan het goed maken van het geluid e.d., wat uiteindelijk belangrijker is natuurlijk. Vanuit m'n eigen marketing/media achtergrond zie ik ook wel een groot kwaliteitsverschil in video/social content bij beiden, Shockerz doen dit echt wel heel sterk met thema's en het verwerken er van.

Oke oke zelfs ik moet je hier wel gelijk in geven.
De datum is ook wel echt kut.
Weekje eerder was al beter geweest. De wat aparte marketing hadden ze altijd(zie nog die film trailer van craft voor me) en dit is een gevalletje "just say nu name, that's all i need" of dat hopen ze gok ik.

Ik denk wel dat dit een make it or break it geval zal zijn, als er op het feest zelf te veel gebreken zijn dan denk ik niet dat ze het gaan redden (nieuwe locatie so we will see)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverstaanbaar gebrabbel van een kerstman half oktober als het nog 25 graden is buiten

KOM FEESTE
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 23:13 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Onverstaanbaar gebrabbel van een kerstman half oktober als het nog 25 graden is buiten

KOM FEESTE

Onverstaanbaar ligt toch echt aan je zelf
En reclame maken voor een feest tijdens kerst met een kerstman, goh wat raar.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ok Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dit trouwens de hele lineup is dan is de kans klein dat ik hier nog aanwezig ben. 1 Area met deze namen voor €53,50 vind ik vrij heftig. Er staan een aantal leuke en verrassende namen, maar voor mij niet voldoende om deze prijs te rechtvaardigen. Al helemaal zonder voorgaande edities om mee te kunnen vergelijken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten