Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook echt niet dat ze op deze datum uitkomen... En dan al helemaal overdag. S'nachts had nog wel enigszins gekund voor de meeste, maar ik zie niet iedereen hier staan te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Snap ook echt niet dat ze op deze datum uitkomen... En dan al helemaal overdag. S'nachts had nog wel enigszins gekund voor de meeste, maar ik zie niet iedereen hier staan te springen.


Omdat het feest al 6-8 jaar lang op die datum was, helemaal niet raar. Dat het ditmaal overdag is is pas raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 14:44 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Tim889 schreef:
Alm1ghty schreef:
Gruwelijk concept, erg benieuwd naar de lineup.


:worship:

Ga mij niet vertellen dat jij hier warm van kan worden.


Haha welnee, gewoon weer een keer ingelogd om waardering voor je sarcasme uit te spreken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 14:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Snap ook echt niet dat ze op deze datum uitkomen... En dan al helemaal overdag. S'nachts had nog wel enigszins gekund voor de meeste, maar ik zie niet iedereen hier staan te springen.


Omdat het feest al 6-8 jaar lang op die datum was, helemaal niet raar. Dat het ditmaal overdag is is pas raar


De eerste 4 edities waren allemaal gewoon in maart en het feest heeft maar 4 jaar bestaan, kalm an.

Daarnaast heb je nu tig alternatieven voor het zelfde feest op betere data, dat had je toen nog niet. Mensen maakten toen nog een uitzondering.

Deze editie zal ook wel redelijk verkopen vanwege het sentiment voor een groep mensen. Maar een groot deel daarvan zal ook afhaken vanwege de alternatieven die er zijn nu op betere data. Maar als ze doorgaan op deze datum gaan de verkopen echt wel dalen. Zo lang duurt het niet om door te hebben dat dit buiten de naamsbekendheid niet heel anders zal zijn dan een VWAB, Hardclassics of REACTiVATE om maar een paar te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahha overdag op Tweede Kerstdag, dat wordt vast gezellig met Chris Two en 25 anderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Alm1ghty schreef:
Tim889 schreef:

:worship:

Ga mij niet vertellen dat jij hier warm van kan worden.


Haha welnee, gewoon weer een keer ingelogd om waardering voor je sarcasme uit te spreken !

Kom ik je binnenkort nog eens tegen dan? Kind naar de oppas en hakke maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 15:59 
 
Hardtraxxer

Inmiddels zijn er een handvol andere classics feesten met een opgebouwde reputatie, noem een VWAB, Reminder etc. Het is dus niet zo dat dit feest uniek is en er geen keuze is onafhankelijk van de datum.
Daarnaast, de bezoekers van toen zijn inmiddels allemaal opgegroeide volwassen mensen met misschien wel een gezinnetje etc. Dan is 2e kerstdag helemaal kut vanwege familiaire dingen bla bla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 16:21 
 
Hardtraxxer

Exact dat!

In de tijd dat tijdmachine bestond, was het gezinnetje in de maak. Wat wilde ik graag naar de HMH zeg, maar m'n eerste zoon werd geboren op de 21e december, dus dan ben je met heel andere dingen bezig..

Nu het gezinnetje ondertussen compleet is, stond ik vorige week op defqon, en zag de aankondiging van dit feest.
En dacht meteen yes!! Tot ik de datum zag... Een feest tijdens de kerst is gewoon niet tof vind ik.
Als je nog onder of begin 20 bent dan ga je maae wat graag weg met kerst. Maar er komt een moment dan heb je gewoon andere dingen te doen met de kerstperiode..

De doelgroep van dit feest lijkt me juist niet 'de jongeren' die perse de hort op willen met kerst..

Misschien heb ik het mis, maar voor velen die tot de doelgroep behoren is dit toch gewoon een k*tdatum?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 16:45 
 
Hardtraxxer

Snap sowieso heel de 'buzz' rond deze organisatie niet zo! Ze hebben aardig wat steken laten vallen dacht ik zo.
En daarbij zijn ze nu toch wel aardig ingehaald door bijvoorbeeld een Shockerz events met een VWAB of Rebirth events met Reactivate die de zaakjes wel op orde hebben.

Ook de datum (tweede kerstdag) = s'maandags (dus de dag erna werken in de meeste gevallen) trek je ook wel alleen 'jong' publiek mee die vakantie hebben. En ja sorry, die zitten minder te wachten op classics denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me nog een editie op tweede kerstdag herinneren in de NDSM werf.. Ik heb met mijn winterjas aan gedanst. Ze hadden een keer de CO2 kannonnen aangezet, iedereen dook weg voor de kou. Dat was ook de laatste keer :lol:.

Tweede kerstdag overdag zit er echt niet meer in door alle verplichtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet is er ook geen buzz alleen dat je kapot gespamd werd met DM's.

Het enige waar ze zich mee kunnen onderscheiden is een unieke lineup, dus denk dat het daarop wachten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh ja, die hitte rel toen in de NDSM :P. Die ze nooit hebben opgelost.

Met de Lose Your Mind Ambassadors.

"Als je het koud hebt moet je meer snuiven".

Goede tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het qua kou alles meevallen toen (ben natuurlijk ook een woeste viking), maar de meeste opmerkingen hierboven snap ik zeker ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stond wel een lekker windje tijdens CRAFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind overdag op 2e kerstdag dan wel weer prima. Vier altijd 1 van de kerstdagen met famillie en de ander met vrienden, heb sowieso altijd 1 kerstdag geen verplichtingen. Tussen kerst en oud en nieuw neem ik ook een weekje vrij dus het komt prima uit voor mij persoonlijk! Ik begrijp natuurlijk ook dat het voor anderen wat minder is, met het oog op zo veel mogelijk tickets verkopen is dit natuurlijk niet de slimste zet.

Ben erg benieuwd naar de lineup! Hoop dat we hier eindelijk een post classics era (2012-2017) zaaltje gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat maar komen, niks mis met 2de kerstdag mits ik vrij ben :)

Overdag ook gewoon dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 07:04 
 
Hardtraxxer

Wederom credits naar de marketing van LYM. De trailers en posters die zij maken zijn altijd raak. De trailer met “kleine jonge” op de achtergrond ken ik nu nog steeds uit mijn hoofd :love:.
Alleen helaas vielen de feesten altijd iets tegen.
2e kerstdag is voor mij ook niet ideaal. Had dan liever 1e kerstdag gehad. Nu bij een hele vette locatie&line up bennik verplicht om vrij te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Laat maar komen, niks mis met 2de kerstdag mits ik vrij ben :)

Overdag ook gewoon dikke prima


Idd niet iedereen heeft zin om aan de familie tafel te zitten met 2e kerstdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Hoop dat we hier eindelijk een post classics era (2012-2017) zaaltje gaan zien.

Hoop het ook lijkt me een enorme toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Charon_NL schreef:
Laat maar komen, niks mis met 2de kerstdag mits ik vrij ben :)

Overdag ook gewoon dikke prima


Idd niet iedereen heeft zin om aan de familie tafel te zitten met 2e kerstdag


Dit dus, normaal in de horeca werk ik toch altijd met kerst, maar nu ben ik vrij als goed is. Ik vier het in ieder geval niet.

Plus er worden ‘veel’ alternatieven genoemd, nu vind ik het zelf eigenlijk best meevallen. Het is niet zo dat er maandelijks een feest is van dat kaliber. Dag of nacht intresseerd me ook geen bal. 2de kerst is toch bij veel gevallen een ‘spek en bonen’ dag en veel werken gewoon weer de dag na kerst. Overdag is naar mijn mening de meest logische verklaring. Dat het een doordeweekse dag is en geen weekend dag, so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Hoop dat we hier eindelijk een post classics era (2012-2017) zaaltje gaan zien.

Hoop het ook lijkt me een enorme toevoeging


Zo, in ieder geval wat betreft de mainstream hitjes echt de minst interessante periode, alles daarvoor en daarna is beter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Hoop dat we hier eindelijk een post classics era (2012-2017) zaaltje gaan zien.

Hoop het ook lijkt me een enorme toevoeging


Zo, in ieder geval wat betreft de mainstream hitjes echt de minst interessante periode, alles daarvoor en daarna is beter :lol:


Niet geheel eens, je hebt wel echt artiesten die in die periode gewoon hartstikke sterk waren. Als je Brennan Heart, Wildstylez en Headhunterz neerzet met, ja dan ga je hitjes krijgen die je absoluut niet wilt horen. Imo was het begin van die periode 2012-2017 vooral enorm dood voor euforische namen en gewone hardstyle. En het was rond het einde van die periode vooral de rauwe kant die niet om aan te horen was (met het groot worden van Gearbox en dat elke plaat de zelfde kick/screech op de halve maat was).

Zet een Phuture Noize, B-Front, Noisecontrollers, Sub Zero Project, The Machine, Rebourne, Demi Kanon, Bass Modulators, B-Freqz, Noisecult, Atmozfears, Adrenalize, MYST, Jack Of Sound, Gunz 4 Hire oid neer en je hebt wel meteen prima setjes. Er zitten imo wel achterlijk veel platen die ook redelijk populair waren in die tijd waarvan je denkt "oh ja die bestond ook nog".

Als je mij setjes geeft met Pursuit Of Thunder en er voor, Noisecontrollers met het 2e album, de periode van SZP rondom Funky Shit en The Project, XQ B-Front tijden, MYST die net Before You Go uit had, Jack Of Sound met platen als Starlight e.d., dan ga ik geheid heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Locatie nog niet bekend? Dacht dat dat gister bekend zou worden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Locatie nog niet bekend? Dacht dat dat gister bekend zou worden? :lol:


https://www.oozo.nl/bekendmakingen/best ... st-in-best

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk.

Nog niet bij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten