Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 17:53 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Als dit trouwens de hele lineup is dan is de kans klein dat ik hier nog aanwezig ben. 1 Area met deze namen voor €53,50 vind ik vrij heftig. Er staan een aantal leuke en verrassende namen, maar voor mij niet voldoende om deze prijs te rechtvaardigen. Al helemaal zonder voorgaande edities om mee te kunnen vergelijken.

Komt minimaal nog een 2e area bij
Werd in een van die filmpje gemeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben echt heel benieuwd hoe dit feest gaat verlopen. Het enige wat ik soms voorbij zie komen is wat halve bak marketing filmpjes van een artiest die wordt aangekondigd. Voor de rest 0 reclame, geen volledige line-up, hype videootjes. Dat kan toch nooit een succes worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren er eerst niet 3 area's beloofd, vind het allemaal maar vaag rond dit feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als er al CJ's aangekondigd worden moet het wel heel karig zijn voor de rest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Voel me vrij opgelicht dat ik hier €53 voor heb betaald. Had toch wel een écht dikke lineup verwacht voor een comeback van Tijdmachine & Lose Your Mind. Meende dat dit ook aangekondigd werd als raw editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is toch lachwekkend en treurig tegelijk hoe er vanuit de organisatie gecommuniceerd wordt. Valse beloftes doen, geen timetable paar dagen voor het feest, hele aparte marketing. Een gemiddeld lokaal schuurfeest pakt het nog professioneler aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 22:51 
 
Hardtraxx Addict

richard250 schreef:
Voel me vrij opgelicht dat ik hier €53 voor heb betaald. Had toch wel een écht dikke lineup verwacht voor een comeback van Tijdmachine & Lose Your Mind. Meende dat dit ook aangekondigd werd als raw editie.

Nee, dat er een raw stage zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 22:51 
 
Hardtraxxer

Ja hier ook duur betaalde kaarten a 53,-, maar ernstig m'n twijfels. Is dit alles qua line-up? Zijn dat dan twee stages, of slechts één?

En het ligt nogal afgelegen dat terrein, zijn er pendelbussen vanaf Eindhoven CS? Zeer karige informatievoorziening, of eigenlijk gewoon geen informatievoorziening. Heb er, mede door ervaringen met hun uit het verleden, een raar gevoel bij :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 22:52 
 
Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Is toch lachwekkend en treurig tegelijk hoe er vanuit de organisatie gecommuniceerd wordt. Valse beloftes doen, geen timetable paar dagen voor het feest, hele aparte marketing. Een gemiddeld lokaal schuurfeest pakt het nog professioneler aan.

Welke valse beloftes?
Nike beloofd, alleen maar aannames door mensen hier :lol:

En de final info in vandaag gewoon online gezet. Misschien iets beter kijken voor je klaagt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
FransBezig schreef:
Is toch lachwekkend en treurig tegelijk hoe er vanuit de organisatie gecommuniceerd wordt. Valse beloftes doen, geen timetable paar dagen voor het feest, hele aparte marketing. Een gemiddeld lokaal schuurfeest pakt het nog professioneler aan.

Welke valse beloftes?
Nike beloofd, alleen maar aannames door mensen hier :lol:

En de final info in vandaag gewoon online gezet. Misschien iets beter kijken voor je klaagt :lol:


Vind je dan geen ene vorm van kritiek terecht? Mensen betalen 50+ euro voor dit feest dan is het toch vreemd dat een week vantevoren geen enkele info te vinden is, niet eens of de line up compleet is, waarop basis daarvan veel mensen een kaartje halen. Er worden allerlei vragen gesteld maar nergens wordt er antwoord gegeven. Hiermee geef je mensen een onzeker gevoel wat je niet kan maken als je dit bedrag vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 06:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de prijs niet gek en het probleem ook niet.
Je betaald dikke vette tweede kerstdag tax.

Personeel is letterlijk twee keer zo duur die dag en dat ga je terug zien in de prijs. Als je voor die prijs een premium evenement verwacht ben je gewoon super naïef geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 07:32 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook benieuwd wat ik ga aantreffen daar. Zelf stoor ik mezelf niet zo aan die kerstman filmpjes. Voorheen maakte zij enorm toffe trailers. Maar dan viel het feest tegen. Hopelijk steken ze nu in het feest meer geld dan in de communicatie :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 08:48 
 
Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
heggenschaar schreef:
FransBezig schreef:
Is toch lachwekkend en treurig tegelijk hoe er vanuit de organisatie gecommuniceerd wordt. Valse beloftes doen, geen timetable paar dagen voor het feest, hele aparte marketing. Een gemiddeld lokaal schuurfeest pakt het nog professioneler aan.

Welke valse beloftes?
Nike beloofd, alleen maar aannames door mensen hier :lol:

En de final info in vandaag gewoon online gezet. Misschien iets beter kijken voor je klaagt :lol:


Vind je dan geen ene vorm van kritiek terecht? Mensen betalen 50+ euro voor dit feest dan is het toch vreemd dat een week vantevoren geen enkele info te vinden is, niet eens of de line up compleet is, waarop basis daarvan veel mensen een kaartje halen. Er worden allerlei vragen gesteld maar nergens wordt er antwoord gegeven. Hiermee geef je mensen een onzeker gevoel wat je niet kan maken als je dit bedrag vraagt.

Enige info die van mij iets duidelijker mag is de hoeveelheid stages
Tt is een dag van te voren voor mij prima
Final info een week van te voren is redelijk normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha LYM die na jaren radiostilte weer even relevant denkt te kunnen zijn met hun naam De Tijdmachine, terwijl ze al lang voorbij gestreefd zijn door meerdere organisaties en dan met dit aan komen zetten :lol: Sneu voor de mensen die hier daadwerkelijk hoge verwachtingen van hadden en dit geld hebben neergelegd voor een 13/12 Classics feest in een of andere garage
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat wij onze kaarten, die we kregen vanwege het faillissement en het niet doorgaan van CRAFT, voor een leuke prijs hebben kunnen verkopen. Gratis geld ah mattie, zoveel jaar na dato.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht van Lose Your Mind:

Even alle informatie op een rij:
Maandag 26 december 2022
Tijd: 12:00 - 02:00 uur (ja je leest het goed we mogen twee uur langer door)
Eventcentre Auqabest: Ekkersweijer 7, Best
De area is overdekt en verwarmd!
Er zijn voldoende parkeermogelijkheden bij Eventcentre, parkeerkosten bedragen €10 en kan met pin en cash worden betaald.
Tussen 13:00 en 16:45 zal er iedere 45 minuten een pendelbus vertrekken vanuit station Eindhoven (Flixbushalte).
Vanaf 23:00 rijdt er tot 03:00 iedere 45 minuten een bus terug. Meer info & kaarten via: https://www.partyreizen.com/.../de-tijd ... stival.../
Er zijn voldoende lockers aanwezig om je kostbare spullen veilig in op te bergen.
Final tickets verkrijgbaar via: www.dtmf.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest begint om 12:00 maar de pendelbussen rijden vanaf 13:00.

Benieuwd wie er mag openen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 10:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als het bij deze line up blijft krijgen jullie wel je felbegeerde langere sets. Het is ook nooit goed :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als het bij deze line up blijft krijgen jullie wel je felbegeerde langere sets. Het is ook nooit goed :whistle:

Gok zomaar dat er nog wat namen bij gaan komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt wel graag losgegaan op deze organisatie he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je met deze organisatie een premium evenement verwacht ben je gewoon super naïef geweest.


Mitch schreef:
Vanaf 23:00 rijdt er tot 03:00 iedere 45 minuten een bus terug.


Rijd dus nog 1 bus terug na einde feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Er wordt wel graag losgegaan op deze organisatie he? :P

Er zijn gewoon een paar zeikerds met een grote mond hier.
Als het niet in hun straatje past snappen ze het niet meer.

Ow en over weinig reclame? Lees even het topic terug. Past weken geleden nog gezeik dat ze dood gegooid werden met reclame :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 12:57 
 
Hardtraxxer

Heb jij aandelen in dit feest toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Helicaze schreef:
Er wordt wel graag losgegaan op deze organisatie he? :P

Er zijn gewoon een paar zeikerds met een grote mond hier.
Als het niet in hun straatje past snappen ze het niet meer.

Ow en over weinig reclame? Lees even het topic terug. Past weken geleden nog gezeik dat ze dood gegooid werden met reclame :lol:


Kan me herinneren dat deze organisatie in het verleden juist veel goodwill kweekte onder de gebruikers op hardtraxx. Dat dat nu niet meer zo is hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Als je ziet hoeveel er in het verleden al mis gegaan is of vreemd verlopen is vind ik het niet zo gek dat de boel nu onder een vergrootglas ligt. Echt zo'n "daar gaan we weer" gevoel.

Denk echt dat de organisatie de beste bedoelingen heeft, en tegenvallende kaartverkoop gun je ze ook niet, maar heeft wel als reden dat het gewoon een beetje argwaan kweekt over het succesvolle verloop van het evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
FransBezig schreef:
Is toch lachwekkend en treurig tegelijk hoe er vanuit de organisatie gecommuniceerd wordt. Valse beloftes doen, geen timetable paar dagen voor het feest, hele aparte marketing. Een gemiddeld lokaal schuurfeest pakt het nog professioneler aan.

Welke valse beloftes?
Nike beloofd, alleen maar aannames door mensen hier :lol:

En de final info in vandaag gewoon online gezet. Misschien iets beter kijken voor je klaagt :lol:


wat ben jij kanker vermoeiend zeg
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten