Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Cadeau is een gratis muts op is op
Parkeren is nu nog gratis(of naja ik zag niemand waar ik bij kon betalen)

Edit: het schijnt dat de pendel bussen geannuleerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha meen je niet :lol:
Ze kunnen ook echt helemaal niks hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Hahaha meen je niet :lol:
Ze kunnen ook echt helemaal niks hè

De fout schijnt bij partybussen te liggen die niet hadden begrepen dat ze een pendel service zijn.
Dus dit kan je hun(gek genoeg) niet aanrekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
Hahaha meen je niet :lol:
Ze kunnen ook echt helemaal niks hè

De fout schijnt bij partybussen te liggen die niet hadden begrepen dat ze een pendel service zijn.
Dus dit kan je hun(gek genoeg) niet aanrekenen


Nee LYM kun je niks kwalijk nemen, die hebben echt top communicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
Hahaha meen je niet :lol:
Ze kunnen ook echt helemaal niks hè

De fout schijnt bij partybussen te liggen die niet hadden begrepen dat ze een pendel service zijn.
Dus dit kan je hun(gek genoeg) niet aanrekenen


Nee LYM kun je niks kwalijk nemen, die hebben echt top communicatie.

Dat is niet wat ik zeg

Het feest verder is prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol, sta je dan lekker op t station in je uppie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
Hahaha meen je niet :lol:
Ze kunnen ook echt helemaal niks hè

De fout schijnt bij partybussen te liggen die niet hadden begrepen dat ze een pendel service zijn.
Dus dit kan je hun(gek genoeg) niet aanrekenen

Als zij niet weten dat ze een pendelservice waren dan gaat er toch ook ergens iets mis in de communicatie zou je zeggen he :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, kan hier alleen maar hard om lachen. Wat een organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 03:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Uiteindelijk was het zo slecht nog niet geregeld, alleen de info vooraf had wat duidelijker mogen zijn. De "supriseact" was wel een zware tegenvaller met een lading simpele "softe" hitjes, na een vrij harde (prima) Titan set. Uiteindelijk maakte Thera wel alles goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Haha, kan hier alleen maar hard om lachen. Wat een organisatie

Was anders niks aan te merken op de feest. Alles verder prima geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Men moet wat minder azijn drinken en niet vooroordelend negatief zijn.
Hoor van andere dat het feest goed is verlopen en zich goed vermaakt hebben.

Al met al een succes dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het blijft mooi om te zien dat mensen terecht klagen over de slechte communicatie (niet over hoe het feest zelf is gegaan) van een organisator die hier al een uitgebreide geschiedenis van heeft.

En dat andere mensen vervolgens de moraalridder gaan uithangen dat men niet moet klagen over het feest zelf, omdat die wel goed is verlopen, iets waar niemand over klaagde.

Hardtraxx blijft mooi. Of ze hebben weer ambassadeurs aangenomen. Krijgen we straks weer te horen dat we niet moeten zeuren maar meer moeten snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 12:13 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het blijft mooi om te zien dat mensen terecht klagen over de slechte communicatie (niet over hoe het feest zelf is gegaan) van een organisator die hier al een uitgebreide geschiedenis van heeft.

En dat andere mensen vervolgens de moraalridder gaan uithangen dat men niet moet klagen over het feest zelf, omdat die wel goed is verlopen, iets waar niemand over klaagde.

Hardtraxx blijft mooi. Of ze hebben weer ambassadeurs aangenomen. Krijgen we straks weer te horen dat we niet moeten zeuren maar meer moeten snuiven.

De oude ambassadeurs zijn in ieder geval niet benaderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hardtraxx blijft mooi. Of ze hebben weer ambassadeurs aangenomen. Krijgen we straks weer te horen dat we niet moeten zeuren maar meer moeten snuiven.

Hahaha of organiseer zelf dan eens een feest!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Men moet wat minder azijn drinken en niet vooroordelend negatief zijn.
Hoor van andere dat het feest goed is verlopen en zich goed vermaakt hebben.

Al met al een succes dus.


Vergelijk het anders even met Reactivate. Paar euro goedkoper. Line-up die al maanden online staat. 2 area's. Een website waar al maanden alle benodigde info op staat. En een organisatie die op Social Media duidelijk communiceert.

Vind je het dan gek dat mensen iets roepen over de vage communicatie van te voren? Dat het feest zelf goed is verlopen is mooi. Maar als ik ergens 50 euro voor betaal verwacht ik wel meer dan alleen een leuke sfeer, die vind je op ieder Classics feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het nog steeds koud van die Tijdmachine editie een jaar of 6 geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
Men moet wat minder azijn drinken en niet vooroordelend negatief zijn.
Hoor van andere dat het feest goed is verlopen en zich goed vermaakt hebben.

Al met al een succes dus.


Vergelijk het anders even met Reactivate. Paar euro goedkoper. Line-up die al maanden online staat. 2 area's. Een website waar al maanden alle benodigde info op staat. En een organisatie die op Social Media duidelijk communiceert.

Vind je het dan gek dat mensen iets roepen over de vage communicatie van te voren? Dat het feest zelf goed is verlopen is mooi. Maar als ik ergens 50 euro voor betaal verwacht ik wel meer dan alleen een leuke sfeer, die vind je op ieder Classics feest.

Ben het met je eens hoor. Je kan een keer een negatieve reactie achterlaten, dat was zeker terecht. Maar goddomme sommigen blijven zoeken naar minieme mankementjes om toch nog eens los te gaan op de organisatie. Best triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 19:51 
 
Hardtraxxer

Afgelopen zomer zou dit nog het grootste hardstyle classcics-festival van Nederland gaan worden (zie FB-pagina 19/7), dus ik zou niet willen spreken over een ‘miniem mankementje’. Denk niet dat dit feest nog een vervolg gaat krijgen eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk ook niet dat er 45.000 kaarten verkocht zijn :lol:
https://fb.watch/hH6-9E5rld/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 00:21 
 
Hardtraxx Addict

Robuust schreef:
Ik denk ook niet dat er 45.000 kaarten verkocht zijn :lol:
https://fb.watch/hH6-9E5rld/

Lezen is moeilijk he

"Tijdens Koningsdag weten 45.000 duizend"
Dat gaat dus over supersized kingsday
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Robuust schreef:
Ik denk ook niet dat er 45.000 kaarten verkocht zijn :lol:
https://fb.watch/hH6-9E5rld/

Lezen is moeilijk he

"Tijdens Koningsdag weten 45.000 duizend"
Dat gaat dus over supersized kingsday

Wat zit je nou allemaal debiel te verdedigen :lol: Ik ga toch ook geen feest in de kantine van het Gelredome organiseren en dan promoten met dat er daar ieder jaar 30.000 man op Qlimax staan. Het ding is dat het heel raar is om dat in je promotie op te nemen. Daarmee schep je bepaalde verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 10:33 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
heggenschaar schreef:
Robuust schreef:
Ik denk ook niet dat er 45.000 kaarten verkocht zijn :lol:
https://fb.watch/hH6-9E5rld/

Lezen is moeilijk he

"Tijdens Koningsdag weten 45.000 duizend"
Dat gaat dus over supersized kingsday

Wat zit je nou allemaal debiel te verdedigen :lol: Ik ga toch ook geen feest in de kantine van het Gelredome organiseren en dan promoten met dat er daar ieder jaar 30.000 man op Qlimax staan. Het ding is dat het heel raar is om dat in je promotie op te nemen. Daarmee schep je bepaalde verwachtingen.

Als je gewoon goed leest staat het er heel duidelijk.
Als je de lesjes begrijpend lezen vroeger niet begreep kan ik daar weinig aan veranderen.
Hier haalde je zeker ook uit dat het meer stages zouden zijn? :Lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Als je gewoon goed leest staat het er heel duidelijk.
Als je de lesjes begrijpend lezen vroeger niet begreep kan ik daar weinig aan veranderen.
Hier haalde je zeker ook uit dat het meer stages zouden zijn? :Lol:


Zo te zien heb jij de zelfde lessen gemist en nog een klap van de liniaal van de leraar er bij gehad.

Hij zegt dat het raar is dat een event zichzelf promote op de zelfde locatie door over de cijfers van een ander evenement op te scheppen terwijl ze zelf nooit aan die cijfers zouden kunnen komen. En dat is precies wat De Tijdmachine daar doet en precies wat Tom in zijn eigen voorbeeld doet.

Citaat:
Om het grootste Hardstyle Classics Festival van Nederland te worden heb je een locatie nodig die daarbij past. Aquabest in Eindhoven is die locatie. Tijdens Koningsdag weten 45.000 liefhebbers deze prachtige plek te vinden.


Ofwel, wij willen het grootste classics festival zijn en 45,000 kaarten verkopen want Super Sized Kingsday deed dit op de zelfde locatie. Als iemand die al 10+ jaar in marketing en media zit, is dit gewoon een onzinnige en onlogische marketingzet. Je zegt er werkelijk niks mee. Dat is net alsof ik een feest bij Landgraaf ga organiseren en zeg, "ons feest gaat super goed en groot worden omdat Pinkpop hier ook wordt gehouden".

Het is enorm onrealistisch, scheef en je tekent jezelf als een of andere mega organisator die veel meer sporen heeft dan jijzelf met veel betere organisatorische talenten. Dat terwijl je net weer komt kijken nadat je zelf al bent gekapt en bekend stond om een lange reeks van organisatorische en communicatieve blunders (CRAFT uitgesloten).

Dan is het niet heel raar om te lachen om het feit dat ze nowhere near 45,000 kaarten verkopen terwijl ze hier wel indirect mee opperde door zichzelf te willen gaan meten met Super Sized Kingsday door de zelfde locatie te gebruiken. :lol:

En dan krijg je exact wat Tom zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SSZ is ook buiten en heeft daarom die capaciteit van 45.000 man. In die hal passen natuurlijk nooit 45.000 personen. Ook al zet je er een paar tenten om heen wat met sommige events daar in de winter doen haal je dat niet. Het is daarmee eigenlijk niet eens dezelfde locatie want SSZ is niet binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatmaar
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten