Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:

En Kepro, natuurlijk werd je opgezocht. Je loopt overal en nergens op het internet dingen te verkondigen over LYM die hun organisatie (en dus hun inkomsten) negatief beïnvloeden, en kennelijk klopt er ook nog eens niets van.


Ik loopt niets te verkondigen, het zijn keiharde feiten die ik tijdens Era ook heb meegemaakt en tijdens de Tijdmachine ook aanwezig waren. Dat ik nu toevallig op 2 fora's zit.. tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Was je in 5 minuten tijd vergeten dat je al op dat bericht gereageerd had? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:28 
 
Hardtraxxer

LYMStasi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Was je in 5 minuten tijd vergeten dat je al op dat bericht gereageerd had? :P



Nee :P eerste post was een bommetje leggen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik loopt niets te verkondigen, het zijn keiharde feiten die ik tijdens Era ook heb meegemaakt en tijdens de Tijdmachine ook aanwezig waren. Dat ik nu toevallig op 2 fora's zit.. tja.

Dus ondanks dat er zojuist is weerlegd dat Mc Apster er was, ondanks dat er uitgelegd is waarom (enkele) heaters even uit waren, ondanks dat er verteld is wat ze geprobeerd hebben en zelfs nadat ze zelf hebben toegegeven dat er dingen niet goed genoeg waren, blijf jij bij je statement dat LYM schijt heeft aan de bezoekers en het vertikt om dingen te willen verbeteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Over de ambassadeurs ga ik inhoudelijk niet op in, maar ook over dat onderwerp zullen wij intern eens goed kijken of dit in de huidige nederlandse hardstyle markt wel werkt en/of dit met een andere invulling beter gebracht kan worden.

Ik denk niet dat het probleem de Nederlandse Hardstyle markt is hoor Rob. Ik denk dat jij dit in nagenoeg iedere markt kan proberen, en dat je na een negatief event/product altijd met hetzelfde probleem zit, indien je dit soort marketing inzet. En ik denk dat jij dat zelf ook wel weet, of in ieder geval behoort te weten.

Als jij 50 mensen selecteert, een aantal gezellige meetings organiseert, wat kleding uitdeelt, en ze allemaal gratis twee dagen naar je feest laat komen heb je gewoon 50x een marketingkanaal. Dat is op zich prima (wel behoorlijk irritant, dus zorg voor het volgende event in godsnaam voor wat meer uitingen i.p.v. 100x hetzelfde (kaartjesverkoop%)logo.

Je kunt van deze mensen echter voortaan niet verwachten dat zij zich volledig objectief uitten over het feest. Of in ieder geval van het grootste gedeelte niet. Het contrast, met mensen die hier zitten en geen ambassadeur zijn, wordt dan dus ontzettend groot. De grootste fout die je dan kunt maken is jouw marketing laten reageren op mensen die wel volledig objectief kunnen zijn. Vooral terwijl de mensen 'zonder banden' weten dat de eerst genoemde groep niet vrijuit spreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Kepro schreef:
Ik loopt niets te verkondigen, het zijn keiharde feiten die ik tijdens Era ook heb meegemaakt en tijdens de Tijdmachine ook aanwezig waren. Dat ik nu toevallig op 2 fora's zit.. tja.

Dus ondanks dat er zojuist is weerlegd dat Mc Apster er was, ondanks dat er uitgelegd is waarom (enkele) heaters even uit waren, ondanks dat er verteld is wat ze geprobeerd hebben en zelfs nadat ze zelf hebben toegegeven dat er dingen niet goed genoeg waren, blijf jij bij je statement dat LYM schijt heeft aan de bezoekers en het vertikt om dingen te willen verbeteren?


Die post is al voor dit hele gebeuren neergezet. Ik blijf bij mijn mening. Ik lees de volgende keer wel wat er verbeterd of veranderd is. De eerste indruk maar je maar 1 keer en LYM heeft nu al 2 x gefaald in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh. Er zal ongetwijfeld wel iemand beginnen over dattie wel objectief is. Het valt in ieder geval wel op dat iedere ambassadeur die ik heb zien reageren op de een of andere manier toch verzachtende woorden gebruikt. Noem het toevallig, betrek het op een enkel geval (die wel objectief kan zijn). Ik vind het allemaal prima, maar zo werkt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat het gewoon mis op het moment dat een organisatie een aantal willekeurig gekozen personen in de arm neemt om die organisatie als zijnde ambassadeur te gaan vertegenwoordigen. Ze hebben zich niet bedacht dat er tussen die mensen ook nog wel eens een stel hersenloze kunnen zitten die ze nog wel eens (en helemaal online) een slechte naam kunnen bezorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij gaat het gewoon mis op het moment dat een organisatie een aantal willekeurig gekozen personen in de arm neemt om die organisatie als zijnde ambassadeur te gaan vertegenwoordigen. Ze hebben zich niet bedacht dat er tussen die mensen ook nog wel eens een stel hersenloze kunnen zitten die ze nog wel eens (en helemaal online) een slechte naam kunnen bezorgen.


Heb het idee dat dit bij Theracords een stuk beter gedaan werd (ben bij geen van beide ambassadeur).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ligt eraan Hertog-Jan. Als je enkel mensen zoekt die social media wil spammen maakt het weinig uit of ze hersenen hebben of objectief kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:32 
 
Hardtraxx Newbie

Speciaal mijn account opgetrommeld voor dit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het in twijfel trekken of MC Apster er écht niet was :lol: Kom op man, als hij toch zelf (als onafhankelijk persoon) aangeeft dat die er niet was geloof het dan gewoon.

Kaasstaaf schreef:
Afbeelding

Zegt al veel

Dit is ook gewoon stom stoken. Ik ben niet de eerste die zal reageren op kritiek maar dit is gewoon oneerlijk om zo te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit Topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kan iemand eens de feiten opsommen en wat niet de feiten zijn maar wel gezegd wordt? Volgens mij wordt het verhaal dan gelijk een stuk duidelijker dan al deze losse onderdelen verspreid door het topic.

Want ik lees een hoop halve verhalen/waarheden zo her en der.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 02:11 
 

Pommer schreef:
En het ergste is nog dat 9/10 bezoekers het toch allemaal geen reet uitmaakt en er het volgende feestje gewoon weer bij zijn.


Oh Pommer toch, je slaat de spijker op de kop. Als volgt mijn hersenspinsel ->

Vooral die rawstyle generatie van tegenwoordig. Zo ontzettend enthousiast zijn op social media over/na elk feest, puur vasthoudend aan die bagger raw hardstyle van tegenwoordig als sociaal element. Ik heb best wel wat mensen gezien waarvan hun "normale" leven in meer of mindere mate de afgrond is ingestort. Het weinige waar ze nog aan vast hangen zijn de hardcore en rawstyle feesjes die ze gezamenlijk kunnen bezoeken en de ketamine afterparty's. Op facebook aandachtig knallen hoe geweldig dit jaar was met alle vriendjes en vriendinnetjes en hoe er sowieso meer fissa's moeten komen volgend jaar. Dan dat hoge drugsgebruik, ik zie het te veel, mensen die enkele jaren geleden zijn begonnen met evenementen bezoeken en tegenwoordig nog niet een lokaal dj avondje in de kroeg kunnen bezoeken zonder strak te staan. Het doet daarnaast óók af aan de mensen die drugs wél op de juiste manier gebruiken. Door de drugs worden ze in denken gelimiteerd, alles moet harder en sneller. De gedachte van "ik moet pillen pakken anders vind ik het niet leuk" viert hoogtij. Er is gewoon geen waardering meer voor inhoudelijke muziek. Mensen in mijn omgeving snappen niet dat ik na 8 jaar nog het toppunt van euforie bereik bij een plaat als Builder - Her Voice, "een oude plaat die niet hard gaat". Alles moet extremer. Pure commercie. Ik probeer respect te hebben voor mensen met andere muzieksmaken maar als je (zoveel) drugs moet nemen op een evenement om per sé een leuke tijd te hebben met de betreffende muziek dan vind ik dat gewoon fucked up. Ik moet hier bij vertellen dat ook ik een periode heb gehad van veelvuldig xtc gebruik rond mijn 16/17e en het een wereld voor mij heeft geopend, maar ik ben er alleen enorm over na gaan denken en ik ben ervan overtuigd dat het een enorme bijdrage heeft geleverd in mijn manier van denken en ontwikkeling als persoon.

-----

Back 2 het Lose Your Mind gedeelte. Vermakelijk zoals alleen hardtraxx kan zijn, ben benieuwd hoe dit op de lange termijn vormt.

Vergeet btw niet dat er ook een DJ apster is -> https://partyflock.nl/artist/40977:Apster
Wellicht was dit "de man"?

mc apster schreef:
Gr uit brabant
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 03:50 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Pommer schreef:
En het ergste is nog dat 9/10 bezoekers het toch allemaal geen reet uitmaakt en er het volgende feestje gewoon weer bij zijn.


Oh Pommer toch, je slaat de spijker op de kop. Als volgt mijn hersenspinsel ->

Vooral die rawstyle generatie van tegenwoordig. Zo ontzettend enthousiast zijn op social media over/na elk feest, puur vasthoudend aan die bagger raw hardstyle van tegenwoordig als sociaal element. Ik heb best wel wat mensen gezien waarvan hun "normale" leven in meer of mindere mate de afgrond is ingestort. Het weinige waar ze nog aan vast hangen zijn de hardcore en rawstyle feesjes die ze gezamenlijk kunnen bezoeken en de ketamine afterparty's. Op facebook aandachtig knallen hoe geweldig dit jaar was met alle vriendjes en vriendinnetjes en hoe er sowieso meer fissa's moeten komen volgend jaar. Dan dat hoge drugsgebruik, ik zie het te veel, mensen die enkele jaren geleden zijn begonnen met evenementen bezoeken en tegenwoordig nog niet een lokaal dj avondje in de kroeg kunnen bezoeken zonder strak te staan. Het doet daarnaast óók af aan de mensen die drugs wél op de juiste manier gebruiken. Door de drugs worden ze in denken gelimiteerd, alles moet harder en sneller. De gedachte van "ik moet pillen pakken anders vind ik het niet leuk" viert hoogtij. Er is gewoon geen waardering meer voor inhoudelijke muziek. Mensen in mijn omgeving snappen niet dat ik na 8 jaar nog het toppunt van euforie bereik bij een plaat als Builder - Her Voice, "een oude plaat die niet hard gaat". Alles moet extremer. Pure commercie. Ik probeer respect te hebben voor mensen met andere muzieksmaken maar als je (zoveel) drugs moet nemen op een evenement om per sé een leuke tijd te hebben met de betreffende muziek dan vind ik dat gewoon fucked up. Ik moet hier bij vertellen dat ook ik een periode heb gehad van veelvuldig xtc gebruik rond mijn 16/17e en het een wereld voor mij heeft geopend, maar ik ben er alleen enorm over na gaan denken en ik ben ervan overtuigd dat het een enorme bijdrage heeft geleverd in mijn manier van denken en ontwikkeling als persoon.


Wou eigenlijk niet reageren omdat ik echt ontzettend moe word van al deze discussies elke godganse dag maar weer maar deze man haalt me warempel de woorden uit de mond. :worship:
Dit is helaas precies waar de scene aan kapot is gegaan.

Even met betrekking op de Tijdmachine zelf: ik ben nu 2 edities aanwezig geweest en ik hou met heel mijn hart van dit concept en ik vind het toch tof van LYM dat ze komen met ideeën zoals dit maar de uitvoering is zo verschrikkelijk slecht. Vind het jammer dat er mensen lullig doen tegen de mensen die het echt ontzettend koud hebben gehad. Fijn voor je als je er zelf geen last van hebt gehad maar het was echt ondragelijk. Een vriendin en ik staan bekend als stuiterballen maar ik kon zelfs niet meer losgaan van de kou, en reken maar dat ik dat wel heb geprobeerd. Ik droeg ondertussen al 2 truien, een vest een 2 jassen maar het was echt compleet voor me verpest. Mijn vriendin is eerder naar huis gegaan omdat ze die ellendige kou niet meer trok.

Ik heb ondertussen 120 feesten gehad maar er is niet 1 organisatie waarin ik het vertrouwen zo ben verloren als LYM.. En dat is niet uit haat of omdat ik het leuk vind om tegen dingen aan te schoppen maar puur omdat ik alle feestjes die ik van LYM heb meegemaakt (Penoze 2013, Tijdmachine maart 2014 & December 2014) in mijn ogen niet hoger scoren dan een onvoldoende. En nogmaals, dat is zo ontzettend jammer want ik was zo enthousiast over beide concepten! Nu waren wel alle 3 de feestjes in dezelfde locatie, NDSM werf, ik ben nog nooit in de Kdanz geweest maar waarom wordt er dan ook niet voor deze feesten gekeken naar een andere locatie? Ik zou makkelijk 10, zelfs 20 of 30 euro bijlappen voor het Tijdmachine-concept in een locatie als bijvoorbeeld de HMH! Met alle liefde zelfs.

Goed, tenzij er geen hele zware maatregelen worden getroffen met betrekking tot deze feestjes in deze locaties in deze tijd van het jaar denk ik dat ik toch de komende edities van de Tijdmachine maar aan me voorbij laat gaan, hoe enorm jammer ik dat ook vind, ik durf het gewoon niet meer aan. Dit was tot nu toe mijn laatste kans voor LYM om het anders aan te pakken maar ook ik ben flink ziek geweest na de Tijdmachine en dat vind ik het nu gewoon echt niet waard. Zal dit topic en sowieso de algemene discussie over LYM blijven volgen en ik hoop dat er passende oplossingen komen die ook daadwerkelijk kunnen worden waargemaakt, want hoe fijn zou het zijn als de evenementen van LYM echt grote successen boekt zonder al te veel gezeik achteraf? Alhoewel ik me een beetje afvraag of dat uberhaupt nog mogelijk is op dit punt in deze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wianda schreef:
Ik zou makkelijk 10, zelfs 20 of 30 euro bijlappen voor het Tijdmachine-concept in een locatie als bijvoorbeeld de HMH! Met alle liefde zelfs.


Ik heb dit nu al verschillende keren voor bij zien komen maar Lose Your Mind heeft hier zelf, in dit forum ook al eens op gereageerd:

Patjee410 schreef:
Ik wacht nog met een ticket kopen tot ze ze weer gaan weggeven een dag voor het evenement.. Ben benieuwd hoe het dit keer uitpakt.


loseyourmind schreef:
Wij hebben van onze fouten in het verleden geleerd. Daarom hebben we ervoor gekozen om de prijs van het kaartje laag te houden en hierdoor niet meer te hoeven stunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Al mag ik er gratis heen, mij zie je niet meer terug bij de NDSM werf in de winter. Wat een bagger. Tijdens Luna stond ik op het punt om naar huis te gaan. Zo koud, kon het niet warm krijgen. De rest van de set van Luna bij de ingang gestaan voor de heaters om op te warmen, maar dat was ook geen feest omdat iedereen lekker warm voor de heaters wilde staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:18 
 

Hahahah ik ben pas veel te laat achter dit topic gekomen. Wordt hier een hoop bullshit aan beide kanten neergezet zie ik. Ti's wat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Kan iemand eens de feiten opsommen en wat niet de feiten zijn maar wel gezegd wordt? Volgens mij wordt het verhaal dan gelijk een stuk duidelijker dan al deze losse onderdelen verspreid door het topic.

Want ik lees een hoop halve verhalen/waarheden zo her en der.

Strak plan
Daveytl schreef:
Dit is ook gewoon stom stoken. Ik ben niet de eerste die zal reageren op kritiek maar dit is gewoon oneerlijk om zo te reageren.

U don't say, dit is geen klachten uiten meer, dit is haat zaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ook niet wat ik zag toen ik tijdens penoze gewoon levengrote xtc pillen zag hangen. Snap niet dat je als organisatie achter drugsgebruik gaat staan en het in mijn ogen gewoon toejuicht.
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan mezelf in beide kanten van het verhaal goed vinden. Het was inderdaad erg koud op vooral de zaterdag. Het sneeuwde buiten en het vroor dus de temparatuur binnen leed daar enorm onder. Als je even wilde chillen in de zitzakken of wat wilde eten moest je inderdaad een dik vest aan omdat het anders te koud was, maar op de dansvloer zelf heb ik het niet als té koud ervaren.
Ook was het eten erg duur, met weinig variatie.

Het is daarentegen wél bullshit dat mensen blijven benadrukken dat LYM er niets aan verandert. Ze hebben meer heaters neergezet (de mensen die op Reckless waren hebben dat absoluut gevoeld) en natuurlijk was dit niet op tijdmachine zelf zo en natuurlijk is dit jammer, maar er is wel wat aan gedaan. Qua eten is het ook al uitgelegd dat ze helaas geen frituur vergunning konden krijgen en het eten daarom lastig te regelen was.

Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven?! Je komt toch zeker voor de muziek naar een feest, voor de sfeer, voor de oude setjes waar heel het publiek dezelfde liefde voor heeft? Als we over alles gaan mierenneuken dan zijn we nog wel even bezig.

Wat ik overigens wel schandalig vind, is dat er dus hier mensen zijn die op instagram en facebook zijn gaan zoeken naar foto's en dingen om LYM zwart te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leviathan schreef:
Wat ik overigens wel schandalig vind, is dat er dus hier mensen zijn die op instagram en facebook zijn gaan zoeken naar foto's en dingen om LYM zwart te maken...



Tja, hun doen hetzelfde, FB, hardtraxx, partyflock en LinkedIn.

Anyway, im out. Zou dit topic nu al kanshebber zijn voor topic van het jaar 2015?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
Leviathan schreef:
Wat ik overigens wel schandalig vind, is dat er dus hier mensen zijn die op instagram en facebook zijn gaan zoeken naar foto's en dingen om LYM zwart te maken...



Tja, hun doen hetzelfde, FB, hardtraxx, partyflock en LinkedIn.



Zij*

Omdat jij overal je verhaal aan het doen was, vol met gekke leugens etc. Wat heeft Sharon jou aangedaan dat haar foto's hier gepost moeten worden? Dat vind ik gewoon nogal kinderachtig gedrag. Je bent geen 13 meer toch? (:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten