Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:35 

Hardtraxx Addict

Jammer dat MC Apster dingen op een feest tegen Kepro zegt en dat nu weer gaat ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:36 

Hardtraxx Elite

Leuk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:39 

Hardtraxxer

Om even helderheid te brengen waarom mijn bericht verwijderd is. Dit heb ik zelf gedaan omdat ik het zelf achteraf onprofessioneel vond om dit op hardtraxx neer te zetten, dat geef ik zelf toe.

Inmiddels heb ik persoonlijk contact gehad met de organisatie, en dit is op een positieve en correcte zakelijke manier gegaan. Dat blijft verder ook tussen mij en LYM.

Fijne zondag nog allemaal ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:40 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:43 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit gehoord van 'ooit op het internet, altijd op het internet'? Verder heb je gewoon een klokkenluider nodig, of moeten ze je/andere artiesten de volgende keer (weer) zo behandelen? Blijkbaar leren ze er niet van, dan dus maar 'the hard way' en gewoon eens aan de schandpaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:51 

Hardtraxxer

erg jammer van mc apster :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:52 

Hardtraxx Veteran

nickzonneveld schreef:
Beste Kepro, zoals ook in ons gesprek aangegeven is de kritiek volkomen terecht maar daarnaast verkondig jij grove leugens. Deze heb je van "iemand" gehoord op het evenement en Era wordt hier vervolgens de dupe van. Dan wordt Mc Apster er nog bij betrokken en vind je het nodig om ons gesprek te publiceren. Dan lieg je vervolgens tegen mij over je identiteit, en dat is de reden waarom ik je geblokkeerd heb. Ik heb geprobeerd op een normale manier met je hierover te praten maar dat lukt blijkbaar nier. Het gaat mij om het volgende bericht:

Kepro
Bericht Geplaatst op 03-01-2015, 15:45
Hardtraxx Veteran

LYM heeft ook nog zusterorganisaties zoals Era was ik tijdens NYE was, ook daar zouden ze nog meer heaters plaatsen. >.<

Ik heb met een organisator gesproken en zoals ik zei, ze hebben lak aan de bezoeker. In het techno topic staat mijn verslag van Era wat onderdeel is van LYM en toevallig zijn dat precies datzelfde pijnpunten als de Tijdmachine edities. Allemaal loze beloftes en zelfs op Partyflock kom ik ambassadeurs tegen.
Meld dit bericht

Als de organisator zegt, we plaatsen nog meer heaters dan tijdens de Tijdmachine (staat op Partylock en op de FB pagina van Era), dan is dat toch een belofte? (organisator had nog 4 dagen tot NYE om dat te regelen. Tijdens Era heeft de organisator zelfs halverwege de nacht de heaters uitgezet, WTF!

Echt overal is er gezeik op deze organisatie en zijn dochter ondernemingen. De enige die geen kritiek hebben zijn alleen de ambassadeurs.
En uh, in het bedrijfsleven werkt iedereen op oudsjaarsdag.

Mij overal opzoeken, nee dat is professioneel, zelfs LinkedIn, kerel :lol:
Ik deed me eerst anders voor ja om te kijken jij 1 verhaal zou neerzetten.

Als jij mij blokkeert of negeert tja, dan maar lekker het internet op, ik heb niets te verliezen, jullie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:00 

Hardtraxx Elite

mc apster schreef:
Ff voor de duidelijkheid ik stond in Tilburg op het indoor festival Vorstelijck.

Dus excuses zijn wel op zijn plaats.

Hmm... Was je daar als artiest of als bezoeker? De line-up zegt dat er andere mc's stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:08 

Hardtraxxer

Voor de geïnteresseerden:

Op de Instagram van sharonngroot staat de LYM crew. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:11 

Hardtraxx Addict

Laud schreef:
Voor de geïnteresseerden:

Op de Instagram van sharonngroot staat de LYM crew. :whistle:

Privé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:14 

Hardtraxxer

Nevermind.
Vind het ook weer zo wat om die foto hier te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:36 

Hardtraxxer

Ebbie schreef:
Overigens, gisteren was dus Art Of War (Album showcase van Warface) in Scheepsbouwloods. Zelfde locatie als Tijdmachine. En op Partyflock lees ik verschillende berichten waarin bezoekers zeggen dat de temperatuur vanaf 01:00 'acceptabel' en 'te doen' was, in ieder geval beter dan bij de Tijdmachine.

Óf de organisatie heeft nu echt uitgepakt met hitte-kanonnen of het was nu gewoon warmer weer dan toentertijd bij de Tijdmachine.

Ik vond het gister/vannacht inderdaad stuk beter te doen dan met Tijdmachine, nog steeds koud, maar ieder wist er in ieder geval van dat ze zich er tegen moesten wapenen :)
Zelfs enkele tientallen mensen in de blote buik zien lopen maar dit kwam ongetwijfeld niet door de temperatuur van de zaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Zelfs enkele tientallen mensen in de blote buik zien lopen maar dit kwam ongetwijfeld niet door de temperatuur van de zaal :lol:

Ik heb gisteren van 2 tot 6 zonder shirt rondgelopen en had niks van drugs ofzo.. Het publiek vooraan ging flink los en hier was het ook gewoon warm. Bij de toiletten en die eet/chillhoek was het wel snijdend koud met shirt laat staan zonder shirt, maar ieder ontwikkeld mens kan hopelijk zelf wel op het idee komen om wanneer hij als hij even uit het publiek gaat om ergens te zitten gewoon een vestje aan te doen.
Verder gisteren een topfeestje gehad. Vette show, dik geluid. Ik vond het echt een prima feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:47 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Zegt al veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:52 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
mc apster schreef:
Ff voor de duidelijkheid ik stond in Tilburg op het indoor festival Vorstelijck.

Dus excuses zijn wel op zijn plaats.

Hmm... Was je daar als artiest of als bezoeker? De line-up zegt dat er andere mc's stonden.

Hij staat er wel op de line up, op posters en op zijn fb staat een foto. Dus dit klopt gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:01 

Hardtraxxer

Meph0 schreef:

Het feit dat kritiek hier weggewimpeld wordt door de organisatie (bij monde van ambassadeurs), er in de afgelopen jaren geen stijgende lijn in kwaliteit heeft gezeten en dat er, ondanks kritiek, allemaal feesten op dezelfde locatie gehouden worden die nog steeds grafkoud is en vorige jaren ook al koud was, is voor mij reden om nooit naar een feest van deze organisatie te gaan. En ik zal het iedereen die ik een feest van hen zie overwegen actief ontraden.

:thumbsup: Zo ontzettend waar dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:02 

Hardtraxx Elite

Oeps. Foutje van mijn kant. Had de lineup van verkeerde editie er bij gehaald. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

Door dit topic MOET LYM haast wel dingen veranderen bij de aankomende evenementen, op dit forum is het nu wel echt geëscaleerd wat voorheen nog niet gebeurd was.
DOE ER WAT MEEE LYM!!!
Wanneer de volgende keer alles in NDSM werf nog steeds niet is verbeterd, houdt het echt een keer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:14 

Hardtraxxer

Lip DJ schreef:
Om even helderheid te brengen waarom mijn bericht verwijderd is. Dit heb ik zelf gedaan omdat ik het zelf achteraf onprofessioneel vond om dit op hardtraxx neer te zetten, dat geef ik zelf toe.

Inmiddels heb ik persoonlijk contact gehad met de organisatie, en dit is op een positieve en correcte zakelijke manier gegaan. Dat blijft verder ook tussen mij en LYM.

Fijne zondag nog allemaal ;)!

Beetje een hoog 'Kassa' gehalte dit. Consument (om jou even zo te vergelijken) heeft een probleem en er wordt niets mee gedaan, zoekt publiciteit op en dan kan het ineens wel.

Ik stel overigens voor dat LYM binnenkort , naast techno en hardstyle feesten, ook cabaretfeesten kan organiseren. Moet iig flink lachen om ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:16 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier zijn echt heel erg hard op zoek naar dingen. Wat een conspiracy theories allemaal xD
Zelfs als Mc Apster zelf komt zeggen dat het niet klopt wordt er gedacht dat LYM 'm hiervoor heeft ingeschakeld ofzo? Kom op zeg...
Net als je overweegt om weer wat actiever te worden op Hardtraxx kom je weer de reden tegen waarom je er mee gestopt was.

Zoals ik al had aangegeven waren mijn reacties persoonlijke reacties, waren niets vanuit LYM. Echter werd er geïnsinueerd dat ik een ambassadeur zou zijn, wat toevallig ook zo is, dat heb ik dan ook gewoon eerlijk toegegeven, want dat werd toch wel opgezocht en anders werd ik nog minder serieus genomen.
Sommige opmerkingen die ik heb gemaakt waren dan ook simpelweg mijn idee van hoe iets waarschijnlijk gegaan is, of gewoon logisch meedenken zonder inkijk in daarwerkelijke zaken, dus geen feiten. Ik geef mensen nou eenmaal liever het voordeel van de twijfel in plaats van overal maar meteen het ergste van denken.
Daarbij nogmaals mijn samenvatting: Ik vind dat we ontzettend verwend zijn met z'n allen en dat er vreselijk gezeurd wordt om dingetjes die ik zelf gewoon heb weten op te lossen, op een feest van 20 euro.

En Kepro, natuurlijk werd je opgezocht. Je loopt overal en nergens op het internet dingen te verkondigen over LYM die hun organisatie (en dus hun inkomsten) negatief beïnvloeden, en kennelijk klopt er ook nog eens niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, genieten :lol: Wat een dramatische representatie van LYM...

Daveytl schreef:
Leuk leesvoer weer voor op de luie zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:20 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Zoals ik al had aangegeven waren mijn reacties persoonlijke reacties, waren niets vanuit LYM. Echter werd er geïnsinueerd dat ik een ambassadeur zou zijn, wat toevallig ook zo is

Dat is geen toeval hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:21 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

En Kepro, natuurlijk werd je opgezocht. Je loopt overal en nergens op het internet dingen te verkondigen over LYM die hun organisatie (en dus hun inkomsten) negatief beïnvloeden, en kennelijk klopt er ook nog eens niets van.

Ik heb meteen een verhaal over LYM op LinkedIn gezet :yes: ook een linkje naar het Tijdmachine topic neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:22 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Inno schreef:
Zoals ik al had aangegeven waren mijn reacties persoonlijke reacties, waren niets vanuit LYM. Echter werd er geïnsinueerd dat ik een ambassadeur zou zijn, wat toevallig ook zo is

Dat is geen toeval hoor.

Jazeker wel, want dat ben ik pas sinds kort en mijn mening is niets veranderd sindsdien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:23 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Beetje een hoog 'Kassa' gehalte dit. Consument (om jou even zo te vergelijken) heeft een probleem en er wordt niets mee gedaan, zoekt publiciteit op en dan kan het ineens wel.

Bij Kassa wordt bewust niet aan wederhoor gedaan om de sensatie te behouden. :)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten