Beste Kepro, zoals ook in ons gesprek aangegeven is de kritiek volkomen terecht maar daarnaast verkondig jij grove leugens. Deze heb je van "iemand" gehoord op het evenement en Era wordt hier vervolgens de dupe van. Dan wordt Mc Apster er nog bij betrokken en vind je het nodig om ons gesprek te publiceren. Dan lieg je vervolgens tegen mij over je identiteit, en dat is de reden waarom ik je geblokkeerd heb. Ik heb geprobeerd op een normale manier met je hierover te praten maar dat lukt blijkbaar nier. Het gaat mij om het volgende bericht:
Kepro
Bericht Geplaatst op 03-01-2015, 15:45
Hardtraxx Veteran
LYM heeft ook nog zusterorganisaties zoals Era was ik tijdens NYE was, ook daar zouden ze nog meer heaters plaatsen.
Ik heb met een organisator gesproken en zoals ik zei, ze hebben lak aan de bezoeker. In het techno topic staat mijn verslag van Era wat onderdeel is van LYM en toevallig zijn dat precies datzelfde pijnpunten als de Tijdmachine edities. Allemaal loze beloftes en zelfs op Partyflock kom ik ambassadeurs tegen.
Meld dit bericht
Als de organisator zegt, we plaatsen nog meer heaters dan tijdens de Tijdmachine (staat op Partylock en op de FB pagina van Era), dan is dat toch een belofte? (organisator had nog 4 dagen tot NYE om dat te regelen. Tijdens Era heeft de organisator zelfs halverwege de nacht de heaters uitgezet, WTF!
Echt overal is er gezeik op deze organisatie en zijn dochter ondernemingen. De enige die geen kritiek hebben zijn alleen de ambassadeurs.
En uh, in het bedrijfsleven werkt iedereen op oudsjaarsdag.
Ik deed me eerst anders voor ja om te kijken jij 1 verhaal zou neerzetten.
Als jij mij blokkeert of negeert tja, dan maar lekker het internet op, ik heb niets te verliezen, jullie wel.