Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:19 

Hardtraxxer

Overigens, gisteren was dus Art Of War (Album showcase van Warface) in Scheepsbouwloods. Zelfde locatie als Tijdmachine. En op Partyflock lees ik verschillende berichten waarin bezoekers zeggen dat de temperatuur vanaf 01:00 'acceptabel' en 'te doen' was, in ieder geval beter dan bij de Tijdmachine.

Óf de organisatie heeft nu echt uitgepakt met hitte-kanonnen of het was nu gewoon warmer weer dan toentertijd bij de Tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:21 

Donateur

mc apster schreef:
Termen als BHV komt mij in iig niet bekend

mc apster schreef:
Zo nu heb ik wel biertje verdiend op deze zondag

Google anders eerst maar even BHV, pas dan heb je imo je biertje wel verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:22 

Hardtraxx Veteran

Aangezien print screens irritant zijn zet ik het zo maar even neer. Tekst in de quotes zijn van Nick Zonneveld, tekst eronder zijn mijn antwoorden. Meneer heeft sindsdien niet meer gereageerd. Ik heb ook nog een FB gesprek met Dhr Zonneveld maar halverwege dit gesprek heeft Nick Zonneveld zijn account verwijderd of mij geblokkeerd.

Als iemand mijm even quote kan niemand deze post verwijderen zoals bij LIPDJ zijn post.

Hardtraxx gesprek staat bovenaan, FB gesprek daar de post eronder.

Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Hallo,

Ik vind het erg jammer dat je niet tevreden bent met Era. We nemen je kritiek zeker mee. Verder ben ik echt benieuwd met wie je hebt gesproken want die dingen kloppen gewoon echt niet. Ik wil je graag uitleggen hoe alles in elkaar zit, mocht je daar behoefte aan hebben!

Groeten,

Nick
Verstuurd: 04-01-2015, 11:37

Kepro
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Verzonden berichten
Goedemorgen Nick,

IK ben benieuwd zeker benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Ik denk dat je mijn kritiek punten al heb kunnen lezen op verschillende fora. De ontevredenheid komt ook mede door de voorgaande feesten die er gehouden zijn (tot 1 jaar terug).
Ik kende Era nog niet maar toen ik iets hoorde dat ze gelinkt zouden zijn met LYM? begon ik in eens heel hard te twijfelen. Mede door eerdere edities van de tijdmachine en de locatie waar era werd gehouden.

Ik heb dus tijdens Era gesproken met een medewerker van Era/LYM (die jongen bevestigde dit) en zo kwam er nog meer ontevredenheid naar Era toe. Dit omdat er beloftes zijn gedaan op het Partyflock forum en uiteindelijk blijkt er dus niets gedaan te zijn. Ik ken de jongen zijn naam niet meer maar ik weet nog wel zijn MC naam en dat is MC Apster (een bekende MC in de hardstyle wereld).

Alle verhalen die dus nu rondgaan helpen Era/LYM ook niet, dit komt mede omdat de ambassadeurs soms te achterlijk reageren.

Gr Kepro
Verstuurd: 04-01-2015, 11:55

Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Hallo Kepro,

Ik heb inderdaad je kritiek kunnen lezen, volkomen terecht dat je deze hier uit, en ik ben het ook met je eens. Het food had beter / uitgebreider gekunt en het was absoluut te koud.

Ik vind het alleen vervelend dat er nu dingen online staan die absoluut niet waar zijn, ik probeer echt geen kritiek te verwijderen of bagatelliseren, wij luisteren er goed naar en nemen dit mee voor volgende events. Ik vind het vervelend dat Mc Apster dit tegen jou gezegd heeft, en ik begrijp dat jij daardoor een vertekend beeld hebt van de organisaties.

Het zit zo, Era is een samenwerking tussen Morse B.V. en Reaktor Events twee techno organisaties, LYM is een andere B.V. die verder helemaal los staat hiervan.

De feesten worden echter geproduceerd door een productie bedrijf genaamd 13 B.V. hier werken alle drie dus mee samen, en zodoende is er overlap tussen de organisators. Er zijn echter compleet verschillende teams aan het werk voor beide evenementen. De productie zelf, geluid, licht, lockers, bar, food noem maar op wordt dus wel gezamenlijk opgepakt.

Nu is het zo dat het met De Tijdmachine echt te koud was, zoals jullie al zeiden hadden we makkelijk extra verwarming kunnen regelen, en dit hebben we ook gedaan. De dag erna hebben we direct met 4 verschillende bedrijven gesproken en voor de best mogelijke optie gegaan. Hier werd ons verteld dat het waarschijnlijk weggegooid geld was, maar wij waren vastberaden om voor Era en Reckless er alles aan te doen om het dragelijker te maken. Op de 31e is daarom een enorme lading extra verwarming geinstalleerd. Ik heb hier foto's van als je dat zou willen zien.

We hebben uiteindelijk twee kleine heaters uitgezet omdat ze zoveel stroom trokken dat onze aggregaat het niet meer aankon en we storing kregen, het zou kunnen zijn dat een enkele tijdelijk is uitgevallen door een stroomstoring, maar dat werd snel verholpen.

Daarnaast hebben we ervoor gezorgd dat de entree tent verwarmd werd, zodat iedereen warm binnen kwam, en warm zijn jas uit kon doen bij de kluisjes, de doorgang hebben we extra afgesloten om kou van buiten af te weren. Ook hebben we het rookhok gesloten zodat hier ook geen kou/wind meer vanaf kwam. Een paar uur van te voren hebben we alle kachels aangezet, toch heeft het niet het gewenste effect behaald. Maar ik zeg oprecht dat de warmte prioriteit nummer 1 is geweest.

Ik hoop dat je dit begrijpt, en dat de organisatie een enorme klus is waar wel eens wat fout kan gaan. Ik hoop je binnenkort toch weer te kunnen ontvangen op een van onze evenementen en ik zou je dan graag backstage willen laten kijken om te laten zien hoe serieus wij dit aanpakken!

Met vriendelijke groet,

Nick Zonneveld
Verstuurd: 04-01-2015, 12:13

Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Oh ik ben eigenaar van Morse en werknemer bij 13 B.V. voor de duidelijkheid:)
Verstuurd: 04-01-2015, 12:17

Kepro
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Verzonden berichten
Hoi Nick,

Ik denk dat de verwarring omtrent verkeerde informatie etc mede o.a. door jullie ambassadeurs komen. (niet alle natuurlijk). Het is soms echt pijnlijk om te lezen.

Citaat:
De productie zelf, geluid, licht, lockers, bar, food noem maar op wordt dus wel gezamenlijk opgepakt.

Dit valt eigenlijk onder het hoedje zoals ID&T, B2S en Q-Dance werken. Ik denk dat daarom veel mensen LYM/ERA over 1 kam scheren. Er is hier heel weinig transparantie over over de organisatie waarvoor jij werkt. Misschien willen jullie dit verbeteren door het in leven geroepen ambassadeurs van jullie maar het werkt echt totaal averechts. (op mij dan).

Jij zegt dat je verschillende bedrijven hebt benaderd voor extra heaters maar een ambassadeur heeft gisteren het tegenovergestelde verteld. Zo krijg je dus weer de verwarring.

Ik waardeer je openbaarheid maar ik denk dat het voor Era/LYM verstandig zou zijn om transparant te zijn. Nu ben ik alleen de gene die dit weet maar er zijn nog duizenden die dit niet weten.

Oja, loze beloftes komen het hardst aan ;)

Gr Kepro
Verstuurd: 04-01-2015, 12:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

N
Citaat:
ick Zonneveld
He Kepro, ik las dat je teleurgesteld was in de organisatie van Era. Ik hoor graag van je wat er mankeert, alle kritiek nemen we mee voor de toekomst. Ons doel is uiteindelijk de bezoeker een fantastische avond te geven. Ik vind het dan ook vervelend dat je met een rot gevoel naar huis bent gegaan.
Ik hoop spoedig van je te horen,
Met vriendelijke groet,
Nick Zonneveld
Era / Morse

Kepro
12:37
Kepro
Goedemiddag Nick,
Ik ben teleurgesteld in de beloftes die de organisatie heeft gedaan en waar wij als bezoeker niets van hebben gemerkt maar misschien wel wat aan gedaan is.
Voor Era NYE kreeg ik lucht van de Tijdmachine wat daar is gehouden is en alle kritiek die er dit jaar was en het jaar daarvoor/
Nu weet ik dat problemen niet direct opgelost kunnen worden maar als ik lees dat de problemen van tijdmachine 2013 nog steeds aanwezig waren bij de editie van 2014 krijg ik toch twijfels. Ook hing er in de lucht dat Era gelinkt is met LYM (opbouw, geluid etc gezien)
Begonnen er toch onderbuik gevoelens op komen over Era. Nu kwam ik toevallig via google zoekwerk de website Hardtraxx tegen over de Tijdmachine editie van 2014. Ik had mij ingelezen op de kritiek en helaas ondervond ik die problemen ook tijdens Era.
Het probleem zit hem nu in dat er beloftes zijn gemaakt op verschillende fora en die niet zijn nagekomen of waar zeker in de tussentijd wat aan gedaan had kunnen worden (lange wachtrij etc)
Nu ben ik niet naar de Tijdmachine geweest maar de problemen die ik heb gelezen heb ik helaas ook ondervonden tijdens Era.
Citaat:
Nick Zonneveld
12:49
Nick Zonneveld
Ah je bedoelt de belofte dat het warm zou zijn?
Nick Zonneveld
12:55
Nick Zonneveld
Ook de lange wachtrij hebben we direct wat aan gedaan, waardoor dit de tweede dag van de Tijdmachine al een stuk minder was, hierover hebben we ook veel complimenten ontvangen.
Maar goed, er zijn verbeterpunten zat! En we gaan er alles aan doen om het volgende keer beter te maken.
Ik wilde dit gewoon even melden omdat wij echt keihard werken om alles zo goed mogelijk te laten verlopen, en we zullen de laatste zijn die express onze bezoekers in de kou laten staan. Dus het is vervelend te lezen als mensen dat wel denken.

Kepro
13:02
Kepro
Er zouden meer heaters worden geplaatst maar wij als bezoekers hebben er niets van gemerkt, halverwege de nacht stonden de heaters zelfs uit? (eet gedeelte etc). Ik heb helaas een bakje fruit moeten weggooien omdat dit oud zacht fruit was. Prijs - kwaliteit verhouding ligt te hoog, een muntje voor een raketje is gewoon echt teveel. Op Hardtraxx en dan het techno gedeelte daarvan en op Partyflock staan de knelpunten die ik ook heb ondervonden.
Kepro
13:02
Kepro
Gegrond kritiek is altijd goed en als de organisator (jij neem ik aan?) daar iets mee doet is dat hartstikke fijn
Nu weet ik niet of jullie gelinkt zijn met LYM (hoop het niet) want hun gaan helaas heel anders om met kritiek.
Nu is niet alles slecht natuurlijk want de keuze van de DJ's waren perfect
N
Citaat:
ick Zonneveld
13:03
Nick Zonneveld
Ja dit heb ik gelezen, ga dit ook meenemen in de evaluatie. Gegronde kritiek is absoluut prima, ik stoor me alleen aan de foutieve berichtgevingen.

Kepro
13:04
Kepro
Transparantie in informatie etc is (althans voor mij als bezoeker en beeld naar de organisatie) heel belangrijk.
Nick Zonneveld
13:04
Citaat:
Nick Zonneveld
hoe zie je dat voor je?
kijk er zijn zoveel factoren om rekening mee te houden, dat het heel lastig is om sommige beslissingen aan het publiek uit te leggen.
By the way, Mc Apster was niet aanwezig, geen van de dagen. Verteld mijn collega mij.
bedoel je misschien shizzler

Kepro
13:10
Kepro
Dat begrijp ik. Sommige dingen worden bijvoorbeeld groter gemaakt omdat Era nu tegelijk met de Tijdmachine en een ander hardstyle feest word gehouden in de loods. Ik heb bijvoorbeeld de indruk dat Era, LYM onder dezelfde paraplu vallen.
Citaat:
Nick Zonneveld
13:10
Nick Zonneveld
anyway, ambassadeurs en mc's zijn niet echt een betrouwbare bron. Als je volgende keer iets wilt weten vraag het gerust aan mij of een van mijn collega's
tja ik heb niet echt een reden om hierover te liegen lijkt me
maar geloof wat je wilt

Kepro
13:17
Kepro
Ik heb trouwens niet met een MC gepraat, misschien verwar je iemand anders.
Citaat:
Nick Zonneveld
13:19
Nick Zonneveld
je bent toch kepro op hardtraxx
Nick Zonneveld
13:25
Nick Zonneveld
goed als je anoniem wil blijven prima. maar plaats aub geen berichten meer die niet waar zijn.
Nick Zonneveld
13:31
Nick Zonneveld
en ik ben nog steeds benieuwd met wie je hebt gesproken.

Ik kan dus niet meer reageren omdat hij dus of zijn account heeft verwijderd of mij geblokkeerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:29 

Hardtraxxer

Mannen,

Zoals hierboven wordt aangegeven heeft MC Apster geen connectie met De Tijdmachine, heeft in geen enkele rol gewerkt op 1 van de evenementen van afgelopen week en kan daarom helemaal geen woorden over dit voorval hebben besproken met wie dan ook. MC Apster staat te boek als een uiterst professionele artiest en wij willen niet dat zijn naam enige vorm van blaam treft door een bullshit verhaal op een internetplatform. Ik ben dan ook benieuwd wie je wel gesproken hebt. Iedere persoon die binnen kwam moest namelijk langs de balie waar ik aan zat.

Voor de rest worden alle punten kortweg weerlegt in vorige posten. Verder welles-nietes gesprekken lijken me niet zinvol. Mochten er hele grote vraagstukken blijven liggen dan stuur je maar een pb. Een punt dat niet genoemd is, is de catering. De prijzen zijn na klachten verlaagd. Excuses voor de prijsstelling tijdens De Tijdmachine. Het aanbod in de NDSM is nihil omdat de vergunning het verbied om binnen een frituur oid te gebruiken.

Het is jammer dat LipDJ een eenzijdig verhaal over een zakelijk probleem meent naar buiten te moeten brengen voordat er enige vorm van hoor en wederhoor door de persoon is gepleegd. Het voelt dan ook niet goed om hier op Hardtraxx hierover nog verder een gesprek aan te gaan. Hij zal eerdaags een uitleg vanuit LYM per email ontvangen.

Gisteren was de temperatuur eindelijk acceptabel maar nog niet geheel zoals vooraf was gewenst. Het is geen rocket science om te begrijpen dat deze loods moeilijk warm te krijgen is en je hebt geluk nodig met de buitentemperatuur. Gisteren was deels te danken aan de zachte nachttemperatuur, de zaal was iets smaller gemaakt, uitzinnig publiek dat non-stop los ging en de extra investering qua verwarming na de klachten tijdens De Tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:30 

Artiest

Ff voor de duidelijkheid ik stond in Tilburg op het indoor festival Vorstelijck.

Dus excuses zijn wel op zijn plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:31 

Hardtraxx Addict

Ik vind het een heel interessant topic. Nederlanders staan bekend als zeikers en mierenneukers, maar m.i. is dat de reden dat de kwaliteit van onze feesten (en andere zaken) zo hoog is in Nederland. We klagen als het niet goed is en de meeste Nederlanders weten die - al dan niet constructief gebrachte - kritiek te gebruiken en zaken te verbeteren. Niet elk feest is top geregeld. Maar het feest daarna moet wel een verbetering zijn. Als er geen stijgende lijn is, doe je iets niet goed. Dan neem je je publiek niet serieus, je rust op je lauweren of hebt geen hart voor je werk.

De reacties die ik hier lees, doen me denken aan Amerikaanse en Britse rave-scenes. Van die underground shit die door amateurs voor een appel en een ei georganiseerd wordt, waarvan de line-up en locatie 5x wijzigt en alles last-minute slecht geregeld is. Dat accepteert men in Nederland niet zo snel. Als je dan nog kaarten wil verkopen, heb je een PR-team nodig in de vorm van ambassadeurs. Iets dat weinig andere organisaties gebruiken die hun publiek serieus nemen. Dan is de mond-tot-mondreclame genoeg.

Het feit dat kritiek hier weggewimpeld wordt door de organisatie (bij monde van ambassadeurs), er in de afgelopen jaren geen stijgende lijn in kwaliteit heeft gezeten en dat er, ondanks kritiek, allemaal feesten op dezelfde locatie gehouden worden die nog steeds grafkoud is en vorige jaren ook al koud was, is voor mij reden om nooit naar een feest van deze organisatie te gaan. En ik zal het iedereen die ik een feest van hen zie overwegen actief ontraden.

Het klinkt misschien simpel, maar als genoeg mensen potentiële klanten weghouden bij dit soort feesten, voelt de organisatie dat het meest. De tegenbeweging van ambassadeurs: de liefhebbers die hun mede-feestgangers waarschuwen en weghouden bij bagger. Misschien actief pushen aan buitenlanders. Is de sfeer zo weg en kunnen we leuke feestjes voor onszelf organiseren.

mc apster schreef:
Ff voor de duidelijkheid ik stond in Tilburg op het indoor festival Vorstelijck.

Dus excuses zijn wel op zijn plaats.

Wat maakt het jou uit dat iemand die je niet kent op het internet ergens je naam bij noemt? Acht je de reikwijdte van dit forum zo hoog dat je het als smaad ziet en daarom excuses wil? Want dat zou wel weer een complimentje voor Hardtraxx zijn. Over mond-tot-mondreclame gesproken, ik vind dat je er nogal hard in klapt hier. Misverstand, kan gebeuren, niet te moeilijk over doen en gewoon even ophelderen, klaar. Het is niet op de man gespeeld.

EDIT: Net nu ik bovenstaande verhaal gepost heb, reageert de organisatie wel eindelijk professioneel. Ik zou die ambassadeurs de deur uit doen of ze sneller laten escaleren naar jullie toe, want die doen jullie reputatie meer kwaad dan goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

mc apster schreef:
Ben ff gewezen door een bekende om hier ff naar te kijken.
Allereerst werk ik niet in de beveiliging en ben ik niet op ERA geweest.
Termen als BHV komt mij in iig niet bekend, BVO'tje daarintegen wel.
Denk dat je beter van de drugs af kan blijven. Soms zie of hoor je dingen die niet bestaan.
Voor de Tijdmachine gast. Nee we kennen elkaar niet maar voor info hoelang ik actief ben kijk ff op mijn site

Zo nu heb ik wel biertje verdiend op deze zondag

Gr uit brabant

Apster

Bedankt man, was gewoon nuchter. Maar die persoon die ik dan wel heb gesproken??? Weet dat donders goed, locatie heb ik net gezegd en hij werd net overgenomen door iemand anders. Ik heb 15 minuten met hem over de organisatie en temperatuur staan praten.
Dat jij nu de dupe word omdat die persoon zich voordoet als jouw, tja...

Die Nick Zonneveld heeft mij trouwens benaderd op kritiek naar Era en had in eerste instantie niets met de Tijdmachine te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:40 

Hardtraxx Addict

Voor de duidelijkheid, dit is dus de apster waar het over gaat? https://partyflock.nl/artist/20920:Apster
En er is iemand die zich als hem heeft voorgedaan? Wat raar...

De conclusie lijkt mij gewoon geen feesten meer in die loods organiseren in de winter. Als het vriest blijkt het niet warm te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:50 

Hardtraxxer

Meph0 schreef:
EDIT: Net nu ik bovenstaande verhaal gepost heb, reageert de organisatie wel eindelijk professioneel. Ik zou die ambassadeurs de deur uit doen of ze sneller laten escaleren naar jullie toe, want die doen jullie reputatie meer kwaad dan goed.

Bedankt.
Het beeld dat je schetst is vrij zwart/wit, maar ik kan niet ontkennen dat ik snap dat je een dusdanige beeldvorming hebt gekregen.

Over de ambassadeurs ga ik inhoudelijk niet op in, maar ook over dat onderwerp zullen wij intern eens goed kijken of dit in de huidige nederlandse hardstyle markt wel werkt en/of dit met een andere invulling beter gebracht kan worden.

Kepro. Ik persoonlijk geloof gerust dat je iemand gesproken hebt en heb zelf ook een idee wie, alleen is het niet netjes om die naam hier te plaatsen. Nogmaals, het gaat hier absoluut niet om MC Apster en ik zou je willen verzoeken dit te verwijderen cq. aan te passen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:53 

Hardtraxxer

Gaat steeds beter hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:14 

Hardtraxx Newbie

Beste Kepro, zoals ook in ons gesprek aangegeven is de kritiek volkomen terecht maar daarnaast verkondig jij grove leugens. Deze heb je van "iemand" gehoord op het evenement en Era wordt hier vervolgens de dupe van. Dan wordt Mc Apster er nog bij betrokken en vind je het nodig om ons gesprek te publiceren. Dan lieg je vervolgens tegen mij over je identiteit, en dat is de reden waarom ik je geblokkeerd heb. Ik heb geprobeerd op een normale manier met je hierover te praten maar dat lukt blijkbaar nier. Het gaat mij om het volgende bericht:

Kepro
Bericht Geplaatst op 03-01-2015, 15:45
Hardtraxx Veteran

LYM heeft ook nog zusterorganisaties zoals Era was ik tijdens NYE was, ook daar zouden ze nog meer heaters plaatsen. >.<

Ik heb met een organisator gesproken en zoals ik zei, ze hebben lak aan de bezoeker. In het techno topic staat mijn verslag van Era wat onderdeel is van LYM en toevallig zijn dat precies datzelfde pijnpunten als de Tijdmachine edities. Allemaal loze beloftes en zelfs op Partyflock kom ik ambassadeurs tegen.
Meld dit bericht

Als de organisator zegt, we plaatsen nog meer heaters dan tijdens de Tijdmachine (staat op Partylock en op de FB pagina van Era), dan is dat toch een belofte? (organisator had nog 4 dagen tot NYE om dat te regelen. Tijdens Era heeft de organisator zelfs halverwege de nacht de heaters uitgezet, WTF!

Echt overal is er gezeik op deze organisatie en zijn dochter ondernemingen. De enige die geen kritiek hebben zijn alleen de ambassadeurs.
En uh, in het bedrijfsleven werkt iedereen op oudsjaarsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Thyron 2.0 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:18 

Hardtraxxer

2015 is net begonnen en we hebben nu al een nieuwe Thyron inderdaad. Heerlijk dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:19 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
Inno schreef:
Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren. Eerste dag Tijdmachine duurde het bijvoorbeeld allemaal erg lang met binnenkomen, tweede dag was dat direct opgelost. Ze hebben heaters geplaatst omdat er geklaagd was, gaan nu voor art of war nog meer heaters plaatsen. Het is gewoon een grote loods en het is amper warm te krijgen.
Persoonlijk snap ik dat gezever om de kou sowieso niet. Ik heb twee dagen in m'n hemd gelopen en het geen seconde koud gehad. Gewoon losgaan, beetje alcohol helpt, of desnoods drugs als je dat doet. Het is juist heerlijk om eens niet bijna neer te gaan van de hitte op een feest, constant water moeten drinken om uitdroging te voorkomen etc etc. Heel lekker om eens je eigen temperatuur te kunnen bepalen. En eindelijk eens niet van die vieze bezwete boys overal die aan je vast plakken als je er even langs wilt. Die anabooltjes moesten hun kleren aan houden, ik was blij.

Ook voor mensen die drugs gebruiken is het een stuk veiliger als het te koud is dan te warm. Iedereen had een jas bij zich neem ik aan, en een trui, als je dan zo'n saaie drol bent die alleen maar stilstaat trek je dat toch gewoon lekker aan?

Ik had drugs op en had het zelfs met een trui koud, dus doei :sleep: deze organisator met zijn zuster organisators zijn gewoon al bijna 2 jaar aan het falen.

En was je nou nuchter of had je drugs op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:19 

Hardtraxx Veteran

Dit is toch weer heerlijk leesvoer allemaal weer. De laatste zondag van de vakantie is zo slecht nog niet. Ik pak nog een biertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:21 

Hardtraxx Veteran

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:23 

Hardtraxx Veteran

nickzonneveld schreef:
Kepro schreef:
Inno schreef:
Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren. Eerste dag Tijdmachine duurde het bijvoorbeeld allemaal erg lang met binnenkomen, tweede dag was dat direct opgelost. Ze hebben heaters geplaatst omdat er geklaagd was, gaan nu voor art of war nog meer heaters plaatsen. Het is gewoon een grote loods en het is amper warm te krijgen.
Persoonlijk snap ik dat gezever om de kou sowieso niet. Ik heb twee dagen in m'n hemd gelopen en het geen seconde koud gehad. Gewoon losgaan, beetje alcohol helpt, of desnoods drugs als je dat doet. Het is juist heerlijk om eens niet bijna neer te gaan van de hitte op een feest, constant water moeten drinken om uitdroging te voorkomen etc etc. Heel lekker om eens je eigen temperatuur te kunnen bepalen. En eindelijk eens niet van die vieze bezwete boys overal die aan je vast plakken als je er even langs wilt. Die anabooltjes moesten hun kleren aan houden, ik was blij.

Ook voor mensen die drugs gebruiken is het een stuk veiliger als het te koud is dan te warm. Iedereen had een jas bij zich neem ik aan, en een trui, als je dan zo'n saaie drol bent die alleen maar stilstaat trek je dat toch gewoon lekker aan?

Ik had drugs op en had het zelfs met een trui koud, dus doei :sleep: deze organisator met zijn zuster organisators zijn gewoon al bijna 2 jaar aan het falen.

En was je nou nuchter of had je drugs op?

Ik kreeg het maar niet warm nuchter en dacht dat een pilletje misschien uitkomst zou bieden maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:28 

Artiest

@kepro, je kan echt lullen als brugman. Wellicht is MC worden wat voor jou?!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:29 

Hardtraxx Addict

Dit topic :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

mc apster schreef:
@kepro, je kan echt lullen als brugman. Wellicht is MC worden wat voor jou?!
:worship:

:lol: wat een prachtig topic weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:30 

Hardtraxx Beheerder

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:32 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:34 

Hardtraxxer

Ik ga eens ff eten, ik hoop op wat updates als ik straks weer terug ben. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:34