Aangezien print screens irritant zijn zet ik het zo maar even neer. Tekst in de quotes zijn van Nick Zonneveld, tekst eronder zijn mijn antwoorden. Meneer heeft sindsdien niet meer gereageerd. Ik heb ook nog een FB gesprek met Dhr Zonneveld maar halverwege dit gesprek heeft Nick Zonneveld zijn account verwijderd of mij geblokkeerd.
Als iemand mijm even quote kan niemand deze post verwijderen zoals bij LIPDJ zijn post.
Hardtraxx gesprek staat bovenaan, FB gesprek daar de post eronder.
Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Hallo,
Ik vind het erg jammer dat je niet tevreden bent met Era. We nemen je kritiek zeker mee. Verder ben ik echt benieuwd met wie je hebt gesproken want die dingen kloppen gewoon echt niet. Ik wil je graag uitleggen hoe alles in elkaar zit, mocht je daar behoefte aan hebben!
Groeten,
Nick
Verstuurd: 04-01-2015, 11:37
Kepro
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Verzonden berichten
Goedemorgen Nick,
IK ben benieuwd zeker benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Ik denk dat je mijn kritiek punten al heb kunnen lezen op verschillende fora. De ontevredenheid komt ook mede door de voorgaande feesten die er gehouden zijn (tot 1 jaar terug).
Ik kende Era nog niet maar toen ik iets hoorde dat ze gelinkt zouden zijn met LYM? begon ik in eens heel hard te twijfelen. Mede door eerdere edities van de tijdmachine en de locatie waar era werd gehouden.
Ik heb dus tijdens Era gesproken met een medewerker van Era/LYM (die jongen bevestigde dit) en zo kwam er nog meer ontevredenheid naar Era toe. Dit omdat er beloftes zijn gedaan op het Partyflock forum en uiteindelijk blijkt er dus niets gedaan te zijn. Ik ken de jongen zijn naam niet meer maar ik weet nog wel zijn MC naam en dat is MC Apster (een bekende MC in de hardstyle wereld).
Alle verhalen die dus nu rondgaan helpen Era/LYM ook niet, dit komt mede omdat de ambassadeurs soms te achterlijk reageren.
Gr Kepro
Verstuurd: 04-01-2015, 11:55
Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Hallo Kepro,
Ik heb inderdaad je kritiek kunnen lezen, volkomen terecht dat je deze hier uit, en ik ben het ook met je eens. Het food had beter / uitgebreider gekunt en het was absoluut te koud.
Ik vind het alleen vervelend dat er nu dingen online staan die absoluut niet waar zijn, ik probeer echt geen kritiek te verwijderen of bagatelliseren, wij luisteren er goed naar en nemen dit mee voor volgende events. Ik vind het vervelend dat Mc Apster dit tegen jou gezegd heeft, en ik begrijp dat jij daardoor een vertekend beeld hebt van de organisaties.
Het zit zo, Era is een samenwerking tussen Morse B.V. en Reaktor Events twee techno organisaties, LYM is een andere B.V. die verder helemaal los staat hiervan.
De feesten worden echter geproduceerd door een productie bedrijf genaamd 13 B.V. hier werken alle drie dus mee samen, en zodoende is er overlap tussen de organisators. Er zijn echter compleet verschillende teams aan het werk voor beide evenementen. De productie zelf, geluid, licht, lockers, bar, food noem maar op wordt dus wel gezamenlijk opgepakt.
Nu is het zo dat het met De Tijdmachine echt te koud was, zoals jullie al zeiden hadden we makkelijk extra verwarming kunnen regelen, en dit hebben we ook gedaan. De dag erna hebben we direct met 4 verschillende bedrijven gesproken en voor de best mogelijke optie gegaan. Hier werd ons verteld dat het waarschijnlijk weggegooid geld was, maar wij waren vastberaden om voor Era en Reckless er alles aan te doen om het dragelijker te maken. Op de 31e is daarom een enorme lading extra verwarming geinstalleerd. Ik heb hier foto's van als je dat zou willen zien.
We hebben uiteindelijk twee kleine heaters uitgezet omdat ze zoveel stroom trokken dat onze aggregaat het niet meer aankon en we storing kregen, het zou kunnen zijn dat een enkele tijdelijk is uitgevallen door een stroomstoring, maar dat werd snel verholpen.
Daarnaast hebben we ervoor gezorgd dat de entree tent verwarmd werd, zodat iedereen warm binnen kwam, en warm zijn jas uit kon doen bij de kluisjes, de doorgang hebben we extra afgesloten om kou van buiten af te weren. Ook hebben we het rookhok gesloten zodat hier ook geen kou/wind meer vanaf kwam. Een paar uur van te voren hebben we alle kachels aangezet, toch heeft het niet het gewenste effect behaald. Maar ik zeg oprecht dat de warmte prioriteit nummer 1 is geweest.
Ik hoop dat je dit begrijpt, en dat de organisatie een enorme klus is waar wel eens wat fout kan gaan. Ik hoop je binnenkort toch weer te kunnen ontvangen op een van onze evenementen en ik zou je dan graag backstage willen laten kijken om te laten zien hoe serieus wij dit aanpakken!
Met vriendelijke groet,
Nick Zonneveld
Verstuurd: 04-01-2015, 12:13
Citaat:
nickzonneveld
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Postvak IN
Oh ik ben eigenaar van Morse en werknemer bij 13 B.V. voor de duidelijkheid:)
Verstuurd: 04-01-2015, 12:17
Kepro
Onderwerp: Re: Vervelende ervaringMap: Verzonden berichten
Hoi Nick,
Ik denk dat de verwarring omtrent verkeerde informatie etc mede o.a. door jullie ambassadeurs komen. (niet alle natuurlijk). Het is soms echt pijnlijk om te lezen.
Citaat:
De productie zelf, geluid, licht, lockers, bar, food noem maar op wordt dus wel gezamenlijk opgepakt.
Dit valt eigenlijk onder het hoedje zoals ID&T, B2S en Q-Dance werken. Ik denk dat daarom veel mensen LYM/ERA over 1 kam scheren. Er is hier heel weinig transparantie over over de organisatie waarvoor jij werkt. Misschien willen jullie dit verbeteren door het in leven geroepen ambassadeurs van jullie maar het werkt echt totaal averechts. (op mij dan).
Jij zegt dat je verschillende bedrijven hebt benaderd voor extra heaters maar een ambassadeur heeft gisteren het tegenovergestelde verteld. Zo krijg je dus weer de verwarring.
Ik waardeer je openbaarheid maar ik denk dat het voor Era/LYM verstandig zou zijn om transparant te zijn. Nu ben ik alleen de gene die dit weet maar er zijn nog duizenden die dit niet weten.
Oja, loze beloftes komen het hardst aan
Gr Kepro
Verstuurd: 04-01-2015, 12:35