Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 15:55 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Zou Lose Your Mind met al hun artiesten zo omgaan?
Lijkt mij niet dat een Technoboy op deze manier behandeld wordt?

Natuurlijk niet, die komt dan niet meer terug. Met alle respect, LipDJ is vervangbaar. Als je Technoboy zo behandelt, gaat hij dat doorvertellen aan de andere populaire kinders en dan heb je een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

Alleen denk ik dat Lip Dj flink wat meer tijd in dit feest heeft gestoken dan TBY :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:00 

Donateur

Leonidas schreef:
Alleen denk ik dat Lip Dj flink wat meer tijd in dit feest heeft gestoken dan TBY :P

Mwah TBY moest elke keer uitmixen. Weet je hoeveel tijd dat kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Apart verhaal zeg, maar heb eigenlijk totaal geen idee hoeveel een artiest normaal begeleid wordt?

Normaal gesproken wordt je aan de deur opgevangen en word je per mail of telefoon gebriefed over wat de gang van zaken wordt. En dan heb ik het nog over kleinere organisaties waar ik zelf draaide, en geen LYM dat zelf iig graag pretendeert groot te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:03 

Hardtraxx Addict

Erg jammer voor Lip, snap het helemaal als je zoveel extra tijd en moeite voor zoiets bijzonders hebt in gestoken, dat je hier dan 'gemengde gevoelens' aan over houdt. Zonde, want zijn sets en tracklists staken enorm goed in elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een gesprek met Nick Zonneveld op FB en Hardtraxx gehad, meneer heeft zijn account verwijderd, ook heel fijn als je midden in een gesprek zit.

En wie is Jeroen Sijtsma?

Edit: Nick is werknemer bij 13 B.V.
13BV is het productiebedrijf achter LYM en Era.

Ik heb een heel gesprek die ik kan publiceren maar zoals de meesten zeggen, misschien moeten ze zelf maar met een verhaal komen om duidelijk te creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:07 

Hardtraxx Crew

Kepro schreef:

De grote man achter LYM volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:23 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
En is het zo erg om je jas aan te hebben op een feest?

Ja.

Wie de fuck gaat er nou in een jas rondlopen op een (indoor)feest. Lekker bevordelijk voor de sfeer ook. Sta niet in de après-ski bar..

De meest achterlijke verdediging vond ik nog wel:
Eten is duur >> 'ja de prijs van het kaartje kon ook 10 euro duurder'
Als een stokbrood bij de supermarkt 15 euro kost koop je hem toch ook niet 'omdat je gratis kon parkeren'.

En als je als organisatie al 100x zulke klachten hebt gekregen over de kou dan ga je toch ook nadenken voor een échte oplossing. Bijvoorbeeld een andere locatie.
Nu snij je je als organisatie elke keer weer in de vingers door te gokken op een paar extra heaters. Wat elke keer nog mislukt is als ik dat zo lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:24 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Kepro schreef:

Die mij toevoegde op FB om me tegen een gereduceerd bedrag een kaartje voor CRAFT te verkopen. Had geen idee wie die gast was dus niet geaccepteerd, wel om opheldering gevraagd en toen wilde die me dus een kaartje verkopen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:27 

Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
Magnetron schreef:
Kepro schreef:

Die mij toevoegde op FB om me tegen een gereduceerd bedrag een kaartje voor CRAFT te verkopen. Had geen idee wie die gast was dus niet geaccepteerd, wel om opheldering gevraagd en toen wilde die me dus een kaartje verkopen :huh:

Hahaha serieus? Tjah dat is ook een vorm van reclame maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:37 

Hardtraxx Veteran

Nick Zonneveld heeft me zelfs op LinkedIn bezocht xd :lol:

Wat een enge gast eigenlijk, FB, Hardtraxx, Partyflock en zelfs LinkedIn zoekt hij me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:38 

Hardtraxx Addict

Ben nu toch wel erg benieuwd naar jullie gesprek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:40 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:

Wat een enge gast eigenlijk, FB, Hardtraxx, Partyflock en zelfs LinkedIn zoekt hij me op.

Als er dadelijk op je deur geklopt wordt weet je genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Leuk leesvoer weer voor op de luie zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

Best wel een faal als je als onderdeel van een organisatie niet een weet wie MC Apster is. Hij is onder andere resident mc in de Privelige op Ibiza, waar hij ongeveer iedere avond samen met Tiesto, Hardwell of David Guetta optreed in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:10 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

LOL mij dus ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:22 

Hardtraxxer

Bas schreef:
Hahaha serieus? Tjah dat is ook een vorm van reclame maken :lol:

Ja, serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:25 

Donateur

Grappig dat ze achter de schermen dus ook nooit hun beloftes nakomen. Dat ze het maar lekker laten bij het organiseren van kinderfeestjes in de Kdanz.

Het is een jonge organisatie dat weet ik, maar ze moeten echt nog heel veel leren. Hun feesten stikken van de fouten, dat was op de eerste Craft 2 jaar geleden al zo en het gaat met ieder nieuw feest maar weer door. Het wordt tijd dat daar iemand komt die de details gaat managen, iets wat imo cruciaal is voor een succesvol evenement. En het wordt ook tijd dat deze organisatie ophoudt met dingen te beloven die ze niet kunnen waarmaken. Kritisch naar jezelf blijven kijken.

Ik en wat vrienden, en zo denk ik nog de helft met mij, zijn na dit feest in ieder geval goed ziek geworden. Ja man het was echt zo warm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:28 

Hardtraxx Veteran

LYM is best wel een grap. Maar die krijgen toch wel voor elkaar, omdat de grote baas achter LYM beste vriendjes is met djs in de scene
Heb 2 feesten bezocht van LYM en alle 2 de feesten waren organisatorisch ver onder de maat.
Craft in 2013 in de NDSM-werf, het was een drama om binnen te komen. 3 poortjes voor hoeveel duizend man, dit is kennelijk niet verandert in 2 jaar want dat was dus nog steeds hetzelfde op de Tijdmachine. Ook was al het drinken op om 5 uur en ook was er niks te eten behalve volgens mij broodjes met kaas ofso en knakworst.
Afgelopen zomer Craft was organisatorisch ook een drama. Geluid in de Reckless slechtste geluid ooit, je hoorde niet eens welk nummer er kwam als je achteraan in de tent stond. Er waren een beperkt aantal wc's en werden niet schoongemaakt. Ook stonden er maar 4 mensen achter een bar van 20 meter.
Ze doen helemaaaaal niks met de feedback die ze krijgen. Veel organisaties krijgen het op jonge leeftijd al goed voor elkaar, dus dat ze jong zijn heeft niks met dit soort fouten te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:07 

Artiest

@kepro als er iemand op je deur klopt ben ik het met je onzin praat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:12 

Hardtraxxer

mc apster schreef:

Rustig aan jongens, we willen niet dat er gewonden gaan vallen. Dreigen heeft al helemaal geen zin naar mijn inziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

mc apster schreef:

Ow echt? Volgens mij was toch echt jij het, je was zo fan van de rawstyle. Je stond in de hoek bij het eet gedeelte dat je zo de grote zaal in keek.

Maar kerel kom maar, je hebt gezien hoe ik eruit zag :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:15 

Bierkoning

Haha gaat lekker daar. En het ergste is nog dat 9/10 bezoekers het toch allemaal geen reet uitmaakt en er het volgende feestje gewoon weer bij zijn. Nou mij hoef je voorlopig niet te verwachten op een feest van LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:16 

Hardtraxx Crew

Jongens, houd het even vriendelijk aub. Klopt het dat je als beveiliger aanwezig was Apster, of zijn er wellicht meerdere mensen die zichzelf Apster noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:18 

Artiest

Ben ff gewezen door een bekende om hier ff naar te kijken.
Allereerst werk ik niet in de beveiliging en ben ik niet op ERA geweest.
Termen als BHV komt mij in iig niet bekend, BVO'tje daarintegen wel.
Denk dat je beter van de drugs af kan blijven. Soms zie of hoor je dingen die niet bestaan.
Voor de Tijdmachine gast. Nee we kennen elkaar niet maar voor info hoelang ik actief ben kijk ff op mijn site

Zo nu heb ik wel biertje verdiend op deze zondag

Gr uit brabant

Apster
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten