Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:19 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Wat was dit ongelofelijk vet, maar dat lag dan ook echt puur aan de muziek. TNT, Josh & Wesz, Crypsis, Davide Sonar en vooral DBSTF, echt hulde! De set van Ryfle & Distractor was echt een zooitje ongeregeld, wel vette tracks maar het complete plaatje was er gewoon niet. De set van bioweapon had zoveel mooier kunnen zijn, gemiste kans.

hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Ik was tijdens NYE naar Era geweest (zelfde locatie) en het was ijskoud daar. Nu blijkt dat Era onderdeel is van LYM evenementen. LYM/Era heeft niets aan de kritiek gedaan die eerdere jaren/edities zijn verteld.
De kritiek die ik hier las heb ik ook tijdens NYE meegemaakt.

Oja, Era was helemaal uitverkocht, het was alleen warm 5 meter voor de DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:14 

Hardtraxxer

Op techno sta je ook een stuk minder intensief los te gaan dan op hardstyle, zal ook wel meespelen.
A.s. zaterdag bij art of war zullen er 2x zoveel heaters zijn dan bij de tijdmachine heb ik gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:27 

Hardtraxx Veteran

Leuk feest gehad, met een trui aan was de kou goed te doen (beter dan de eerste editie). Waarom eigenlijk niet doek helemaal naar beneden laten vallen in plaats van op 2/3e van de hoogte een stuk doek te hangen? Brandgevaarlijk?

Maar goed. Hoogtepuntjes vond ik Zany en Technoboy, beide een heerlijke set. Luna was heel gevarieerd, Tatanka vond ik ook vet met die oudere platen en NC had ik stiekem meer van gehoopt. Bioweapon was tof, lekker energiek en DP vond ik de plank een beetje misslaan, te veel spul wat je tegenwoordig ook hoort, dat kon vele malen orgineler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:36 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Op techno sta je ook een stuk minder intensief los te gaan dan op hardstyle, zal ook wel meespelen.
A.s. zaterdag bij art of war zullen er 2x zoveel heaters zijn dan bij de tijdmachine heb ik gelezen.

:nono: dat is niet waar.

Era had verteld dat ze ook meer heaters hadden geplaatst maar de organisator heeft hier niets aan gedaan, de heaters stonde halverwege de nacht zelfs uit!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:23 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
robin92 schreef:

Era had verteld dat ze ook meer heaters hadden geplaatst maar de organisator heeft hier niets aan gedaan, de heaters stonde halverwege de nacht zelfs uit!!!!

Haha oké! uitzonderingen daargelaten :p

Echt slecht dat die heaters uit stonden, had ff gaan klagen bij de VJ booth of beveiliging ofzo...

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Kepro schreef:
robin92 schreef:

Haha oké! uitzonderingen daargelaten :p

Echt slecht dat die heaters uit stonden, had ff gaan klagen bij de VJ booth of beveiliging ofzo...

Heb met 1 van de organisators erover gehad en toen kwam het 1 en ander naar boven. Volgens mij hebben ze een beetje lak aan iedereen en doen ze waar ze zin in hebben.

Ik kom er niet snel meer terug, ben snot verkouden en had een t shirt en een trui aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:48 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Volgens mij hebben ze een beetje lak aan iedereen en doen ze waar ze zin in hebben.

Perfect. Professioneler kunnen ze niet overkomen. Daag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Kepro schreef:
Volgens mij hebben ze een beetje lak aan iedereen en doen ze waar ze zin in hebben.

Perfect. Professioneler kunnen ze niet overkomen. Daag.

Dan hadden ze al 2 jaar lang wat aan de kritiek kunnen doen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:35 

Hardtraxx Elite

Wat een karige aftermovie. Als het zo een speciale editie was, mag je wat mij betreft wel wat meer tijd besteden aan een fatsoenlijke aftermovie. Ook dat sitdown moment. Was speciaal hier voor bedoeld, meende ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:45 

Hardtraxxer

robin92 schreef:

Dus 4 heaters in plaats van 2, veel succes aan de mensen daar :lol:

Over het feest:
Muzikaal gezien en qua sfeer was vrijdag overduidelijk de beste avond. Zaterdag was het drukker en er waren naar mijn mening een stuk meer dagjesmensen dan vrijdag. Ik had op een gegeven moment absoluut niet het gevoel dat ik tussen de liefhebbers stond... veel mensen leken de meeste platen niet eens te kennen.

Ook jammer dat Noisecontrollers zaterdags zoveel edits heeft gedraaid. Hij snapte het publiek volgens mij niet helemaal, ik denk dat de meeste toch liever de originele tracks horen dan al die Qlimax/Hardbass of 2011/2012 edits.
De kou had ik vrijdag niet bijzonder veel last van, maar zaterdag was het net een paar graadjes kouder en ik heb me er toen wel aan geïrriteerd. Als je van tevoren weet dat zo'n loods niet/nauwelijks warm te krijgen is, waarom geef je het feest dan eind december? Hadden ze toch zelf ook wel kunnen bedenken...

Uiteraard waren er ook genoeg positieve dingen :thumbsup:
Ik heb nog nooit zoveel lekkere plaatjes in 1 weekend gehoord :worship:
De grote helden van het weekend waren voor mij DBSTF, Davide Sonar, J&W, Alpha2, Bioweapon & Zany :thumbsup:

Ik baal er wel een beetje van dat Tijdmachine nu ook 2011 gaat meepakken, had van mij echt niet gehoeven. Ik denk dat er dan alleen nog maar meer dagjesvolk op af komt en dat het geen feestje voor liefhebbers meer wordt. Ook hoop ik op een nieuwe locatie, aangezien ze het volgens mij altijd in de koude maanden gaan geven. In de zomer hebben ze CRAFT al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren. Eerste dag Tijdmachine duurde het bijvoorbeeld allemaal erg lang met binnenkomen, tweede dag was dat direct opgelost. Ze hebben heaters geplaatst omdat er geklaagd was, gaan nu voor art of war nog meer heaters plaatsen. Het is gewoon een grote loods en het is amper warm te krijgen.
Persoonlijk snap ik dat gezever om de kou sowieso niet. Ik heb twee dagen in m'n hemd gelopen en het geen seconde koud gehad. Gewoon losgaan, beetje alcohol helpt, of desnoods drugs als je dat doet. Het is juist heerlijk om eens niet bijna neer te gaan van de hitte op een feest, constant water moeten drinken om uitdroging te voorkomen etc etc. Heel lekker om eens je eigen temperatuur te kunnen bepalen. En eindelijk eens niet van die vieze bezwete boys overal die aan je vast plakken als je er even langs wilt. Die anabooltjes moesten hun kleren aan houden, ik was blij.

Ook voor mensen die drugs gebruiken is het een stuk veiliger als het te koud is dan te warm. Iedereen had een jas bij zich neem ik aan, en een trui, als je dan zo'n saaie drol bent die alleen maar stilstaat trek je dat toch gewoon lekker aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:22 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren. Eerste dag Tijdmachine duurde het bijvoorbeeld allemaal erg lang met binnenkomen, tweede dag was dat direct opgelost.

Het duurde op de zaterdag anders wel een dik half uur voordat we binnen waren. En dat terwijl de rij niet eens heel lang was.
Ik ben overigens ook benieuwd of ze het aanbod op het gebied van voedsel aan zullen passen. Dat was tijdens de Tijdmachine gewoon zwaar onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren. Eerste dag Tijdmachine duurde het bijvoorbeeld allemaal erg lang met binnenkomen, tweede dag was dat direct opgelost. Ze hebben heaters geplaatst omdat er geklaagd was, gaan nu voor art of war nog meer heaters plaatsen. Het is gewoon een grote loods en het is amper warm te krijgen.
Persoonlijk snap ik dat gezever om de kou sowieso niet. Ik heb twee dagen in m'n hemd gelopen en het geen seconde koud gehad. Gewoon losgaan, beetje alcohol helpt, of desnoods drugs als je dat doet. Het is juist heerlijk om eens niet bijna neer te gaan van de hitte op een feest, constant water moeten drinken om uitdroging te voorkomen etc etc. Heel lekker om eens je eigen temperatuur te kunnen bepalen. En eindelijk eens niet van die vieze bezwete boys overal die aan je vast plakken als je er even langs wilt. Die anabooltjes moesten hun kleren aan houden, ik was blij.

Ook voor mensen die drugs gebruiken is het een stuk veiliger als het te koud is dan te warm. Iedereen had een jas bij zich neem ik aan, en een trui, als je dan zo'n saaie drol bent die alleen maar stilstaat trek je dat toch gewoon lekker aan?

Ik had drugs op en had het zelfs met een trui koud, dus doei :sleep: deze organisator met zijn zuster organisators zijn gewoon al bijna 2 jaar aan het falen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:08 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Inno schreef:

Ik had drugs op en had het zelfs met een trui koud, dus doei :sleep: deze organisator met zijn zuster organisators zijn gewoon al bijna 2 jaar aan het falen.

Ik had wel geteld niks op en had het niet koud, stelletje zeik snorren hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:36 

Hoi ambassadeur!

Inno schreef:
Wat een onzinaannames hier. Lose Your Mind doen juist heel erg hun best om naar het publiek te luisteren.

Dit is gewoon niet waar, er zijn na de eerste tijdmachine verschillende kritiekpunten naar voren gekomen waar gewoon nauwelijks iets mee gedaan is. Misschien luisteren ze wel goed naar hun ambassadeurs, maar die zijn alleen maar vol lof hier over van alles en nog wat, dus dan zou ik het nog wel kunnen begrijpen dat ze geen reden zien om bijvoorbeeld de temperatuur wat beter te regelen. Misschien dat dit ook de reden is dat er geen aankondiging was vantevoren dat het misschien wel een goed idee is om een vest mee te nemen. Gelukkig had ik wel een vest bij, maar heb ook genoeg mensen gezien die dat niet hadden en gewoon de hele avond in hun winterjas rondliepen. Dat krijg je als je als organisatie zo naar buiten brengt dat de temperatuur nu wel goed geregeld is en blablabla.

Inno schreef:
Ze hebben heaters geplaatst omdat er geklaagd was, gaan nu voor art of war nog meer heaters plaatsen. Het is gewoon een grote loods en het is amper warm te krijgen.

Die 2 buizen die warme lucht uitademden waren niet bepaald genoeg om de hele zaal op een goede temperatuur te krijgen. Je merkte er alleen iets van als je er recht voor ging staan, maar om daar nou de hele avond te gaan staan.. En als het probleem bij de locatie ligt, zoek dan lekker een andere locatie of hou het feest niet in de winter.

Inno schreef:
beetje alcohol helpt, of desnoods drugs als je dat doet.

Die keuze om wel of niet te gebruiken maak ik liever zelf, gebruiken om het wat warmer te krijgen vind ik een beetje raar.

Inno schreef:
Het is juist heerlijk om eens niet bijna neer te gaan van de hitte op een feest

Uiteraard is te warm ook een minpuntje, maar dit is wel weer een ander uiterste.

Inno schreef:
Heel lekker om eens je eigen temperatuur te kunnen bepalen.

Met een max van 10 graden

Inno schreef:
En eindelijk eens niet van die vieze bezwete boys overal die aan je vast plakken als je er even langs wilt. Die anabooltjes moesten hun kleren aan houden, ik was blij.

Heb er nog steeds wel wat gezien hoor. En er zijn ook andere manieren om dit te bereiken, zoals het in je huisregels zetten dat het verboden is om met ontbloot bovenlijf rond te lopen en hier ook toezicht op houden. Sowieso is dit gewoon zoeken naar kleine voordeeltjes als gevolg van een groot nadeel.

Dit was voorlopig het laatste LYM feest voor mij. Natuurlijk, organisatorische minpuntjes zijn zelden onoverkomelijk, maar wat mij het meest stoort is dat er alles aan wordt gedaan om de organisatie te verdedigen, waardoor ik er geen greintje vertrouwen in heb dat het de volgende keer wél goed geregeld is. Waarom immers iets veranderen aan (bijvoorbeeld) de temperatuur als het nu zo perfect was? Daarom (en vanwege het verleggen van de 'jaargrens') zul je mij hier niet meer terugzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:59 

Kraak... Piep...

Wat BeHa zegt grotendeels.

Je betaalt voor een georganiseerd feest, dan wil je geen dingen zelf moeten regelen.
Wat het gros hier al zegt, ja LyM heeft alles gefixt, maar wil je de fixes merken, moet je alsnog losgaan, drugs gaan gebruiken of je volzuipen.

En leuk dat ze de catering vermijden als punt.

LyM doet vrolijk mee door te zeggen dat ze het hebben opgelost maar er is gewoon niks veranderd.
En als de ambassadeurs naar een feest in bijvoorbeeld de HMH, Ziggodome, Klokgebouw, Maassilo, Gashouder o.i.d. zouden gaan zouden ze net zo als veel mensen hier het een probleem vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Hoi ambassadeur!

Ik ben sinds kort toevallig ambassadeur. Maar de vorige Tijdmachine was ik dat niet en toen was mijn mening precies hetzelfde. Heb toen een dun vest aan gehad en het ook niet koud gehad.

BeHa schreef:
Dit is gewoon niet waar, er zijn na de eerste tijdmachine verschillende kritiekpunten naar voren gekomen waar gewoon nauwelijks iets mee gedaan is. Misschien luisteren ze wel goed naar hun ambassadeurs, maar die zijn alleen maar vol lof hier over van alles en nog wat, dus dan zou ik het nog wel kunnen begrijpen dat ze geen reden zien om bijvoorbeeld de temperatuur wat beter te regelen. Misschien dat dit ook de reden is dat er geen aankondiging was vantevoren dat het misschien wel een goed idee is om een vest mee te nemen. Gelukkig had ik wel een vest bij, maar heb ook genoeg mensen gezien die dat niet hadden en gewoon de hele avond in hun winterjas rondliepen. Dat krijg je als je als organisatie zo naar buiten brengt dat de temperatuur nu wel goed geregeld is en blablabla.

Het is wel waar. Uiteraard waren er kritiekpunten, en er had misschien meer aan gedaan kunnen worden achteraf. Het is nou eenmaal een beginnende organisatie met een kleiner budget dan b2s of Q-dance dus je kan niet te veel van ze verwachten. Ook ik vind dat er wel dingen beter kunnen, zoals het eten en het weglaten van het grafjaar 2011. Aankondiging dat je beter een vest mee kan nemen lijkt me niet nodig als je de feedback van de vorige editie kent. LYM dacht dat ze het wel warm zouden krijgen met die kingsize heaters, dat viel tegen, wat doe je daar aan? Nadat het vrijdag niet lukte is het voor zaterdag wel aangekondigd overigens. En is het zo erg om je jas aan te hebben op een feest? LYM heeft de focus van de verbeteringen op het geluid en de warmte gehouden. Er waren bijvoorbeeld containers opgestapeld voor de ramen van de loods zodat het geluid harder kon. En dit is naar mijn idee goed geslaagd. De warmte is helaas minder goed gelukt. Volgende keer lukt het misschien wel. En maybe kunnen ze dan ook naar andere kritiekpunten kijken.
Zeggen dat er geen verbeteringen zijn ten opzichte van de vorige Tijdmachine is gewoon blind zijn voor de waarheid.

BeHa schreef:
Die 2 buizen die warme lucht uitademden waren niet bepaald genoeg om de hele zaal op een goede temperatuur te krijgen. Je merkte er alleen iets van als je er recht voor ging staan, maar om daar nou de hele avond te gaan staan.. En als het probleem bij de locatie ligt, zoek dan lekker een andere locatie of hou het feest niet in de winter.

Ze dachten dat het warm zou worden. Ze hebben mega heaters gefixt, alleen het lukte gewoon niet. Die loods is nou eenmaal veel groter dan de ruimte waar het feest gegeven werd dus warmte vervliegt supersnel. Ik zelf vond het heerlijk en simpelweg losgaan loste alles op. Dus je hebt het koud omdat je niet losgaat, maar als je door die self-inflicted handicap bij de heaters stil moet staan (wat je kennelijk toch al deed) is het ineens wel een probleem? Er waren overigens 2 locaties in de zaal waar het flink warm was. Vooral vrijdag was het linksvoor in een erg groot gebied bloedheet.

BeHa schreef:
Die keuze om wel of niet te gebruiken maak ik liever zelf, gebruiken om het wat warmer te krijgen vind ik een beetje raar.

Dat mag je lekker zelf weten uiteraard. Ik gebruik zelf ook niet.

BeHa schreef:
Met een max van 10 graden

Je bent gewoon aan het huilen. Nogmaals: beetje bewegen klaar, jas kon aan, trui aan of even een rondje door de zaal lopen op zoek naar een warmer plekje.

BeHa schreef:
Dit was voorlopig het laatste LYM feest voor mij. Natuurlijk, organisatorische minpuntjes zijn zelden onoverkomelijk, maar wat mij het meest stoort is dat er alles aan wordt gedaan om de organisatie te verdedigen, waardoor ik er geen greintje vertrouwen in heb dat het de volgende keer wél goed geregeld is. Waarom immers iets veranderen aan (bijvoorbeeld) de temperatuur als het nu zo perfect was? Daarom (en vanwege het verleggen van de 'jaargrens') zul je mij hier niet meer terugzien.

Alleen maar fijn. Kennelijk sta je t hele feest stil en zit je alleen maar te mokken, zulke mensen verpesten een feest :sleep:

Ik zal overigens kijken of ik wat van dit gezever door kan geven aan de organisatie. Met het eten en 2011 ben ik het eens. Ben overigens erg benieuwd hoe het vanavond is bij Warface, waar ze twee keer zoveel heaters gaan plaatsen (ze luisteren echt wel).

Broken Balance schreef:
Je betaalt voor een georganiseerd feest, dan wil je geen dingen zelf moeten regelen.
Wat het gros hier al zegt, ja LyM heeft alles gefixt, maar wil je de fixes merken, moet je alsnog losgaan, drugs gaan gebruiken of je volzuipen.

LyM doet vrolijk mee door te zeggen dat ze het hebben opgelost maar er is gewoon niks veranderd.
En als de ambassadeurs naar een feest in bijvoorbeeld de HMH, Ziggodome, Klokgebouw, Maassilo, Gashouder o.i.d. zouden gaan zouden ze net zo als veel mensen hier het een probleem vinden.

Je betaalt geen fuck, de feesten zijn bijna gratis.
Zeggen dat er niets veranderd is is gewoon hypocriet. Je kunt geen mega stappen verwachten van een beginnende organisatie. Overigens is het dikke bullshit dat de ambassadeurs de organisatie maar de hemel in prijzen omdat ze ambassadeur zijn. Zoals ik al zei, we krijgen er bijna niets voor. Ooit in je op gekomen dat dit misschien gewoon onze kijk op de zaken is omdat we zo zijn? Ik ben namelijk uit eigen beweging LYM ambassadeur geworden.

JeftaElachouri schreef:
Het duurde op de zaterdag anders wel een dik half uur voordat we binnen waren. En dat terwijl de rij niet eens heel lang was.

Dat is bij bijna elk feest zo. Bij Freaqshow stonden mensen drie kwartier in de kou te verteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:25 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ik ben sinds kort toevallig ambassadeur.

Het blijft toch opvallend dat je ze er direct uitpikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:26 

Hardtraxx Crew

Inno schreef:
Ben overigens erg benieuwd hoe het vanavond is bij Warface, waar ze twee keer zoveel heaters gaan plaatsen (ze luisteren echt wel).

Waarom stond Jeroen (van de organisatie) dan de HELE avond met een dikke winterjas aan? :lol: Was toch zo warm? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Inno schreef:
Ben overigens erg benieuwd hoe het vanavond is bij Warface, waar ze twee keer zoveel heaters gaan plaatsen (ze luisteren echt wel).

Waarom stond Jeroen (van de organisatie) dan de HELE avond met een dikke winterjas aan? :lol: Was toch zo warm? :whistle:

Omdat hij niet constant losgaat misschien en over het algemeen niet tussen de mensen of in de buurt van de heaters kwam. Natuurlijk was het koud, dat ontkent ook niemand. Maar je kan ook overdrijven, zeuren en het zelf niet op willen lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:43 

Kraak... Piep...

Inno schreef:
Broken Balance schreef:

Je betaalt geen fuck, de feesten zijn bijna gratis.
Zeggen dat er niets veranderd is is gewoon hypocriet. Je kunt geen mega stappen verwachten van een beginnende organisatie. Overigens is het dikke bullshit dat de ambassadeurs de organisatie maar de hemel in prijzen omdat ze ambassadeur zijn. Zoals ik al zei, we krijgen er bijna niets voor. Ooit in je op gekomen dat dit misschien gewoon onze kijk op de zaken is omdat we zo zijn? Ik ben namelijk uit eigen beweging LYM ambassadeur geworden.

Ik betaalde toch aardig wat voor ticket + drinken + eten (wat ook een belachelijke prijs was) + vervoer. Een feest is meer dan alleen het ticket.

Beginnende organisatie? Bitch plez, ik ken kleinere, nieuwere organisaties die het beter voor elkaar hebben LYM is al 4 jaar oud en heeft 40 feesten gehad. En die mega stappen maken verscheidene feesten van een feest naar het ander en niet over een paar edities. Op de grote schaal presteert LYM gewoon ondermaats, de klachten zijn altijd het zelfde.

Je bewijst anders zelf het tegendeel en iedereen pikt ze er uit zonder dat ze zeggen dat ze het zijn.
Tuurlijk ben je het uit eigen beweging geworden, denk je dat ze op een willekeurig persoon gaan afstappen en zeggen he, wil jij even ons feest de hemel in prijzen en ons gaan verdedigen?

En wat je hierboven zegt slaat echt alles, niet iedereen gaat de hele avond los want iedereen heeft niet de conditie van een topatleet. Dus moet je daar rekening mee houden, en in de buurt van de heaters staan zou makkelijk zijn als ze allemaal aan stonden en als er meer zouden zijn, heb je gelijk ook het probleem van de kou opgelost. He, goed he? Misschien moet ik het maar gaan organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

LYM heeft ook nog zusterorganisaties zoals Era was ik tijdens NYE was, ook daar zouden ze nog meer heaters plaatsen. >.<

Ik heb met een organisator gesproken en zoals ik zei, ze hebben lak aan de bezoeker. In het techno topic staat mijn verslag van Era wat onderdeel is van LYM en toevallig zijn dat precies datzelfde pijnpunten als de Tijdmachine edities. Allemaal loze beloftes en zelfs op Partyflock kom ik ambassadeurs tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
LYM heeft ook nog zusterorganisaties zoals Era was ik tijdens NYE was, ook daar zouden ze nog meer heaters plaatsen. >.<

Ik heb met een organisator gesproken en zoals ik zei, ze hebben lak aan de bezoeker. In het techno topic staat mijn verslag van Era wat onderdeel is van LYM en toevallig zijn dat precies datzelfde pijnpunten als de Tijdmachine edities. Allemaal loze beloftes en zelfs op Partyflock kom ik ambassadeurs tegen.

Hoe kan je dan verwachten dat ze binnen een paar dagen ineens alles op weten te lossen? Dat ze spontaan 20 heaters plaatsen, die kunnen krijgen, ineens allemaal eettentjes extra kunnen regelen, en dan ook nog eens met Oud & Nieuw waar niemand werkt... Gebruik je verstand nou eens mensen.

Broken Balance schreef:
Ik betaalde toch aardig wat voor ticket + drinken + eten (wat ook een belachelijke prijs was) + vervoer. Een feest is meer dan alleen het ticket.

Je bewijst anders zelf het tegendeel en iedereen pikt ze er uit zonder dat ze zeggen dat ze het zijn.
Tuurlijk ben je het uit eigen beweging geworden, denk je dat ze op een willekeurig persoon gaan afstappen en zeggen he, wil jij even ons feest de hemel in prijzen en ons gaan verdedigen?

Ik vond een bacootje voor 2 munten anders niet duur. Uiteraard waren sommige dingen ietsjes duurder dan anders, maar je had ook een tientje extra aan je kaartje kunnen betalen.
Ik bewijs helemaal niets. Feit dat ik zo reageer geeft alleen maar aan dat ik geen zeikwijf ben, dat ik dan toevallig ambassadeur ben zegt niet zoveel. Zoals ik al zei, vorige keer reageerde ik vergelijkbaar bij de Tijdmachine en toen was ik geen ambassadeur, ik wist zelfs nog amper wat van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kepro schreef:

Hoe kan je dan verwachten dat ze binnen een paar dagen ineens alles op weten te lossen? Dat ze spontaan 20 heaters plaatsen, die kunnen krijgen, ineens allemaal eettentjes extra kunnen regelen, en dan ook nog eens met Oud & Nieuw waar niemand werkt... Gebruik je verstand nou eens mensen.

Als de organisator zegt, we plaatsen nog meer heaters dan tijdens de Tijdmachine (staat op Partylock en op de FB pagina van Era), dan is dat toch een belofte? (organisator had nog 4 dagen tot NYE om dat te regelen. Tijdens Era heeft de organisator zelfs halverwege de nacht de heaters uitgezet, WTF!

Echt overal is er gezeik op deze organisatie en zijn dochter ondernemingen. De enige die geen kritiek hebben zijn alleen de ambassadeurs.
En uh, in het bedrijfsleven werkt iedereen op oudsjaarsdag.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten