BeHa schreef:
Hoi ambassadeur!
Ik ben sinds kort toevallig ambassadeur. Maar de vorige Tijdmachine was ik dat niet en toen was mijn mening precies hetzelfde. Heb toen een dun vest aan gehad en het ook niet koud gehad.
BeHa schreef:
Dit is gewoon niet waar, er zijn na de eerste tijdmachine verschillende kritiekpunten naar voren gekomen waar gewoon nauwelijks iets mee gedaan is. Misschien luisteren ze wel goed naar hun ambassadeurs, maar die zijn alleen maar vol lof hier over van alles en nog wat, dus dan zou ik het nog wel kunnen begrijpen dat ze geen reden zien om bijvoorbeeld de temperatuur wat beter te regelen. Misschien dat dit ook de reden is dat er geen aankondiging was vantevoren dat het misschien wel een goed idee is om een vest mee te nemen. Gelukkig had ik wel een vest bij, maar heb ook genoeg mensen gezien die dat niet hadden en gewoon de hele avond in hun winterjas rondliepen. Dat krijg je als je als organisatie zo naar buiten brengt dat de temperatuur nu wel goed geregeld is en blablabla.
Het is wel waar. Uiteraard waren er kritiekpunten, en er had misschien meer aan gedaan kunnen worden achteraf. Het is nou eenmaal een beginnende organisatie met een kleiner budget dan b2s of Q-dance dus je kan niet te veel van ze verwachten. Ook ik vind dat er wel dingen beter kunnen, zoals het eten en het weglaten van het grafjaar 2011. Aankondiging dat je beter een vest mee kan nemen lijkt me niet nodig als je de feedback van de vorige editie kent. LYM dacht dat ze het wel warm zouden krijgen met die kingsize heaters, dat viel tegen, wat doe je daar aan? Nadat het vrijdag niet lukte is het voor zaterdag wel aangekondigd overigens. En is het zo erg om je jas aan te hebben op een feest? LYM heeft de focus van de verbeteringen op het geluid en de warmte gehouden. Er waren bijvoorbeeld containers opgestapeld voor de ramen van de loods zodat het geluid harder kon. En dit is naar mijn idee goed geslaagd. De warmte is helaas minder goed gelukt. Volgende keer lukt het misschien wel. En maybe kunnen ze dan ook naar andere kritiekpunten kijken.
Zeggen dat er geen verbeteringen zijn ten opzichte van de vorige Tijdmachine is gewoon blind zijn voor de waarheid.
BeHa schreef:
Die 2 buizen die warme lucht uitademden waren niet bepaald genoeg om de hele zaal op een goede temperatuur te krijgen. Je merkte er alleen iets van als je er recht voor ging staan, maar om daar nou de hele avond te gaan staan.. En als het probleem bij de locatie ligt, zoek dan lekker een andere locatie of hou het feest niet in de winter.
Ze dachten dat het warm zou worden. Ze hebben mega heaters gefixt, alleen het lukte gewoon niet. Die loods is nou eenmaal veel groter dan de ruimte waar het feest gegeven werd dus warmte vervliegt supersnel. Ik zelf vond het heerlijk en simpelweg losgaan loste alles op. Dus je hebt het koud omdat je niet losgaat, maar als je door die self-inflicted handicap bij de heaters stil moet staan (wat je kennelijk toch al deed) is het ineens wel een probleem? Er waren overigens 2 locaties in de zaal waar het flink warm was. Vooral vrijdag was het linksvoor in een erg groot gebied bloedheet.
BeHa schreef:
Die keuze om wel of niet te gebruiken maak ik liever zelf, gebruiken om het wat warmer te krijgen vind ik een beetje raar.
Dat mag je lekker zelf weten uiteraard. Ik gebruik zelf ook niet.
BeHa schreef:
Met een max van 10 graden
Je bent gewoon aan het huilen. Nogmaals: beetje bewegen klaar, jas kon aan, trui aan of even een rondje door de zaal lopen op zoek naar een warmer plekje.
BeHa schreef:
Dit was voorlopig het laatste LYM feest voor mij. Natuurlijk, organisatorische minpuntjes zijn zelden onoverkomelijk, maar wat mij het meest stoort is dat er alles aan wordt gedaan om de organisatie te verdedigen, waardoor ik er geen greintje vertrouwen in heb dat het de volgende keer wél goed geregeld is. Waarom immers iets veranderen aan (bijvoorbeeld) de temperatuur als het nu zo perfect was? Daarom (en vanwege het verleggen van de 'jaargrens') zul je mij hier niet meer terugzien.
Alleen maar fijn. Kennelijk sta je t hele feest stil en zit je alleen maar te mokken, zulke mensen verpesten een feest
Ik zal overigens kijken of ik wat van dit gezever door kan geven aan de organisatie. Met het eten en 2011 ben ik het eens. Ben overigens erg benieuwd hoe het vanavond is bij Warface, waar ze twee keer zoveel heaters gaan plaatsen (ze luisteren echt wel).
Broken Balance schreef:
Je betaalt voor een georganiseerd feest, dan wil je geen dingen zelf moeten regelen.
Wat het gros hier al zegt, ja LyM heeft alles gefixt, maar wil je de fixes merken, moet je alsnog losgaan, drugs gaan gebruiken of je volzuipen.
LyM doet vrolijk mee door te zeggen dat ze het hebben opgelost maar er is gewoon niks veranderd.
En als de ambassadeurs naar een feest in bijvoorbeeld de HMH, Ziggodome, Klokgebouw, Maassilo, Gashouder o.i.d. zouden gaan zouden ze net zo als veel mensen hier het een probleem vinden.
Je betaalt geen fuck, de feesten zijn bijna gratis.
Zeggen dat er niets veranderd is is gewoon hypocriet. Je kunt geen mega stappen verwachten van een beginnende organisatie. Overigens is het dikke bullshit dat de ambassadeurs de organisatie maar de hemel in prijzen omdat ze ambassadeur zijn. Zoals ik al zei, we krijgen er bijna niets voor. Ooit in je op gekomen dat dit misschien gewoon onze kijk op de zaken is omdat we zo zijn? Ik ben namelijk uit eigen beweging LYM ambassadeur geworden.
JeftaElachouri schreef:
Het duurde op de zaterdag anders wel een dik half uur voordat we binnen waren. En dat terwijl de rij niet eens heel lang was.
Dat is bij bijna elk feest zo. Bij Freaqshow stonden mensen drie kwartier in de kou te verteren.