Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:13 

Kraak... Piep...

Inno schreef:
Hoe kan je dan verwachten dat ze binnen een paar dagen ineens alles op weten te lossen? Dat ze spontaan 20 heaters plaatsen, die kunnen krijgen, ineens allemaal eettentjes extra kunnen regelen, en dan ook nog eens met Oud & Nieuw waar niemand werkt... Gebruik je verstand nou eens mensen.

Ik zoek een site op google, heater verhuur, klaar. Er zijn overal cateringsbedrijven door heel NL. Google, klik, huur. Kan allemaal in een dag, wat zeg ik.. een half-uur.

Waar heb jij je verstand zitten :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:39 

Hardtraxxer

Klopt, zat heaters te krijgen. Maar weten jullie dat het feest gedeelte maar 25/30% van de gehele loods is? Naast het feest gedeelte zit nog een gigantisch groot stuk met o.a. een kunstdorp.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:57 

Hardtraxx Veteran

Inno, belofte maakt schuld. Als je je beloften niet na kunt komen maak dan geen beloften.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:58 

Donateur

davey ik word ambassadeur van jou.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:01 

Hardtraxx Veteran

Lekker maat
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Inno, belofte maakt schuld. Als je je beloften niet na kunt komen maak dan geen beloften.

Ik ben het met je eens dat ze beter wat voorzichtiger hadden kunnen zijn met de belofte om het warm te krijgen, dat het moeilijk zou worden was te verwachten. Een tip om een warme trui mee te nemen was ook slim geweest. Dat waren fouten en fouten zijn menselijk. Ik hoop en denk dat ze dit wel mee zullen nemen voor de volgende keer.
Zoals ik al zei, natuurlijk was het aan de koude kant, en natuurlijk konden er dingen beter, maar je kan ook van een mug een olifant maken...
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:07 

Hardtraxxer

Neehee je snapt er echt geen flikker van he. Het feit dat het hier zo opgeblazen wordt komt doordat jullie overal tegenin gaan met niet-relevante opmerkingen in plaats van iets nuttigs te zeggen, en omdat jullie 'vertegenwoordigers' zijn van de organisatie. Dus kan men het bij jullie kwijt. Jullie veroorzaken deze shitstorm zelf. Snap dat nou gewoon.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:14 

Kraak... Piep...

Inno schreef:
Daveytl schreef:

Ik ben het met je eens dat ze beter wat voorzichtiger hadden kunnen zijn met de belofte om het warm te krijgen, dat het moeilijk zou worden was te verwachten. Een tip om een warme trui mee te nemen was ook slim geweest. Dat waren fouten en fouten zijn menselijk. Ik hoop en denk dat ze dit wel mee zullen nemen voor de volgende keer.
Zoals ik al zei, natuurlijk was het aan de koude kant, en natuurlijk konden er dingen beter, maar je kan ook van een mug een olifant maken...

Nee niet voorzichtiger met beloftes maken en ook geen waarschuwen: het wordt koud en er komt kut catering, FIX HET GEWOON.
De ambassadeurs denken echt net als de organisatie -.- .
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:16 

Hardtraxx Addict

tpr schreef:
Neehee je snapt er echt geen flikker van he. Het feit dat het hier zo opgeblazen wordt komt doordat jullie overal tegenin gaan met niet-relevante opmerkingen in plaats van iets nuttigs te zeggen, en omdat jullie 'vertegenwoordigers' zijn van de organisatie. Dus kan men het bij jullie kwijt. Jullie veroorzaken deze shitstorm zelf. Snap dat nou gewoon.

En jij snapt er geen flikker van dat het gewoon niet koud was en je loopt te zeuren om niks :P
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:23 

Kraak... Piep...

Miwer schreef:
tpr schreef:

En jij snapt er geen flikker van dat het gewoon niet koud was en je loopt te zeuren om niks :P

3 graden was het buiten en 10 in de zaal hadden maten van mij gemeten, dat is koud, dat jij het niet koud hebt betekent niet dat het niet koud is.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nee niet voorzichtiger met beloftes maken en ook geen waarschuwen: het wordt koud en er komt kut catering, FIX HET GEWOON.
De ambassadeurs denken echt net als de organisatie -.- .

We hebben het er nu over hoe het gegaan had moeten zijn... Dus we kijken terug in het verleden, dan zeg jij dat ze het gewoon moeten fixen? Hoe kan je een probleem fixen wat nog niet is opgedoken? Dat kan toch pas de volgende keer man...

Misschien denken "de ambassadeurs" wel gewoon vanuit een realistisch oogpunt. Dit heeft serieus geen **** te maken met 't feit dat ik een ambassadeur ben. En ja het eten kon beter, daar ben ik het gewoon mee eens, dat heb ik al gezegd.

tpr schreef:

Niet-relevante opmerkingen? Waar dan? Die heb ik dan gemist denk ik. Ik zie meer het onderuithalen van het zoeken van problemen. Het is meer een welles-nietes. Je hebt de mensen die overal op lopen te mekkeren, en de mensen die zeggen dat het wel meevalt en dat ze zich niet zo aan moeten stellen (voor zover ik weet). Heb ook niet alles teruggelezen en weet niet wat er voor mij allemaal nog gezeverd is en heb ook geen zin om dat terug te lezen, dus correct me if i'm wrong.
Dus als mensen mauwen mag dat, als dat genuanceerd wordt is het meteen het veroorzaken van een shitstorm en zijn alle ambassadeurs hetzelfde en zijn ze blindelings de organisatie aan het verdedigen?

Ik vind het jammer dat sommigen maar denken dat ik zo denk/reageer omdat ik ambassadeur ben. Ik ben eerder ambassadeur omdat ik zo denk/reageer dan andersom.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:44 

Kraak... Piep...

Als het over geweest gaat, dan was waarschuwen alsnog slecht geweest. Want zoals Davey al zegt, als je eerst een belofte maakt en hem vlak voor het evenement verbreekt geef je ook een slechte indruk.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Als het over geweest gaat, dan was waarschuwen alsnog slecht geweest. Want zoals Davey al zegt, als je eerst een belofte maakt en hem vlak voor het evenement verbreekt geef je ook een slechte indruk.

Je beseft wel dat ze hun best hebben gedaan om voor warmte te zorgen maar dat last minute bleek dat het niet ging lukken? Je hoeft geen natuurkunde gehad te hebben om te begrijpen dat die loods moeilijk warm te krijgen valt en dat omdat ie zo groot is alle warmte weer vervliegt? Kom op kerel, wees nou eens realistisch en probeer iets verder te denken dan je eigen perspectief.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 22:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
tpr schreef:

Oh, jij had het niet koud? Thanks, dat was na 27x nog niet duidelijk.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 23:00 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
We hebben het er nu over hoe het gegaan had moeten zijn... Dus we kijken terug in het verleden, dan zeg jij dat ze het gewoon moeten fixen? Hoe kan je een probleem fixen wat nog niet is opgedoken? Dat kan toch pas de volgende keer man...

Deze punten waren de vorige keer ook slecht:
- Catering (zowel aanbod als prijs)
- Entree
- Temperatuur
Dus hoe bedoel je deze problemen zijn nog niet opgedoken?

Om het een beetje te relativeren; voor 20 euro per avond verwacht ik ook niet dat alles perfect is. In mijn optiek
kunnen ze dan beter 5/10 euro meer entree vragen en de puntjes op i zetten.
De locatie van die heaters was ook niet geweldig, eentje lag gewoon direct naast de ingang/uitgang. Ik heb zelf het grootste gedeelte van de avond voor de andere heater links voor bij het hek gestaan en zodoende totaal niet koud gehad maar als ik wat ging eten of naar de wc's kreeg ik het gelijk weer koud. Ze hadden daar beter wat van die terrasverwarming neer kunnen zetten.

Oh als ik dan toch bezig ben; zeggen dat mensen hun jas aan hadden kunnen doen is natuurlijk niet realistisch. Dat is alles behalve sfeerbevorderend (zo'n kroeg sfeer) en ook niet praktisch met het losgaan. Een tip dat we onze vesten mee hadden moeten nemen was prima geweest voor mij.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 06:08 

doe maar gewoon weer een Tijdmachine zoals een locatie als te Schagen, maar dan centraler. Compacter, maar verder gewoon goed. Daarom ook zeer benieuwd naar Remember in de 013.

Ik heb er zelf weinig last van ondervonden, maar dat mensen hevige kou ondervinden op deze evenementen vind ik eigenlijk te gek voor woorden.Als jij samen met vele anderen zonder er van op de hoogte te zijn last ondervind van een ernstig hinderlijke factor op het evenement waar de organisatie bewust onvoldoende aandacht aan heeft geschonken om het te verbeteren dan ben je gewoon misleid. Je geeft verdomme 4 evenementen op één locatie en op elke datum krijg je de zelfde klachten zonder enig teken van verbeteringen. Je laat je klanten letterlijk en figuurlijk gewoon keihard in de kou staan. Je probeert mee te spelen als organisator in één van de meest toonaangevende landen/markten ter wereld op het gebied van evenementen en muziek, gedraag je er dan ook naar.

Ik probeer hier overigens een algemeen objectief standpunt aan te nemen.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 06:41 

Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal, ik ben onderdeel van de organisatie, jullie mogen hier natuurlijk vinden wat jullie willen maar ik wil twee dingen uit de lucht helpen.

1. Tijdens de tijdmachine bleek dat de heaters niet voldoende warmte gaven. Dit was erg vervelend maar hier konden we op dat moment niets aan doen. Vervolgens hebben we besloten er alles aan te doen om dit te verbeteren. Dit hebben we dan ook direct gedaan. Op de 31e werden 11
Extra elektra heaters en 5 extra dieselheaters gebracht waardoor het vermogen werd verdrievoudigd. Helaas heeft zelfs dit de temperatuur niet veel hoger doen uitkomen. Dit heeft ons veel geld gekost, en helaas weinig opgeleverd. Maar niemand kan zeggen dat we er niks aan gedaan hebben.

2. Era is geen zusteronderneming van LYM.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 10:44 

Hardtraxxer

Edit: verwijderd
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:25 

Hardtraxx Veteran

nickzonneveld schreef:
Hallo allemaal, ik ben onderdeel van de organisatie, jullie mogen hier natuurlijk vinden wat jullie willen maar ik wil twee dingen uit de lucht helpen.

1. Tijdens de tijdmachine bleek dat de heaters niet voldoende warmte gaven. Dit was erg vervelend maar hier konden we op dat moment niets aan doen. Vervolgens hebben we besloten er alles aan te doen om dit te verbeteren. Dit hebben we dan ook direct gedaan. Op de 31e werden 11
Extra elektra heaters en 5 extra dieselheaters gebracht waardoor het vermogen werd verdrievoudigd. Helaas heeft zelfs dit de temperatuur niet veel hoger doen uitkomen. Dit heeft ons veel geld gekost, en helaas weinig opgeleverd. Maar niemand kan zeggen dat we er niks aan gedaan hebben.

Zuster onderneming of niet, dus gewoon vanuit de zelfde organisatie :P
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Tof dat je dit deelt Lip! Klokkenluiders zijn soms nodig om de organisatie wakker te schudden. Het lijkt me duidelijk, door deze opsomming van nalatigheden die ze erop nahouden, dat ze gewoon zelf een plan trekken en dikke schijt hebben aan iedereen die er vervolgens mee te maken krijgt. Alleen de echte professionele djs worden volgens mij in de watten gelegd, want van hun hoor je alleen maar positieve geluiden. Wat een kutorganisatie zeg.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:50 

Hardtraxx Newbie

tommetjeuh schreef:
nickzonneveld schreef:

Zuster onderneming of niet, dus gewoon vanuit de zelfde organisatie :P

Era staat echt helemaal los van Lose Your Mind.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:26 

Hardtraxx Veteran

@ Nick, volgens mij heb ik met 2 van jullie medewerkers gesproken op Era (Zegt de naam MC Apster iets)?
Ik heb met hem wel een half uur serieus gepraat en zo kwam de aap uit de mouw. En ook via begin je steeds meer te horen.

Het is net zoals B2S en Q, hoort uiteindelijk ook bij elkaar.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:33 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
@ Nick, volgens mij heb ik met 2 van jullie medewerkers gesproken op Era (Zegt de naam MC Apster iets)?
Ik heb met hem wel een half uur serieus gepraat en zo kwam de aap uit de mouw. En ook via begin je steeds meer te horen.

Ik ken geen MC Apster, ik weet niet wat deze persoon je heeft verteld maar hij heeft niks te maken met de organisatie.

En ja, het zijn toch echt twee verschillende bedrijven die samenwerken voor een productie. Iets anders kan ik er niet van maken.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

nickzonneveld schreef:
Kepro schreef:

Ik ken geen MC Apster, ik weet niet wat deze persoon je heeft verteld maar hij heeft niks te maken met de organisatie.

En ja, het zijn toch echt twee verschillende bedrijven die samenwerken voor een productie. Iets anders kan ik er niet van maken.

MC apster werkt voor de Tijdmachine als MC apster...

Hij was BHV'er/beveiliger op Era.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:41 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
nickzonneveld schreef:
Kepro schreef:

MC apster werkt voor de Tijdmachine als MC apster...

Hij was BHV'er/beveiliger op Era.

En jij denkt dat een mc/beveiliger alles weet? :lol:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten