Broken Balance schreef:
Nee niet voorzichtiger met beloftes maken en ook geen waarschuwen: het wordt koud en er komt kut catering, FIX HET GEWOON.
De ambassadeurs denken echt net als de organisatie

.
We hebben het er nu over hoe het gegaan had moeten zijn... Dus we kijken terug in het verleden, dan zeg jij dat ze het gewoon moeten fixen? Hoe kan je een probleem fixen wat nog niet is opgedoken? Dat kan toch pas de volgende keer man...
Misschien denken "de ambassadeurs" wel gewoon vanuit een realistisch oogpunt. Dit heeft serieus geen **** te maken met 't feit dat ik een ambassadeur ben. En ja het eten kon beter, daar ben ik het gewoon mee eens, dat heb ik al gezegd.
tpr schreef:
Neehee je snapt er echt geen flikker van he. Het feit dat het hier zo opgeblazen wordt komt doordat jullie overal tegenin gaan met niet-relevante opmerkingen in plaats van iets nuttigs te zeggen, en omdat jullie 'vertegenwoordigers' zijn van de organisatie. Dus kan men het bij jullie kwijt. Jullie veroorzaken deze shitstorm zelf. Snap dat nou gewoon.
Niet-relevante opmerkingen? Waar dan? Die heb ik dan gemist denk ik. Ik zie meer het onderuithalen van het zoeken van problemen. Het is meer een welles-nietes. Je hebt de mensen die overal op lopen te mekkeren, en de mensen die zeggen dat het wel meevalt en dat ze zich niet zo aan moeten stellen (voor zover ik weet). Heb ook niet alles teruggelezen en weet niet wat er voor mij allemaal nog gezeverd is en heb ook geen zin om dat terug te lezen, dus correct me if i'm wrong.
Dus als mensen mauwen mag dat, als dat genuanceerd wordt is het meteen het veroorzaken van een shitstorm en zijn alle ambassadeurs hetzelfde en zijn ze blindelings de organisatie aan het verdedigen?
Ik vind het jammer dat sommigen maar denken dat ik zo denk/reageer omdat ik ambassadeur ben. Ik ben eerder ambassadeur omdat ik zo denk/reageer dan andersom.