Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:04 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Nooit meer deze locatie in de winter....

waarom? omdat het eens geen zweet hok is maar lekker van temperatuur? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:37 

Kraak... Piep...

Miwer schreef:
Hooli schreef:

:lol:

10 minuten eten/zitten en het voelt alsof je in de schuur staat terwijl het 1 graad is buiten is inderdaad lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:42 

Hardtraxxer

Ik heb het alleen bij binnenkomst even koud gehad en 1 keer toen ik iets ging eten.
Had gewoon blote armen en heb het de hele tijd warm gehad,
kreeg het alleen maar warmer toen ik die dikke vesten zag xd

Toen ik later weer een tijdje daar achteraan was heb ik het ook niet eens weer koud gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:05 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Hooli schreef:

:lol:

10 minuten eten/zitten en het voelt alsof je in de schuur staat terwijl het 1 graad is buiten is inderdaad lekker.

heb de hele avond in shirt gelopen, niet gebruikt of gedronken en heb het eigenlijk alleen koud gehad van de auto naar de ingang toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:15 

Hardtraxx Addict

Ja oké nu weten we het wel dat je het niet koud had, meneer de ambassadeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:06 

Hardtraxxer

Ik heb eerlijk gezegd ook niet erg last gehad van de kou, shirt en vest was prima uit te houden! T-Shirt is wel klote als je bijv naar achteren moet lopen waar het iets frisser is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:16 

Hardtraxx Veteran

Een paar graden warmer en een waarschuwing dat het nog steeds gewoon fris was had wel gemogen. Het was iig wel beter dan een zweethok dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:21 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Een paar graden warmer en een waarschuwing dat het nog steeds gewoon fris was had wel gemogen. Het was iig wel beter dan een zweethok dat wel.

Mee eens! Maar denk dat ze wel verwacht hadden dat de verwarming beter zo aanslaan, maar dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:23 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind, making people sick since 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
_theon_ schreef:

Mee eens! Maar denk dat ze wel verwacht hadden dat de verwarming beter zo aanslaan, maar dus niet.

Die hal is veel te groot om te verwarmen met wat er stond, het deel waar tijdmachine gehouden wordt is maar een klein stukje van een enorme open hal welke verder niet verwarmd wordt, koud zal het daar dus altijd blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:43 

Hardtraxxer

Ik heb op vrijdag heel de avond halverwege het midden tot vooraan gestaan en helemaal geen last gehad van de kou. Hard genoeg los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:49 

Hardtraxx Veteran

Voor mij geldt hetzelfde, tussen de mensen totaal geen last gehad van de temperatuur en in tshirt met korte mouw gestaan.
Als je naar de wc moest of iets eten was t wel koud,maar dat is het bij qlimax/hardbass buiten door die flappen in t gelredome ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:53 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Voor mij geldt hetzelfde, tussen de mensen totaal geen last gehad van de temperatuur en in tshirt met korte mouw gestaan.
Als je naar de wc moest of iets eten was t wel koud,maar dat is het bij qlimax/hardbass buiten door die flappen in t gelredome ook.

Helaas moest ik dus ongeveer 10 keer zeiken en 2 keer eten die avond, bij het Gelredome hoef ik maar 1x in en uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

We kunnen het allemaal wel lekker gaan bagatelliseren maar een organisatie zou altijd een prettige omgeving moeten kunnen en willen aanbieden. Het moet niet 'net gaan', want dan balanseer je al tussen verschillende ervaringen van mensen. Regel, zeker in de winter, een degelijke locatie en dan so be it als het een paar euro's meer kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:38 

Hardtraxx Newbie

Ook ik heb het bij vlagen wel wat koud gehad, maar had gelukkig een vestje bij me en kreeg het warm genoeg van de vette tracks.
Je kunt wel vragen om een andere locatie, maar dat is helaas niet zo 123 geregeld.
Voor mij weegt die kou niet op tegen de ongelooflijke vette sound van toen :)

Mijn top 5 van zaterdag
1.­ zanza labs - control the mind
2.­ Builder - Her voice super bass remix
3.­ Activator &­ Zatox - Don't let it go baco remix
4.­ Noisecontrollers - marlboro man
5.­ bad elements - dj revolution kayem remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:59 

Donateur

Miwer schreef:
niet gebruikt of gedronken

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ohja, Niels van Frequencerz die probeert het publiek een sitdown te laten doen. De helft bleef staan en na 2 minuten toen hij iedereen omlaag had, sprong iedereen te vroeg. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:31 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
We kunnen het allemaal wel lekker gaan bagatelliseren maar een organisatie zou altijd een prettige omgeving moeten kunnen en willen aanbieden. Het moet niet 'net gaan', want dan balanseer je al tussen verschillende ervaringen van mensen. Regel, zeker in de winter, een degelijke locatie en dan so be it als het een paar euro's meer kost.

nu klagen ze erg over de kou maar bij qlimax en hardbass gaan het weer over dat het veel te heet is. maar ach dat kan nou eenmaal niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Firetrap schreef:

nu klagen ze erg over de kou maar bij qlimax en hardbass gaan het weer over dat het veel te heet is. maar ach dat kan nou eenmaal niet anders.

Het kan prima beter. Je moet er alleen moeite voor doen. Er zijn ook genoeg feesten waar de temperatuur wel prima is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

Ilse_S schreef:
Ik heb op vrijdag heel de avond halverwege het midden tot vooraan gestaan en helemaal geen last gehad van de kou. Hard genoeg los gaan!

Gaat niet hè als iedereen steeds door je heen moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:05 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Het blijkt duidelijk dat het publiek die oude tracks en oude stijl nog niet beu is en ze die tracks vaker willen horen op feesten, dus vind ik het vreemd om de jaren te gaan verleggen, staat haaks op het hele idee achter het concept en de gedachte vind ik.

Precies dit. Eerst verzin je als eerste (volgens mij) een succesvol concept, en daarna verruim je je concept zo erg dat mensen het concept minder leuk vinden... Nou ja we zien wel waar het schip strand. Wat ik vooral vervelend vind is dat elke keer als er zo'n feest gegeven wordt, ik niet kan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 13:21 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:00 

Hardtraxx Veteran

Hoe heel het publiek de melodie mee doet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 16:12 

Hardtraxxer

Mooi filmpje :D tijdmachine niet echt mijn ding, maar je ziet wel dat de mensen die er naar toegaan er ook echt voor de muziek komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit ongelofelijk vet, maar dat lag dan ook echt puur aan de muziek. TNT, Josh & Wesz, Crypsis, Davide Sonar en vooral DBSTF, echt hulde! De set van Ryfle & Distractor was echt een zooitje ongeregeld, wel vette tracks maar het complete plaatje was er gewoon niet. De set van bioweapon had zoveel mooier kunnen zijn, gemiste kans.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten