Erg veel leuke tracks gehoord, geluid was deze keer ook goed.
Maar het was nog kouder dan in maart

En ook weer heel veel last gehad van loopvolk en drukte, normaal bijna nooit last van, ook niet bij uitverkochte feesten, zal wel aan de indeling liggen ofzo.
In tegenstelling tot de editie in maart had ik nu het idee dat er veel mensen waren die de meeste tracks niet kenden, had het idee dat er minder echte liefhebbers waren. Of ik heb op de verkeerde plekken gestaan.
Dat waren voor mij de grootste negatieve punten, verder wel een zeer goed feest gehad hoor
Maar houd het de volgende keer alsjeblieft op een fatsoenlijke locatie, en laat 2011 achterwege want je vergooit zo het hele mooie van het concept straks.. Er zijn ook gewoon teveel tracks die ik nog wil horen, gewoon erg jammer dat het nu een jaar opschuift. Gelukkig binnenkort Headliner, en in april Remember, die tot 2008 zijn.
Ik ben het ook met anderen eens wat betreft platen als Pattern 2, Magic en Shiverz, echt supervette tracks, maar die hoor je ook al op elk ander feest, vervang die nou eens door bijvoorbeeld Temptation, Quarantine en War Coz I'm Hard (om het maar even bij dezelfde artiesten te houden

), dat zijn de vergeten tracks die ik, en ik denk vele anderen, willen horen.