Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:18 

Hardtraxx Elite

Uiteraard blijft dat ook waar. Het is denk ik dan ook best wel een lastig concept. Het gros van de bezoekers zal waarschijnlijk komen voor de periode 2007 - 2010. Vandaar mijn 'tijdreis-tracklist'-idee ook op de vorige pagina. Zo komen alle betreffende jaren evenveel aan bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:27 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Uiteraard blijft dat ook waar. Het is denk ik dan ook best wel een lastig concept. Het gros van de bezoekers zal waarschijnlijk komen voor de periode 2007 - 2010. Vandaar mijn 'tijdreis-tracklist'-idee ook op de vorige pagina. Zo komen alle betreffende jaren evenveel aan bod.

Dat zou inderdaad een goed idee kunnen zijn om het concept in stand te kunnen houden. Dat is iets waar LYM wat mij betreft wel over na mag gaan denken, maar ik zie het helaas niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:32 

Citaat:
Crypsis @ Tijdmachine 2014 (Day 01)
01 Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
02 Luna & Crypsis - Choices
03 Chain Reaction - Answers
04 Crypsis - The 6th Pathway
05 Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
06 Crypsis & Sasha F - Get Hit
07 Crypsis - Jealousy
08 Crypsis - Live Act Tool 001
09 Crypsis - Tuatara
10 Crypsis - Live Act Tool 002
11 Showtek (ft. MC Stretch) - Freak
12 Kold Konexion - Something Sweet
13 Crypsis - Oppose The Majors
14 Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm
15 Crypsis - Chaser
16 Ran-D - Innerchild
17 Derb - Derb (Crypsis Edit)
18 Crypsis - Gangsta Shit
19 Ran-D - Pas Americano
20 Crypsis & Dana - Transmission
21 Temper Temper - I Will Be Master
22 Crypsis - The Demand
23 Crypsis & Luna - Torture
24 Underworld - Born Slippy (Wildstylez Live Edit)
25 Thera - Test 2.0 (Crypsis Remix)
26 Dirk-Jan DJ - Pak Een Punt

Bij die laatste plaat :lol:

Pas Americano was wel een WTF momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:42 

Hardtraxx Crew

Vond het wel jammer dat ie Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix) niet draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:55 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Citaat:
12 Kold Konexion - Something Sweet

:worship:. mixwerk van Crypsis was sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 18:06 

Hardtraxx Veteran

Juniorstylez schreef:
Shreek en Crump samen dus = Shrump ;)

Je hebt gelijk over de vocals, etc., maar de climax was toch echt van de Headhunterz Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

Klopt, het was een samenvoeging van de twee, of misschien wel gewoon een overgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

Te lam om een mooi verhaaltje te bedenken dus dan maar + en - :P

Over de zaterdag:
+++ Bijna alle muziek die is gedraaid
+++ De heerlijke kicks die ik heb gehoord
++ Zany
+ Sfeer over het algemeen
+ Prima geluid
+ Bediening
+ Doorstroom

- aanbod van het eten
- prijs van het eten
- Aantal 2011 platen die niet echt in het concept passen imo
- Tonight remix/Magic 2x gedraaid
-- Het was koud. Met een vest en losgaan was het te doen maar nog steeds hele nacht koude handen gehad.
-- Sommig volk. Was ook nog een vechtpartij tijdens Digital Punk, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:12 

Donateur

Firetrap schreef:
Klopt, het was een samenvoeging van de twee, of misschien wel gewoon een overgang.

Shrumphunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:16 

Donateur

duizendpoot schreef:
Waarom zo haten op KOTU? Magic, pattern 2, under attack, torture ed. worden minsten zo vaak gedraaid. ik ben het er mee eens dat het niet echt gepast was, maar dat waren de andere platen van het laatste half uur van digital punk uberhaupt niet. Had hem al een tijdje niet gehoord dus vond het wel vet, geld ook voor countdown trouwens.

Ik zou KOTU om te beginnen niet met de overige platen uit je lijstje willen associëren. Daarnaast zijn er in 2011 (of eerder, hij hoefde toch niet enkel 2011 te draaien) zat andere vette platen uitgekomen die hij had kunnen draaien. Volgens mij heeft hij bijvoorbeeld niets van B-Front gedraaid op Magic na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:30 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk zegt zelf dat de organisatie hem opdracht gaf om platen uit 2011 te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:36 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk heeft als enige de opdracht gekregen om enkele 2011 platen te draaien in zijn set, als inleiding op het nieuwe Tijdmachine jaar, waarin dus 2004-2011 hardstyle te horen zal zijn. Daarom is hij zijn set geëindigd met die platen.

Wat betreft KOTU ben ik het totaal met jullie eens dat die niet thuis hoorde op het feest (alleen al om de release-datum, die in 2012 lag). Daarom vind ik het ook jammer als een artiest als Noisecontrollers allerlei edits gaat maken voor zo'n feest, waar iedereen minstens zo graag "gewoon" de originele versies wil horen.

Ik ben zelf alleen de vrijdag geweest en heb me toen in ieder geval goed vermaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:38 

Donateur

Vanuit de organisatie begrijp ik het zoals eerder gezegd wel eigenlijk dat ze een jaar extra er bij willen betrekken en dat nu op een duidelijke manier in willen luiden. Maakt het misschien ook een beetje een 'cliffhanger' naar volgende editie i.p.v. elke keer een random event. Het gaat er gewoon om dat ik de keuze voor KOTU niet snap. Oh en daarnaast als je duidelijk communiceert dat uitsluitend DP gaat draaien mag je er wel voor zorgen dat er dus niet een dozijn andere artiesten zijn die het ook doen. Oh en KOTU is uit 2012.

Edit: Yo pecola, kom uit mn hersenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 20:21 

duizendpoot schreef:
Waarom zo haten op KOTU? Magic, pattern 2, under attack, torture ed. worden minsten zo vaak gedraaid. ik ben het er mee eens dat het niet echt gepast was, maar dat waren de andere platen van het laatste half uur van digital punk uberhaupt niet. Had hem al een tijdje niet gehoord dus vond het wel vet, geld ook voor countdown trouwens.

KOTU is DUIDELIJK zo'n plaat is van de "nieuwe" hardstyle, althans zo zie ik het. Magic, Pattern 2, Torture, Under Attack zijn ook wel flink raw maar zijn nog uit de tijd van toen raw (naar mijn mening) nog leuk was, 1 a 2 jaar later kwam heel de kick screech generatie opzetten. Ik heb op en top staan genieten op Thrillogy 2012 in de Crypsis area, maar zou nu bij een dergelijke line-up naar verwachting best wel een kut avond hebben.

Als ik zo hier en daar bekijk wat Noisecontrollers heeft gedraaid vind ik het niet eens zo erg dat ik er niet bij was. Platen als Interview, Night After, Furybox, We Are The Noisecontrollers, In the Marine, Gaia, KYHU rmx, Venom, Rushroom, Shreek etc. Daar zou ik voor komen, niet voor CTRL ALT DEL, Yellow Minute RMX etc die je toch al vaak genoeg hoort.

Dit lijkt mij een probleem aan het worden. De grotere artiesten die bijna alleen maar hun bekendere nummers draaien. Daarom lijkt mij het veel vetter om midden in de line-up artiesten te hebben staan zoals Distractor & Ryfle bijvoorbeeld, of een Mind Illusion, die niet aan een label of visie van het publiek vastzitten maar eigenlijk alles kunnen draaien wat ze willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 21:09 

Donateur

Daarom was de eerste editie ook zo baas. Denk dat dit nu alweer ondenkbaar is, met de platen die toen gedraaid werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

Erg veel leuke tracks gehoord, geluid was deze keer ook goed.

Maar het was nog kouder dan in maart :( En ook weer heel veel last gehad van loopvolk en drukte, normaal bijna nooit last van, ook niet bij uitverkochte feesten, zal wel aan de indeling liggen ofzo.
In tegenstelling tot de editie in maart had ik nu het idee dat er veel mensen waren die de meeste tracks niet kenden, had het idee dat er minder echte liefhebbers waren. Of ik heb op de verkeerde plekken gestaan.

Dat waren voor mij de grootste negatieve punten, verder wel een zeer goed feest gehad hoor :)
Maar houd het de volgende keer alsjeblieft op een fatsoenlijke locatie, en laat 2011 achterwege want je vergooit zo het hele mooie van het concept straks.. Er zijn ook gewoon teveel tracks die ik nog wil horen, gewoon erg jammer dat het nu een jaar opschuift. Gelukkig binnenkort Headliner, en in april Remember, die tot 2008 zijn.

Ik ben het ook met anderen eens wat betreft platen als Pattern 2, Magic en Shiverz, echt supervette tracks, maar die hoor je ook al op elk ander feest, vervang die nou eens door bijvoorbeeld Temptation, Quarantine en War Coz I'm Hard (om het maar even bij dezelfde artiesten te houden :P), dat zijn de vergeten tracks die ik, en ik denk vele anderen, willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 23:05 

Hardtraxx Veteran

Wat ik raar vind is dat nog niet zo lang geleden het concept 2004-2009 was. Daarna werd het 2005-2010 en nu al weer tot 2011/12? Verandert wel heel snel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
duizendpoot schreef:

Ik zou KOTU om te beginnen niet met de overige platen uit je lijstje willen associëren. Daarnaast zijn er in 2011 (of eerder, hij hoefde toch niet enkel 2011 te draaien) zat andere vette platen uitgekomen die hij had kunnen draaien. Volgens mij heeft hij bijvoorbeeld niets van B-Front gedraaid op Magic na dan.

Hij heeft Elements gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:34 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Wat ik raar vind is dat nog niet zo lang geleden het concept 2004-2009 was. Daarna werd het 2005-2010 en nu al weer tot 2011/12? Verandert wel heel snel zo.

Dit jaar was het 2004-2010, dus die 2005 mag je weg denken haha..
Daarnaast is er is ook nergens gezegd dat in 2016 er meteen alweer een jaar bij komt, dat is een aanname die door iemand gesteld is. Geen idee door wie, maar een aanname maakt het nog niet meteen de werkelijkheid. :P

Komend jaar komt er gewoon het jaar 2011 bij. Niet meer, niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:43 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Citaat:
Tracklist

Dit was zo ontzettend vet he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 10:57 

Hardtraxxer

Ben alleen de vrijdag geweest. Kwam rond kwart voor 12 aan en was pas om 1 uur klaar met munten halen. Wel gelachen om de stumperd in z'n BMW die even z'n achterband lek reed door stoer een burn-out te maken op de parkeerplaats. Later stond hij naast mij in de rij en stonk ontiegelijk naar drank. Natuurlijk voordringen met z'n tokkie wijf.. >.< Lekker laten gaan, aan dat soort pauper volk ga ik geen aandacht besteden

Daarna een anabool getinte jongen die lekker met z'n ellebogen begon te werken bij de munten zodat ie eerder aan de beurt was.. Zo kansloos en triest. Begin was goed dus.. :whistle:

Gelukkig maakte later de muziek en de mensen om me heen alles goed! Heb de hele nacht genoten en uiteindelijk de rest van de nacht doorgebracht met een leuk groepje rechtsvoor. Drinken bij de bar was goed geregeld, nooit hoeven wachten. Het was af en toe wel koud rechtsvoor, om het over de kou bij de wc's nog maar niet te hebben :D

++++++ setjes van Josh&Wesz, DBSTF en Crypsis!!
++++ geluid
+++ drinken halen bij de bar
++ sfeer

---- kansloze tokkies/anabooltjes die denken dat ze alleen op de wereld zijn
--- entree en munten halen duurde lang!!!!
-- kou
- kou bij de wc's.. niet normaal brrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 11:24 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Leonidas schreef:

Daarnaast is er is ook nergens gezegd dat in 2016 er meteen alweer een jaar bij komt, dat is een aanname die door iemand gesteld is. Geen idee door wie, maar een aanname maakt het nog niet meteen de werkelijkheid. :P

Ja dat begrijp ik, ik vraag me alleen af of het snelle verruimen van het concept wel zo handig is. Volgens mij was het tweede jaar geleden nog t/met 2009 en nu al weer 2011. Vanwaar die haast om het te rekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 11:41 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
pecola-tje schreef:
Leonidas schreef:

Ja dat begrijp ik, ik vraag me alleen af of het snelle verruimen van het concept wel zo handig is. Volgens mij was het tweede jaar geleden nog t/met 2009 en nu al weer 2011. Vanwaar die haast om het te rekken?

Misschien proberen ze het wel te rekken om meer publiek te trekken? Vorig jaar maart was natuurlijk ook zeer rustig (viel wel tegelijk met carnaval). Ik was vrijdag met een groep waarvan iedereen ook pas sinds 2012/2013 naar feestjes gaan en die hebben zich prima vermaakt, ondanks dat ze bijna geen enkel nummer konden. Hardstyle is natuurlijk wel ontzettend gegroeid sinds 2012/2013 dus ze zullen waarschijnlijk meer publiek trekken wanneer ze er (steeds) een jaar verder gaan. Van mij hoeft het absoluut niet, ik heb liever een liefhebbers feestje dan een anabolen fissa met blonde kutjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:32 

Hardtraxx Addict

Nooit meer deze locatie in de winter....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ze er op de lange duur alleen maar publiek op verliezen. In maart was het rustiger omdat "classic"/tijdmachine hardstyle toen gewoon nog niet zo populair was als nu, Patjee.

Het blijkt duidelijk dat het publiek die oude tracks en oude stijl nog niet beu is en ze die tracks vaker willen horen op feesten, dus vind ik het vreemd om de jaren te gaan verleggen, staat haaks op het hele idee achter het concept en de gedachte vind ik.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten