Wat een gruwelijk feest was dit, muzikaal gezien dan
Duurde 20 minuten voor we goed en wel binnen waren. Kluisjes + munten gingen gelukkig wel lekker vlot. Was uiteindelijk net na 12u binnen, draait Luna meteen Veritas HMH Edit. Zoals hier al eerder gezegd gingen die kicks echt gruwelijk hard

. Was meteen één van de tracks die ik echt heel graag een keer live wilde horen. Mixwerk van Luna was verder niet bepaald hoogstaand, maar z'n trackkeuze was wel heel dik, onder andere The Punishment / Existence Remix / DJ Revolution Remix en Angel. Vervolgens Technoboy, had al veel verhalen gehoord over het trage mixwerk, dus heb me er niet echt aan gestoord. Wel gruwelijk om die oude Saifam klappers te horen

. Vooral Disk Warrior en Les Drums was puur genot.
Zany was voor mij de eindbaas van de avond. Lekker vlot mixwerk en dikke tracks. Hij had van mij wel wat later op de avond mogen staan, want NC en Bioweapon erna was toch wel een stuk softer. Draaide onder andere Forever Az One / Silver Bullet / Followers / 2 Devine / Volt / Don't Let It Go / Electronic Stereophonic / Angel Of The Sun en The Fusion Of Sound. Noisecontrollers was heel wisselend, best wel dikke platen gehoord, zoals Venom en Promises. Had echter toch ook gehoopt op de wat oudere plaatjes als Aliens / Creatures / Gaia. Desondanks een heel vermakelijke set. Bioweapon heb ik op een aantal platen na niet zoveel mee, maar gelukkig draaiden ze wel mijn favorieten (Bass Power / The Weapon). Oh en Oxygen

Sam had van mij wel wat minder als MC mogen spelen. Tatanka was op een paar tracks na echt dik. Had alleen amper meer energie om nog echt los te gaan. Africa had van mij part wel vervangen mogen worden door Borderline of Radio Alarm.
Digital Punk begon heel goed met platen als Bringin The Funk / Rock The Party / Elements / Upgrade The Noize, maar eindigde uiteindelijk wel heel standaard met Magic / Torture / Pattern 2. Allemaal bazenplaten, daar niet van, maar die hoor ik al vaak zat, om over KOTU nog maar te zwijgen. Under Attack was dan wel weer leuk

.
Organisatorisch was er wel wat te verbeteren. Heb door het constante bewegen er zelf niet zoveel last van aan ondervonden, maar de verwarming stond ondanks de paar heaters wel op standje noordpool, zeker bij de toiletten / eethoek. Eten was gewoon 10x drama. Weinig aanbod, slechte kwaliteit, belachelijk hoge prijs en lange wachtrij toen ik wat ging bestellen (begin van Bioweapon). Zijn voor mij toch dingen die de feestbeleving een beetje verpesten. WC's en barbediening waren dan wel weer meer dan prima. Had van tevoren verhalen gelezen over slecht geluid vorig jaar, maar dat was dit keer naar mijn beleving prima in orde. Wel had ik het idee dat er af en toe flink wat aan de volumeknop werd gezeten. Al met al wel een heel dik feest gehad, maar heb liever dat alles tip-top in orde is en dat ik €5,- meer entree moet betalen.