Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:00 

Hardtraxx Crew

Stny schreef:
Magnetron schreef:
Gisteren ook al van die rawboys te hakken op Kings Of The Underground :lol: :lol:

man man man waar je je al niet druk om kan maken

Ik maak me er nu druk om hoor :kiss2:
Vraag me alleen af of die mensen wel naar het goede feest zijn gegaan. Bij de set van DP ging iedereen om me heen wel aardig los, maar toen KOTU werd gedraaid gingen sommige mensen die eerst niet heel erg los gingen ineens wel los. Ik snap dat persoonlijk echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag een super feest gehad. Sfeer was goed aanwezig en de tracks waren heerlijk.
KOTU draaien slaat natuurlijk nergens op. Duizenden fijne platen die hij had kunnen kiezen uit het juiste tijdperk en dan pakt hij een track uit 2012.. Maarja buiten dat prima vermaakt, volgens mij draaide DBSTF eerder dit jaar ook een aantal platen uit 2011 :list:

Kou vond ik persoonlijk wel meevallen. Vorige editie was veel erger. Toen was het met een winterjas midden in het publiek niet vol te houden. Nu was het met t-shirt met trui er over prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:18 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Iemand hier nog een flippo ontvangen? :)

Een vriend van mij ja! Jullie dachten dat ie helemaal van de kaart was, maar hij had alleen wat biertjes op. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:19 

Hardtraxx Veteran

Juniorstylez schreef:

Inderdaad Shrump :)

Vgm was het gewoon Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix). Herken die kick die 1 beat te vroeg omhoog pitcht uit duizenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:21 

Hardtraxx Addict

Citaat:
''Lieve, lieve mensen...
Voor deze twee dagen is er maar 1 woord: GENIAAL! Ik wil daarom iedereen bedanken. Het was briljant!! Digital Punk heeft het jaar 2011 gisteren op een waardige manier ingeluid. Vanaf 2015 gaan we met De Tijdmachine 1 jaar verder in de tijd. Mister René de Bruijn thanks het was super!! ...
Dikke zoen Jeroen''

Aldus het tijdmachine concept. Ik snap het idee dat ze met de 'tijdmachine' er steeds een jaar bij pakken maar ik vind dat ten koste gaan van het unieke concept (2004 tm 2010). Zoals op dit forum ook gezegd: zometeen heb je weer een 13/12 feest omdat je constant dezelfde platen voorbij hoort komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:23 

Donateur

Die gecutte vocal zit daar toch niet in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:23 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Citaat:
''Lieve, lieve mensen...
Voor deze twee dagen is er maar 1 woord: GENIAAL! Ik wil daarom iedereen bedanken. Het was briljant!! Digital Punk heeft het jaar 2011 gisteren op een waardige manier ingeluid. Vanaf 2015 gaan we met De Tijdmachine 1 jaar verder in de tijd. Mister René de Bruijn thanks het was super!! ...
Dikke zoen Jeroen''

Aldus het tijdmachine concept. Ik snap het idee dat ze met de 'tijdmachine' er steeds een jaar bij pakken maar ik vind dat ten koste gaan van het unieke concept (2004 tm 2010). Zoals op dit forum ook gezegd: zometeen heb je weer een 13/12 feest omdat je constant dezelfde platen voorbij hoort komen.

Als het feest maar één keer per jaar is, vind ik het eigenlijk niet zo erg als je elk jaar zo goed als dezelfde platen voorbij hoort komen. Je hoort het merendeel van deze platen bijna nergens meer namelijk.

Daarnaast, als je de line up wat meer variatie probeert te geven, dus niet elk feest dezelfde dj's boeken, zal het ook wel meevallen hoeveel dezelfde tracks je hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Die gecutte vocal zit daar toch niet in?

Hmm nee dat dan weer niet.. Misschien dan weer een mash up met de hhz remix als climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:30 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Patjee410 schreef:
Citaat:
''Lieve, lieve mensen...
Dikke zoen Jeroen''

Als het feest maar één keer per jaar is, vind ik het eigenlijk niet zo erg als je elk jaar zo goed als dezelfde platen voorbij hoort komen. Je hoort het merendeel van deze platen bijna nergens meer namelijk.

Daarnaast, als je de line up wat meer variatie probeert te geven, dus niet elk feest dezelfde dj's boeken, zal het ook wel meevallen hoeveel dezelfde tracks je hoort.

Het scenario wat jij schetst geldt voor een jaar of 2 geleden. Tegenwoordig is dit concept echter wél om de haverklap op festivals en andere feesten terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:32 

Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:

Ik ben het deels met je eens. Aan de ene kant denk ik ook: dit gaat ten koste van het unieke concept. Maar aan de andere kant: je kunt niet blijven doorgaan met alleen maar muziek uit de periode 2004 t/m 2010. Dat zou uiteindelijk ook saai worden. Je zult als organisatie toch uniek moeten blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:37 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Patjee410 schreef:

Ik ben het deels met je eens. Aan de ene kant denk ik ook: dit gaat ten koste van het unieke concept. Maar aan de andere kant: je kunt niet blijven doorgaan met alleen maar muziek uit de periode 2004 t/m 2010. Dat zou uiteindelijk ook saai worden. Je zult als organisatie toch uniek moeten blijven.

Toch zal hier iets op verzonnen moeten worden, anders is De Tijdmachine over 2 jaar gewoon weer een feestje zoals elk ander feestje, maar dan alleen de eerste twee setjes met wat early hardstyle of zo. Het liefhebbergehalte zal er niet op vooruitgaan in ieder geval. Dit is jammer, omdat ik het idee heb dat dit soort feestjes juist voor de liefhebbers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijk feest was dit, muzikaal gezien dan :loving:

Duurde 20 minuten voor we goed en wel binnen waren. Kluisjes + munten gingen gelukkig wel lekker vlot. Was uiteindelijk net na 12u binnen, draait Luna meteen Veritas HMH Edit. Zoals hier al eerder gezegd gingen die kicks echt gruwelijk hard :worship: . Was meteen één van de tracks die ik echt heel graag een keer live wilde horen. Mixwerk van Luna was verder niet bepaald hoogstaand, maar z'n trackkeuze was wel heel dik, onder andere The Punishment / Existence Remix / DJ Revolution Remix en Angel. Vervolgens Technoboy, had al veel verhalen gehoord over het trage mixwerk, dus heb me er niet echt aan gestoord. Wel gruwelijk om die oude Saifam klappers te horen :D. Vooral Disk Warrior en Les Drums was puur genot.
Zany was voor mij de eindbaas van de avond. Lekker vlot mixwerk en dikke tracks. Hij had van mij wel wat later op de avond mogen staan, want NC en Bioweapon erna was toch wel een stuk softer. Draaide onder andere Forever Az One / Silver Bullet / Followers / 2 Devine / Volt / Don't Let It Go / Electronic Stereophonic / Angel Of The Sun en The Fusion Of Sound. Noisecontrollers was heel wisselend, best wel dikke platen gehoord, zoals Venom en Promises. Had echter toch ook gehoopt op de wat oudere plaatjes als Aliens / Creatures / Gaia. Desondanks een heel vermakelijke set. Bioweapon heb ik op een aantal platen na niet zoveel mee, maar gelukkig draaiden ze wel mijn favorieten (Bass Power / The Weapon). Oh en Oxygen :love: Sam had van mij wel wat minder als MC mogen spelen. Tatanka was op een paar tracks na echt dik. Had alleen amper meer energie om nog echt los te gaan. Africa had van mij part wel vervangen mogen worden door Borderline of Radio Alarm.
Digital Punk begon heel goed met platen als Bringin The Funk / Rock The Party / Elements / Upgrade The Noize, maar eindigde uiteindelijk wel heel standaard met Magic / Torture / Pattern 2. Allemaal bazenplaten, daar niet van, maar die hoor ik al vaak zat, om over KOTU nog maar te zwijgen. Under Attack was dan wel weer leuk :D.

Organisatorisch was er wel wat te verbeteren. Heb door het constante bewegen er zelf niet zoveel last van aan ondervonden, maar de verwarming stond ondanks de paar heaters wel op standje noordpool, zeker bij de toiletten / eethoek. Eten was gewoon 10x drama. Weinig aanbod, slechte kwaliteit, belachelijk hoge prijs en lange wachtrij toen ik wat ging bestellen (begin van Bioweapon). Zijn voor mij toch dingen die de feestbeleving een beetje verpesten. WC's en barbediening waren dan wel weer meer dan prima. Had van tevoren verhalen gelezen over slecht geluid vorig jaar, maar dat was dit keer naar mijn beleving prima in orde. Wel had ik het idee dat er af en toe flink wat aan de volumeknop werd gezeten. Al met al wel een heel dik feest gehad, maar heb liever dat alles tip-top in orde is en dat ik €5,- meer entree moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:18 

Hardtraxx Addict

kevin-field schreef:

Ja ik :D Heb hem nog in m'n portemonnee zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Patjee410 schreef:

Klopt, maar ik vind het persoonlijk te vroeg om nu al weer een jaartje verder te gaan, wacht daar lekker mee. We horen nu al 9/10 platen van 2009 of later, terwijl er nog zoveel platen van 2008 of eerder zijn die nog niet gedraaid zijn. Nu beginnen we al weer in het tijdperk te komen waarin je te maken krijgt met G4H, Wasted Penguinz enzo. Dat is naar mijn idee juist het soort muziek wat ervoor gezorgd heeft dat mensen verlangden naar een Tijdmachine concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:26 

Hardtraxx Addict

fflkkr schreef:
kevin-field schreef:

Een vriend van mij ja! Jullie dachten dat ie helemaal van de kaart was, maar hij had alleen wat biertjes op. :lol: :lol:

Citaat:
Ja ik :D Heb hem nog in m'n portemonnee zitten.

Haha, volgens mij zijn ze zo'n beetje de hele zaal door geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:29 

Hardtraxx Elite

fflkkr schreef:
Toch zal hier iets op verzonnen moeten worden, anders is De Tijdmachine over 2 jaar gewoon weer een feestje zoals elk ander feestje, maar dan alleen de eerste twee setjes met wat early hardstyle of zo. Het liefhebbergehalte zal er niet op vooruitgaan in ieder geval. Dit is jammer, omdat ik het idee heb dat dit soort feestjes juist voor de liefhebbers zijn.

Denk jij dat over 2 jaar de hits van 2012/2013 nog veel gedraaid zullen worden? Die zullen ooit ook eens in de vergetelheid raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:37 

Hardtraxx Elite

Hoe ik het volgend jaar zou regelen wat betreft het aanscherpen van de regels qua draaien. Voor elke DJ zou dan de volgende lijst gelden:

1 t/m 3. 2005
4 t/m 6. 2006
7 t/m 9. 2007
10 t/m 12. 2008
13 t/m 15. 2009
16 t/m 18. 2010
19 t/m 21. 2011

Volgens mij zou dit niet meer dan redelijk zijn. Dit zou er ook voor kunnen zorgen dat het mixwerk redelijk in orde is. Ik zou echter niet verwachten dat elke DJ hier het mee eens zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:04 

Donateur

Uberhout schreef:
Klopt, maar ik vind het persoonlijk te vroeg om nu al weer een jaartje verder te gaan, wacht daar lekker mee. We horen nu al 9/10 platen van 2009 of later, terwijl er nog zoveel platen van 2008 of eerder zijn die nog niet gedraaid zijn. Nu beginnen we al weer in het tijdperk te komen waarin je te maken krijgt met G4H, Wasted Penguinz enzo. Dat is naar mijn idee juist het soort muziek wat ervoor gezorgd heeft dat mensen verlangden naar een Tijdmachine concept.

Iets met een spijker en een kop.
Ik ben niet geïnteresseerd in feesten met muziek die lijkt op de muziek van nu. Ik ben geïnteresseerd in oude hardstyle. Als tijdmachine dat concept door zet hoef ik dus bijv. over 2 jaar niet meer te rekenen op nummers uit 2006.

Stop die kouwe loods maar lekker in je hol dan, hopen dat B2S met Remember wel iets fatsoenlijks neer kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Uberhout schreef:

Iets met een spijker en een kop.
Ik ben niet geïnteresseerd in feesten met muziek die lijkt op de muziek van nu. Ik ben geïnteresseerd in oude hardstyle. Als tijdmachine dat concept door zet hoef ik dus bijv. over 2 jaar niet meer te rekenen op nummers uit 2006.

Stop die kouwe loods maar lekker in je hol dan, hopen dat B2S met Remember wel iets fatsoenlijks neer kan zetten.

Misschien dat Q-dance nog met iets komt, zie het het succes van Defqon stage vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:11 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
fflkkr schreef:

Denk jij dat over 2 jaar de hits van 2012/2013 nog veel gedraaid zullen worden? Die zullen ooit ook eens in de vergetelheid raken.

die platen mogen eerder vandaag dan morgen in de vergetelheid raken en er nooit meer uit komen als je het mij vraagt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:27 

Dat werd vroeger ook over de platen van toen gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:37 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
HbHendrik schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer die Davide Sonar draaide afgelopen vrijdag. Het was vrij in het begin van de set. Het nummer heeft een vrij lange opbouw met vervolgens een anti. Iemand enig idee welk nummer dit was?

My World?

Thanks dat is hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:49 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Juniorstylez schreef:

Inderdaad Shrump :)

Vgm was het gewoon Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix). Herken die kick die 1 beat te vroeg omhoog pitcht uit duizenden

Nope. Luister maar .

Crump werd vervolgd met de vocals:

The night lights are flat red moons
They are dull with blood
I am not ready for anything to happen

This is where you will come when you are ready...

Shreek en Crump samen dus = Shrump ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:56 

Hardtraxxer

Waarom zo haten op KOTU? Magic, pattern 2, under attack, torture ed. worden minsten zo vaak gedraaid. ik ben het er mee eens dat het niet echt gepast was, maar dat waren de andere platen van het laatste half uur van digital punk uberhaupt niet. Had hem al een tijdje niet gehoord dus vond het wel vet, geld ook voor countdown trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:13 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
fflkkr schreef:

Dat is ook wel zo, maar ik denk dat op deze manier de tracks van 2004 t/m 2009 ook in de vergetelheid raken op De Tijdmachine, doordat er meer recentere tracks gedraaid gaan worden. Iets wat nu eigenlijk al voor de jaren 2004 en 2005 geldt.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten