Ben dus gisteravond/vannacht heen geweest! In tijden niet meer zo een heerlijk feest gehad. Nieuwe mensen ontmoet (voornamelijk HT), heerlijke tracks gehoord die ik live nog niet heb gehoord (Dead of the Night, Fearfull Symmetry etc.). Qua mixwerk kon het bij de meeste artiesten wel veel beter/interessanter. Dat ontbreekt tegenwoordig echt veel.
De entree was echter wel een grote drama. Een half uur staan wachten in een rij die niet eens zo heel lang was. Kwam voornamelijk door de bewakers die wel heel uitgebreid stonden te controleren op drugs/wapens. Ergens vind ik dat dan ook wel een goed ding.
Eenmaal voorbij dit punt ging alles lekker snel. Het systeem met de kluisjes was handig en het verkrijgen met consumptiemunten ging ik ook lekker vlot. Binnen no-time had ik de voetjes dus van de vloer. Ook geen last gehad van de temperatuur. Zowel voorin als achterin niet.
- We kwam binnen bij Ryfle & Distractor. Heerlijke binnenkomer. Op zich nog wel genoten van Luna z'n set. Ik had echter wel gehoopt op een wat meer early gerelateerde mix van hem.
- Technoboy: zijn set vond ik qua mixwerk echt te langdradig. Dat ie dat zelf dan niet door heeft. Er zaten gelukkig nog wel heerlijke tracks tussen.
- Zany: hij maakte dit ruimschoots goed middels een heerlijke set met heerlijk mixwerk (teases, kickswitches). Voor mij daarom ook de set van de avond.
- Noisecontrollers: ik dacht eerst dat dit de set van de avond zou worden. Maar zoals er al eerder gezegd wordt: teveel 'nieuw' materiaal. Samara was wel heerlijk om weer eens live te horen!
- Bioweapon: heerlijke set hoor. Ik weet niet of het wel of niet dezelfde set was als de vorige dag. Ik was er die dag niet bij. Volgens mij heb ik meer dan 5 Bioweapon platen gehoord. Ik mistte echter: Future of Noize en Worlds Collide.
- Tatanka: ik had hem liever zien draaien na Technoboy ofzo. Desalniettemin heb ik wel genoten van zijn set op de afsluiter na.
- Digital Punk: een groot deel van zijn set vond ik echt genieten. Het niveau werd echter naar beneden gehaald met, natuurlijk, KotU. Ook afsluiten met Pattern 2 vond ik niet super. Die wordt te vaak gebruikt. Pattern 1 had mijn voorkeur dan gekregen.
Qua catering vond ik het ook een grote drama. Wat een karig aanbod tegenover zo een belachelijke prijs!
Al met al redelijk wat opmerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet heb vermaakt! Toch gewoon een topfeest gehad!