Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:02 

Hardtraxx Crew

Anonymous schreef:
Magnetron schreef:
Gisteren waren het er véél meer :P

Ze hebben twee keer hetzelfde gedraaid blijkbaar...

Dan snap ik dat niet, want vrijdag waren het maar 5 eigen tracks en gister dus veel meer zoals ik al zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:09 

Hardtraxx Elite

Ben dus gisteravond/vannacht heen geweest! In tijden niet meer zo een heerlijk feest gehad. Nieuwe mensen ontmoet (voornamelijk HT), heerlijke tracks gehoord die ik live nog niet heb gehoord (Dead of the Night, Fearfull Symmetry etc.). Qua mixwerk kon het bij de meeste artiesten wel veel beter/interessanter. Dat ontbreekt tegenwoordig echt veel.

De entree was echter wel een grote drama. Een half uur staan wachten in een rij die niet eens zo heel lang was. Kwam voornamelijk door de bewakers die wel heel uitgebreid stonden te controleren op drugs/wapens. Ergens vind ik dat dan ook wel een goed ding.

Eenmaal voorbij dit punt ging alles lekker snel. Het systeem met de kluisjes was handig en het verkrijgen met consumptiemunten ging ik ook lekker vlot. Binnen no-time had ik de voetjes dus van de vloer. Ook geen last gehad van de temperatuur. Zowel voorin als achterin niet.

• We kwam binnen bij Ryfle & Distractor. Heerlijke binnenkomer. Op zich nog wel genoten van Luna z'n set. Ik had echter wel gehoopt op een wat meer early gerelateerde mix van hem.
  • Technoboy: zijn set vond ik qua mixwerk echt te langdradig. Dat ie dat zelf dan niet door heeft. Er zaten gelukkig nog wel heerlijke tracks tussen.
  • Zany: hij maakte dit ruimschoots goed middels een heerlijke set met heerlijk mixwerk (teases, kickswitches). Voor mij daarom ook de set van de avond.
  • Noisecontrollers: ik dacht eerst dat dit de set van de avond zou worden. Maar zoals er al eerder gezegd wordt: teveel 'nieuw' materiaal. Samara was wel heerlijk om weer eens live te horen!
  • Bioweapon: heerlijke set hoor. Ik weet niet of het wel of niet dezelfde set was als de vorige dag. Ik was er die dag niet bij. Volgens mij heb ik meer dan 5 Bioweapon platen gehoord. Ik mistte echter: Future of Noize en Worlds Collide.
  • Tatanka: ik had hem liever zien draaien na Technoboy ofzo. Desalniettemin heb ik wel genoten van zijn set op de afsluiter na.
  • Digital Punk: een groot deel van zijn set vond ik echt genieten. Het niveau werd echter naar beneden gehaald met, natuurlijk, KotU. Ook afsluiten met Pattern 2 vond ik niet super. Die wordt te vaak gebruikt. Pattern 1 had mijn voorkeur dan gekregen.

Qua catering vond ik het ook een grote drama. Wat een karig aanbod tegenover zo een belachelijke prijs!

Al met al redelijk wat opmerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet heb vermaakt! Toch gewoon een topfeest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:17 

Hardtraxxer

Vanaf komende edities dus ook het jaar 2011 erbij, gaat dit langzaamaan het hele Tijdmachine concept niet verpesten? Persoonlijk vind ik platen als Red Planet, Lose my Mind, Wake Up, On The Go en Pattern 2 eigenlijk totaal niet bij het Tijdmachine gevoel passen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:26 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Alpha² was leuk, maar niet bijzonder memorabel. Krullenbol maakte een aantal mixfouten, beetje jammer.

Hahaha inderdaad zeg :lol: kon er wel behoorlijk om lachen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:58 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Sebulba schreef:
Man man man wat heb ik gisteren staan genieten bij Zany :worship: :worship: Had eigenlijk nog wel op Immeasurably gehoopt, maar goed hij kan ze natuurlijk niet allemaal draaien. In ieder geval heel vet dat hij er gewoon weer de originele Octavius Augustus op gooit.

Was helaas alsnog niet het origineel maar een edit, geen tweede climax van het origineel en dat momentje in de track waarbij vrijwel iedereen altijd de mist in gaat was er ook uitgeknipt.

Ja oke niet precies het origineel dan, maar je snapt wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:08 

Donateur

Pete schreef:
Wat ik zo even weet
Shreek
Gimme love (2011)
Tonight remix (2011)

Was Shrump, zo heet die mashup toch? Of is dat weer zo'n verzonnen kut youtube dingetje.

Lose Your Mind schreef:
26 december om 20:00 ·
Niemand minder dan Digital Punk gaat morgen het nieuwe tijdperk van De Tijdmachine inluiden. Alleen hij mag de platen van 2011 draaien!
Tickets: http://www.loseyourmind.nl/tickets
Event: http://on.fb.me/1JIAJ4k

Oftewel fuck LYM met je concept ik draai lekker wat ik zelf wil. Oh en het nieuwe tijdperk van de Tijdmachine wordt hakkuhhhh :P :P :P :P

Bas schreef:
Is jullie dit opgevallen trouwens?

Dv8 de hele avond zeer tammetjes. Toen zany begon te draaien sprong die opeens op de dj booth voor het eerst van de avond en had ie me toch een partij energie. Zal wel komen omdat ze vriendjes zijn natuurlijk en door Donkey Rollers.

Na Zany leek wel of dv8 weer zn knopje om had gezet en ging weer rustig verder.

Ik snap sowieso de keuze voor DV8 niet echt, maar dat viel mij ook wel op ja. Bij mij houdt het eigenlijk al op als hij op z'n brabants technoboy toe gaat zingen. Jalalala Jalalala HeeHeeHee Tech-no-boy. Wat moet die wel niet denken ook, wtf staat Prins carnaval te doen en hoe krijg ik z'n mic zo zacht mogelijk??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:10 

Hardtraxx Crew

Gisteren ook al van die rawboys te hakken op Kings Of The Underground :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:23 

Hardtraxxer

Bas schreef:
Is jullie dit opgevallen trouwens?

Is vaker het geval bij DV8 hoor. Hij en Raoul zijn natuurlijk dikke maatjes.
Bij (ex-)Fusion wil hij meestal nog wel zijn best doen, bij DBSTF ook wel.

TiMOTHYb schreef:
Was Shrump, zo heet die mashup toch?

Inderdaad Shrump :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:33 

Donateur

Hieronder wat platen die niet in het concept passen en volgens mij toch gedraaid zijn.

4. Noisecontrollers - Gimme Love
7. Tatanka - Afrika
22. Zatox - To The Top
31. Frontliner - Discorecord
57. The Pitcher Feat. Slim Shore - This Is Who We Are
82. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)

Moeilijke situatie trouwens voor LYM. Grote namen stoppen weinig tijd in Tijdmachine setjes en draaien enkel eigen platen. Op die manier is de rek er over 3 a 4 edities wel uit. Na de 8e Shiverz/Phases heeft het publiek dat ook wel gezien natuurlijk. Ik begrijp opzich commercieel gezien wel dat er een jaar extra bij moet. Ik ben alleen benieuwd wat voor gevoel een Jeroen Sijtsma krijgt als Digital Punk KOTU erop legt. Ik zou toch wel enigszins bang zijn dat het concept nu helemaal uit elkaar getrokken wordt. Vooral als artiesten besluiten lekker plaatjes uit 2012 mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:36 

Hardtraxx Addict

Digital Punk draaide trouwens een plaat met een mooie euforische melodie, daarna een anti met gruwelijk dikke kicks. Weet iemand welke plaat dat kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:48 

Hardtraxx Beheerder

TiMOTHYb schreef:
Moeilijke situatie trouwens voor LYM. Grote namen stoppen weinig tijd in Tijdmachine setjes en draaien enkel eigen platen. Op die manier is de rek er over 3 a 4 edities wel uit. Na de 8e Shiverz/Phases heeft het publiek dat ook wel gezien natuurlijk. Ik begrijp opzich commercieel gezien wel dat er een jaar extra bij moet. Ik ben alleen benieuwd wat voor gevoel een Jeroen Sijtsma krijgt als Digital Punk KOTU erop legt. Ik zou toch wel enigszins bang zijn dat het concept nu helemaal uit elkaar getrokken wordt. Vooral als artiesten besluiten lekker plaatjes uit 2012 mee te pakken.

Ik vind het ook jammer dat artiesten zich eigenlijk totaal niet aan het concept houden. Van Noisecontrollers had ik helemaal niet verwacht dat hij 2011/2012 platen ging draaien. Hij heeft zo moeilijk veel platen gemaakt in precies de periode 2004/2010, waarom hij dan edits en nieuwere platen draait is mij een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 22:56 

Hardtraxx Veteran

Dat soort artiesten zijn gewoon totaal ontvreemd van de verwachtingen van de bezoekers die naar dit soort feesten komen, die denken dat men niet op die platen zitten te wachten omdat die op technisch vlak tekort komen tov de meer recentere platen. Een andere verklaring, buiten het makkelijker mixen met de nieuwe platen, kan ik niet bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 23:01 

Donateur

Ik denk dat ze 1/2 hitjes van na de genoemde periode op 15 platen gewoon een prima score vinden. Daar zou je als organisatie gewoon platen voor 2011 moeten eisen. Zet het desnoods in het contract ofzo. Het maakt het nog extra schrijnend door groots aan te kondigen dat DP de enige is die 2011 mag draaien terwijl er al meer dan zat andere platen gedraaid zijn.

Als je trouwens het mixwerk beoordeelt mag je wel een beetje rekening houden met het feit dat artiesten die platen zelden of nooit meer draaien. Plus dat platen van nu totaal anders in elkaar zitten. Beetje je verwachting temperen is dus verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 23:03 

Hardtraxx Crew

Ik vond de 2e avond muzikaal gezien nog wel gaver dan de eerste ^^ Hoogtepunten: Veritas (kicks!!), originele Decibel 2002 anthem, 2 Divine en Disk Warrior. Beste set was die van Zany. Digital Punk begon lekker, maar zwakte naar het einde toe ontzettend af, met Kings Of The Underground als dieptepunt. Leuk ook om platen als Magic en Pattern 2 te horen, maar daarvoor ga ik niet naar de Tijdmachine. Noisecontrollers was uiteindelijk ook niet echt wat ik er van verwachtte, draaide net als op X-Qlusive Legends heel veel edits van oude platen.

EDIT: Tijdmachine, laat 2011 aub achterwege. Je hebt nu een succesvol concept opgebouwd en dan ga je het al weer omgooien. Een groot gedeelte van je bezoekers wil juist hier naar toe omdat ze niks meer hebben met de stijl van tegenwoordig. Als de jaren na 2010 er bij komen zal ik er in ieder geval niet meer te vinden zijn, dan ga ik alternatieven zoeken (HardClassics of Remember ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 23:37 

Donateur

Firetrap schreef:
Dat soort artiesten zijn gewoon totaal ontvreemd van de verwachtingen van de bezoekers die naar dit soort feesten komen, die denken dat men niet op die platen zitten te wachten omdat die op technisch vlak tekort komen tov de meer recentere platen. Een andere verklaring, buiten het makkelijker mixen met de nieuwe platen, kan ik niet bedenken.

Nu waren dat in het geval van NC ook razend populaire edits, dus hij weet als hij dat draait dat ie het volk mee krijgt.
Bezoekersaantallen zijn inmiddels ook dusdanig gegroeid dat van een voorkeur voor hitjes en recente bekende platen logisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 23:43 

Donateur

Waarom staan er trouwens op ieder feest vuurkanonnen waardoor het altijd Zuid-Afrikaanse taferelen worden behalve op dit ijsfestijn waar voor CO² werd gekozen. :lol:

Of die CO² guns afschieten 'op de maat van de kicks'. Niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 23:49 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
- De 'warmte', hele avond in een vest gelopen en met losgaan niet zoveel last van gehad, maar als je een mededeling doet dat het veel warmer in dan de vorige keer (was er toen niet, maar heb wel een idee van wat warm inhoudt) dan verwacht ik ook dat het warm is.

Geloof me, het was heel veel warmer dan vorig jaar :P

Anonymous schreef:
Magnetron schreef:
Gisteren waren het er véél meer :P

Ze hebben twee keer hetzelfde gedraaid blijkbaar...

Zoals ik eerder zei:
Zygoma schreef:
Bioweapon was weer genieten. Dawasiknie zegt dat het dezelfde premixed set was, dit is niet waar. Om een paar verschillen te noemen: vrijdag draaiden ze de Gold remix, zaterdag de Part Of The Hard remix. Vrijdag draaiden ze Toca's Miracle halverwege, zaterdag bijna aan het eind. Een aantal platen kwamen inderdaad overeen, maar er waren zeker verschillen. En premixed was het al helemaal niet, hoe verklaar je anders die fout halverwege?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 00:01 

Hardtraxx Veteran

Na die fout pakte hij de draad wel verdomd snel op trouwens met ( ik dacht ) Oxygen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 00:24 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Als je trouwens het mixwerk beoordeelt mag je wel een beetje rekening houden met het feit dat artiesten die platen zelden of nooit meer draaien. Plus dat platen van nu totaal anders in elkaar zitten. Beetje je verwachting temperen is dus verstandig.

Dit verklaart ook meteen waarom artiesten tegenwoordig zo weinig variatie in hun sets hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 01:05 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Gisteren ook al van die rawboys te hakken op Kings Of The Underground :lol: :lol:

man man man waar je je al niet druk om kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 10:01 

Hardtraxx Veteran

Fucking vet feest gehad! Super vermaakt met leuke groepen mensen en muzikaal gezien was het over het algemeen weer gruwelijk dik in orde.

+ Geluid. Vond t vorig jaar ook niet heel slecht maar nu leek t nog een stuk beter te zijn.
+ Goedkope kaartjes, echt top. Dat dit gecompenseerd moet worden door een hogere muntprijs is logisch.
+ Alle sets behalve Digital Punk. Zany en Tatanka vond ik denk ik t gaafst.
+ Prima bewaking. Beetje ouwehoeren met de bewaking was mooi en ze zagen me roken en deden niks, zoals het hoort vind ik.
+ Veritas edit, wtf ging dat bizar hard. Verder natuurlijk donders veel mooie platen gehoord maar Veritas verbaasde me echt.

- Het was nog steeds te koud. Vooral bij de bar en wat meer achterin de zaal was t niet te doen.
- Tijdens Luna, Noisecontrollers, Technoboy en Zany was t wel heeeel erg druk. Vanaf Bioweapon gelukkig geen last meer van gehad.
- Digital Punk. Kings of the Underground draaien op Tijdmachine, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Voor de rest ook gewoon echt een saaie set.
- Te veel nieuwe en standaard platen gehoord.
- Veel te weinig muziek uit de periode 2004-2008.
- Het oprekken naar 2011 volgend jaar. Dooooeeeeeiii Tijdmachine, kan zomaar zijn dat dit voor mij de laatste keer was. Dan ga ik wel een keer naar een feest waar ze de muziek uit 2005, 2006 & 2007 wel draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:25 

Hardtraxx Addict

Iemand hier nog een flippo ontvangen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:31 

Hardtraxx Veteran

(L)

Super feest gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:32 

Artiest

The Venator schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik vind het ook jammer dat artiesten zich eigenlijk totaal niet aan het concept houden. Van Noisecontrollers had ik helemaal niet verwacht dat hij 2011/2012 platen ging draaien. Hij heeft zo moeilijk veel platen gemaakt in precies de periode 2004/2010, waarom hij dan edits en nieuwere platen draait is mij een raadsel.

Al die Classic Hardstyle concepten houden ook vast aan hetzelfde groepje DJs/Producers wat in die tijd succesvol was. Ik snap niet dat bijvoorbeeld een Thera of een Geck-O hier niet neergezet worden, die zouden prima geschikt zijn om wat theracords klassiekers uit die periode te combineren met wat onbekendere classics. Misschien niet geschikt voor alle bezoekers, maar combineer dat met wat mensen uit de Josh & Wesz en Scope DJ hoek en je krijgt een frisse combinatie.

Verder was LYM toonaangevend met het Tijdmachine concept, wat nu door veel andere organisaties ook opgepakt is. Ik denk dat mede door de populariteit van deze evenementen een aantal artiesten ook weer meer die stijl zijn gaan produceren, dus dat is wel echt een pluim. Wel zullen ze innovatief moeten blijven om voor te lopen op de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:43 

Donateur

Ik gok/hoop dat na de hele raw alles moet dood hype er weer veel vraag ontstaat naar stevige melodieuze mainstream met voldoende drive om niet halverwege een feest in slaap te vallen.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten