Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:14 

Donateur

Basshunterzz schreef:
dawasiknie schreef:
Een feest in december organiseren op een indoorlocatie met outdoortemperaturen is gewoon fucking achterlijk. Als ze dit de volgende keer weer daar houden blijf ik thuis.

En toch ga je er naartoe? Want het lijkt me niet dat je dit van te voren niet wist.
Iedereen die daar wel eens is geweest weet toch wel dat het moeilijk wordt om die locatie daar volledig warm te krijgen?

Als je een locatie niet warm kan krijgen en je gasten geen fatsoenlijk comfort kunt bieden op het gebied van de meest basale dingen moet je kijken naar een andere locatie. Organisatie heeft voor dit crackhol gekozen en heeft gefaald.

En om je maar even mee te geven: in maart wist ik van niks want niemand had me gewaarschuwd, ook de organisatie niet. Dus liep ik rond 3 uur maar rond in mijn winterjas bij gebrek aan beter. Nu hadden ze verbetering beloofd door heaters, maar dat heeft zo goed als geen zak geholpen.

Citaat:
Met welke track opende Bioweapon vrijdag?

Bioweapon - Turn It Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:24 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide Noisecontrollers dan dat t zo tegen viel? En wat draaide Zany?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:37 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Basshunterzz schreef:
dawasiknie schreef:
Een feest in december organiseren op een indoorlocatie met outdoortemperaturen is gewoon fucking achterlijk. Als ze dit de volgende keer weer daar houden blijf ik thuis.

En toch ga je er naartoe? Want het lijkt me niet dat je dit van te voren niet wist.
Iedereen die daar wel eens is geweest weet toch wel dat het moeilijk wordt om die locatie daar volledig warm te krijgen?

Als je een locatie niet warm kan krijgen en je gasten geen fatsoenlijk comfort kunt bieden op het gebied van de meest basale dingen moet je kijken naar een andere locatie. Organisatie heeft voor dit crackhol gekozen en heeft gefaald.

En om je maar even mee te geven: in maart wist ik van niks want niemand had me gewaarschuwd, ook de organisatie niet. Dus liep ik rond 3 uur maar rond in mijn winterjas bij gebrek aan beter. Nu hadden ze verbetering beloofd door heaters, maar dat heeft zo goed als geen zak geholpen.

Citaat:
Met welke track opende Bioweapon vrijdag?

Bioweapon - Turn It Up.

Wat klaagt iedereen toch, heb het de hele avond alleen koud gehad het stukje van de auto naar de controle(jas in de auto laten liggen) en niets gebruikt omdat ik de bob was. gewoon meer bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:47 

NEEEEEEEEEEEE TOCH xd xd xd .

Sta je op een evenement met een concept wat ontstaan is als contra beweging tegenover de huidige hardstyle scene, flik je het nog om Kings of the Underground te draaien, een track kenmerkend voor die huidige zooi, pannekoek :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:50 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

Sta je op een evenement met een concept wat ontstaan is als contra beweging tegenover de huidige hardstyle scene, flik je het nog om Kings of the Underground te draaien, een track kenmerkend voor die huidige zooi :lol: :lol: :lol:

Ik zag het op zijn facebook inderdaad. :lol: (DP)
Ik moest huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 15:01 

Hardtraxx Elite

Zwaar genoten!
Om 22:40 waren wij binnen, konden direct doorlopen. Werd bijzonder goed gefouilleerd. Lockers met cijfercode was ook nice, geen gezeur met borg etc. Laatste kwartiertje van Lip DJ meegemaakt, kon wel horen dat het veel in elkaar was geprutst thuis. Waren voornamelijk hitjes die ik hoorde. Afsluiten met Live The Moment was wel leuk, sfeer zat er direct al goed in!

Toen Ryfle & Distractor, draaiden in het begin een beetje traag door. Werd wel een fuuuucking dikke plaat gedraaid in het begin, hele bizarre kicks.. Denk ongeveer de 3e track. Iemand enig idee welke dit was? Later draaiden ze wat sneller door en toen begon het leuk te worden :)

Davide Sonar was één en al baas. Kende een aantal tracks niet, maar kon genieten van de genialiteit ervan. Die melodieën, wat een parels stuk voor stuk. Keek heel de tijd al uit naar het Natural moment. Die kwam als laatst. Wát een sfeer! Spiritual Fire was ook heeul awesome! Mixwerk was wel zeer benedenmaats.

TNT was tof! Leuke tracks voorbij horen komen. En een track die ik echt heeeeul graag wou horen, namelijk K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Mix) Wel even wat gaan eten tijdens TNT.. Absurde prijzen zoals al eerder vermeld hier. En ook opvallend weinig keus. Ook snap ik niet dat ze dan wel groentesoep gaan verkopen :') Ook was het best frisjes bij het eetgedeelte. Opzich wel lekker om even af te koelen als je flink losgegaan bent, maar als je er langer zat was het toch niet echt heel aangenaam.

Voor de rest vond ik de kou wel meevallen. Zeker als je wat vooraan stond en gewoon los ging, dan was er niets aan de hand.

Josh & Wesz was ronduit geniaal! Heerlijke platenkeuze. Mixwerk simpel, maar wel wat vlotter dan TNT.

D-Block & S-Te-Fan was ook heel vet. Mixwerk lekker vlot, maar wederom niet echt uitdagend. Toch weer een aantal vergeten tracks gehoord. Altijd leuk ^^ Helaas wel alleen maar eigen tracks. Beetje variatie had niet misstaan.

Bioweapon was geweldig. Wat een energie komt er uit die kleine Sam xd Vond het alleen wel een beetje jammer dat Sam er steeds doorheen stond te schreeuwen. Platenkeus was op een paar dingetjes naar heel vet. B-Front & Frontliner - Magic had van mij opzich niet gehoeven. Helaas geen Eternal Vision :( Maar wel Move Your Body, dus dat compenseert de boel weer! Pounding Senses (Deeper Inside Mix) ging echt bizar hard ook! Mixwerk was wel vlot, maar ook niet bijzonder.

Bij Alpha Twins weer even wat gaan eten/uitrusten. Toen helaas naar huis moeten gaan vanwege de barre weersomstandigheden. Het sneeuwde heel hard, de snelwegen waren gewoon wit. En aangezien we nog 2 uur moesten rijden was het wel zo verstandig.
Met pijn in mn hart het NDSM verlaten, maar terugkijkend op een zeer geniale party.

Helaas dus Crypsis moeten missen, had graag tracks als Chaser en The 6th Pathway willen horen, maar dat mocht dus niet baten.

Ook gezellig gehad met een aantal Hardtraxxers van hier! :thumbsup:

Volgende keer sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 15:42 

Donateur

stefaneke schreef:

Sta je op een evenement met een concept wat ontstaan is als contra beweging tegenover de huidige hardstyle scene, flik je het nog om Kings of the Underground te draaien, een track kenmerkend voor die huidige zooi, pannekoek :lol: :lol: :lol:

Dan moet de organisatie maar niet zo dom zijn om hem vooraf een vrijbrief te geven dat soort shit te draaien.
Ze helpen hun eigen concept om zeep zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:01 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Wat draaide Noisecontrollers dan dat t zo tegen viel? En wat draaide Zany?

Ik hoorde juist dat NC wel een heerlijke set neer heeft gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 17:50 

Donateur

Wat ik zo even weet

Marlboro man
Faster & further
Silentium
We live For The music
Just as easy attack again mash up
Live The moment
Venom
Shreek
Gimme love (2011)
Tonight remix (2011)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:12 

Hardtraxx Elite

Wat een prachtig weekend :loving:

Vrijdag
Binnengekomen rond het einde van Ryfle & Distractor, enorm lange rij bij munten halen (slechts 4 kassa's), dus eerst maar de HT'ers opgezocht. Nog even lekker Set U Free en Musical Impressions mee kunnen pakken.

Davide Sonar opende meteen lekker met Reactor, daarna vond ik de energie wat zoek in zijn set. Kwam halverwege gelukkig weer terug, met als persoonlijke uitschieter Believe :) Tegen het einde van de set toch maar even munten gehaald, waardoor ik Natural helaas van afstand hebben moeten meemaken :(

TNT was een prima setje, maar niet een die me lang bij zal blijven. Mixwerk was af en toe weer tergend langzaam en echte klappers bleven grotendeels uit.

Josh & Wesz, wauw! Heerlijke set, sfeer zat er goed in. Flinke drive ook een uur lang. Mixwerk was niet uitmuntend, maar wel leuke frisse platenkeuze, best gevarieerd.

DBSTF was leuk, maar niet zo leuk als vorig jaar. Ik miste een beetje de sfeer. Toch prima op vermaakt.
Bioweapon was heel erg vet. Had stiekem gehoopt op iets meer eigen tracks aangezien je die bijna nooit meer hoort, maar dat mocht de pret niet drukken. Pounding Senses (Deeper Inside Mix) :love:

Alpha² was leuk, maar niet bijzonder memorabel. Krullenbol maakte een aantal mixfouten, beetje jammer. Helaas geen Unleashed, had ik wel gehoopt. Alsnog goed naar mn zin gehad :)

Crypsis was super, eigenlijk alles wat ik wou horen van Statement of Intent is langsgekomen :D

Tien minuten voor het einde weggegaan om de bus te halen. Helaas was de bus veel te vroeg, waardoor ik nog een kwartier op de volgende (andere buslijn) moest wachten, waarna ik nog een kwartier in de natte sneeuw en harde wind naar huis kon lopen. Daarna geslapen om vervolgens lekker 4,5 uur lang te mogen werken :thumbsup:

Zaterdag
Ik kwam binnen tijdens het einde van Luna. Stuk minder mensen bij munten halen deze keer, dus gelijk maar gedaan.

Technoboy was op een paar vette tracks na eigenlijk oersaai. Mixwerk was soms echt op de laatste seconde pas, wat alle energie eruit haalde. Kicks van Yerba Diabolika midintro blijven wel heel erg fijn :loving:

Zany draaide de voor mij beste set van de nacht. Strak mixwerk, lekkere kickswitches en fijne platenkeuze. Sfeer zat er ook goed in, niks dan hulde voor deze man :worship:

Noisecontrollers was leuk, maar had zo enorm veel leuker kunnen en moeten zijn. Allemaal edits, terwijl dit juist het feest is waar je de originelen hoort te draaien. Veel van deze edits waren ook nog eens van relatief nieuwe tracks, zoals de Hard Edit van Gimme Love :thumbdown: Een kleine selectie van de edits die voorbij kwamen waarvan ik liever het origineel had willen horen: Just Like You, Crump/Shreek, Gimme Love, Attack Again, Just As Easy Remix vs Attack Again Mashup (draai originele van BH eens), Tonight, Silentium. Verder: geen Aliens, geen Creatures, geen Emotions, geen Tormented, geen Gaia 2008, geen Hocus Pocus, geen Night After Night, geen Confucius, GEEN INTERVIEW, geen Delomelancum, geen Macabre. Had een stuk meer ingezeten. Ondanks dit alles toch prima naar mn zin gehad, Samara op het einde was toch wel even zwaar genieten :D

Bioweapon was weer genieten. Dawasiknie zegt dat het dezelfde premixed set was, dit is niet waar. Om een paar verschillen te noemen: vrijdag draaiden ze de Gold remix, zaterdag de Part Of The Hard remix. Vrijdag draaiden ze Toca's Miracle halverwege, zaterdag bijna aan het eind. Een aantal platen kwamen inderdaad overeen, maar er waren zeker verschillen. En premixed was het al helemaal niet, hoe verklaar je anders die fout halverwege? Was gewoon een prima set, al zat de sfeer er vrijdag iets beter in. Gelukkig toch nog Natural gehoord van dichtbij :D

Hierna naar huis gegaan, dit keer met de auto. Nog lekker even kunnen genieten van The Kinks met Celluloid Heroes in de Top 2000 :D

Algemeen
Temperatuur vond ik een stuk beter dan vorig jaar. Achterin was het een beetje fris in een T-shirt, maar ik vond het prima te doen als je er niet te lang bleef. Had een vest en een jas mee, maar heb deze beide dagen binnen niet nodig gehad. In het publiek was het precies goed: niet koud gehad, maar ook geen zwembad van zweet. :thumbup:

Geluid was wisselend en sterk afhankelijk van je positie. Halverwege de avond werd het volume een paar keer opgeschroefd waarna je een nieuwe plek moest zoeken voor goed geluid. Uiteindelijk een prima spot gevonden rechtsvooraan :thumbup:

Bediening vond ik ook prima, werd steeds snel geholpen.

Munten halen had beter gekund, er waren nu een beetje weinig kassa's waardoor je best lang moest wachten (uitgerekend in het iets frissere gedeelte van de loods).

Eten was zeer karig. Op een feest wil ik een patatje (lijkt me toch niet dat ik daar de enige in ben), maar van het woord 'frituurpan' heeft Lose Your Mind kennelijk nog nooit gehoord. Geen patat, geen broodjes frikandel, alleen maar een uitgedroogd kadetje met één zielig knakworstje erop voor 5,50. Schandalig. Tweede dag de tosti's (ook 5,50) uitgeprobeerd, smaakte een stuk beter, maar de prijs ervoor is alsnog absurd. En waarom zou iemand groentensoep willen? >.<

Security was volop aanwezig. Heeft voor- en nadelen: er werd een stuk minder gerookt in het publiek, maar binnenkomen duurde op vrijdag een half uur. Sommige bewakers waren ook gewoon totaal niet vriendelijk :thumbdown: Op zaterdag was ik echter in 5 minuten binnen :thumbup:

tl;dr
+++ Josh & Wesz
+++ Zany
++ Bioweapon (vr)
++ Crypsis
+ Bioweapon (za)
+ Noisecontrollers, had alleen veel beter kunnen zijn
+ Snelle bediening bij de bar
- Munten halen duurde lang
-- Mixwerk van Technoboy
--- Eten

Alle Hardtraxxers waar ik mee gefeest heb, bedankt voor de gezelligheid! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:37 

Hardtraxx Veteran

HbHendrik schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer die Davide Sonar draaide afgelopen vrijdag. Het was vrij in het begin van de set. Het nummer heeft een vrij lange opbouw met vervolgens een anti. Iemand enig idee welk nummer dit was?

My World?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:38 

Hardtraxx Crew

Eerst Tijdmachine concept waar ik ben geweest en heb genoten hoor :loving:

Pluspunten
+ Bijna alle oude kicks :drool:
+ Mixwerk Zany
+ Bioweapon eens mee gemaakt (vooral Dead Of The Night, Fearful Symmetry :worship:)
+ Weer paar HT'ers gemeet :P
+ Kluisjes, geen gedonder met sleutel inleveren na het feest
+ Over het algemeen best verrassende setjes gehoord, alleen NC viel me enigszins tegen, had gehoopt op wat plaatjes à la Interview, In The Marine, Rushroom etc.

Minpunten
- Controle kaartje/fouilleren, volgens mij een half uur in de rij gestaan die niet eens zo lang was
- De 'warmte', hele avond in een vest gelopen en met losgaan niet zoveel last van gehad, maar als je een mededeling doet dat het veel warmer in dan de vorige keer (was er toen niet, maar heb wel een idee van wat warm inhoudt) dan verwacht ik ook dat het warm is. Als je even naar achter liep of iets wilde eten was het bijna niet te doen. Ook loopt Jeroen van LYM gewoon de hele avond in een jas, lekker hypocriet, mededelen dat het warm is en zelf in een dikke winterjas rondlopen -.-
- De catering, alleen een fucking tosti, broodje hotdog, broodje ham/kaas en fruit. Betaal je ook nog 5.50 voor een tosti >.< volgende keer maar wat meer aanbod en wat minder hoge prijzen, gaat nergens over dit
- MC Audiofreq, doe maar gewoon niet
- Mixwerk Technoboy, het was allemaal zó traag dat ik die hele set niks aan vond, opzich jammer, want de platen opzich waren niet verkeerd
- Al dat volk dat elke keer voor je langs loopt, is op elk feest, maar blijft zwaar hinderlijk
--- DP die Kings Of The Underground draait :sick: ik weet dat hij 2011 mocht draaien van de organisatie, maar ik kom niet naar Tijdmachine om Gunz For Hire tracks te horen.....

Misschien lijk ik wat negatief, maar dit zijn gewoon een aantal punten die ik wat minder vond. Gewoon een héle toffe avond gehad en het is maar weer bewezen dat de hardstyle van deze periode toch echt veel vetter is dan die screeches met wannabe hardcore kick meuk van tegenwoordig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 18:52 

Hardtraxxer

Man man man wat heb ik gisteren staan genieten bij Zany :worship: :worship: Had eigenlijk nog wel op Immeasurably gehoopt, maar goed hij kan ze natuurlijk niet allemaal draaien. In ieder geval heel vet dat hij er gewoon weer de originele Octavius Augustus op gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:40 

Kraak... Piep...

Als ik naar de verscheidene reviews zouden de helft van de artiesten die ik wou zien tegenvallen en een deeltje een plus zijn zoals TNT, J&W, Davide Sonar en Zany maar voor die vier...

Daarnaast wat Dawasiknie zegt klopt naar mijn inziens grotendeels wel. Als je als organisatie iets in de winter organiseert en dat dan indoor geeft en nog weet te presteren dat het voelt alsof je in een hokje van de NS staat en daarnaast ook precies dezelfde catering hebt als vorige keer, ondanks de vele klachten dan faal je gewoon als organisatie.

Mits een ECHT goede line-up skip ik C.R.A.F.T. en Tijdmachine in eerste instantie wel voor zulk soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:44 

Hardtraxx Addict

Mijn eerste keer tijdmachine, super avond gehad! :thumbsup:

++ Sets van Zany, Noisecontrollers en Bioweapon
+ Pounding Senses, Psychedelic Trip, A Dark Tomorrow, Under Attack
+ Er werd over het algemeen lekker stevig gedraaid
+ Veel ruimte (vooral later op de avond) om los te gaan
+ Personeel was vriendelijk en je werd snel geholpen
+ Het weggaan verliep soepel. Niet grandioos druk bij de kluisjes enzo

- Set van Technoboy, ging allemaal wel erg langzaam
- Set van Tatanka, ik heb niet zo veel met die doffere kicks (in ieder geval haalde het de opbouw / drive uit de avond een beetje weg)
-- Het was frisjes

Verder heb ik me, in tegenstelling tot veel mensen, totaal niet gestoord aan het draaien van Kings of The Underground. Ik zou me er ook niet aan willen storen, het is immers maar één track op een 9 uur durende avond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:50 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Als ik naar de verscheidene reviews zouden de helft van de artiesten die ik wou zien tegenvallen en een deeltje een plus zijn zoals TNT, J&W, Davide Sonar en Zany maar voor die vier...

Daarnaast wat Dawasiknie zegt klopt naar mijn inziens grotendeels wel. Als je als organisatie iets in de winter organiseert en dat dan indoor geeft en nog weet te presteren dat het voelt alsof je in een hokje van de NS staat en daarnaast ook precies dezelfde catering hebt als vorige keer, ondanks de vele klachten dan faal je gewoon als organisatie.

Mits een ECHT goede line-up skip ik C.R.A.F.T. en Tijdmachine in eerste instantie wel voor zulk soort dingen.

Same here. Waar was de pendelbus rond 6 uur trouwens? Niemand wist het, en na een half uur wachten maar een taxi genomen. Lose my mind staat op mijn boycot-lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:50 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
A Dark Tomorrow

Heeft Digital Punk deze gedraaid? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Eens, baal eigenlijk niet dat ik niet gegaan ben. Zou min of meer speciaal voor Bioweapon gegaan zijn en dan lees ik nu dat ze maar 5 eigen platen hebben gedraaid. Zou een behoorlijke teleurstelling geweest zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 19:53 

Hardtraxx Crew

chicken schreef:
Eens, baal eigenlijk niet dat ik niet gegaan ben. Zou min of meer speciaal voor Bioweapon gegaan zijn en dan lees ik nu dat ze maar 5 eigen platen hebben gedraaid. Zou een behoorlijke teleurstelling geweest zijn..

Gisteren waren het er véél meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

Zou alleen vrijdag gegaan zijn. Had gisteren sowieso al andere plannen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:11 

Magnetron schreef:
chicken schreef:

Gisteren waren het er véél meer :P

Ze hebben twee keer hetzelfde gedraaid blijkbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:18 

Hardtraxx Addict

Heel vet feestje gehad! Er waren wel een aantal dingen die best anders konden maar ik kijk terug op een geweldig nacht, afgezien dat het gruwelijk koud was :x

Bij binnenkomst werd gevraagd of ik drugs bij me had. Natuurlijk niet antwoorde ik. Daarna of ik iets scherps bij me had, nee meneer ook niet. Daarna vroegen ze weet je dat heel zeker dat je geen drugs bij je hebt? Ook niet in je kraag van jas? Moest mij bijna verontschuldigen voor iets wat ik helemaal niet gedaan had. Toen zei die chef chagrijnig: nou dan heb je vast en zeker een saaie avond zonder drugs... Niet bepaald vriendelijk.

Voor mijn gevoel begon de avond wat slapjes, pas nadat technoboy klaar was en Zany begon te draaien kwam voor mij de sfeer er goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:41 

Hardtraxx Addict

Is jullie dit opgevallen trouwens?

Dv8 de hele avond zeer tammetjes. Toen zany begon te draaien sprong die opeens op de dj booth voor het eerst van de avond en had ie me toch een partij energie. Zal wel komen omdat ze vriendjes zijn natuurlijk en door Donkey Rollers.

Na Zany leek wel of dv8 weer zn knopje om had gezet en ging weer rustig verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:49 

Hardtraxx Veteran

Sebulba schreef:
Man man man wat heb ik gisteren staan genieten bij Zany :worship: :worship: Had eigenlijk nog wel op Immeasurably gehoopt, maar goed hij kan ze natuurlijk niet allemaal draaien. In ieder geval heel vet dat hij er gewoon weer de originele Octavius Augustus op gooit.

Was helaas alsnog niet het origineel maar een edit, geen tweede climax van het origineel en dat momentje in de track waarbij vrijwel iedereen altijd de mist in gaat was er ook uitgeknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:01 

Donateur

Followers was mokerdik :cool:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten