Wat een fantastisch feest. Heb me op iedere set wel weten te vermaken. Al vond ik Alpha2 wat minder.
Vlak voordat Ryfle & Distractor begonnen binnengekomen. Om 11 uur meteen Let The Music Play horen, heerlijk

Was toch wel een mooi moment, evenals Doggystyle, Time To Rock, Musical Impressions en Set U Free tijdens die set. Mixwerk was alleen wel matig.
Davide Sonar die even opende met Reactor

was echt kneitervet. Verder ook gave set, alleen wederom slecht mixwerk. All Of Me en vooral Natural waren behoorlijk genieten.
TNT was ook vet, hoorde niet alleen de standaard platen van ze geloof ik. Platen gehoord als Wackyjacky Remix, Killzone Remix en Housenation Remix.
Josh & Wesz vond ik echt super. Ietwat traag mixwerk, maar verder fantastisch. Hun eigen platen waren natuurlijk al genieten. Maar ze draaiden ook nog platen als Live The Moment en Our Core

en als hoogtepunt voor mij van het hele feest The Punishment, het scheelde niet veel of ik moest echt even een traantje wegpinken.
DBSTF was ook erg genieten. Natuurlijk wel alleen eigen platen, maar wel lekker snel doorgemixt. En wat baas dat ze Guilty en Existence Remix ook draaide, heerlijk.
Bioweapon had ik niet heel veel van verwacht. Maar ik was echt ontzettend positief verrast. Platen als Pounding Senses, One Master Blade, Godz Powerrr enzo. En nog een paar eigen platen als Move Your Body, Memento Remix, Bass Power en Toca's Miracle remix.
Alpha2 vond ik zoals gezegd niet bijzonder. Platen als Atrocius, The First Cut en Chemical waren natuurlijk wel gaaf. Maar verder was het niet speciaal, maar opzich wel leuk. Alleen het mixwerk was wederom niet veel soeps.
Crypsis was baas. Heb haast al zijn platen uit de periode van voor 2011 gehoord, heb alleen Highest Pressure en Strike gemist. Platen als Chaser, Before The Storm en originele Answers (!) waren genieten. Oh en Born Slippy Bootleg en Pak Een Punt ook natuurlijk. Denk gaafste set samen met Josh & Wesz en Bioweapon.
Geluid was vooraan erg goed vond ik. Als je wat meer naar achteren ging staan was het minder. Ook bij Davide Sonar en TNT was het matig. Toen leek het erop dat ze de volume knop als speelgoed gebruikte, continu harder en zachter, jezus zeg. Waar ik me verder het meest aan heb geërgerd waren de rondlopende mensen, in de drukte moest ik wel minstens 2x per minuut aan de kant, ik werd er echt niet goed van. De sfeer was wel prima, alleen nog aardig veel mensen die echt kats van de kaart waren.
Maar al met al echt een fantastisch feest gehad. Gaat in de boeken als 1 van mijn beste feesten ooit. Wel enorm balen dat ik deze avond moet missen door omstandigheden