Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:17 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Joykill schreef:
Wel een beetje jammer dat we nog steeds een half uur in de sneeuw/regen/zooi stonden te wachten op iemand die al in de bus zat, maar het gaat om het idee.

Wie dan? :P

Anouk vroeg aan Koen en mij of we op haar wilden wachten bij de uitgang/ingang, maar kennelijk was ze dat vergeten. Toen ik belde waar ze bleef zat ze al in de bus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:28 

Hardtraxx Crew

Wat een heerlijke eerste nacht was dit. Op begin was het echt koud in die hal, toen het eenmaal drukker werd ging het wel. Laatste gedeelte ook maar m'n vest aangedaan. Maar is weer heerlijke muziek voorbij gekomen, en een aantal tracks weer van m'n lijstje af kunnen strepen. Hoogtepunten: Lip DJ die Wildstylez - Clubbin' draait, Ryfle & Distractor die openen met Walt - Let The Music Play, Crypsis die Showtek - Freak draait en Bioweapon die verrassend lekker (gevarieerd) draaiden (Zatox - To The Top!!). Set van de nacht was voor mij toch die van TNT, ik hou gewoon van die muziek. Nu op naar de 2e nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:30 

Hardtraxx Elite

Onderweg met Wigaard, The Venator und Magnetron. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:32 

Hardtraxx Veteran

HAHA typisch anouk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:33 

Hardtraxx Veteran

Kijk er naar uit! Lip DJ skip ik denk ik, dus rond 11 uur daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:34 

Hardtraxxer

Een impressie van hoe het er aan toe ging :D

Wat een vette avond was het, woorden schieten tekort. Ik was juist blij dat Bioweapon lekker gevarieerd draaide in plaats van iets wat iedereen verwacht.

En bedankt dat een aantal hardtraxxers me op sleeptouw hebben genomen haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:43 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hoogtepunten: Lip DJ die Wildstylez - Clubbin'

Oei, dat is lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
Wat een vette avond was het, woorden schieten tekort. Ik was juist blij dat Bioweapon lekker gevarieerd draaide in plaats van iets wat iedereen verwacht.

Dat hadden dbstfn moeten doen, die staan er vaker. Bioweapon wilde ik juist graag zelf horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 21:09 

Joykill schreef:
Anouk vroeg aan Koen en mij of we op haar wilden wachten bij de uitgang/ingang, maar kennelijk was ze dat vergeten. Toen ik belde waar ze bleef zat ze al in de bus :D

Haha ja, ik stond langs jullie toen ze dat vroeg. Niks van meegekregen verder omdat ik meteen naar de bus gelopen was.

Ik weet verder eigenlijk nog maar verrekte weinig van deze nacht xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 21:40 

Hardtraxx Crew

Ruud_93 schreef:

Was gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 21:52 

Hardtraxxer

teupie schreef:
JDX - Live the Moment

Heb je nog meer filmpjes gemaakt? Goede kwaliteit geluid ook! Zou graag meer zien :woot:

Over DBSTF heb je wel gelijk, maar eigenlijk moet iedereen gewoon een gevarieerde set kunnen draaien. Er is genoeg uitgekomen in die tijd en er zijn nog zat plaatjes van dj's die niet geboekt zijn op het feest. (headhunterz, wildstylez, the pitcher etc etc etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 22:01 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz zal te duur zijn? Wildstylez ook denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
teupie schreef:
JDX - Live the Moment

Heb je nog meer filmpjes gemaakt? Goede kwaliteit geluid ook! Zou graag meer zien :woot:

Over DBSTF heb je wel gelijk, maar eigenlijk moet iedereen gewoon een gevarieerde set kunnen draaien. Er is genoeg uitgekomen in die tijd en er zijn nog zat plaatjes van dj's die niet geboekt zijn op het feest. (headhunterz, wildstylez, the pitcher etc etc etc)

Nog eentje, maar die is wat minder geloof ik, zal even kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 23:40 

Hardtraxx Veteran

Wat een fantastisch feest. Heb me op iedere set wel weten te vermaken. Al vond ik Alpha2 wat minder.
Vlak voordat Ryfle & Distractor begonnen binnengekomen. Om 11 uur meteen Let The Music Play horen, heerlijk :D Was toch wel een mooi moment, evenals Doggystyle, Time To Rock, Musical Impressions en Set U Free tijdens die set. Mixwerk was alleen wel matig.
Davide Sonar die even opende met Reactor :worship: was echt kneitervet. Verder ook gave set, alleen wederom slecht mixwerk. All Of Me en vooral Natural waren behoorlijk genieten.
TNT was ook vet, hoorde niet alleen de standaard platen van ze geloof ik. Platen gehoord als Wackyjacky Remix, Killzone Remix en Housenation Remix.
Josh & Wesz vond ik echt super. Ietwat traag mixwerk, maar verder fantastisch. Hun eigen platen waren natuurlijk al genieten. Maar ze draaiden ook nog platen als Live The Moment en Our Core :loving: en als hoogtepunt voor mij van het hele feest The Punishment, het scheelde niet veel of ik moest echt even een traantje wegpinken.
DBSTF was ook erg genieten. Natuurlijk wel alleen eigen platen, maar wel lekker snel doorgemixt. En wat baas dat ze Guilty en Existence Remix ook draaide, heerlijk.
Bioweapon had ik niet heel veel van verwacht. Maar ik was echt ontzettend positief verrast. Platen als Pounding Senses, One Master Blade, Godz Powerrr enzo. En nog een paar eigen platen als Move Your Body, Memento Remix, Bass Power en Toca's Miracle remix.
Alpha2 vond ik zoals gezegd niet bijzonder. Platen als Atrocius, The First Cut en Chemical waren natuurlijk wel gaaf. Maar verder was het niet speciaal, maar opzich wel leuk. Alleen het mixwerk was wederom niet veel soeps.
Crypsis was baas. Heb haast al zijn platen uit de periode van voor 2011 gehoord, heb alleen Highest Pressure en Strike gemist. Platen als Chaser, Before The Storm en originele Answers (!) waren genieten. Oh en Born Slippy Bootleg en Pak Een Punt ook natuurlijk. Denk gaafste set samen met Josh & Wesz en Bioweapon.
Geluid was vooraan erg goed vond ik. Als je wat meer naar achteren ging staan was het minder. Ook bij Davide Sonar en TNT was het matig. Toen leek het erop dat ze de volume knop als speelgoed gebruikte, continu harder en zachter, jezus zeg. Waar ik me verder het meest aan heb geërgerd waren de rondlopende mensen, in de drukte moest ik wel minstens 2x per minuut aan de kant, ik werd er echt niet goed van. De sfeer was wel prima, alleen nog aardig veel mensen die echt kats van de kaart waren.

Maar al met al echt een fantastisch feest gehad. Gaat in de boeken als 1 van mijn beste feesten ooit. Wel enorm balen dat ik deze avond moet missen door omstandigheden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 05:52 

Hardtraxx Veteran

Was weer zwaar genieten vanavond! Ryfle & Distractor, Davide Sonar, Josh & Wesz, Bioweapon en Alpha² :D .

Mijn verslag staat hier online:

http://partyflock.nl/report/13068:De-Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 08:26 

Hardtraxxer

Jezus wat was dit kicken. Echt heel de avond los kunnen gaan. Technoboy en Digital Punk beste sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 10:03 

Hardtraxx Veteran

Muzikaal beste feest waar ik ben geweest. :loving: Verslagje komt morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 11:47 

Donateur

2 leuke dagen gehad met veel muzikale hoogtepunten. Echter helaas ook enkele dieptepunten.

Ik zal maar beginnen met de hoogtepunten:
- Davide Sonar (vrijdag): leuk dat Davide voor deze editie een of andere aparte lade met unreleased shit heeft geopend ofzo, ik kende serieus de helft van alle nummers niet. Verder blijf ik het een enorme handicap van hem vinden dat hij alleen eigen spul draait, maar voor het begin van de avond valt het wel te verdragen.
- TNT (vrijdag): in tegenstelling tot alle voorgaande sets die voorspelbaar en met hits bedekt waren, gooiden ze heel veel platen erop die je absoluut niet had verwacht. Just A Detail, Rambo Is A Pussy, Rude Talk (Whoosh Mix), Trapped... fucking vet om al deze platen ineens te horen. Publiek reageerde er ook prima op, vaker doen dus!
- Josh & Wesz (vrijdag) hadden weer een super leuke combi van eigen werk en andermans platen.
- Crypsis (vrijdag): petje af omdat hij zijn set qua opbouw en mixwerk van top tot teen heeft doordacht. Erg vet om die oude statement platen allemaal te horen, ook al lijken ze veel op elkaar. Enige misser was Gangsta Shit tegen het einde van de set, en dat terwijl hij Strike niet draaide. Maakte het op het einde goed door Pak Een Punt te draaien, dat ging zo hard los haha.
- Luna (zaterdag): alleen platenkeuze, opbouw was belabberd. Nooit geweten dat Veritas zo'n asociaal harde plaat is, draait ie hem gelijk als tweede :')
- Zany (zaterdag): vette platenkeuze met vlot mixwerk, hier en daar misschien wel een missertje en wat schommelingen in de opbouw, maar petje af voor de platenkeuze. Was de beste set van de zaterdagavond.

Tegenvallers helaas ook
Dbstf vond ik veel minder dan de vorige editie. Al die post 2009-shit vind ik voor het grootste deel echt drie keer niks, zit 0,0 kracht in.
Alpha2 presteerden het weer om de boel totaal dood te draaien met alweer dezelfde nummers als altijd. Als je geen moeite wil doen om voor zo'n gelegenheid leuke nummers uit te zoeken ga dan alsjeblieft wat anders doen die avond en laat een ander er staan. Opbouw sloeg ook als lul op dirk (surge of power --> vision, dat soort onzin)
Technoboy: in plaats van de lijn van een dag eerder een beetje door te trekken draaide hij zowat precies het zelfde als in maart. Een uur lang alle Saifam-cliché's voorbij horen komen. Dood zonde. Draaide als goedmakertje wel verrassend Disk Warrior en Wackie Jacky.
NC: tsja ik vond het maar vies tegen vallen. Veel nummers ge-edit, bijv. geen Creatures en ontzettend veel post 2009, ook bijv. Gimme Love. Enorm grote gemiste kans. Waarom kan hij niet gewoon Crump draaien zoals hij in 2007 gemaakt is? Zo jammer...
Tatanka: was niet slecht maar met zijn fantastische sets van Defqon en Decibel in het achterhoofd vond ik het veel minder. Daarnaast was hij één na laatste in de rangorde en komt om half 6 nog aankakken met Let's Rock en Gold, en draait bijv dingen als Radio Alarm en Skleroxx niet. Laatste kwartier met Africa/Kickin Ass was om te janken

En dan nog wel 2 enorme dieptepunten

De eerste is Bioweapon. Dat was vrijdag een klein hoogtepuntje, want die draaiden best boven verwachting.
Maar zaterdag gewoon EXACT dezelfde set draaien, schaam je dood! Totale minachting van je publiek. Maak je een eenmalige uitzondering om weer zo samen te draaien, steek je er niet eens moeite in. En dan ook nog eens gepremixt, overngangen allemaal precies dezelfde. Ga jullie schamen man. Zielige gasten.

En Digital Punk was echt een schande en draaide bijna alleen maar platen van 2010 en jonger met als absolute dieptepunt Kings Of The Underground. Er zijn zoveel vette harde platen uit het tijdperk daarvoor, maar nee hoor gewoon lekker voor de makkelijkste weg kiezen met de meest voorspelbare hits uit de tijd dat raw hardstyle net op kwam. Tijdmachine, een feest voor hardstyle uit het vorige decennium, en gewoon negeren.

Eeuwig zonde dat op dit feest de periode 2005-2007 zo goed als over werd geslagen door de meeste DJ's. Het publiek was ook voor een overgroot deel wat jonger en reageerde veel beter op de wat nieuwere platen. Oude early was al helemaal niet meer vertegenwoordigd op een paar nummers na. Ik hoop niet dat organisaties, nu we eindelijk deze geweldige concepten hebben, straks de feesten zo omvormen dat we alleen de hitjes van na 2008 krijgen.

Verder heeft LYM wel wat dingen verbeterd, maar het is organisatorisch nog steeds onvoldoende. Vrijdag een uur in de rij gestaan bijna. Het geluid was goed, maar alleen vooraan. Resultaat: iedereen ging vooraan staan en het werd daar veel te druk. Mensen liepen dwars door je heen soms. Er waren heaters, maar dat was dweilen met de kraan open want het was alsnog 1 grote ijskast. Een feest in december organiseren op een indoorlocatie met outdoortemperaturen is gewoon fucking achterlijk. Als ze dit de volgende keer weer daar houden blijf ik thuis.

Al met al door de heerlijke muziek voor het overgrote deel wel een super weekend gehad, maar wel jammer dat zoveel artiesten schijt hebben aan het concept en niet gevarieerd en gewaagd durven te denken. Ook jammer dat het publiiek zo groot is geworden, teveel paupervolk wat binnen liep. Niks meer over vergeleken met het kleine muziekliefhebbende groepje dat 2 jaar geleden de eerste editie in de Kdanz bezicht.

Ik hoop maar dat B2S met Remember wel erin slaagt om de tekortkomingen van dit feest weg te poetsen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Niks meer over vergeleken met het kleine muziekliefhebbende groepje dat 2 jaar geleden de eerste editie in de Kdanz bezicht.

Vond daar anders ook nog veel lokaal uitgaansvolk rondlopen hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 12:26 

Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar een nummer die Davide Sonar draaide afgelopen vrijdag. Het was vrij in het begin van de set. Het nummer heeft een vrij lange opbouw met vervolgens een anti. Iemand enig idee welk nummer dit was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 13:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Een feest in december organiseren op een indoorlocatie met outdoortemperaturen is gewoon fucking achterlijk. Als ze dit de volgende keer weer daar houden blijf ik thuis.

En toch ga je er naartoe? Want het lijkt me niet dat je dit van te voren niet wist.
Iedereen die daar wel eens is geweest weet toch wel dat het moeilijk wordt om die locatie daar volledig warm te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 13:16 

Hardtraxx Veteran

Komt Basshunterzz weer bijdehand doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 13:51 

Hardtraxx Elite

Ruud_93 schreef:

Was vet :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:02 

Hardtraxxer

Met welke track opende Bioweapon vrijdag?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten