Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Ik lees niet veel positieve dingen over de warmte etc -.-

https://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 15:33 

Hardtraxxer

Wat raden jullie aan? Een T-shirtje met evt een vest in de kluisjes, of sowieso al een trui?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 15:33 

Hardtraxx Crew

In het publiek had ik het niet koud (had wel een dun vestje aan), maar achterin bij het eten en bij de entree/kluisjes was het aardig fris nog steeds. Geluid vond ik niet heel geweldig, met name aan het begin van de sets heel schel. De DJ's werden daarna wat teruggefloten geloof ik, dus dan was het wat beter te doen. Kwaliteit van het geluid is wel heel erg afhankelijk van waar je staat, voorin was het beter dan achterin.

Degenen die vanavond de sneeuw doorstaan om er te komen: have fun! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 16:43 

Hardtraxx Addict

Geluid vond ik prima in orde, alleen kou zag ik dat veel anderen last van hadden. Had er persoonlijk niet echt last van maar een trui mee is dus aan te raden :) Kijk alweer uit naar vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 16:43 

Hardtraxx Addict

Hoe meer naar voren, hoe beter het geluid. Qua warmte kan je het beste links voor aan de zijkant staan. Daar staat namelijk een soort blower achter de hekken, weinig wandel volk en voldoende ruimte en het geluid was daar ook goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 16:48 

Hardtraxx Addict

allard200 schreef:
Wat raden jullie aan? Een T-shirtje met evt een vest in de kluisjes, of sowieso al een trui?

ik heb de hele avond gewoon in een shirt gelopen en het niet koud gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 16:50 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het met de kou wel meevallen, al heb ik later toch maar mijn vest aangetrokken. Ik vraag me af of je de code van je kluisje nog een keer kan gebruiken, of dat ze de codes resetten en je opnieuw een kluisje moet betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 16:57 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Ik vraag me af of je de code van je kluisje nog een keer kan gebruiken, of dat ze de codes resetten en je opnieuw een kluisje moet betalen?

Mocht je hem gewoon weer open krijgen met dezelfde code dan heb je er alsnog niks aan, aangezien ze dus dan ook weer het kaartje met nummer/code aan iemand anders geven.. Zou het risico dan sowieso niet willen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 17:28 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Ik vond het met de kou wel meevallen, al heb ik later toch maar mijn vest aangetrokken. Ik vraag me af of je de code van je kluisje nog een keer kan gebruiken, of dat ze de codes resetten en je opnieuw een kluisje moet betalen?

Gisteren vertelde ze ons dat de codes gereset worden.

Ik vond het geweldige nacht. Het is inderdaad wat fris. Hele avond met trui aan gelopen, maar eerlijk gezegd vind ik dat beter dan zo'n zweethok vol zeiknatte bovenlijven. Als je je erop kleedt is het prima te doen. Verder sfeertje en muziek :loving:

Op naar nacht 2!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 17:42 

Hardtraxxer

Ben benieuwd vanavond :thumbup: Heb er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 17:49 

Hardtraxx Crew

Godverdomme veel zin in vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 18:38 

Hardtraxx Addict

Twijfel om vanavond weer te gaan, moe van gisteravond en morgen weer vroeg werken maar dit concept blijft goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 18:51 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 18:51 

Moxizz schreef:
Het is inderdaad wat fris. Hele avond met trui aan gelopen, maar eerlijk gezegd vind ik dat beter dan zo'n zweethok vol zeiknatte bovenlijven. Als je je erop kleedt is het prima te doen. Verder sfeertje en muziek :loving:

Op naar nacht 2!!

mijn keel is ondanks de voldoende aankleding helemaal naar de tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

Vannacht echt een fantastisch feest gehad :D Helaas vanavond waarschijnlijk niet meer aanwezig ivm problemen thuis en problemen op het spoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:14 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Moxizz schreef:
Het is inderdaad wat fris. Hele avond met trui aan gelopen, maar eerlijk gezegd vind ik dat beter dan zo'n zweethok vol zeiknatte bovenlijven. Als je je erop kleedt is het prima te doen. Verder sfeertje en muziek :loving:

Op naar nacht 2!!

mijn keel is ondanks de voldoende aankleding helemaal naar de tering.

Dat kan ook van het meetetteren zijn bij iedere bekende melodie (in mijn geval dan) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:19 

Zenda schreef:
Dat kan ook van het meetetteren zijn bij iedere bekende melodie (in mijn geval dan) :P

Dit in combinatie met te veel bier zou inderdaad ook een reden kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:30 

Hardtraxxer

Wat heb ik een geweldige nacht gehad zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:32 

Hardtraxx Veteran

Wigaard schreef:
Magnetron schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:40 

Hardtraxxer

Kan niet wachten tot vanavond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:46 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Wigaard schreef:
Magnetron schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:52 

pecola-tje schreef:
En Crypsis die afsluit met "Pak een punt", baas! xd

Godsamjakkie zeg, prachtig.

En de ravage op de snelweg op de weg terug. Sneeuwschuivers in de sloot enzo :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Iemand kaartje nodig voor vanavond? PM me maar even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:10 

Hardtraxx Addict

Very nice avond gehad hier vrijdag. Zeker voor herhaling vatbaar.­ Kwamen rond half 12 binnengelopen en helemaal nergens voor hoeven te wachten.­ Fouillering ging vlot/­goed, kluisjes waren in orde en de drankmunten waren zo in den pocket.­

Vrienden van mij waren de vorige editie ook al geweest en wisten me te vertellen dat het toen enigszins koud was, maar dat het deze editie opgelost zou worden.­ Hier was helaas niet veel van te merken.­ €5,50 voor een tosti vind ik ook to far gaan.­ Wie verzint zoiets? Had ook wel wat meer van Bioweapon verwacht, hadden maar iets van vier eigen platen gedraaid.

Voor de rest echt een geweldige avond gehad, met mijn vrienden genoten van elke kneiter die ten gehore gebracht werd.­ ­Ook echt toll dat onze bus vlakbij de ingang geparkeerd kon worden.­ Wel een beetje jammer dat we nog steeds een half uur in de sneeuw/regen/zooi stonden te wachten op iemand die al in de bus zat, maar het gaat om het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:15 

Joykill schreef:
Wel een beetje jammer dat we nog steeds een half uur in de sneeuw/regen/zooi stonden te wachten op iemand die al in de bus zat, maar het gaat om het idee.

Wie dan? :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten