Ik lees niet veel positieve dingen over de warmte etc
https://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine
https://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine
ik heb de hele avond gewoon in een shirt gelopen en het niet koud gehad.wrote:Wat raden jullie aan? Een T-shirtje met evt een vest in de kluisjes, of sowieso al een trui?
Mocht je hem gewoon weer open krijgen met dezelfde code dan heb je er alsnog niks aan, aangezien ze dus dan ook weer het kaartje met nummer/code aan iemand anders geven.. Zou het risico dan sowieso niet willen lopen.wrote:Ik vraag me af of je de code van je kluisje nog een keer kan gebruiken, of dat ze de codes resetten en je opnieuw een kluisje moet betalen?
Gisteren vertelde ze ons dat de codes gereset worden.wrote:Ik vond het met de kou wel meevallen, al heb ik later toch maar mijn vest aangetrokken. Ik vraag me af of je de code van je kluisje nog een keer kan gebruiken, of dat ze de codes resetten en je opnieuw een kluisje moet betalen?
wrote:Godverdomme veel zin in vanavond
mijn keel is ondanks de voldoende aankleding helemaal naar de tering.wrote:Het is inderdaad wat fris. Hele avond met trui aan gelopen, maar eerlijk gezegd vind ik dat beter dan zo'n zweethok vol zeiknatte bovenlijven. Als je je erop kleedt is het prima te doen. Verder sfeertje en muziek![]()
Op naar nacht 2!!
Dat kan ook van het meetetteren zijn bij iedere bekende melodie (in mijn geval dan)wrote:mijn keel is ondanks de voldoende aankleding helemaal naar de tering.wrote:Het is inderdaad wat fris. Hele avond met trui aan gelopen, maar eerlijk gezegd vind ik dat beter dan zo'n zweethok vol zeiknatte bovenlijven. Als je je erop kleedt is het prima te doen. Verder sfeertje en muziek![]()
Op naar nacht 2!!
Dit in combinatie met te veel bier zou inderdaad ook een reden kunnen zijn.wrote: Dat kan ook van het meetetteren zijn bij iedere bekende melodie (in mijn geval dan)
wrote:wrote:Godverdomme veel zin in vanavond
wrote:wrote:wrote:Godverdomme veel zin in vanavond
Godsamjakkie zeg, prachtig.wrote:En Crypsis die afsluit met "Pak een punt", baas!
Wie dan?wrote:Wel een beetje jammer dat we nog steeds een half uur in de sneeuw/regen/zooi stonden te wachten op iemand die al in de bus zat, maar het gaat om het idee.