Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:45 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Miwer schreef:
Henk-Jan schreef:

Oei een ambassadeur

Ik vermoed dat alle ambassadeurs wel in hun craft of tijdmachine shirt gaan. Die zijn verder niet te krijgen(op een actie na) dus dan weet je meteen hoe veel het er ongeveer zijn :P

Altijd al willen weten. Nu hopen dat ze allemaal ook een beetje bij elkaar blijven staan zo dat ik weet waar ik niet moet staan.

Iets zegt me dat je het niet zo hebt op die LYM ambassadeurs, of zit ik er naast?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:58 

En dan op Facebook bij werkgever hebben staan: "Ambassador bij Lose Your Mind".

Dan denk ik echt zoiets van, naait'm.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:36 

Hardtraxx Veteran

LYM ambassadeurs zijn het toonbeeld van wat er mis is met hardstyle feesten van nu en waarom ik er weinig meer te zoeken heb. Stel aandachtszoekers die zijn blijven hangen in de r+r=back fase van hun ontwikkeling. Gelukkig is de organisatie zelf net zo ontiegelijk vervelend op social media, lekker makkelijk aansluiten op de "lekker pilletje pakke auwes, MM shirtje tog" doelgroep...manman.

Ik hoop op een feest als deze op een normaal en hecht publiek, maar als je ziet wat voor types rondom dit feest/ deze organisatie allemaal aandacht trekken en krijgen zet ik me schrap voor een treurige bedoeling.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:51 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
LYM ambassadeurs zijn het toonbeeld van wat er mis is met hardstyle feesten van nu en waarom ik er weinig meer te zoeken heb. Stel aandachtszoekers die zijn blijven hangen in de r+r=back fase van hun ontwikkeling. Gelukkig is de organisatie zelf net zo ontiegelijk vervelend op social media, lekker makkelijk aansluiten op de "lekker pilletje pakke auwes, MM shirtje tog" doelgroep...manman.

Ik hoop op een feest als deze op een normaal en hecht publiek, maar als je ziet wat voor types rondom dit feest/ deze organisatie allemaal aandacht trekken en krijgen zet ik me schrap voor een treurige bedoeling.

Dan heb jij alvast een totaal verkeerd beeld ;)
Al dat delen/reageren op berichten moet van de organisatie. Verder dan wat stickers/poster/flyers plakken doe de ambassadeurs niet.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:54 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
tommetjeuh schreef:

Al dat delen/reageren op berichten moet van de organisatie. Verder dan wat stickers/poster/flyers plakken doe de ambassadeurs niet.

Ik doel niet op de werkzaamheden, dat moet ik ook doen voor Qult dus dat begrijp ik verder wel
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:58 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
Miwer schreef:
tommetjeuh schreef:

Ik doel niet op de werkzaamheden, dat moet ik ook doen voor Qult dus dat begrijp ik verder wel

Ach er zullen er vast wel een aantal tussen lopen zoals jij beschrijft maar dat gaat in ieder geval niet op voor de genen die ik ken (maar ken nog niet eens een kwart :P )
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:17 

Donateur

Ik ben wel eens benieuwd hoe die bijeenkomsten met ambassadeurs zijn geweest. Of er een aantal kritische tussen zaten die vragen hebben gesteld over het geluid ofzo. Of dat er nu een aantal zijn die zeggen jongens een TT weggeven twee dagen voor een feest (in verband met feestdagen) is niet echt bezoekersvriendelijk. Of dat het gewoon van dat alles wat ik doe is toch wel leuk volk is.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
alles wat ik doe is toch wel leuk volk is.

duh :P
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=82 ... =2&theater

Met tekensnorretjes dubsmashfilmpjes te maken, veel belangrijker
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:39 

Hardtraxx Addict

Ook leuk als zo'n ambassadeur naar je toe komt en vraagt je ook naar Tijdmachine gaat, jij dan vervolgens antwoordt met 'ja met Bioweapon toch' en hij dan reageert met 'wie?', een sticker op je plakt en ram van de kaart wegloopt :P
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:46 

Donateur

Richardd schreef:
Ook leuk als zo'n ambassadeur naar je toe komt en vraagt je ook naar Tijdmachine gaat, jij dan vervolgens antwoordt met 'ja met Bioweapon toch' en hij dan reageert met 'wie?', een sticker op je plakt en ram van de kaart wegloopt :P

Was dat niet stefaneke?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik ben wel eens benieuwd hoe die bijeenkomsten met ambassadeurs zijn geweest. Of er een aantal kritische tussen zaten die vragen hebben gesteld over het geluid ofzo. Of dat er nu een aantal zijn die zeggen jongens een TT weggeven twee dagen voor een feest (in verband met feestdagen) is niet echt bezoekersvriendelijk. Of dat het gewoon van dat alles wat ik doe is toch wel leuk volk is.

De bijeenkomsten waren gericht op het promoten, niet zo zeer op het vragen van tips/kritiekpunten. Aangezien er zo veel ambassadeurs zijn, kun je in mijn ogen wel raden dat een behoorlijk deel de moeite niet eens zal nemen om die kritische blik (als ze die al hebben) te uiten richting de organisatie.

De groep ambassadeurs is ook echt heel divers. Ik heb mensen gezien die bijna alleen nog maar hardcore feesten bezoeken, mensen die nog nooit van Bioweapon gehoord hebben, maar ook echt wel een behoorlijke groep die regelmatig/vaak feesten bezoekt en ook een kritische blik heeft als het feest niet is zoals het zou moeten.
Dus het zijn niet zomaar de simpele fanboys die ambassadeur zijn geworden. Er zijn ook voldoende mensen met een redelijk kritische blik.

Over de punten met betrekking tot de kou en het geluid vorig jaar; deze zijn ook door ambassadeurs aangegeven als tips aan de organisatie en er is toen gezegd dat eraan gewerkt werd om het te verbeteren voor de komende editie.

OT: heel veel zin in de vrijdag, voor het eerst sinds tijden dat ik weer echt uitkijk naar het muzikale aspect en de setjes die neergezet gaan worden ^^
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 09:56 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Gast wat een onzin!! Extra reclame maken doet elke organisatie, Q doet het zelfs voor feesten die al maanden uitverkocht zijn.

LYM is er wel erg extreem in. Zo extreem dat ik me met terugwerkende kracht op afwezig heb gezet op feesten die al geweest zijn, me ontvolgd heb van hun organisatiepagina etc. etc. Regelmatig op tien verschillende pagina's hetzelfde bericht posten over een feest waarvan je al weet of je gaat of niet, is schijtirritant.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 11:13 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:

Zoals een vriend van me zei, het grootste deel van die ambassadeurs zijn dezelfde personen die twee maanden geleden nog allemaal in Minus Militia t-shirts rondliepen en nu opeens heel nostalgisch bezig zijn. Dit bijvoorbeeld, krijg je toch gewoon woedeaanvallen van.. https://www.facebook.com/video.php?v=82 ... =2&theater
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 11:29 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Richardd schreef:

Zoals een vriend van me zei, het grootste deel van die ambassadeurs zijn dezelfde personen die twee maanden geleden nog allemaal in Minus Militia t-shirts rondliepen en nu opeens heel nostalgisch bezig zijn. Dit bijvoorbeeld, krijg je toch gewoon woedeaanvallen van.. https://www.facebook.com/video.php?v=82 ... =2&theater

Is het volgens de hardtraxx smaakpolitie verboden om een fan te zijn van Minus Milita en Tijdmachine?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 13:52 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Richardd schreef:

Tja die trendhoppers (of liefhebbers van beide stijlen) en aandachttrekkers (zoals dat filmpje) binnen een scene zal je altijd wel houden. Ik hou me er totaal niet mee bezig dus stoor me er ook niet aan. Kan het nostalgische bezig zijn alleen maar aanmoedigen eigenlijk. Het is de taak van de ambassadeurs om LYM evenementen te promoten, dan vind ik het wel apart dat je dan bijvoorbeeld niet weet wie je zogenaamde headliner is.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:41 

Donateur

liefhebbers..
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:56 

Hardtraxx Crew

Tijdtafel
Vrijdag
22:00 - 23:00: Lip DJ
23:00 - 00:00: Distractor & Ryfle
00:00 - 01:00: Davide Sonar
01:00 - 02:00: TNT
02:00 - 03:00: Josh & Wesz
03:00 - 04:00: D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00: Bioweapon
05:00 - 06:00: Alpha²
06:00 - 07:00: Crypsis
MC: Shizzler

Zaterdag
22:00 - 23:00: Lip DJ
23:00 - 00:00: Distractor & Ryfle
00:00 - 01:00: Luna
01:00 - 02:00: Technoboy
02:00 - 03:00: Zany
03:00 - 04:00: Noisecontrollers
04:00 - 05:00: Bioweapon
05:00 - 06:00: Tatanka
06:00 - 07:00: Digital Punk
MC: DV8
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 15:01 

Hardtraxx Crew

Pavo doet niet meer mee?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 15:20 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Pavo doet niet meer mee?

Maar toegevoegd. Heb het van partyflock gekopieërd en daar staat Pavo niet tussen :P
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 15:43 

Hardtraxx Addict

Hunto schreef:
Paling schreef:
Richardd schreef:

Is het volgens de hardtraxx smaakpolitie verboden om een fan te zijn van Minus Milita en Tijdmachine?

Ja en je moet ook anti-Headhunterz zijn, nou goed. Doelde meer op het feit dat het vrij ver uit elkaar ligt en "opeens heel nostalgisch bezig zijn" deden ze daarvoor niet. Beetje nep vind ik dat. :aww:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 15:48 

Hardtraxx Crew

Crypsis
Citaat:
Working on some Cuts/Edits for this Friday, De Tijdmachine!
Bring me back to the Oldskool!
https://www.facebook.com/video.php?v=84 ... =3&theater

Dit wordt zo gaaf :loving:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 16:33 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
liefhebbers..

Wat is er Pete?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 16:35 

Hardtraxx Veteran

Timetable van de zaterdag is trouwens helemaal goed, superblij mee ^^
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Volgende