TiMOTHYb schreef:
Ik ben wel eens benieuwd hoe die bijeenkomsten met ambassadeurs zijn geweest. Of er een aantal kritische tussen zaten die vragen hebben gesteld over het geluid ofzo. Of dat er nu een aantal zijn die zeggen jongens een TT weggeven twee dagen voor een feest (in verband met feestdagen) is niet echt bezoekersvriendelijk. Of dat het gewoon van dat alles wat ik doe is toch wel leuk volk is.
De bijeenkomsten waren gericht op het promoten, niet zo zeer op het vragen van tips/kritiekpunten. Aangezien er zo veel ambassadeurs zijn, kun je in mijn ogen wel raden dat een behoorlijk deel de moeite niet eens zal nemen om die kritische blik (als ze die al hebben) te uiten richting de organisatie.
De groep ambassadeurs is ook echt heel divers. Ik heb mensen gezien die bijna alleen nog maar hardcore feesten bezoeken, mensen die nog nooit van Bioweapon gehoord hebben, maar ook echt wel een behoorlijke groep die regelmatig/vaak feesten bezoekt en ook een kritische blik heeft als het feest niet is zoals het zou moeten.
Dus het zijn niet zomaar de simpele fanboys die ambassadeur zijn geworden. Er zijn ook voldoende mensen met een redelijk kritische blik.
Over de punten met betrekking tot de kou en het geluid vorig jaar; deze zijn ook door ambassadeurs aangegeven als tips aan de organisatie en er is toen gezegd dat eraan gewerkt werd om het te verbeteren voor de komende editie.
OT: heel veel zin in de vrijdag, voor het eerst sinds tijden dat ik weer echt uitkijk naar het muzikale aspect en de setjes die neergezet gaan worden