Ook in de timetable van LYM staat Pavo er niet bij. Dus denk dat die niet komt..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Misschien werd die ook helemaal gek van al die kaartverkoop spam dat hij nu niet meer komt als boycot.
je hoeft toch niet alle hardstyle van vroeger te kennen om hier naar toe te mogen? ik zal die avond maar 20% van de tracks kennen en voor mij ga ik vele voor het eerst luisteren. Voor mij is dit de perfecte gelegenheid om kennis te maken met de HS van vroeger, laat die minus militia fanboys maar achterkomen dat hardstyle en bijzondere, steeds vernieuwende scene is. Wat ik wel ontzettend fijn vond dat er niet veel van anabolen gasten waren, wat je veel ziet bij raw feestjes, dus hopelijk brengt de hype niet zulk mensen met zich mee...
Ga daar maar wel van uit met de (al dan niet gemeende) populariteit van deze hardstyle...wrote:Wat ik wel ontzettend fijn vond dat er niet veel van anabolen gasten waren, wat je veel ziet bij raw feestjes, dus hopelijk brengt de hype niet zulk mensen met zich mee...
Prima tijdtafel voor zaterdag
rond 23:00 binnen!
Had zaterdags Tatanka omgewisseld met Zany denk ik. Verder prima Timetable. Zaterdag waarschijnlijk vanaf het begin aanwezig. Vrijdag even kijken, maar denk rond half 12 
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Het begint nu écht hard te kriebelen
Echt zonde dat ik de zaterdag niet kan, Noisecontrollers had ik ZO graag willen zien.. Maargoed luxeprobleem, de line up (en tijdtafel) van vrijdag is ook zo geweldig!
Tot vrijdag
Tot vrijdag
Waarom? Ik vind Tatanka wel een stukje harder dan Zany over t algemeen.wrote:Had zaterdags Tatanka omgewisseld met Zany denk ik. Verder prima Timetable. Zaterdag waarschijnlijk vanaf het begin aanwezig. Vrijdag even kijken, maar denk rond half 12
Zijn er trouwens kluisjes of een garderobe?
Godtomme wat heb ik hier zin in. 
-
JHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
wat een kut lineup zeg dit is toch geen hardstyle softe onzin
Dat er raw in zn naam zit en het een newb is, verklaart alles.wrote:wat een kut lineup zeg dit is toch geen hardstyle softe onzin
Niet happen zou ik zeggen
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2015
ik ben jorgraw
Vind je het jammer dat Radical Redemption niet in de line up staat?
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2015
ik kan er niet heen
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2015
ik luister al jaren naar hard style en hardcore dus ga nou niet zeggen dat ik een noob ben
Wil je aub niet alle 16 jarige voorschut zetten? Bedankt
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Als je dit geen hardstyle noemt weet je niet wat hardstyle is jongetjewrote:wat een kut lineup zeg dit is toch geen hardstyle softe onzin
dit is de enige echte hardstyle, wat nu gemaakt word eigenlijk niet meer.
16 jaar
die was in 2008 10jaar, en dan hier praatjes komen hebben over hardstyle
die was in 2008 10jaar, en dan hier praatjes komen hebben over hardstyle
Waarschijnlijk ben je een troll, maar indien je serieus bent:wrote:wat een kut lineup zeg dit is toch geen hardstyle softe onzin
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Weet je zeker dat dit softer is dan hetgeen jij luistert?
-
S
Ook gewoon happen op een troll die op 1e kerstdag niks beters te doen heeft
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
Na een aantal jaar weer mn eerste feestje! Zat al te wachten wanneer dit een hype zou worden.
Kan je je auto nog een beetje fatsoenlijk kwijt daar in amsterdam, of word het kilometers lopen richting ndsm werf?
Kan je je auto nog een beetje fatsoenlijk kwijt daar in amsterdam, of word het kilometers lopen richting ndsm werf?