Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:44 

Donateur

Richardd schreef:
Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..

Ik snap opzich wel dat ze die Loods vol willen, er staat voor aardig wat geld over twee dagen verdeeld. Het vervelende is dat als je al hebt besloten erheen te gaan (of zelfs een kaartje hebt gekocht) je nog steeds elke dag een loos bericht voorbij ziet komen. Daarnaast kent iedereen wel een (of meer) ambassadeurs + mensen die meedoen aan die like&share acties waardoor het wel heel veel wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:46 

Donateur

SL8492 schreef:
flevoboys schreef:
Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 762d58feb9
Gaat gewoon best goed dus ;)

Je weet dat er geen enkele manier is om te controleren of dat klopt? Kaartverkoop beetje stimuleren door te zeggen dat het uitverkocht is lijkt mij een logische marketingstrategie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
SL8492 schreef:
flevoboys schreef:
Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame.

Je weet dat er geen enkele manier is om te controleren of dat klopt? Kaartverkoop beetje stimuleren door te zeggen dat het uitverkocht is lijkt mij een logische marketingstrategie.

Zou kunnen ja, maar ik vertrouw het wel :P Echt slecht zal het denk ik niet gaan hoor. Dit concept is flink gegroeid tov afgelopen editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:54 

Donateur

Je zou (als volledig transparante) organisatie gewoon een realtime teller op je ticket verkoop pagina kunnen weergeven. Je wil echter uitverkopen, dus zelf kunnen sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:58 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
flevoboys schreef:

Vind dit met nog maar 4 dagen te gaan redelijk karig. Afgelopen editie had je vanaf 4/5 uur overal gigantisch lege plekken en dat is niet echt sfeer bevorderend.

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..

Ik snap opzich wel dat ze die Loods vol willen, er staat voor aardig wat geld over twee dagen verdeeld. Het vervelende is dat als je al hebt besloten erheen te gaan (of zelfs een kaartje hebt gekocht) je nog steeds elke dag een loos bericht voorbij ziet komen. Daarnaast kent iedereen wel een (of meer) ambassadeurs + mensen die meedoen aan die like&share acties waardoor het wel heel veel wordt.

Ja dat snap ik ook maar in hoeverre bevorderd dit nou daadwerkelijk de verkoop? De gemiddelde kenner weet hier nu echt wel van af. Als je meer publiek wilt trekken dan moet je variƫren van deel locatie en niet in alle afgelopen evenementen + huidige evenement + op je eigen fb pagina precies hetzelfde bericht gaan delen met de line-up maar dan in andere lay-out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:07 

Donateur

Eens, en post setjes (net als bij Qlimax) desnoods van vorige edities (toch geen promo's) net als de eerste keren of laat Ryfle en Distractor promo setjes mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:26 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10458380_749349175151697_8260021280927685429_n.jpg?oh=1b45172701a744ebb8b17a08949fc18f&oe=5508E7E4&__gda__=1425697080_8dfdcb0ff9c0b8c0b14036762d58feb9

Mwa. Zoals Richardd zegt is dit nog niet heel spectaculair met nog een paar dagen te gaan. Maar goed, 80-90% is voor mij persoonlijk prima. Beetje ruimte maakt het feest alleen maar beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:33 

Hardtraxxer

Ik heb nog twee tickets over ivm last minute afmeldingen.... :/

Mocht iemand geinteresseerd zijn, tickets zijn voor vrijdag (26e) en ze mogen weg voor 35eu in totaal (17,50 p.p).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:35 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Richardd schreef:

Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame. Maar wat je zegt, steeds van die nutteloze notificaties steeds op Facebook :x.
Zijn ook andere organisaties die hier last van hebben, hou het gewoon bij het evenement zelf i.p.v. ook voorgaande feesten vol te spammen ...

Gast wat een onzin!! Extra reclame maken doet elke organisatie, Q doet het zelfs voor feesten die al maanden uitverkocht zijn.

Over die kou van begin dit jaar: Het vroor 4 graden die nacht, volgens mij is iedereen dat vergeten. Dat zie ik deze week niet gebeuren met nachten rond de 8 graden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:44 

Donateur

Ik snap de reden wel (Q is gevestigd) maar LYM voert wel een veel agressievere reclamecampagne hoor.. Met zoals Richard al zei veel minder verschillende uitingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:50 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
flevoboys schreef:
Richardd schreef:

Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame. Maar wat je zegt, steeds van die nutteloze notificaties steeds op Facebook :x.
Zijn ook andere organisaties die hier last van hebben, hou het gewoon bij het evenement zelf i.p.v. ook voorgaande feesten vol te spammen ...

Gast wat een onzin!! Extra reclame maken doet elke organisatie, Q doet het zelfs voor feesten die al maanden uitverkocht zijn.

Over die kou van begin dit jaar: Het vroor 4 graden die nacht, volgens mij is iedereen dat vergeten. Dat zie ik deze week niet gebeuren met nachten rond de 8 graden.

Ik ga 31-12 naar reaktor, wat in dezelfde loods word gehouden en de organisator daarvan plaats heaters...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:05 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
flevoboys schreef:
Richardd schreef:

Oei een ambassadeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:09 

Hardtraxx Addict

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:16 

Henk-Jan schreef:

Oei een ambassadeur

Who ya gonna call?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:44 

Donateur

Kepro schreef:
Ik ga 31-12 naar reaktor, wat in dezelfde loods word gehouden en de organisator daarvan plaats heaters...

Is dat niet om de techno muziek wat meer (broodnodige) warmte te geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 14:18 

Hardtraxxer

Een maat van mij verkoopt twee zaterdag tickets voor 15 euro per stuk
https://www.ticketswap.nl/tickets/16983 ... -bioweapon

EDIT: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kepro schreef:

Is dat niet om de techno muziek wat meer (broodnodige) warmte te geven?

Qua losgaan zal je wel bedoelen :P ik sta als een malle te 'pompen' xd maar geen idee, hoop het niet. (in een koude ruimte wilt niemand staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 15:18 

Donateur

Geloof wel dat het scheelt hoor die 8 graden, en daarnaast zal het schelen als het wat drukker is. In het begin van het jaar was de opkomst wel heel karig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 16:29 

Donateur

Morgen TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 17:44 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:

Oei een ambassadeur

Ik vermoed dat alle ambassadeurs wel in hun craft of tijdmachine shirt gaan. Die zijn verder niet te krijgen(op een actie na) dus dan weet je meteen hoe veel het er ongeveer zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:19 

Minus Militia shirtje vandaag binnen gekregen, gelukkig nog net op tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:33 

Donateur

stefaneke schreef:
Minus Militia shirtje vandaag binnen gekregen, gelukkig nog net op tijd!

hier is de autosticker net op tijd binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Oei een ambassadeur

Nee niet eens :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Henk-Jan schreef:

Oei een ambassadeur

Ik vermoed dat alle ambassadeurs wel in hun craft of tijdmachine shirt gaan. Die zijn verder niet te krijgen(op een actie na) dus dan weet je meteen hoe veel het er ongeveer zijn :P

Altijd al willen weten. Nu hopen dat ze allemaal ook een beetje bij elkaar blijven staan zo dat ik weet waar ik niet moet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:44 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Miwer schreef:
Henk-Jan schreef:

Oei een ambassadeur

Altijd al willen weten. Nu hopen dat ze allemaal ook een beetje bij elkaar blijven staan zo dat ik weet waar ik niet moet staan.

Bedoel meer dat je dan ziet hoe achterlijk veel het er zijn :P
en hoezo daar niet staan? lekker voor oordeel meteen
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten