Hallo
Wie wil er nog een ticket kopen voor de tijdmachine
aangezien ik er een te veel heb gekocht
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
S
-
O
- 1 posts member since 2009
- last seen Dec 2014
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Joepie. Kaartjes voor de vrijdag zijn binnen 
Zet maar gewoon op Ticketswap hoor. Niemand gaat een kaart kopen van iemand die een account heeft gemaakt enkel om kaarten aan te bieden. Dat geintje hebben we al vaker meegemaakt.wrote:Hallo
Wie wil er nog een ticket kopen voor de tijdmachine
aangezien ik er een te veel heb gekocht
wrote:wrote:Krijg er steeds meer zin in

Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.
-
S
KNEITERS OPRGRAVEN!wrote: Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.

Nu weet ik dus ook waar je logo vandaan komt.wrote:KNEITERS OPRGRAVEN!wrote: Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.
ATTENTIE: Wacht niet langer met het halen van jouw tickets voor De Tijdmachine Weekender met: Bioweapon. Nog 7 dagen te gaan en al ruim 75 % van de kaarten zijn verkocht!
Tickets haal je via: http://www.loseyourmind.nl/tickets

Been there done datwrote:KNEITERS OPRGRAVEN!wrote: Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.

-
S
Over alles is nagedachtwrote: Nu weet ik dus ook waar je logo vandaan komt.
wrote: Been there done dat
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Iemand al eerder hier geweest ( locatie) . Is het geluid beetje goed? En hoor verhalen dat het kwa temperatuur best koud is in de zaal? Klopt dat
Geluid vond ik niet zo. Met name aan de buitenkanten was de bass wel voelbaar. Het was wel koud, groot hok en een ongeveer een halve zaal. Stond op een gegeven moment met mn winterjas aanwrote:Iemand al eerder hier geweest ( locatie) . Is het geluid beetje goed? En hoor verhalen dat het kwa temperatuur best koud is in de zaal? Klopt dat
Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?wrote:IK WIL DE TIJDTAFEL!!
Had er inderdaad al wel lang mogen zijn. Je mag er best rekening mee houden dat iets van planning op 2e kerstdag wel fijn is. Of je er om 12 uur (dessert skippen) of om 11 uur (gehele diner skippen) moet zijn bijvoorbeeld..
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
lijkt me dat die woensdag komt zoals bij veel feesten.wrote:Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?wrote:IK WIL DE TIJDTAFEL!!
Had er inderdaad al wel lang mogen zijn. Je mag er best rekening mee houden dat iets van planning op 2e kerstdag wel fijn is. Of je er om 12 uur (dessert skippen) of om 11 uur (gehele diner skippen) moet zijn bijvoorbeeld..
Veel feesten zijn niet met kerst.wrote:lijkt me dat die woensdag komt zoals bij veel feesten.wrote:Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?wrote:IK WIL DE TIJDTAFEL!!
Veel feesten zijn niet op vrijdag.
En ik vroeg verder niet wanneer die kwam, ik gaf alleen aan dat hij best wat eerder had mogen verschijnen i.v.m. feestdagen. Verder snap ik sowieso niet waarom dat altijd zolang moet duren.
Het welbekende Miwer toontje..
'' Jij effe niet te "bij"de"hand" doen graag.!! ''
'' Jij effe niet te "bij"de"hand" doen graag.!! ''
Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..
Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame. Maar wat je zegt, steeds van die nutteloze notificaties steeds op Facebookwrote:Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Zijn ook andere organisaties die hier last van hebben, hou het gewoon bij het evenement zelf i.p.v. ook voorgaande feesten vol te spammen ...
wrote: Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 762d58feb9
Gaat gewoon best goed dus