Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:12 
 



Olé!
Bericht Geplaatst op 17 dec 2014 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo

Wie wil er nog een ticket kopen voor de tijdmachine
aangezien ik er een te veel heb gekocht
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 01:27 
 
Hardtraxx Elite

Joepie. Kaartjes voor de vrijdag zijn binnen :D
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ollie schreef:
Hallo

Wie wil er nog een ticket kopen voor de tijdmachine
aangezien ik er een te veel heb gekocht

Zet maar gewoon op Ticketswap hoor. Niemand gaat een kaart kopen van iemand die een account heeft gemaakt enkel om kaarten aan te bieden. Dat geintje hebben we al vaker meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
kakabeeyo schreef:
Krijg er steeds meer zin in :D
Bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 00:42 
 

Joykill schreef:
Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.


KNEITERS OPRGRAVEN!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Joykill schreef:
Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.


KNEITERS OPRGRAVEN!

Afbeelding

Nu weet ik dus ook waar je logo vandaan komt. :P
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
ATTENTIE: Wacht niet langer met het halen van jouw tickets voor De Tijdmachine Weekender met: Bioweapon. Nog 7 dagen te gaan en al ruim 75 % van de kaarten zijn verkocht!

Tickets haal je via: http://www.loseyourmind.nl/tickets


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Joykill schreef:
Can't wait om de kneiters van vroeger weer eens te horen.


KNEITERS OPRGRAVEN!

Afbeelding


Been there done dat
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:57 
 

JeftaElachouri schreef:
Nu weet ik dus ook waar je logo vandaan komt. :P


Over alles is nagedacht :P

Joykill schreef:
Been there done dat
Afbeelding



:lol: Rickkert toch
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar daagjes nog. :worship:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow het is nu echt al bijna
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IK WIL DE TIJDTAFEL!!
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 20:52 
 
Hardtraxxer

Iemand al eerder hier geweest ( locatie) . Is het geluid beetje goed? En hoor verhalen dat het kwa temperatuur best koud is in de zaal? Klopt dat
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Iemand al eerder hier geweest ( locatie) . Is het geluid beetje goed? En hoor verhalen dat het kwa temperatuur best koud is in de zaal? Klopt dat


Geluid vond ik niet zo. Met name aan de buitenkanten was de bass wel voelbaar. Het was wel koud, groot hok en een ongeveer een halve zaal. Stond op een gegeven moment met mn winterjas aan xd . De organisatie heeft wel gezegd dat ze iets gaan doen aan de warmte. Ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
IK WIL DE TIJDTAFEL!!

Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?

Had er inderdaad al wel lang mogen zijn. Je mag er best rekening mee houden dat iets van planning op 2e kerstdag wel fijn is. Of je er om 12 uur (dessert skippen) of om 11 uur (gehele diner skippen) moet zijn bijvoorbeeld..
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
kakabeeyo schreef:
IK WIL DE TIJDTAFEL!!

Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?

Had er inderdaad al wel lang mogen zijn. Je mag er best rekening mee houden dat iets van planning op 2e kerstdag wel fijn is. Of je er om 12 uur (dessert skippen) of om 11 uur (gehele diner skippen) moet zijn bijvoorbeeld..

lijkt me dat die woensdag komt zoals bij veel feesten.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
TiMOTHYb schreef:
kakabeeyo schreef:
IK WIL DE TIJDTAFEL!!

Die wordt neem ik aan een voor een door steeds een andere ambassadeur bekend gemaakt?

Had er inderdaad al wel lang mogen zijn. Je mag er best rekening mee houden dat iets van planning op 2e kerstdag wel fijn is. Of je er om 12 uur (dessert skippen) of om 11 uur (gehele diner skippen) moet zijn bijvoorbeeld..

lijkt me dat die woensdag komt zoals bij veel feesten.

Veel feesten zijn niet met kerst.
Veel feesten zijn niet op vrijdag.

En ik vroeg verder niet wanneer die kwam, ik gaf alleen aan dat hij best wat eerder had mogen verschijnen i.v.m. feestdagen. Verder snap ik sowieso niet waarom dat altijd zolang moet duren.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het welbekende Miwer toontje..
'' Jij effe niet te "bij"de"hand" doen graag.!! ''
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Inderdaad, laat ze het eens a la Awakenings een paar maanden van te voren online gooien.
Word nogal ziek van al die nutteloze facebook berichten elke dag die ze in al hun afgelopen evenementen ook nog eens delen. Zou bijna de pagina unliken en mezelf op afwezig zetten maar ja dan zal je net zien dat ze eens iets belangrijks posten..


Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame. Maar wat je zegt, steeds van die nutteloze notificaties steeds op Facebook :x.
Zijn ook andere organisaties die hier last van hebben, hou het gewoon bij het evenement zelf i.p.v. ook voorgaande feesten vol te spammen ...
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Waarschijnlijk gaat het nog niet top met de kaartverkoop vandaar al die extra reclame.



https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 762d58feb9
Gaat gewoon best goed dus ;)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten