Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Voorbereidingen zijn begonnen hier:

View on YouTube
Last edited by Lip DJ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden. :thumbup:
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Grim wrote:Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden. :thumbup:
Thanks! :thumbup:
D
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Jul 2017
Is er iemand die nog een +1 zoekt uit omgeving Delft voor beide dagen? Helaas vanwege kerst niemand kunnen meekrijgen maar shit wat wil ik hier graag heen. Alleen is voor mij geen optie.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Zaterdag aanwezig :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Kan niet wachten :love:

Weet iemand hoe het geluid daar is? :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vrij weten te regelen dus zaterdags ook aanwezig :D
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Vincent_ wrote:Kan niet wachten :love:

Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik zou eerder zeggen matig.
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Oct 2015
Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Miwer wrote:

Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.
Vorig jaar was gewoon kut.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
doemaariets wrote:Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?
Bioweapon komt nog 1x bij elkaar. Ze komen dus als duo draaien op allebei de dagen :)
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
dawasiknie wrote:
Miwer wrote:

Je kan ook overdrijven als je voor de front of house stond was er niks mis mee. Was geen top geluid maar ook niet slecht.
C

Diepvries met slecht geluid. Meest beroerde locatie waar ik tot nu toe ben geweest.
De laatste 4 uurtjes met me winterjas aan gelopen. :lol:
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
dawasiknie wrote:
Miwer wrote:

Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzetten :thumbdown: . Zó ontzettend moeilijk is dat toch ook niet? De Tijdmachine stage op Craft was ook niet al te best zeg.
W
1 posts member since 2014
last seen Sep 2015
loseyourmind wrote:Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Rowanbass wrote:Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzetten :thumbdown: . Zó ontzettend moeilijk is dat toch ook niet? De Tijdmachine stage op Craft was ook niet al te best zeg.
Dat gebeurt als organisaties zulke attitudes hebben ten opzichte van hun feest:
loseyourmind wrote:Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super.
Zo moet je als organisatie niet denken als je je publiek tevreden wil houden. Doe je ogen en je oren open en hou ze open. Accepteer je fouten en doe daar wat mee.

En ja ik weet dat er staat dat ze er wat aan gaan doen, maar dat hebben ze ook wel eens eerder gezegd. De hele strategie van LYM van heel veel willen bieden aan veel mensen tegen een zacht prijsje spreekt me gewoon niet helemaal aan. Ik betaal liever 10 a 20 euro meer voor een dikke locatie en dik geluid. Maar ach, iemand moet feesten organiseren voor de mensen met minder geld. Laatst ook op Rotterdamse Rave, was er ook zo een. Spotgoedkope tickets en een ontzettende bazenlineup, maar ook een extreme rij voor de deur en discotheekgeluid bij wijze van.
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Als het geluid er niet beter op is geworden wordt dit definitief de laatste keer dat ik deze locatie ooit nog bezoek. Die kou boeit me nog niet eens zo heel veel.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik snap wat men bedoelt hier, maar ik heb er vrij weinig hinder van ondervonden, omdat niet op elke plek het geluid slecht was. Locatie vond ik wel gaaf, in zo'n oude scheepsbouwloods.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
View on YouTube

Ik heb er zin in!
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
NaarDeQlote wrote:View on YouTube

Ik heb er zin in!
Heerlijk dit weer :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Middenvoorin was het geluid goed te doen opzich inderdaad. Maar daar was het dan ook het drukste, op de zijkanten waar je lekker de ruimte had was het geluid weer bagger.

Ook als je meer naar het midden achterin ging was het geluid opzich wel ok maar hoe verder je naar achter ging hoe meer je je reet er af vroor.

Hoop voor hun eerder dat ze naast het geluid de verwarming en catering beter hebben geregeld.
Miwer wrote:

Er worden al jaaaren feesten gehouden in de NDSM werf en wordt voor de rest altijd als goede locatie ontvangen (hoor ik van vrienden die in Amsterdam wonen en naar die feesten gaan) Dan is er wel degelijk geluid/verwarming. Dus het ligt meer bij LYM dan de locatie.
Tuurlijk als je de boel kaal aankleed is het niet best maar het is aan de organisatie om daar wat aan te doen.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Eerste dag aanwezig, zin in! ^^
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
pecola-tje wrote:Eerste dag aanwezig, zin in! ^^
Fissa Mark :woot:

Lang geleden dat ik zo erg uit heb gekeken naar een hardstyle feest.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Aan de temperatuur word zeker wat gedaan! Er worden heaters geplaatst die de boel gaan opwarmen. Niet té warm natuurlijk