Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:32 

Hardtraxxer

Voorbereidingen zijn begonnen hier:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:49 

Hardtraxx Veteran

Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:54 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden. :thumbup:

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:26 

Hardtraxx Newbie

Is er iemand die nog een +1 zoekt uit omgeving Delft voor beide dagen? Helaas vanwege kerst niemand kunnen meekrijgen maar shit wat wil ik hier graag heen. Alleen is voor mij geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:11 

Hardtraxxer

Zaterdag aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:47 

Hardtraxx Elite

Kan niet wachten :love:

Weet iemand hoe het geluid daar is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:14 

Hardtraxx Crew

Vrij weten te regelen dus zaterdags ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:56 

Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:

Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eerder zeggen matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:06 

Hardtraxxer

Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:46 

Donateur

Miwer schreef:
Vincent_ schreef:

Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.

Vorig jaar was gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:05 

Hardtraxx Veteran

doemaariets schreef:
Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?

Bioweapon komt nog 1x bij elkaar. Ze komen dus als duo draaien op allebei de dagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:20 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Miwer schreef:
Vincent_ schreef:

Je kan ook overdrijven als je voor de front of house stond was er niks mis mee. Was geen top geluid maar ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 02:29 

Vincent_ schreef:

Diepvries met slecht geluid. Meest beroerde locatie waar ik tot nu toe ben geweest.
De laatste 4 uurtjes met me winterjas aan gelopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:30 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Miwer schreef:
Vincent_ schreef:

Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzetten :thumbdown: . Zó ontzettend moeilijk is dat toch ook niet? De Tijdmachine stage op Craft was ook niet al te best zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:26 

Hardtraxx Newbie

loseyourmind schreef:
Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Rowanbass schreef:
Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzetten :thumbdown: . Zó ontzettend moeilijk is dat toch ook niet? De Tijdmachine stage op Craft was ook niet al te best zeg.

Dat gebeurt als organisaties zulke attitudes hebben ten opzichte van hun feest:
loseyourmind schreef:
Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super.

Zo moet je als organisatie niet denken als je je publiek tevreden wil houden. Doe je ogen en je oren open en hou ze open. Accepteer je fouten en doe daar wat mee.

En ja ik weet dat er staat dat ze er wat aan gaan doen, maar dat hebben ze ook wel eens eerder gezegd. De hele strategie van LYM van heel veel willen bieden aan veel mensen tegen een zacht prijsje spreekt me gewoon niet helemaal aan. Ik betaal liever 10 a 20 euro meer voor een dikke locatie en dik geluid. Maar ach, iemand moet feesten organiseren voor de mensen met minder geld. Laatst ook op Rotterdamse Rave, was er ook zo een. Spotgoedkope tickets en een ontzettende bazenlineup, maar ook een extreme rij voor de deur en discotheekgeluid bij wijze van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:07 

Bierkoning

Als het geluid er niet beter op is geworden wordt dit definitief de laatste keer dat ik deze locatie ooit nog bezoek. Die kou boeit me nog niet eens zo heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ik snap wat men bedoelt hier, maar ik heb er vrij weinig hinder van ondervonden, omdat niet op elke plek het geluid slecht was. Locatie vond ik wel gaaf, in zo'n oude scheepsbouwloods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:25 

Hardtraxx Addict

Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:49 

Hardtraxx Crew

NaarDeQlote schreef:

Ik heb er zin in!

Heerlijk dit weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:48 

Kraak... Piep...

Middenvoorin was het geluid goed te doen opzich inderdaad. Maar daar was het dan ook het drukste, op de zijkanten waar je lekker de ruimte had was het geluid weer bagger.

Ook als je meer naar het midden achterin ging was het geluid opzich wel ok maar hoe verder je naar achter ging hoe meer je je reet er af vroor.

Hoop voor hun eerder dat ze naast het geluid de verwarming en catering beter hebben geregeld.

Miwer schreef:
Vincent_ schreef:

Er worden al jaaaren feesten gehouden in de NDSM werf en wordt voor de rest altijd als goede locatie ontvangen (hoor ik van vrienden die in Amsterdam wonen en naar die feesten gaan) Dan is er wel degelijk geluid/verwarming. Dus het ligt meer bij LYM dan de locatie.
Tuurlijk als je de boel kaal aankleed is het niet best maar het is aan de organisatie om daar wat aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Eerste dag aanwezig, zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 19:58 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Eerste dag aanwezig, zin in! ^^

Fissa Mark :woot:

Lang geleden dat ik zo erg uit heb gekeken naar een hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 04:57 

Hardtraxx Veteran

Aan de temperatuur word zeker wat gedaan! Er worden heaters geplaatst die de boel gaan opwarmen. Niet té warm natuurlijk
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten