Last edited by Lip DJ on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden. 
Thanks!wrote:Even de 's' uit https weghalen, dan werkt het embedden.
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
Is er iemand die nog een +1 zoekt uit omgeving Delft voor beide dagen? Helaas vanwege kerst niemand kunnen meekrijgen maar shit wat wil ik hier graag heen. Alleen is voor mij geen optie.
Kan niet wachten
Weet iemand hoe het geluid daar is?
Vrij weten te regelen dus zaterdags ook aanwezig 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.wrote:Kan niet wachten![]()
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?
Vorig jaar was gewoon kut.wrote:Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.wrote:Kan niet wachten![]()
Bioweapon komt nog 1x bij elkaar. Ze komen dus als duo draaien op allebei de dagenwrote:Kwomt alleen sam draaien? Of ook corey? Kon hier niets over vinden op corey & loseyoumindnl 's twitter. Staat het toevallig op facebook(wat ik niet heb)?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Je kan ook overdrijven als je voor de front of house stond was er niks mis mee. Was geen top geluid maar ook niet slecht.wrote:Vorig jaar was gewoon kut.wrote:Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.wrote:Kan niet wachten![]()
-
C
Diepvries met slecht geluid. Meest beroerde locatie waar ik tot nu toe ben geweest.wrote:Kan niet wachten![]()
De laatste 4 uurtjes met me winterjas aan gelopen.
Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzettenwrote:Vorig jaar was gewoon kut.wrote:Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.wrote:Kan niet wachten![]()
-
W
- 1 posts member since 2014
- last seen Sep 2015
wrote:Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!
Tot de 26/27ste of beide!
Grtz Jeroen
Dat gebeurt als organisaties zulke attitudes hebben ten opzichte van hun feest:wrote:Kijk hier erg naar uit, alleen snap ik echt niet dat een organisatie belabberd geluid kan neerzetten. Zó ontzettend moeilijk is dat toch ook niet? De Tijdmachine stage op Craft was ook niet al te best zeg.
Zo moet je als organisatie niet denken als je je publiek tevreden wil houden. Doe je ogen en je oren open en hou ze open. Accepteer je fouten en doe daar wat mee.wrote:Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super.
En ja ik weet dat er staat dat ze er wat aan gaan doen, maar dat hebben ze ook wel eens eerder gezegd. De hele strategie van LYM van heel veel willen bieden aan veel mensen tegen een zacht prijsje spreekt me gewoon niet helemaal aan. Ik betaal liever 10 a 20 euro meer voor een dikke locatie en dik geluid. Maar ach, iemand moet feesten organiseren voor de mensen met minder geld. Laatst ook op Rotterdamse Rave, was er ook zo een. Spotgoedkope tickets en een ontzettende bazenlineup, maar ook een extreme rij voor de deur en discotheekgeluid bij wijze van.
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
Als het geluid er niet beter op is geworden wordt dit definitief de laatste keer dat ik deze locatie ooit nog bezoek. Die kou boeit me nog niet eens zo heel veel.
Ik snap wat men bedoelt hier, maar ik heb er vrij weinig hinder van ondervonden, omdat niet op elke plek het geluid slecht was. Locatie vond ik wel gaaf, in zo'n oude scheepsbouwloods.
Heerlijk dit weer
Middenvoorin was het geluid goed te doen opzich inderdaad. Maar daar was het dan ook het drukste, op de zijkanten waar je lekker de ruimte had was het geluid weer bagger.
Ook als je meer naar het midden achterin ging was het geluid opzich wel ok maar hoe verder je naar achter ging hoe meer je je reet er af vroor.
Hoop voor hun eerder dat ze naast het geluid de verwarming en catering beter hebben geregeld.
Tuurlijk als je de boel kaal aankleed is het niet best maar het is aan de organisatie om daar wat aan te doen.
Ook als je meer naar het midden achterin ging was het geluid opzich wel ok maar hoe verder je naar achter ging hoe meer je je reet er af vroor.
Hoop voor hun eerder dat ze naast het geluid de verwarming en catering beter hebben geregeld.
Er worden al jaaaren feesten gehouden in de NDSM werf en wordt voor de rest altijd als goede locatie ontvangen (hoor ik van vrienden die in Amsterdam wonen en naar die feesten gaan) Dan is er wel degelijk geluid/verwarming. Dus het ligt meer bij LYM dan de locatie.wrote:Vorig jaar redelijk maar zou dit jaar aan gewerkt worden. Het is natuurlijk een oude loods(ofzo) dus niet gebouwd voor muziek.wrote:Kan niet wachten![]()
Tuurlijk als je de boel kaal aankleed is het niet best maar het is aan de organisatie om daar wat aan te doen.
Fissa Markwrote:Eerste dag aanwezig, zin in!
Lang geleden dat ik zo erg uit heb gekeken naar een hardstyle feest.