Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 13:01 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Aan de temperatuur word zeker wat gedaan! Er worden heaters geplaatst die de boel gaan opwarmen. Niet té warm natuurlijk

En jij zit bij de organisatie of iets? Zoja, zal er ook beter geluid zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ambassadeur denk ik, net als ik. Ik heb t in ieder geval wel voorbij horen komen op een bijeenkomst dat er iets aan de temperatuur werd gedaan dit jaar in de vorm van heaters inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Opper maar bij die meetings dat het geluid verschrikkelijk was, zijn genoeg mensen die hier duidelijke klachten over hebben. Het is lekker makkelijk natuurlijk om alleen te letten op de mensen die het goed vonden en LYM de hemel in prijzen al zetten ze er een logitech setje neer, maar daar schiet je als organisatie ook niets mee op ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 15:00 

Donateur

Niet teveel verwachten van een organisatie die je verre van serieus kan nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Over Noisecontrollers:
Citaat:
De Noisecontrollers zijn al bijna tien jaar een toonaangevende act in de hardstyle scene. Het begon allemaal in 2005 met één doel: Hardstyle naar een nieuw niveau tillen. Het publiek reageerde enorm enthousiast op de nieuwe act. Al snel stonden de Noisecontrollers bekend om hun rauwe beukende kicks en verbazingwekkende melodieën.
In de jaren na 2005 releasde de Noisecontrollers talloze tracks op Fusion Records, Scantraxx Records en op hun eigen label Digital Age. Het resultaat hiervan waren nummers die iedereen inmiddels wel kent zoals: Faster ’n Further, Big Bang en Escape. In 2007 kwamen de Noisecontrollers met een speciale live-act en al dat jaar stonden ze met deze act over heel de wereld.
In 2008 draaide Noisecontrollers voor het eerst op Hard Bass en in de jaren daarna volgde alle grote feesten. Herinneringen aan de set op Hard Bass 2008 of aan de Live-act op Qlimax 2009 zullen we op zaterdag 27 december met zijn allen ophalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:59 

Hardtraxx Veteran

Heaters? En dan lekker verkouden raken als je daarna buiten komt, omdat die dingen in je nek staan te blazen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:09 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Heaters? En dan lekker verkouden raken als je daarna buiten komt, omdat die dingen in je nek staan te blazen?

in die hal zijn maar 2 opties, heaters of geen heaters(koud dus)
is ook nooit goed bij sommige
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:13 

Hardtraxx Crew

Als het al in de buurt komt van de liveset op InQontrol 2008 is het al magistraal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Unknown schreef:

in die hal zijn maar 2 opties, heaters of geen heaters(koud dus)
is ook nooit goed bij sommige

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:22 

Hardtraxxer

Net impulsief kaartjes gekocht voor een maat en mezelf. Zoveel zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:26 

Hardtraxxer

tpr schreef:

Lekker impulsief een maand van tevoren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:28 

Donateur

KWAAIE-MAX schreef:
tpr schreef:

Living on the edge. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:30 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
tpr schreef:

Living on the edge. xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 23:54 

Hardtraxxer

Hoeveel ambassadeurs heeft LYM tegenwoordig wel niet? Volgens mij zijn 3/4 van de bezoekers op hun feesten er wel 1 omdat ze toch een gratis kaartje krijgen.

Aparte organisatie is het toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:25 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Hoeveel ambassadeurs heeft LYM tegenwoordig wel niet? Volgens mij zijn 3/4 van de bezoekers op hun feesten er wel 1 omdat ze toch een gratis kaartje krijgen.

Dat voorkomt misschien de halfvolle zaal van vorige edities in de NDSM werf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:32 

Hardtraxxer

Over Noisecontrollers:
Citaat:
De Noisecontrollers zijn al bijna tien jaar een toonaangevende act in de hardstyle scene. Het begon allemaal in 2005 met één doel: Hardstyle naar een nieuw niveau tillen. Het publiek reageerde enorm enthousiast op de nieuwe act. Al snel stonden de Noisecontrollers bekend om hun rauwe beukende kicks en verbazingwekkende melodieën.
In de jaren na 2005 releasde de Noisecontrollers talloze tracks op Fusion Records, Scantraxx Records en op hun eigen label Digital Age. Het resultaat hiervan waren nummers die iedereen inmiddels wel kent zoals: Faster ’n Further, Big Bang en Escape. In 2007 kwamen de Noisecontrollers met een speciale live-act en al dat jaar stonden ze met deze act over heel de wereld.
In 2008 draaide Noisecontrollers voor het eerst op Hard Bass en in de jaren daarna volgde alle grote feesten. Herinneringen aan de set op Hard Bass 2008 of aan de Live-act op Qlimax 2009 zullen we op zaterdag 27 december met zijn allen ophalen.

Jammer dat organisaties altijd compleet falen in het benoemen van platen om de ontwikkeling van een producer te omschrijven.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:43 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Jammer dat organisaties altijd compleet falen in het benoemen van platen om de ontwikkeling van een producer te omschrijven.. :list:

Ik weet niet wat er mis is met die 3 platen hoor..? :P kan me er namelijk behoorlijk in vinden, Escape is sowieso een heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:43 

Donateur

Big Bang is toch uit 2012 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

Oh op die manier. Ja ik lees de tekst meer als een beschrijving van Noisecontrollers in t algemeen, niet eens zo zeer de 2004-2010 periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:15 

Hardtraxx Addict

Roan schreef:
yowan schreef:
Aan de temperatuur word zeker wat gedaan! Er worden heaters geplaatst die de boel gaan opwarmen. Niet té warm natuurlijk

En jij zit bij de organisatie of iets? Zoja, zal er ook beter geluid zijn?

Ik hoop dat het geluid ook beter is dan vorige keer, het was zo wisselvallig als de pest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:38 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
tpr schreef:

Living on the edge. xd

Haha okeoke zit wat in :lol: Maar ik zat te denken wat zal ik eens gaan doen (ipv studeren) en toen dacht ik laat ik kaartjes voor tijdmachine gaan kopen. En 2 minuten later had ik ze op mn beeldscherm :) geen seconde over nagedacht verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:45 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:

ongeveer 300 volgens de facebook (maar de vraag is hoeveel er nog actief zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 20:17 

Hardtraxx Crew

Citaat:
De Tijdmachine | Bioweapon
In 2009 was daar het duo Bioweapon! Binnen no-time veroverde dit duo heel de wereld met producties als “Cosmic Destination” en “Move Your Body”.
In 2010 stond Bioweapon op vele grote feesten in binnen- en buitenland. Setjes als die op Defqon.1 2010 en Hard Bass 2011 zullen veel mensen nooit meer vergeten. Na het zeer succesvolle jaar 2011 ging het duo helaas uit elkaar. Hierna zijn Audiofreq & Code Black zich beide op hun solo carrière gaan focussen.
De sfeer die Bioweapon wist te creëren in nummers en setjes is ongekend. Daarom zijn wij enorm vereerd dat Audiofreq & Code Black speciaal voor De Tijdmachine weer bij elkaar gaan komen. Na enkele jaren van afwezigheid kunnen we nu eindelijk al onze herinneringen aan dit gouden duo weer ophalen!
Tickets: http://bit.ly/1sMYI6g
Eventpage: http://on.fb.me/1qfg95l
Bioweapon – Cosmic Destination: http://bit.ly/1yXtD4M
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Duke schreef:

[rage]Ze laten iig genoeg van zich horen, komt gvd geen dag meer voor dat mn hele fb niet volgespammed staat door lym zelf of ambassadeurs die weer eens het t-shirt aanhebben en dat voor de 20e keer nog maar eens posten voor het geval we het vergeten waten [/rage]

Maargoed, kaartjes binnen voor mij en m'n vriendin, wordt haar eerste hardstyle feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:33 

Donateur

tommetjeuh schreef:
Miwer schreef:
Duke schreef:

[rage]Ze laten iig genoeg van zich horen, komt gvd geen dag meer voor dat mn hele fb niet volgespammed staat door lym zelf of ambassadeurs die weer eens het t-shirt aanhebben en dat voor de 20e keer nog maar eens posten voor het geval we het vergeten waten [/rage]

Dat laatste is maar 1 iemand :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten