Ticket voor de zaterdag binnen
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Tegenover die lelijke pitchkicks uit The Human Soul...wrote:Zielige kick en veel te zoetsappig vrolijk deuntje?wrote:Supernova betekent voor mij ongeveer alles waar hardstyle naar mijn mening voor staat.
Now that his hand is relaxed
And his rod has dropped to the ground
The Human Soul heeft wel harde lyrics.
And his rod has dropped to the ground
The Human Soul heeft wel harde lyrics.
Supernova hoor je minder vaak, en heeft een lekkere drive, en leuke kickrolls, en ik vind de melodie fijner. Zo'n lange (wel epische) break als die van The Human Soul vind ik niet zo passen het eerste uur.
DBSTF heeft op Shiverz na geen enkele harde kick meer gemaakt sinds 2008wrote:Heerlijke melodie, zieke drive en harde kick?
Het leek mij sowieso altijd al geen toeval dat Shiverz een collab is met HV als je kijkt naar de hardheid. Daarnaast moet ik ook zeggen dat ik niet naar DBSTF luister voor de harde kicks.
Human Soul heeft anders behoorlijke kicks in de mid introwrote:DBSTF heeft op Shiverz na geen enkele harde kick meer gemaakt sinds 2008wrote:Heerlijke melodie, zieke drive en harde kick?
Jawel, kan ik me dan niet meer voor me halen.wrote:Vorige tijdmachine niet geweest?
High Voltage zal bij Shiverz ook wel voor de kicks hebben gezorgd, of in ieder geval het flink beïnvloedwrote:DBSTF heeft op Shiverz na geen enkele harde kick meer gemaakt sinds 2008wrote:Heerlijke melodie, zieke drive en harde kick?
Yo goos goed idee man.wrote:
High Voltage zal bij Shiverz ook wel voor de kicks hebben gezorgd, of in ieder geval het flink beïnvloed
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Weet iemand een goedkope slaapplek in A'dam? We willen graag een weekend maar alles is rond de € 60 en das toch een beetje teveel van het goede voor 1 nachtje 
Eigelijk moet je iets hebben waar je sochtends om 8 uur in kunt checken en savonds weer uit kunt checken 
-
K
Airbnb misschien?wrote:Weet iemand een goedkope slaapplek in A'dam? We willen graag een weekend maar alles is rond de € 60 en das toch een beetje teveel van het goede voor 1 nachtje
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kijk Stayoke, volgens mij is dat wel wat goedkoper.
Ik ben wss de vrijdag aanwezig. Zaterdag zou ook kunnen moet alleen wel de hele dag werken...
Ik ben wss de vrijdag aanwezig. Zaterdag zou ook kunnen moet alleen wel de hele dag werken...
Je kunt altijd bellen hè, in plaats van direct via alle systemen te reserveren. Ik heb zoiets namelijk weleens gedaan. Ook twee dagen uit na elkaar, en om 21:00 de deur uit zijn maar mochten onze koffers in een kluis laten staan. Betaalden gewoon contant dus zullen wel iemand z'n zakken hebben gevuld..wrote:Eigelijk moet je iets hebben waar je sochtends om 8 uur in kunt checken en savonds weer uit kunt checken
Hou er trouwens wel rekening mee dat met kerst in A'dam slapen wss sowieso niet veel goedkoper kan dan de prijs die jij noemt als je een hotel pakt.
TEH TEHEDE DEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEE
TEH TEHEDE TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEE
total eclipz is ook baas
total eclipz is ook baas
View on SoundCloudwrote:TEH TEHEDE DEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEE
total eclipz is ook baas
Moest gelijk aan denken aan dat moment op 27.17
Jup. Once heard, cannot be unheard. 
Bij het setje van Zany & Luna kun je ook iemand een hele tijd 'Raoul' horen roepen. 
wrote:Neewrote:Dus over het algemeen HS?wrote:Supernova bij vlagen
en kap eens met die afkortingen
Supernova betekent voor mij ongeveer alles waar hardstyle naar mijn mening voor staat.
Kap eens met die afkortingen manwrote:Dit was me een partij fijn! DBSTF
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Na de DBSTF set van Bassleader heb ik mezelf voorgenomen om hier minimaal 1 dag aanwezig te zijn. Zal wss de zaterdag worden
.
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Doe maar Ti Sento