Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zaten er eerst aan te denken om beide dagen te gaan, met een overnachting in de buurt, maar besloten om 's woensdags naar back2school te gaan, voor de Hardstyle Classics area uiteraard, en Tijdmachine op zaterdag.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft voor beide dagen ^^
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft voor zaterdag. Wou wel beide dagen, maar de dagen er voor ga ik met een andere vriendengroep op stap.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Bij Penoze Live was in de ingang aan de achterkant van de hal.
Voordat je erin komt moet je eerst een halletje in met een bocht, hierdoor was het iig een stuk minder koud.
Ik denk dat als dit deze keer weer wordt gedaan de temperatuur goed is.
Anders nog van die plastic flappen ophangen ? die je ook hebt in het Gelredome.

Het grootste verschil was toch wel de buitentemperatuur.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:30 
 
Hardtraxxer

Een nieuwe Facebookpagina speciaal gericht op de hardstyle van 2005 - 2010. De aandacht voor deze 'stijl' lijkt steeds meer te groeien, en het wordt tijd voor een eigen pagina!
De Tijdmachine zal ook zeker naar voren worden gebracht op deze pagina :)

Voor de liefhebbers!
https://www.facebook.com/HardstyleClassics

(@ mods, excuses als dit wordt gezien als spam :$ )
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is ook een Facebook groep voor Hardstyle Classics. Al is een groep natuurlijk wel iets anders dan een pagina, misschien ook wel interresant voor sommigen hier die er nog niet bij zitten:

https://www.facebook.com/groups/249124448605967/
Bericht Geplaatst op 25 okt 2014 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartjes binnen voor de zaterdag, nu al enorm veel zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beide dagen aanwezig, nu al gruwelijk veel zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:37 
 
Hardtraxx Elite

Guido schreef:
Beide dagen aanwezig, nu al gruwelijk veel zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog in dubio: of de vrijdag of een hostel zoeken en het hele weekend... :D

Bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig op zaterdag :D
Bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:40 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Guido schreef:
Beide dagen aanwezig, nu al gruwelijk veel zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In dat filmpje staat Pavo & Zany en Luna solo??
Bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje gewonnen via de winactie :D
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet meer aanwezig. Zijn steeds meer evenementen met dit concept, en heb tot nu toe nog geen één gemist. Wil het niet voor mezelf verneuken dat ik het over een jaar al uitgemolken vind. Zometeen ook al Hemqade waar uiteraard ook de nodige "classics" voorbij komen. Daarbij komt dat er een week daarvoor ook een leuke fissa in de RAI is. NDSM werf is echt zo'n pauperlocatie.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb mezelf ook wel eens afgevraagd hoelang dit leuk blijft inderdaad. Maar goed 3-4x per jaar dit soort setjes is voorlopig prima wmb.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb mezelf ook wel eens afgevraagd hoelang dit leuk blijft inderdaad. Maar goed 3-4x per jaar dit soort setjes is voorlopig prima wmb.


Je ziet de laatste tijd ook producers die een track proberen te maken zoals ''back in days'', ik zie dit toch wel als een overstap naar een nieuwe generatie, waar ze toch de ''raw'' mengen met het oude stijl en daaruit misschien een nieuwe rage uit komt. Who knows, misschien is dit ook gewoon een persoonlijke illusie om wat vernieuwing te zien in de hardstyle, raw wordt wel erg snel saai.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk al een tijdje dat dit de nieuwe hype aan het worden is, tot nu toe nog wel positief tegengeluid van de hele raw hype. Alleen jammer dat zoiets meestal binnen no-time uitmondt in een overkill :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk al een tijdje dat dit de nieuwe hype aan het worden is, tot nu toe nog wel positief tegengeluid van de hele raw hype. Alleen jammer dat zoiets meestal binnen no-time uitmondt in een overkill :P


Het is een hype ja, niet DE hype van de Hardstyle van het moment, maar toch wel redelijk aan het hypen, denk niet dat het een mega grote hype gaat worden, maar toch wel mooi dat er eindelijk meer waardering is voor oudere tracks.
Ik zie het als tegengeluid van de mainstream van tegenwoordig, en niet als tegengeluid van Raw.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Time, was ik echt helemaal vergeten ^^
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb mezelf ook wel eens afgevraagd hoelang dit leuk blijft inderdaad. Maar goed 3-4x per jaar dit soort setjes is voorlopig prima wmb.

Ik verwacht dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Op dit moment worden alleen nog maar de hitjes gedraaid. Maar als dit een succes blijft zullen ze toch echt wat gevarieerder moeten gaan draaien om het aantrekkelijk te houden. Gelukkig zijn er nog weet ik hoeveel tracks uit die tijd die je nergens meer hoort.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Waarschijnlijk niet meer aanwezig. Zijn steeds meer evenementen met dit concept, en heb tot nu toe nog geen één gemist. Wil het niet voor mezelf verneuken dat ik het over een jaar al uitgemolken vind. Zometeen ook al Hemqade waar uiteraard ook de nodige "classics" voorbij komen. Daarbij komt dat er een week daarvoor ook een leuke fissa in de RAI is. NDSM werf is echt zo'n pauperlocatie.


Hemkade is net zo'n pauperlocatie dus dat is flauwekul :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb mezelf ook wel eens afgevraagd hoelang dit leuk blijft inderdaad. Maar goed 3-4x per jaar dit soort setjes is voorlopig prima wmb.

Ik verwacht dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Op dit moment worden alleen nog maar de hitjes gedraaid. Maar als dit een succes blijft zullen ze toch echt wat gevarieerder moeten gaan draaien om het aantrekkelijk te houden. Gelukkig zijn er nog weet ik hoeveel tracks uit die tijd die je nergens meer hoort.

Ik ben bang dat jij je hier heel erg op verkijkt. Moet je eens aan Lyst vragen hoe het zit met de TL's van DJ's op Hardclassics en dergelijke feesten. Mag je ook aan mij vragen trouwens, ik ben er ook regelmatig.

Weet je wat, ik zal vast antwoord geven.

Er zijn heel veel platen die heel erg vaak gedraaid worden, en ookal zijn er talloze platen uitgebracht tussen 2000 en 2005, hoor je toch vaak de bekende hitjes. Dat zal echt niet anders zijn met dit concept.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar misschien krijg je dan ook weer underground-Tijdmachine-feestjes waarbij die wel worden gedraaid, want deze hype is een stuk groter dan echte early hardstyle.

Oké, misschien ook niet.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb mezelf ook wel eens afgevraagd hoelang dit leuk blijft inderdaad. Maar goed 3-4x per jaar dit soort setjes is voorlopig prima wmb.

Ik verwacht dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Op dit moment worden alleen nog maar de hitjes gedraaid. Maar als dit een succes blijft zullen ze toch echt wat gevarieerder moeten gaan draaien om het aantrekkelijk te houden. Gelukkig zijn er nog weet ik hoeveel tracks uit die tijd die je nergens meer hoort.

Ik ben bang dat jij je hier heel erg op verkijkt. Moet je eens aan Lyst vragen hoe het zit met de TL's van DJ's op Hardclassics en dergelijke feesten. Mag je ook aan mij vragen trouwens, ik ben er ook regelmatig.

Weet je wat, ik zal vast antwoord geven.

Er zijn heel veel platen die heel erg vaak gedraaid worden, en ookal zijn er talloze platen uitgebracht tussen 2000 en 2005, hoor je toch vaak de bekende hitjes. Dat zal echt niet anders zijn met dit concept.

Niet als je als organisatie de goede dj's boekt. Want een hardclassics is leuk maar volgens mij draaien Luna en Isaac bijvoorbeeld 90% hetzelfde als ieder andere early boeking.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten